Huisarts zei steeds dat het niks is. En ziekenhuis denkt ook niet meteen dat het iets is maar begreep mijn zorgen wel. En ik zit er echt elke dag naar te kijken *het zit op mijn onderrug* dus het is beetje vervelend.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon dat niet bij de huisarts ?
Dat kan je wel zeggenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dima is ook een lopende gefrustreerde testosteronbom ook he
Kap eens met die kansloze teksten steedsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuaark vanichtend liep zo lekkertje van marketing door afdeling ik stelde me niet voor
Even later met mn baas wel naar haar gelopen
Nog wst mensen ontmoet en lizzy is wel lekker meisjen zeg pfffrtt
Een mongool jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gewoon gezonde boiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je al zin om voldaan maar met pijn tussen je benen naar de trein te strompelen zaterdag?
quote:
wat doe je thuis doordeweeksquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:59 schreef Chloroform het volgende:
Iemand zit al sinds 8 uur te boren rot op, word daar echt zo chagrijnig van
quote:
Dit dusquote:
Bier drinken, kut roepen en op de grond tuffenquote:
Dat klopt waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent er binnenkort niet veel meer omdat je moet werken
Misschien wel de kutste manier om gewekt te wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:59 schreef Chloroform het volgende:
Iemand zit al sinds 8 uur te boren rot op, word daar echt zo chagrijnig van
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bier drinken, kut roepen en op de grond tuffen
haha nee wat zegt iequote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha nee heb je tim kuik gezien joh ik klap hem
why? Welke service. Heb nu trial met nordvpn. Draait soepel op macos en iosquote:
Ja je had eigenlijk laatste paar eps van s6 nog keer moeten kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik keek gisteren Game of Thrones en ik merkte dat na 6 jaar enthousiast gekeken te hebben ik er totaal uit was en geen van de verhaallijnen me boeiden. Echt kut.
Ik merk gewoon dat ik mijn aandacht niet bij series kan houden die zo lang duren. Ik kijk ook nooit films thuis want ik kan me daar niet op concentreren. Films kan ik eigenlijk alleen maar in de bioscoop kijken en zelfs daar heb ik er moeite mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja je had eigenlijk laatste paar eps van s6 nog keer moeten kijken
herkenbaarquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik merk gewoon dat ik mijn aandacht niet bij series kan houden die zo lang duren. Ik kijk ook nooit films thuis want ik kan me daar niet op concentreren. Films kan ik eigenlijk alleen maar in de bioscoop kijken en zelfs daar heb ik er moeite mee.
kan nu ookquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Jong0ns, over een week van nu kan ik iedere dag bitches neuken en uitslapen
Cyberghost. Gewoon voor torrents en kijken van materiaal waarvoor je in een ander land moet wonen, meestal UK.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:08 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nee wat zegt ie
[..]
why? Welke service. Heb nu trial met nordvpn. Draait soepel op macos en ios
Niets van cholo werkt hoor, allemaal lamzakquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cyberghost. Gewoon voor torrents en kijken van materiaal waarvoor je in een ander land moet wonen, meestal UK.
Heb wel betaalde versie, altijd voor een jaar zo'n aanbieding. Goedkoop en werkt als een tiet van Chloro.
Heb je dat altijd al gehad of pas sinds kort?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik merk gewoon dat ik mijn aandacht niet bij series kan houden die zo lang duren. Ik kijk ook nooit films thuis want ik kan me daar niet op concentreren. Films kan ik eigenlijk alleen maar in de bioscoop kijken en zelfs daar heb ik er moeite mee.
Het wordt wel erger.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je dat altijd al gehad of pas sinds kort?
Ben je sowieso onrustiger?quote:
Bel gewoon op en zeg: "ik heb kanker gekregen van deze baan" en dan hang je op.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef Azpilicueta het volgende:
En moet ik alsnog anderhalve maand wachten
Oh wacht nee jij nietquote:
Dan alsnog willen ze mij gaan houden aan de opzegtermijn vrees ik, kanker of nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bel gewoon op en zeg: "ik heb kanker gekregen van deze baan" en dan hang je op.
Wat doe je dan zo al op je telefoon?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon verslaafd ben aan mijn smartphone.
Nutteloze dingen. FOK!, Reddit, verder internetten, troep. Apps openen en sluiten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je dan zo al op je telefoon?
Wat een kankerstreekquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan alsnog willen ze mij gaan houden aan de opzegtermijn vrees ik, kanker of niet
quote:
Dat laatstequote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nutteloze dingen. FOK!, Reddit, verder internetten, troep. Apps openen en sluiten.
Doe ik srs vaak. Dan heb ik bijvoorbeeld Facebook open en dan denk ik hey ik ga even Facebooken en dan sluit ik Facebook en open ik Facebook weer. Slaat fucking nergens op. Ik registreer niet eens wat ik doe.quote:
ah ok. waar download je torrents?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cyberghost. Gewoon voor torrents en kijken van materiaal waarvoor je in een ander land moet wonen, meestal UK.
Heb wel betaalde versie, altijd voor een jaar zo'n aanbieding. Goedkoop en werkt als een tiet van Chloro.
Piratenbaaitje gewoon tochquote:
Dat is wel echt een typische handeling van iemand die verslaafd is.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe ik srs vaak. Dan heb ik bijvoorbeeld Facebook open en dan denk ik hey ik ga even Facebooken en dan sluit ik Facebook en open ik Facebook weer. Slaat fucking nergens op. Ik registreer niet eens wat ik doe.
klinkt goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik mijn baan opzeggen
da's minderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef Azpilicueta het volgende:
En moet ik alsnog anderhalve maand wachten
Wow ripquote:
haha opnieuw herkenbaarquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon verslaafd ben aan mijn smartphone.
WOWquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wou zeggen dat je Crack hebt, maar die heeft niet veel tiet 😢
Ik gebruik Sonarr icm Deluge en Plex. Sonarr downloadt automatisch alle programma's die je wilt zien in de kwaliteit die jij hebt uitgekozen, zet ze in mappen neer en geeft ze de juiste namen. Plex laadt ze in en daarmee kun je je series kijken via bijvoorbeeld Chromecast, smartphone, tablet of andere computer. Echt ideaal.quote:
Zoveel tijd vrij nu ik niet meer iedere avond 3 uur appjes stuur met crackquote:
Ja maar wel al 15 maanden gestopt met roken.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel echt een typische handeling van iemand die verslaafd is.
Ik heb dit fappen. Ben ik nou zonet klaargekomen of niet??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel echt een typische handeling van iemand die verslaafd is.
Ja lijkt me heel vermoeiendquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoveel tijd vrij nu ik niet meer iedere avond 3 uur appjes stuur met crack
Heb accountje van collega op zijn Plex server. Echt nice, gewoon een 2e Netflix.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik Sonarr icm Deluge en Plex. Sonarr downloadt automatisch alle programma's die je wilt zien in de kwaliteit die jij hebt uitgekozen, zet ze in mappen neer en geeft ze de juiste namen. Plex laadt ze in en daarmee kun je je series kijken via bijvoorbeeld Chromecast, smartphone, tablet of andere computer. Echt ideaal.
Als ik nu een nieuwe serie wil kijken zoek ik hem op, en dan downloadt hij automatisch alle afleveringen of seizoenen die ik selecteer. Wanneer er nieuwe afleveringen uitkomen downloadt hij automatisch en kan ik beginnen met kijken. Echt te gek.
Je moet wel minstens 1 verslaving behouden in mijn opinie.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar wel al 15 maanden gestopt met roken.
Ik stream meestal op fmovies.to maar geef toch altijd nog de voorkeur aan een download.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb accountje van collega op zijn Plex server. Echt nice, gewoon een 2e Netflix.
Aparte zin.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb dit fappen. Ben ik nou zonet klaargekomen of niet??
Ik ben nu eerst aan mijn fapverslaving aan het werken, daarna komt het smartphonegedeelte wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet wel minstens 1 verslaving behouden in mijn opinie.
ah thanks even in duikenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik Sonarr icm Deluge en Plex. Sonarr downloadt automatisch alle programma's die je wilt zien in de kwaliteit die jij hebt uitgekozen, zet ze in mappen neer en geeft ze de juiste namen. Plex laadt ze in en daarmee kun je je series kijken via bijvoorbeeld Chromecast, smartphone, tablet of andere computer. Echt ideaal.
Als ik nu een nieuwe serie wil kijken zoek ik hem op, en dan downloadt hij automatisch alle afleveringen of seizoenen die ik selecteer. Wanneer er nieuwe afleveringen uitkomen downloadt hij automatisch en kan ik beginnen met kijken. Echt te gek.
Als man geen spieren hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Tardis heeft ook geen spieren en doet daar ook niet moeilijk over
ik 6quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar wel al 15 maanden gestopt met roken.
Wat weet jij daar nou van.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Tardis heeft ook geen spieren en doet daar ook niet moeilijk over
Maar streamen is downloadenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stream meestal op fmovies.to maar geef toch altijd nog de voorkeur aan een download.
Daar kan dat vast nog wel, hier zit Tim in je nek te hijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stream meestal op fmovies.to maar geef toch altijd nog de voorkeur aan een download.
Wow shots pewpewquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als man geen spieren hebben
Ben je dan wel een man
Excuses aanvaard.quote:
Ja 1 verslaving per keer aanpakken. Hoeveel dagen zit je nofap?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben nu eerst aan mijn fapverslaving aan het werken, daarna komt het smartphonegedeelte wel.
Damn sonquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als man geen spieren hebben
Ben je dan wel een man
1quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
Ja 1 verslaving per keer aanpakken. Hoeveel dagen zit je nofap?
Zal wel Bulgaars vee-pee-ennetje voor je opzetten toch vriend.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar kan dat vast nog wel, hier zit Tim in je nek te hijgen.
Leuken caviaquote:
Oeiquote:
please doquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal wel Bulgaars vee-pee-ennetje voor je opzetten toch vriend.
Voor je het weet is het weer -20quote:
Heb nog nooit drie keer op een dag gerelapsed.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die nofappers hebben volgens mij nog vaker een relapse dan braddie
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welneequote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gevoelsmatig is het hier bijna altijd -20
Omdat?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Morgenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt wel. Zeker met die tyfusregen straks
Wel keertje -16.5 in Den Haag.quote:
Nooit en te nimmer zelf veren in je reet steken. Tenzij je een kontvib gebruikt met een leuke veer aan het eind.quote:
Nee, jij?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nooit en te nimmer zelf veren in je reet steken. Tenzij je een kontvib gebruikt met een leuke veer aan het eind.
Hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dwerg? Dima is een dwerg volgens mij
Kan mij alleen de jaren 90 een aantal keer herinneren dat het echt een periode goed koud was hier.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel keertje -16.5 in Den Haag.
Maar goed, hier aan de kust zie je het ook nooit -20 wordne hoor.
1.73 kan je geen man noemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dwerg? Dima is een dwerg volgens mij
Begin jaren '90 heb ik nog ijsschotsen in het spui zien drijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan mij alleen de jaren 90 een aantal keer herinneren dat het echt een periode goed koud was hier.
Gelukkig ben ik 174quote:
lolquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Begin jaren '90 heb ik nog ijsschotsen in het spui zien drijven
En hoe lang ben jij?quote:
2012 schijnbaar ook gebeurdquote:
83 wat? Cm? Dm? M? Km? Courgettes?quote:
hmm weet ik niets meer vanquote:
Evolutionaire keuze. Indien ik 183+ had geweest zouden alle vrouwelijke exemplaren van het menselijk ras enkel nog maar voor mij vallen.quote:
Waarom zou je niet meer leven danquote:
Ik had beter naar Roemenië gegaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit in Bulgarije. Daar gelden hele andere maatstaven dan in normaal land
Baalmomentjequote:
183 cmquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
83 wat? Cm? Dm? M? Km? Courgettes?
Eh oké lolquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ama heeft een moedervlek laten verwijderen deze ochtend. Dus het had weinig gescheeld
Hier is ook een mondiale kaart van toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had beter naar Roemenië gegaan
[ afbeelding ]
Ik ga wel lekker naar Portugal. Zit je tenminste nog in een mooi landquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had beter naar Roemenië gegaan
[ afbeelding ]
Portugal mooi noemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker naar Portugal. Zit je tenminste nog in een mooi land
Naar verluid centraal-Afrika en het noorden van Zuid-Amerika. Toevallig ook waar je de grootste slangen ter wereld vindt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier is ook een mondiale kaart van toch?
Ik vraag dit voor een vriend
Alles is mooi als je Nederland gewend bentquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Portugal mooi noemen
Karpaten zijn de max jonge
En lage bevolkingsdichtheid aangezien ze allemaal in Europa zitten inmiddelsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar verluid centraal-Afrika en het noorden van Zuid-Amerika. Toevallig ook waar je de grootste slangen ter wereld vindt.
Post verbeterd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alles is mooi als je een Nederlandse gewend bent
Weet niet of lekker oekeboekelullen zuigen nou mn ding isquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar verluid centraal-Afrika en het noorden van Zuid-Amerika. Toevallig ook waar je de grootste slangen ter wereld vindt.
Maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of lekker oekeboekelullen zuigen nou mn ding is
The gagreflex is strong in this onequote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of lekker oekeboekelullen zuigen nou mn ding is
Indien je van stalpoten houdt wel ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse vrouwen wel beter dan die in het buitenland hoor. Meeste landen dan.
sowquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeie stalpoten 😍quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien nieuw voor jullie maar in elk land heb je mooie en lelijke vrouwen, stalpoten en geen stalpoten
Idd, daar is niks mis meequote:
Nederland/fok heeft wel enkel mooie mannenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien nieuw voor jullie maar in elk land heb je mooie en lelijke vrouwen, stalpoten en geen stalpoten
Zeldzaam hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nederland/fok heeft wel enkel mooie mannen
Ohaiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan moet jij nog wat meer foto's van users hier zien denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja op jou na dan WCH.quote:
Wowquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet jij nog wat meer foto's van users hier zien denk ik
Krijg je als je veel op stal staat.quote:
Neuh, dat is meer een Griekse aangelegenheid.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar in die balkan landen hebben ze allemaal zo'n rare haakneus.
In sommige landen alleen iets meer dan in andere.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Til je buik omhoog en kijk even naar je benen.quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Til je buik omhoog en kijk even naar je benen.
Jij niet hoor suikerpluisjequote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
6 jaar geleden woog ik dat ook. Nu bijna 20 kilo meer
Als je dat maar nooit vergeet!!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er, mijn rots in de branding
Is EZ manquote:
Wellicht...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In sommige landen alleen iets meer dan in andere.
tardis bijv.quote:
gr grquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Iemand met de functietitel Recruiter heeft uw profiel bekeken."
Azpi, ga van mijn LinkedIn af
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Iemand met de functietitel Recruiter heeft uw profiel bekeken."
Azpi, ga van mijn LinkedIn af
Is het raar als ik hier opgewonden door raak?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sneller langer harder dieper hoger intenser langer pieken sneller herstellen
WAAROM ALTIJD HR MEISJESquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??
ik zeg eerlijk, nooit geen mannen op HRM gezien. weet ook niet waarom, alsof die mannen begrijpen. nooit dezelfde humor ook. ze kunnen alleen maar beetje lip bijten als ik per ongeluk even flex omdat die tiefus theebakjes altijd midden op de standaard irritante HR tafel staan waar niemand komt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
WAAROM ALTIJD HR MEISJES
Gvd
Discriminatie
Ken het broer. Mijn favoriete move is de 'kriebel' aan mijn neus. Dat doet het altijd goed om je biceps naar voren te brengenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zeg eerlijk, nooit geen mannen op HRM gezien. weet ook niet waarom, alsof die mannen begrijpen. nooit dezelfde humor ook. ze kunnen alleen maar beetje lip bijten als ik per ongeluk even flex omdat die tiefus theebakjes altijd midden op de standaard irritante HR tafel staan waar niemand komt.
Niet huilen maar ik vond het wel een gemene prik.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gelukkig
Deed het au. Huilen vanwege de prik? Of was je een grote meid
🤔quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is het raar als ik hier opgewonden door raak?
Wat zei hij allemaal voor nare dingen tegen jequote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet huilen maar ik vond het wel een gemene prik.
Ik vind dat zo flauw he.. daar is dat hele LinkedIn toch niet voor bedoeld ?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
gr gr
Maar ff kijken, volgens mij heb ik gewoon Intercedent op LinkedIn. Maar heel veel doe ik er niet mee
Niks.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat zei hij allemaal voor nare dingen tegen je
Ja of een kippenbotje in dr oog.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??
Klopt, maar mijn fast window is nu wel weer korter geworden daar ik weer iedere dag ben fitnessenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
🤔
Nee hoor, je zit in je IF piek momenteel, geile donder
Waar is het niet voor bedoeld? Soms klikken mensen gewoon ook uit interesse. Dat doe ik ook wel regelmatigquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat zo flauw he.. daar is dat hele LinkedIn toch niet voor bedoeld ?
Anyway, als dit bij fb wordt geïmplanteerd dat je kan zien wie je profiel hebt bekeken, dan ben ik de sjaak
ga lekker trainen dan, gewoon koning van chocomelk en havermout wordenquote:
deze man weetquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ken het broer. Mijn favoriete move is de 'kriebel' aan mijn neus. Dat doet het altijd goed om je biceps naar voren te brengen
Netwerken netwerken netwerken netwerkenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar is het niet voor bedoeld? Soms klikken mensen gewoon ook uit interesse. Dat doe ik ook wel regelmatig
Is ook niet nodig. Gewoon meer eten dan en beesten in de gymquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eerst dmv eten wat meer aankomen heb toch geen reserves of wel![]()
![]()
gisteren geen kip gegeten, voel me wel vies nuquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of een kippenbotje in dr oog.
Same, maar het interesseert me ook niet dat mensen dat wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netwerken netwerken netwerken netwerken
Ik heb hem gewoon op open staan, iedereen kan zien dat ik op een profiel heb gekeken
waarom zou je eerst meer aankomen en dan pas trainen? is zonde man. doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym. je gaat echt spijt krijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eerst dmv eten wat meer aankomen heb toch geen reserves of wel![]()
![]()
Kan maar je kan ook je lunch dan om 3 uur doen ofzo? Of alleen in de avondquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn fast window is nu wel weer korter geworden daar ik weer iedere dag ben fitnessen. Ik eet nu voor het laatst dus om 9 uur en daarna pas weer met lunch (12 uur)
Mehh, ik eet wel graag samen met mijn collega'squote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan maar je kan ook je lunch dan om 3 uur doen ofzo? Of alleen in de avond
oh maar dat doe ik zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:27 schreef Faeroer het volgende:
doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.quote:
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom zou je eerst meer aankomen en dan pas trainen? is zonde man. doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym. je gaat echt spijt krijgen
Ok, als jij het zegt princesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.
Waarom niet gewoon thuis je eigen gym bouwenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doen
Wat eet je op een dagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweestquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was helemaal niks denigrerend mee bedoeld lieve azpi
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doen
Dat is nogal een investeringquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon thuis je eigen gym bouwen
Sow ey hallooquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweest
Zit je Crack nou tegen mij aan het opzetten? :/quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweest
Iedere maand je lidmaatschap en tijdsverlies door naar de gym te reizen ook.quote:
Jamaar jullie gaan zo hard!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je mag ook actief deelnemen hoor. Niemand bijt hier
Stukje motivatie wellichtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een squat hippie ja? Ik doe liever lunges met barbellquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??
Ja, maar daar krijg je dan ook veel meer terug. En dat 'reizen' valt wel mee. In Nederland is er om de 500 meter wel een sportschool te vindenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Iedere maand je lidmaatschap en tijdsverlies door naar de gym te reizen ook.
heb wegens dit soort praatjes echt moeite om naar de sportschool te gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??
Hoe groter ze zijn des te meer ze bereid zijn om je te helpen als je vragen hebt. De klootzakjes zijn vaak de beachboys van 70 kiloquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb wegens dit soort praatjes echt moeite om naar de sportschool te gaan
wil gewoon dat niemand naar mij kijkt of met mij praatquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe groter ze zijn des te meer ze bereid zijn om je te helpen als je vragen hebt. De klootzakjes zijn vaak de beachboys van 70 kilo
Dat kan je makkelijk voor elkaar krijgen door oortjes/koptelefoon te dragen en een gesloten houding aan te nemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil gewoon dat niemand naar mij kijkt of met mij praat
waarom?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb wegens dit soort praatjes echt moeite om naar de sportschool te gaan
Noes .. gisteren pasta gegetenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
gisteren geen kip gegeten, voel me wel vies nu
niks geen squat hippie, gewoon allerlei quad oefeningen. lunges zijn wel bruut, meestal op het einde zodat je niet meer kan lopenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een squat hippie ja? Ik doe liever lunges met barbell
Stel je eens voor hoe gewillig alle FOK! dames zullen zijn als je je smooth gezichtje kan opvolgen met een kingsize dickpick en een bijpassend fit lichaam? Dan komen ze kruipend naar je toequote:
lekker. ben je italiaanse?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noes .. gisteren pasta gegeten
Dips en pull ups blijven ook onovertroffen, push ups worden al snel te licht maar is ook gewoon top oefeningquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zit wat in. Die strakke leggings, bohhhh
dat heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Stel je eens voor hoe gewillig alle FOK! dames zullen zijn als je je smooth gezichtje kan opvolgen met een kingsize dickpick en een bijpassend fit lichaam? Dan komen ze kruipend naar je toe
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dips en pull ups blijven ook onovertroffen, push ups worden al snel te licht maar is ook gewoon top oefening
als je in buurt van rotterdam zit kan ik je wel helpen als je nodig hebt, moet je maar even DM'enquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |