Ken het broer. Mijn favoriete move is de 'kriebel' aan mijn neus. Dat doet het altijd goed om je biceps naar voren te brengenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik zeg eerlijk, nooit geen mannen op HRM gezien. weet ook niet waarom, alsof die mannen begrijpen. nooit dezelfde humor ook. ze kunnen alleen maar beetje lip bijten als ik per ongeluk even flex omdat die tiefus theebakjes altijd midden op de standaard irritante HR tafel staan waar niemand komt.
Niet huilen maar ik vond het wel een gemene prik.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gelukkig
Deed het au. Huilen vanwege de prik? Of was je een grote meid
🤔quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is het raar als ik hier opgewonden door raak?
Wat zei hij allemaal voor nare dingen tegen jequote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet huilen maar ik vond het wel een gemene prik.
Ik vind dat zo flauw he.. daar is dat hele LinkedIn toch niet voor bedoeld ?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
gr gr
Maar ff kijken, volgens mij heb ik gewoon Intercedent op LinkedIn. Maar heel veel doe ik er niet mee
Niks.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat zei hij allemaal voor nare dingen tegen je
Ja of een kippenbotje in dr oog.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??
Klopt, maar mijn fast window is nu wel weer korter geworden daar ik weer iedere dag ben fitnessenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
🤔
Nee hoor, je zit in je IF piek momenteel, geile donder
Waar is het niet voor bedoeld? Soms klikken mensen gewoon ook uit interesse. Dat doe ik ook wel regelmatigquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat zo flauw he.. daar is dat hele LinkedIn toch niet voor bedoeld ?
Anyway, als dit bij fb wordt geïmplanteerd dat je kan zien wie je profiel hebt bekeken, dan ben ik de sjaak
ga lekker trainen dan, gewoon koning van chocomelk en havermout wordenquote:
deze man weetquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ken het broer. Mijn favoriete move is de 'kriebel' aan mijn neus. Dat doet het altijd goed om je biceps naar voren te brengen
Netwerken netwerken netwerken netwerkenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar is het niet voor bedoeld? Soms klikken mensen gewoon ook uit interesse. Dat doe ik ook wel regelmatig
Is ook niet nodig. Gewoon meer eten dan en beesten in de gymquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eerst dmv eten wat meer aankomen heb toch geen reserves of wel![]()
![]()
gisteren geen kip gegeten, voel me wel vies nuquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of een kippenbotje in dr oog.
Same, maar het interesseert me ook niet dat mensen dat wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netwerken netwerken netwerken netwerken
Ik heb hem gewoon op open staan, iedereen kan zien dat ik op een profiel heb gekeken
waarom zou je eerst meer aankomen en dan pas trainen? is zonde man. doe op z'n minst dan bodyweight oefeningen thuis als je geen zin hebt in gym. je gaat echt spijt krijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eerst dmv eten wat meer aankomen heb toch geen reserves of wel![]()
![]()
Kan maar je kan ook je lunch dan om 3 uur doen ofzo? Of alleen in de avondquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn fast window is nu wel weer korter geworden daar ik weer iedere dag ben fitnessen. Ik eet nu voor het laatst dus om 9 uur en daarna pas weer met lunch (12 uur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |