Kan mij alleen de jaren 90 een aantal keer herinneren dat het echt een periode goed koud was hier.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel keertje -16.5 in Den Haag.
Maar goed, hier aan de kust zie je het ook nooit -20 wordne hoor.
1.73 kan je geen man noemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dwerg? Dima is een dwerg volgens mij
Begin jaren '90 heb ik nog ijsschotsen in het spui zien drijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan mij alleen de jaren 90 een aantal keer herinneren dat het echt een periode goed koud was hier.
Gelukkig ben ik 174quote:
lolquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Begin jaren '90 heb ik nog ijsschotsen in het spui zien drijven
En hoe lang ben jij?quote:
2012 schijnbaar ook gebeurdquote:
83 wat? Cm? Dm? M? Km? Courgettes?quote:
hmm weet ik niets meer vanquote:
Evolutionaire keuze. Indien ik 183+ had geweest zouden alle vrouwelijke exemplaren van het menselijk ras enkel nog maar voor mij vallen.quote:
Waarom zou je niet meer leven danquote:
Ik had beter naar Roemenië gegaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit in Bulgarije. Daar gelden hele andere maatstaven dan in normaal land
Baalmomentjequote:
183 cmquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
83 wat? Cm? Dm? M? Km? Courgettes?
Eh oké lolquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ama heeft een moedervlek laten verwijderen deze ochtend. Dus het had weinig gescheeld
Hier is ook een mondiale kaart van toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had beter naar Roemenië gegaan
[ afbeelding ]
Ik ga wel lekker naar Portugal. Zit je tenminste nog in een mooi landquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had beter naar Roemenië gegaan
[ afbeelding ]
Portugal mooi noemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker naar Portugal. Zit je tenminste nog in een mooi land
Naar verluid centraal-Afrika en het noorden van Zuid-Amerika. Toevallig ook waar je de grootste slangen ter wereld vindt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier is ook een mondiale kaart van toch?
Ik vraag dit voor een vriend
Alles is mooi als je Nederland gewend bentquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Portugal mooi noemen
Karpaten zijn de max jonge
En lage bevolkingsdichtheid aangezien ze allemaal in Europa zitten inmiddelsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar verluid centraal-Afrika en het noorden van Zuid-Amerika. Toevallig ook waar je de grootste slangen ter wereld vindt.
Post verbeterd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alles is mooi als je een Nederlandse gewend bent
Weet niet of lekker oekeboekelullen zuigen nou mn ding isquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar verluid centraal-Afrika en het noorden van Zuid-Amerika. Toevallig ook waar je de grootste slangen ter wereld vindt.
Maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of lekker oekeboekelullen zuigen nou mn ding is
The gagreflex is strong in this onequote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of lekker oekeboekelullen zuigen nou mn ding is
Indien je van stalpoten houdt wel ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse vrouwen wel beter dan die in het buitenland hoor. Meeste landen dan.
sowquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die nofappers hebben volgens mij nog vaker een relapse dan braddie
Goeie stalpoten 😍quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien nieuw voor jullie maar in elk land heb je mooie en lelijke vrouwen, stalpoten en geen stalpoten
Idd, daar is niks mis meequote:
Nederland/fok heeft wel enkel mooie mannenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien nieuw voor jullie maar in elk land heb je mooie en lelijke vrouwen, stalpoten en geen stalpoten
Zeldzaam hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nederland/fok heeft wel enkel mooie mannen
Ohaiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan moet jij nog wat meer foto's van users hier zien denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja op jou na dan WCH.quote:
Wowquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet jij nog wat meer foto's van users hier zien denk ik
Krijg je als je veel op stal staat.quote:
Neuh, dat is meer een Griekse aangelegenheid.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar in die balkan landen hebben ze allemaal zo'n rare haakneus.
In sommige landen alleen iets meer dan in andere.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Til je buik omhoog en kijk even naar je benen.quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Til je buik omhoog en kijk even naar je benen.
Jij niet hoor suikerpluisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |