Daar regent het me toch echt te hard voorquote:Op maandag 24 juli 2017 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat niet, kom maar halen
Deze trouwens, met kokosolie (want lekker) en extra kaneel
https://www.bbcgoodfood.c(...)ocolate-chip-cookies
Ja klopt ja, daarom zei ik ook 'omdat lekker'quote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar regent het me toch echt te hard voor
Kokosolie, de gezonde hype die volledig ontkracht is
Heb het hier ook staan natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2017 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt ja, daarom zei ik ook 'omdat lekker'
Vind het erg lekker om ongeraffineerde kokosolie te gebruiken in koekjes
Verder is de smaak in andere dingen ook wel aardig, maar niet gezond nee
Koeken staan in de oven inmiddels
quote:
Dat is jammerquote:Op maandag 24 juli 2017 06:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vakantie weer voorbij dus weer aan de bak vandaag
thx de hemel huilt ervan hierquote:Op maandag 24 juli 2017 09:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is er een jarig hoera.. hoera....
Gefeliciteerd Crv!
Rondje om de zon.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:07 schreef Molo het volgende:
Ik zit Brinta te eten... Nog geen koek aangeraakt, waar gaat de wereld heen?
Tevens goedemiddag!
Kan dat ook met een platte wereld?quote:
Ik zou nu de Cards against Humanity 'my big black ass' kaart in willen zettenquote:Op maandag 24 juli 2017 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En de zon draait om de aarde, want de mens is duidelijk het middelpunt van alles.
Hier schijnt de zon.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:35 schreef Molo het volgende:
Hier komt het met bakken uit de lucht, dus ik wil niksen, lekker Netflixen ofzo
Maar vriendin komt vanmiddag en mijn kind heeft er echt een hoerige kutbende van gemaakt hier
Dus straks toch maar even puin ruimen
quote:
Is Zwab zo'n sloddervos?quote:Op maandag 24 juli 2017 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was gisteravond ook heel actief in het huishouden
Hoort vast bij het ouder worden ofzo.
Zwab hoeft niet op te ruimen in het huis hier.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is Zwab zo'n sloddervos?
En hij heeft niet meegeholpen met opruimen?
De kots en poep romper van larf van 3 weken terug die je even in het water had gezet om te laten weken?quote:Op maandag 24 juli 2017 13:10 schreef Molo het volgende:
Een zakje met ondefinieerbare zut vinden die natte was blijkt te zijn....
Topdag dit
Van de laatste dag van de vakantiequote:Op maandag 24 juli 2017 13:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De kots en poep romper van larf van 3 weken terug die je even in het water had gezet om te laten weken?
Je prinsesje is de kat?quote:Op maandag 24 juli 2017 13:32 schreef puzziepie het volgende:
Kat heeft weer eens de boel ondergekotst![]()
Eerst de kattenbak maar eens verschonen , dan de boel hier ff opruimen , mijn prinsesje komt straks langs
Ik heb alleen maar prinsjes wat dat betreftquote:
Ah!quote:Op maandag 24 juli 2017 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar prinsjes wat dat betreft![]()
Dochterlief
Verder ik ook hoorquote:Op maandag 24 juli 2017 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ik kreeg zaterdag van vriendin te horen 'hey, ze heeft wat rozes aan, ook voor het eerst dat ik dat zie!'
Beetje een anti prinsesjes ding hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |