Neuh, dat is meer een Griekse aangelegenheid.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar in die balkan landen hebben ze allemaal zo'n rare haakneus.
In sommige landen alleen iets meer dan in andere.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien nieuw voor jullie maar in elk land heb je mooie en lelijke vrouwen, stalpoten en geen stalpoten
Til je buik omhoog en kijk even naar je benen.quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Til je buik omhoog en kijk even naar je benen.
Jij niet hoor suikerpluisjequote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
6 jaar geleden woog ik dat ook. Nu bijna 20 kilo meer
Als je dat maar nooit vergeet!!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er, mijn rots in de branding
Is EZ manquote:
Wellicht...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
In sommige landen alleen iets meer dan in andere.
tardis bijv.quote:
gr grquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Iemand met de functietitel Recruiter heeft uw profiel bekeken."
Azpi, ga van mijn LinkedIn af
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Iemand met de functietitel Recruiter heeft uw profiel bekeken."
Azpi, ga van mijn LinkedIn af
Is het raar als ik hier opgewonden door raak?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sneller langer harder dieper hoger intenser langer pieken sneller herstellen
WAAROM ALTIJD HR MEISJESquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
echt eh. nieuw telefoonnummer bij elke werkgever ook, weet je direct welke kaolo HR meisjes je nummer verkopen aan derden zonder toestemming. en dan vol die vuist op der muil ja tog??
ik zeg eerlijk, nooit geen mannen op HRM gezien. weet ook niet waarom, alsof die mannen begrijpen. nooit dezelfde humor ook. ze kunnen alleen maar beetje lip bijten als ik per ongeluk even flex omdat die tiefus theebakjes altijd midden op de standaard irritante HR tafel staan waar niemand komt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
WAAROM ALTIJD HR MEISJES
Gvd
Discriminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |