heb wegens dit soort praatjes echt moeite om naar de sportschool te gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??
Hoe groter ze zijn des te meer ze bereid zijn om je te helpen als je vragen hebt. De klootzakjes zijn vaak de beachboys van 70 kiloquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb wegens dit soort praatjes echt moeite om naar de sportschool te gaan
wil gewoon dat niemand naar mij kijkt of met mij praatquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe groter ze zijn des te meer ze bereid zijn om je te helpen als je vragen hebt. De klootzakjes zijn vaak de beachboys van 70 kilo
Dat kan je makkelijk voor elkaar krijgen door oortjes/koptelefoon te dragen en een gesloten houding aan te nemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil gewoon dat niemand naar mij kijkt of met mij praat
waarom?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb wegens dit soort praatjes echt moeite om naar de sportschool te gaan
Noes .. gisteren pasta gegetenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
gisteren geen kip gegeten, voel me wel vies nu
niks geen squat hippie, gewoon allerlei quad oefeningen. lunges zijn wel bruut, meestal op het einde zodat je niet meer kan lopenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een squat hippie ja? Ik doe liever lunges met barbell
Stel je eens voor hoe gewillig alle FOK! dames zullen zijn als je je smooth gezichtje kan opvolgen met een kingsize dickpick en een bijpassend fit lichaam? Dan komen ze kruipend naar je toequote:
lekker. ben je italiaanse?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noes .. gisteren pasta gegeten
Dips en pull ups blijven ook onovertroffen, push ups worden al snel te licht maar is ook gewoon top oefeningquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zit wat in. Die strakke leggings, bohhhh
dat heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Stel je eens voor hoe gewillig alle FOK! dames zullen zijn als je je smooth gezichtje kan opvolgen met een kingsize dickpick en een bijpassend fit lichaam? Dan komen ze kruipend naar je toe
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dips en pull ups blijven ook onovertroffen, push ups worden al snel te licht maar is ook gewoon top oefening
als je in buurt van rotterdam zit kan ik je wel helpen als je nodig hebt, moet je maar even DM'enquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |