quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
6 jaar geleden woog ik dat ook. Nu bijna 20 kilo meer
Als je dat maar nooit vergeet!!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er, mijn rots in de branding
Is EZ manquote:
Wellicht...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In sommige landen alleen iets meer dan in andere.
tardis bijv.quote:
gr grquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Iemand met de functietitel Recruiter heeft uw profiel bekeken."
Azpi, ga van mijn LinkedIn af
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Iemand met de functietitel Recruiter heeft uw profiel bekeken."
Azpi, ga van mijn LinkedIn af
Is het raar als ik hier opgewonden door raak?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sneller langer harder dieper hoger intenser langer pieken sneller herstellen
WAAROM ALTIJD HR MEISJESquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??
ik zeg eerlijk, nooit geen mannen op HRM gezien. weet ook niet waarom, alsof die mannen begrijpen. nooit dezelfde humor ook. ze kunnen alleen maar beetje lip bijten als ik per ongeluk even flex omdat die tiefus theebakjes altijd midden op de standaard irritante HR tafel staan waar niemand komt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
WAAROM ALTIJD HR MEISJES
Gvd
Discriminatie
Ken het broer. Mijn favoriete move is de 'kriebel' aan mijn neus. Dat doet het altijd goed om je biceps naar voren te brengenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zeg eerlijk, nooit geen mannen op HRM gezien. weet ook niet waarom, alsof die mannen begrijpen. nooit dezelfde humor ook. ze kunnen alleen maar beetje lip bijten als ik per ongeluk even flex omdat die tiefus theebakjes altijd midden op de standaard irritante HR tafel staan waar niemand komt.
Niet huilen maar ik vond het wel een gemene prik.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gelukkig
Deed het au. Huilen vanwege de prik? Of was je een grote meid
🤔quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is het raar als ik hier opgewonden door raak?
Wat zei hij allemaal voor nare dingen tegen jequote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet huilen maar ik vond het wel een gemene prik.
Ik vind dat zo flauw he.. daar is dat hele LinkedIn toch niet voor bedoeld ?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
gr gr
Maar ff kijken, volgens mij heb ik gewoon Intercedent op LinkedIn. Maar heel veel doe ik er niet mee
Niks.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat zei hij allemaal voor nare dingen tegen je
Ja of een kippenbotje in dr oog.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??
Klopt, maar mijn fast window is nu wel weer korter geworden daar ik weer iedere dag ben fitnessenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
🤔
Nee hoor, je zit in je IF piek momenteel, geile donder
Waar is het niet voor bedoeld? Soms klikken mensen gewoon ook uit interesse. Dat doe ik ook wel regelmatigquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat zo flauw he.. daar is dat hele LinkedIn toch niet voor bedoeld ?
Anyway, als dit bij fb wordt geïmplanteerd dat je kan zien wie je profiel hebt bekeken, dan ben ik de sjaak
ga lekker trainen dan, gewoon koning van chocomelk en havermout wordenquote:
deze man weetquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ken het broer. Mijn favoriete move is de 'kriebel' aan mijn neus. Dat doet het altijd goed om je biceps naar voren te brengen
Netwerken netwerken netwerken netwerkenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar is het niet voor bedoeld? Soms klikken mensen gewoon ook uit interesse. Dat doe ik ook wel regelmatig
Is ook niet nodig. Gewoon meer eten dan en beesten in de gymquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eerst dmv eten wat meer aankomen heb toch geen reserves of wel![]()
![]()
gisteren geen kip gegeten, voel me wel vies nuquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of een kippenbotje in dr oog.
Same, maar het interesseert me ook niet dat mensen dat wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netwerken netwerken netwerken netwerken
Ik heb hem gewoon op open staan, iedereen kan zien dat ik op een profiel heb gekeken
waarom zou je eerst meer aankomen en dan pas trainen? is zonde man. doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym. je gaat echt spijt krijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eerst dmv eten wat meer aankomen heb toch geen reserves of wel![]()
![]()
Kan maar je kan ook je lunch dan om 3 uur doen ofzo? Of alleen in de avondquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn fast window is nu wel weer korter geworden daar ik weer iedere dag ben fitnessen. Ik eet nu voor het laatst dus om 9 uur en daarna pas weer met lunch (12 uur)
Mehh, ik eet wel graag samen met mijn collega'squote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan maar je kan ook je lunch dan om 3 uur doen ofzo? Of alleen in de avond
oh maar dat doe ik zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:27 schreef Faeroer het volgende:
doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.quote:
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom zou je eerst meer aankomen en dan pas trainen? is zonde man. doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym. je gaat echt spijt krijgen
Ok, als jij het zegt princesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.
Waarom niet gewoon thuis je eigen gym bouwenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doen
Wat eet je op een dagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweestquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was helemaal niks denigrerend mee bedoeld lieve azpi
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doen
Dat is nogal een investeringquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon thuis je eigen gym bouwen
Sow ey hallooquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweest
Zit je Crack nou tegen mij aan het opzetten? :/quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweest
Iedere maand je lidmaatschap en tijdsverlies door naar de gym te reizen ook.quote:
Jamaar jullie gaan zo hard!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je mag ook actief deelnemen hoor. Niemand bijt hier
Stukje motivatie wellichtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een squat hippie ja? Ik doe liever lunges met barbellquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??
Ja, maar daar krijg je dan ook veel meer terug. En dat 'reizen' valt wel mee. In Nederland is er om de 500 meter wel een sportschool te vindenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Iedere maand je lidmaatschap en tijdsverlies door naar de gym te reizen ook.
heb wegens dit soort praatjes echt moeite om naar de sportschool te gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??
Hoe groter ze zijn des te meer ze bereid zijn om je te helpen als je vragen hebt. De klootzakjes zijn vaak de beachboys van 70 kiloquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb wegens dit soort praatjes echt moeite om naar de sportschool te gaan
wil gewoon dat niemand naar mij kijkt of met mij praatquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe groter ze zijn des te meer ze bereid zijn om je te helpen als je vragen hebt. De klootzakjes zijn vaak de beachboys van 70 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |