Hmm we kunnen hier moeilijk over gaan doen, maar ik geloof je ok.quote:Op maandag 24 juli 2017 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verplaatst. Ik liep gisteren niet in pyjama voor het avondeten. Ik heb ooggetuige.
Ok. ik laat het rusten.quote:
Waar de fuck heb je het over dan?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, iets met groot geworden kleine meisjes
Hij vond het aangezicht van de caissière, die nu 16 is, erg prettig. Vermoed ik.quote:
Nooit gebruiktquote:Op maandag 24 juli 2017 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teveel gebruikt en nu weet je niets meer?
Big hootersquote:Op maandag 24 juli 2017 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij vond het aangezicht van de caissière, die nu 16 is, erg prettig. Vermoed ik.
Ik weet niet, we krijgen halve verhalen hierquote:Op maandag 24 juli 2017 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Big hooters
*Pwep pwepppp*
En toen in elkaar geslagen door haar vriend?
Iemand sprak mij net tijdens het boodschappen doen aan.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hard nodig hier, moet een kater zien kwijt te raken.
Awwwwquote:Op maandag 24 juli 2017 14:38 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha geeft iedereen een knuffel.
Ik kwam pas in de bioscoop een groepje dames regen die heel blij waren me te zienquote:Op maandag 24 juli 2017 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand sprak mij net tijdens het boodschappen doen aan.
Herkende haar niet zo snel.
Was iemand die ik training gaf toen ze een jaar of 15 a 16 was. Toen was het een meisje.
Nu is ze eind 20 en
Alleen die jengelende dingen erbij he
Een kop koffie en een broodje deden al iets, voel me inmiddels weer enigszins half in het land der levenden.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Die van mij ligt als een dramatische dweil over mijn benen gedrapeerd![]()
Neem lekker wat fruit en veul water, dat helpt vaak ook wel ietsquote:Op maandag 24 juli 2017 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een kop koffie en een broodje deden al iets, voel me inmiddels weer enigszins half in het land der levenden.
Een vette hap vind ik dan ideaalquote:Op maandag 24 juli 2017 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een kop koffie en een broodje deden al iets, voel me inmiddels weer enigszins half in het land der levenden.
Nee, ik had al moeite om dat broodje naar binnen te werken, ik wacht nog even met eten verder.quote:
Sterkte ermee!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik had al moeite om dat broodje naar binnen te werken, ik wacht nog even met eten verder.
Voel me verder prima hoor, heb nu alleen nog minder eetlust dan ik normaal al heb.quote:
Wat wordt er bezorgd?quote:Op maandag 24 juli 2017 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voel me verder prima hoor, heb nu alleen nog minder eetlust dan ik normaal al heb.
En als dadelijk de bel gaat leef ik helemaal op.
Iets waar ik al mijn leven lang van droom, een echte Moog....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Prettig!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al een hele lange tijd niet meer.
quote:Op maandag 24 juli 2017 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iets waar ik al mijn leven lang van droom, een echte Moog....Ah, wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou we zien je wel weer een keer dan
With the stars as her umbrella
Herkenbaarquote:Op maandag 24 juli 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij genoeg gedronken, sta ik nog onder invloed op uit bed
[..]
Iets waar ik al mijn leven lang van droom, een echte Moog....Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
[..]
Iets waar ik al mijn leven lang van droom, een echte Moog....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ben nog niet weg hoor, mocht je daarop zitten te wachten.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, wat tof!
Nou we zien je wel weer een keer dan
quote:Op maandag 24 juli 2017 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand sprak mij net tijdens het boodschappen doen aan.
Herkende haar niet zo snel.
Was iemand die ik training gaf toen ze een jaar of 15 a 16 was. Toen was het een meisje.
Nu is ze eind 20 en
Alleen die jengelende dingen erbij he
Heb er erg lang over nagedacht, maar het moest er gewoon een keer van komen.quote:
Happy camping?quote:Op maandag 24 juli 2017 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand mij zoekt: ik ben in mijn stoel gekropen en ben er van plan om er voorlopig niet uit te komen.
Mobiel bij de hand voor noodgevallen.
Soms kan dat nou eenmaal , ik heb vrijwel nooit een kater , maar had er 2 weken geleden wel een , en een flinke ookquote:Op maandag 24 juli 2017 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al een hele lange tijd niet meer.
Mja dat!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij genoeg gedronken, sta ik nog onder invloed op uit bed
Nee helemaal nietquote:Op maandag 24 juli 2017 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor, mocht je daarop zitten te wachten.
Dat!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zou nu zo weer door kunnen zuipen, maar mijn gezond verstand zegt me dat het beter is daar niet aan toe te geven.
Die zet ik gewoon voor mijn neus naast de pc.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee helemaal niet![]()
![]()
Maar ik kan me voorstellen dat je je daar op gaat storten de aankomende tijd. Zou ik wel doen met iets wat ik al mijn hele leven wil hebben
quote:Op maandag 24 juli 2017 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zet ik gewoon voor mijn neus naast de pc.
Hopelijk is het droog daar.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou veel plezier zometeen.
Ik heb nog een uur om iets in te leveren dus even opschieten hier
Hier iig nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |