Ben je sowieso onrustiger?quote:
Bel gewoon op en zeg: "ik heb kanker gekregen van deze baan" en dan hang je op.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef Azpilicueta het volgende:
En moet ik alsnog anderhalve maand wachten
Oh wacht nee jij nietquote:
Dan alsnog willen ze mij gaan houden aan de opzegtermijn vrees ik, kanker of nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bel gewoon op en zeg: "ik heb kanker gekregen van deze baan" en dan hang je op.
Wat doe je dan zo al op je telefoon?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon verslaafd ben aan mijn smartphone.
Nutteloze dingen. FOK!, Reddit, verder internetten, troep. Apps openen en sluiten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je dan zo al op je telefoon?
Wat een kankerstreekquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan alsnog willen ze mij gaan houden aan de opzegtermijn vrees ik, kanker of niet
quote:
Dat laatstequote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nutteloze dingen. FOK!, Reddit, verder internetten, troep. Apps openen en sluiten.
Doe ik srs vaak. Dan heb ik bijvoorbeeld Facebook open en dan denk ik hey ik ga even Facebooken en dan sluit ik Facebook en open ik Facebook weer. Slaat fucking nergens op. Ik registreer niet eens wat ik doe.quote:
ah ok. waar download je torrents?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cyberghost. Gewoon voor torrents en kijken van materiaal waarvoor je in een ander land moet wonen, meestal UK.
Heb wel betaalde versie, altijd voor een jaar zo'n aanbieding. Goedkoop en werkt als een tiet van Chloro.
Piratenbaaitje gewoon tochquote:
Dat is wel echt een typische handeling van iemand die verslaafd is.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe ik srs vaak. Dan heb ik bijvoorbeeld Facebook open en dan denk ik hey ik ga even Facebooken en dan sluit ik Facebook en open ik Facebook weer. Slaat fucking nergens op. Ik registreer niet eens wat ik doe.
klinkt goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik mijn baan opzeggen
da's minderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:17 schreef Azpilicueta het volgende:
En moet ik alsnog anderhalve maand wachten
Wow ripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |