Ben je sowieso onrustiger?quote:
Bel gewoon op en zeg: "ik heb kanker gekregen van deze baan" en dan hang je op.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef Azpilicueta het volgende:
En moet ik alsnog anderhalve maand wachten
Oh wacht nee jij nietquote:
Dan alsnog willen ze mij gaan houden aan de opzegtermijn vrees ik, kanker of nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bel gewoon op en zeg: "ik heb kanker gekregen van deze baan" en dan hang je op.
Wat doe je dan zo al op je telefoon?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon verslaafd ben aan mijn smartphone.
Nutteloze dingen. FOK!, Reddit, verder internetten, troep. Apps openen en sluiten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je dan zo al op je telefoon?
Wat een kankerstreekquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan alsnog willen ze mij gaan houden aan de opzegtermijn vrees ik, kanker of niet
quote:
Dat laatstequote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nutteloze dingen. FOK!, Reddit, verder internetten, troep. Apps openen en sluiten.
Doe ik srs vaak. Dan heb ik bijvoorbeeld Facebook open en dan denk ik hey ik ga even Facebooken en dan sluit ik Facebook en open ik Facebook weer. Slaat fucking nergens op. Ik registreer niet eens wat ik doe.quote:
ah ok. waar download je torrents?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cyberghost. Gewoon voor torrents en kijken van materiaal waarvoor je in een ander land moet wonen, meestal UK.
Heb wel betaalde versie, altijd voor een jaar zo'n aanbieding. Goedkoop en werkt als een tiet van Chloro.
Piratenbaaitje gewoon tochquote:
Dat is wel echt een typische handeling van iemand die verslaafd is.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe ik srs vaak. Dan heb ik bijvoorbeeld Facebook open en dan denk ik hey ik ga even Facebooken en dan sluit ik Facebook en open ik Facebook weer. Slaat fucking nergens op. Ik registreer niet eens wat ik doe.
klinkt goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik mijn baan opzeggen
da's minderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef Azpilicueta het volgende:
En moet ik alsnog anderhalve maand wachten
Wow ripquote:
haha opnieuw herkenbaarquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon verslaafd ben aan mijn smartphone.
WOWquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wou zeggen dat je Crack hebt, maar die heeft niet veel tiet 😢
Ik gebruik Sonarr icm Deluge en Plex. Sonarr downloadt automatisch alle programma's die je wilt zien in de kwaliteit die jij hebt uitgekozen, zet ze in mappen neer en geeft ze de juiste namen. Plex laadt ze in en daarmee kun je je series kijken via bijvoorbeeld Chromecast, smartphone, tablet of andere computer. Echt ideaal.quote:
Zoveel tijd vrij nu ik niet meer iedere avond 3 uur appjes stuur met crackquote:
Ja maar wel al 15 maanden gestopt met roken.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel echt een typische handeling van iemand die verslaafd is.
Ik heb dit fappen. Ben ik nou zonet klaargekomen of niet??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel echt een typische handeling van iemand die verslaafd is.
Ja lijkt me heel vermoeiendquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoveel tijd vrij nu ik niet meer iedere avond 3 uur appjes stuur met crack
Heb accountje van collega op zijn Plex server. Echt nice, gewoon een 2e Netflix.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik Sonarr icm Deluge en Plex. Sonarr downloadt automatisch alle programma's die je wilt zien in de kwaliteit die jij hebt uitgekozen, zet ze in mappen neer en geeft ze de juiste namen. Plex laadt ze in en daarmee kun je je series kijken via bijvoorbeeld Chromecast, smartphone, tablet of andere computer. Echt ideaal.
Als ik nu een nieuwe serie wil kijken zoek ik hem op, en dan downloadt hij automatisch alle afleveringen of seizoenen die ik selecteer. Wanneer er nieuwe afleveringen uitkomen downloadt hij automatisch en kan ik beginnen met kijken. Echt te gek.
Je moet wel minstens 1 verslaving behouden in mijn opinie.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar wel al 15 maanden gestopt met roken.
Ik stream meestal op fmovies.to maar geef toch altijd nog de voorkeur aan een download.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb accountje van collega op zijn Plex server. Echt nice, gewoon een 2e Netflix.
Aparte zin.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb dit fappen. Ben ik nou zonet klaargekomen of niet??
Ik ben nu eerst aan mijn fapverslaving aan het werken, daarna komt het smartphonegedeelte wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet wel minstens 1 verslaving behouden in mijn opinie.
ah thanks even in duikenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik Sonarr icm Deluge en Plex. Sonarr downloadt automatisch alle programma's die je wilt zien in de kwaliteit die jij hebt uitgekozen, zet ze in mappen neer en geeft ze de juiste namen. Plex laadt ze in en daarmee kun je je series kijken via bijvoorbeeld Chromecast, smartphone, tablet of andere computer. Echt ideaal.
Als ik nu een nieuwe serie wil kijken zoek ik hem op, en dan downloadt hij automatisch alle afleveringen of seizoenen die ik selecteer. Wanneer er nieuwe afleveringen uitkomen downloadt hij automatisch en kan ik beginnen met kijken. Echt te gek.
Als man geen spieren hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Tardis heeft ook geen spieren en doet daar ook niet moeilijk over
ik 6quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar wel al 15 maanden gestopt met roken.
Wat weet jij daar nou van.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Tardis heeft ook geen spieren en doet daar ook niet moeilijk over
Maar streamen is downloadenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stream meestal op fmovies.to maar geef toch altijd nog de voorkeur aan een download.
Daar kan dat vast nog wel, hier zit Tim in je nek te hijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stream meestal op fmovies.to maar geef toch altijd nog de voorkeur aan een download.
Wow shots pewpewquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als man geen spieren hebben
Ben je dan wel een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |