Mehh, ik eet wel graag samen met mijn collega'squote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan maar je kan ook je lunch dan om 3 uur doen ofzo? Of alleen in de avond
oh maar dat doe ik zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:27 schreef Faeroer het volgende:
doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.quote:
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom zou je eerst meer aankomen en dan pas trainen? is zonde man. doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym. je gaat echt spijt krijgen
Ok, als jij het zegt princesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.
Waarom niet gewoon thuis je eigen gym bouwenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doen
Wat eet je op een dagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor iedereen godverdomme als het zo simpel was dan was ik nu niet zo dun teringjantje man.
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweestquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was helemaal niks denigrerend mee bedoeld lieve azpi
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat vind je van die figuren die naar de sportschool gaan om alleen maar bodyweight oefeningen te doen? Dat snap ik echt niet. Ze nemen onnodig ruimte in beslag voor iets wat ze overal kunnen doen
Dat is nogal een investeringquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon thuis je eigen gym bouwen
Sow ey hallooquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweest
Zit je Crack nou tegen mij aan het opzetten? :/quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was wel terecht geweest als het wel fucking denigrerend was geweest
Iedere maand je lidmaatschap en tijdsverlies door naar de gym te reizen ook.quote:
Jamaar jullie gaan zo hard!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je mag ook actief deelnemen hoor. Niemand bijt hier
Stukje motivatie wellichtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een squat hippie ja? Ik doe liever lunges met barbellquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zolang ze maar optiefen uit m'n squatrack, mja meestal zijn die mensen 60kg en 1 meter 50 met wangloze baard waar je gewoon door moet lachen dus dan is wel schattig zo van awww even wangetje knijpen en dan 135's op de incline ja tog??
Ja, maar daar krijg je dan ook veel meer terug. En dat 'reizen' valt wel mee. In Nederland is er om de 500 meter wel een sportschool te vindenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Iedere maand je lidmaatschap en tijdsverlies door naar de gym te reizen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |