quote:
Als je maar weet dat ze daar ook nog eens deze ludieke waterkippen medogeloos vermoordenquote:
Ik hoop dat je ooit doodgepikt wordt door waterkieken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo'n waterkipfilet wil ik wel in m'n maag
Zijn die eetbaar dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ze daar ook nog eens deze ludieke waterkippen medogeloos vermoorden
sad waterkip is sad
[ afbeelding ]
owquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit doodgepikt wordt door waterkieken.
Al die gevleugelde beesten zijn teringbeesten, wil ook waterkiekfilet vreetnquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit doodgepikt wordt door waterkieken.
Morgenquote:
ik lig in bed, kom naast me want ik kom er ook niet uitquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen
Want als het een goede morgen was, lag ik in bed ...
Mietjequote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik lig in bed, kom naast me want ik kom er ook niet uit
Spierpijn
Niet voor mensen. Maar zou kan je Faroenezen lastig noemen.quote:
Oké is goed,quote:
Zet livestriempje opquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké is goed,
Ik sluit even de computer af
Kom we roeien ze uitquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet voor mensen. Maar zou kan je Faroenezen lastig noemen.
Herkenbaar, gisteren intense yoga sessie gehad.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik lig in bed, kom naast me want ik kom er ook niet uit
Spierpijn
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, gisteren intense yoga sessie gehad.
En er stond een verpersoonlijking van een Snorlax naast me. Leidde nogal af
Allemaal van die snurkgeluiden bij elke beweging
Verrassend genoeg wel, vraag maar naar de crow-position van zeerquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Intensief yoga, bestaat dat ja?
Alle puffins opgegetenquote:
We zouden het fijn vinden wanneer je publiekelijk afstand neemt van de wanstaltige daden van je medefaroeneziërs.quote:
Ik maak wel kip, maar jij komt niet langsquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
moet wat eh, als jij geen kip maakt
ik neem afstand van jouw lichaam wanneer ik een bijl gooiquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
We zouden het fijn vinden wanneer je publiekelijk afstand neemt van de wanstaltige daden van je medefaroeneziërs.
Ik zie dit als een oorlogsverklaring.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik neem afstand van jouw lichaam wanneer ik een bijl gooi
Zin in jouw champignon.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Oke het gaat alweer jongens, heb t probleem aangepakt en mezelf getrakteerd op champignonsoep met echt veels te veel maar niet echt te veel want is lekker peterselie
Zou er champignonsoep met peterselie-ijs bestaan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Oke het gaat alweer jongens, heb t probleem aangepakt en mezelf getrakteerd op champignonsoep met echt veels te veel maar niet echt te veel want is lekker peterselie
Maak soep, gooi het in de vriezer, ???, profit.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou er champignonsoep met peterselie-ijs bestaan?
Ik heb nog zelfgemaakt groentesoepquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maak soep, gooi het in de vriezer, ???, profit.
ahhhquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee het gaat mij echt om de pure champignon
denk het nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aangezien asfalt-ijs bestaat zal dat ook wel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oei zeg dat maar niet in amerikaquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Over ijs gesproken, welke is de lekkerste van de haagen dazs smaken? Volgens mij is het niet heel populair merk maar misschien toevallig iemand
Strawberry Cheesecake is de max.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Over ijs gesproken, welke is de lekkerste van de haagen dazs smaken? Volgens mij is het niet heel populair merk maar misschien toevallig iemand
Het zit wel diep heh.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:49 schreef Dven het volgende:
Neer verluid hebben ze op de Faeroër-eilanden Griend- en papegaaiduikerijs. Barbaren
ik vond de baileys ijs die ze vroeger hadden echtquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Eww ..quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien asfalt-ijs bestaat zal dat ook wel.
Nooit van gehoord, maar stracciatella is altijd het antwoordquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
deze man weet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar stracciatella is altijd het antwoord
Strawberry cheesecake en chocolaquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Is goed, kijk graag hoe jij verschillende lastige capriolen uithaaltquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel, vraag maar naar de crow-position van zeer
En anders mag je wel een keer mee
Mijn persoonlijke favoriet is dancers pose
daar wel groot?quote:
beter/heel anders dan b&j?quote:
hmm, die brownie topped van b&j en peanut butter cups van b&j vind ik echt super lekker maar voor de rest MWAHHHquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vond de baileys ijs die ze vroeger hadden echten k vind sws dit merk beter dan b and j
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hey hoe gaat het met je griepjequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
GRIEPJE!??!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey hoe gaat het met je griepje
Gaan we stoken??quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GRIEPJE!??!
Neem je hem niet serieus soms
De oefening is makkelijk uit te voeren en ziet er leuk uit en ik kan hem maximaalquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is goed, kijk graag hoe jij verschillende lastige capriolen uithaalt
Wat maakt dat jouw favoriet? Ziet er mooi uit trouwens, maar kan je hem ook maximaal?
Ben net pas wakkerquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey hoe gaat het met je griepje
kan je ook balansoefeningen in silks doen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De oefening is makkelijk uit te voeren en ziet er leuk uit en ik kan hem maximaal![]()
Ik ben dol op balansoefeningen.
Te hard geFOK!t.quote:
nou nee, ik neem het voor hem opquote:
alleen duurrrr, ook 1 + 1 gratis gehaald vorige week dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Haagendasz lekkerder dan b&j
Idd, ik kijk de dood in de ogenquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GRIEPJE!??!
Neem je hem niet serieus soms
Denk niet dat iemand dat wil zienquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
kan je ook balansoefeningen in silks doen?
Haha man fluquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Idd, ik kijk de dood in de ogen.
Dankje crack voor je steun gedurende deze bizarre omstandigheden
Nice 😘quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De oefening is makkelijk uit te voeren en ziet er leuk uit en ik kan hem maximaal![]()
Ik ben dol op balansoefeningen.
Nee, ik kom niet bij de AHquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou nee, ik neem het voor hem op
[..]
alleen duurrrr, ook 1 + 1 gratis gehaald vorige week dan?
Zal jou eens fixen.quote:
hou vol, aan alles komt een eindquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Idd, ik kijk de dood in de ogen.
Dankje crack voor je steun gedurende deze bizarre omstandigheden
aiii, noooit? Wel knap in AH-stedenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet bij de AHen de Hoogvliet verkoopt het niet
Misschien maar beter ook
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat wil zien
Lieve azpi, ik zou je harder missen dan eten. En ik hoouuuu van etenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ook jij zou mij missen als mijn lichaam het begeeft vandaag
Na die naaktpic geen seconde niet aan je gedacht, ik ga vandaag ook alleen aan jou denkenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens fixen.
Wat ga je doen vandaag?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lieve azpi, ik zou je harder missen dan eten. En ik hoouuuu van eten
ik verwacht nooit meer ziek te worden nu ik aan IF doequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ook jij zou mij missen als mijn lichaam het begeeft vandaag
totdat je hypo krijgtquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik verwacht nooit meer ziek te worden nu ik aan IF doe
Niet als ik het uitvoerquote:
Was wel heftig hčquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na die naaktpic geen seconde niet aan je gedacht, ik ga vandaag ook alleen aan jou denken
klopt, dit weekend toch daar weer even helicopterenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar laat je je toch niet door tegen houden
Rot opquote:
wat zeik je dan boelerquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
kk weet niet of ik jaar of maand abo moet kiezen ns
als ik jaar doe kan ik niet verhuizen evt
en jaar is wel stuk goedkoper
reiskosten worden 100% vergoed maar toch
ga voor de bedden afdelingquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:21 schreef Crack_ het volgende:
oke ik ga denk ik andere afdeling op werk, helemaal klaar mee
uitzitten, slik je eer in, denk aan SISU, zusterquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:22 schreef Crack_ het volgende:
En hoe moet je op je stage zeggen dat je het idee hebt dat er niet naar je geluisterd wordt als je begeleiders al moeilijk doen
Ik weet ook niet of dit überhaupt goed is om aan te kaarten of dat ik gewoon mn mond moet houden en uitzitten (is nog 1 maand van de 4 in totaal)
ZUCHT, zo zwaar dit leven
Dat festival waar al die ongewassen mannen met baarden poeder in het rond strooien.quote:
wtf?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat festival waar al die ongewassen mannen met baarden poeder in het rond strooien.
Of een baai vol met bloed, dat kan ook.
ja wat is dat voor gayass danquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:25 schreef Catkiller het volgende:
En die ene heeft allemaal dode vogeltjes om zijn nek.
maar ik denk dat dit me punten gaat kosten want laat nu gewoon beetje over me heen lopenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
uitzitten, slik je eer in, denk aan SISU, zuster
wij gaan lekker hard ja tog??
Heb je dat nooit gezien dan als van die idioten een groep zoogdieren richting de kust jagen en ze massaal kapot steken?quote:
Ik laat mijn boodschappen bezorgen en kom verder niet zo vaak in supermarktenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou vol, aan alles komt een eind
[..]
aiii, noooit? Wel knap in AH-steden
Hehe, was hier misschien ook beter geweest. Ik shop wel echt aanbiedingen
Jawel dat wel. Mijn verontwaardiging ging vooral over poeder gooiende mannenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gezien dan als van die idioten een groep zoogdieren richting de kust jagen en ze massaal kapot steken?
Moet je verzendkosten betalen en bezorgen ze het op dezelfde dag?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mijn boodschappen bezorgen en kom verder niet zo vaak in supermarkten
waarom zou je laten bezorgenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nah dat hoeft dan ook niet, scheelt wel geld denk ik?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
weet niet want ik koop t nooit meer, de smaken die je soms in de supermarkt ziet boeien mij niet zo en hier is geen haagen dazs winkel meerquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar wel groot?
[..]
beter/heel anders dan b&j?
[..]
hmm, die brownie topped van b&j en peanut butter cups van b&j vind ik echt super lekker maar voor de rest MWAHHH
Maar ok die baileys hebben ze dus niet meer, wat vind je het lekkerste van de smaken nu?
[..]met M&M's
Laat maar zittenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:22 schreef Crack_ het volgende:
En hoe moet je op je stage zeggen dat je het idee hebt dat er niet naar je geluisterd wordt als je begeleiders al moeilijk doen
Ik weet ook niet of dit überhaupt goed is om aan te kaarten of dat ik gewoon mn mond moet houden en uitzitten (is nog 1 maand van de 4 in totaal)
ZUCHT, zo zwaar dit leven
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik denk dat dit me punten gaat kosten want laat nu gewoon beetje over me heen lopenweet alleen niet of er iets van zeggen beter werkt of dat ze dat alleen maar stom vinden
Achja zal wel, fuck it is maar mn toekomst yolo
ja maar het gaat me om mn punt, niet dat ik hier wegga met een gevoel van jee dat was geweldig super fantastisch (al was dat wel leuker geweest)quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat maar zitten
Je hoeft nog maar 1 maand
Ja en nee, volgende dag bezorgen zequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Moet je verzendkosten betalen en bezorgen ze het op dezelfde dag?
zijn ook veel verhalen over jouw werkgever mbt uitbuiting just sayingquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar het gaat me om mn punt, niet dat ik hier wegga met een gevoel van jee dat was geweldig super fantastisch (al was dat wel leuker geweest)
Omdat ik 40 uur per week werk en geen zin heb om op zaterdag boodschappen te gaan doenquote:
gewoon voor of na werk gaan luie donderquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik 40 uur per week werk en geen zin heb om op zaterdag boodschappen te gaan doen
Dan had je dat iets eerder moeten zeggen ?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar het gaat me om mn punt, niet dat ik hier wegga met een gevoel van jee dat was geweldig super fantastisch (al was dat wel leuker geweest)
uh, oke?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn ook veel verhalen over jouw werkgever mbt uitbuiting just saying
Ja maar zo perfect ook. jij weet precies waar ik naar verlang, dat zag ik al toen je zei dat aardbei je favo smaak milkshake is. 😍quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan had je dat iets eerder moeten zeggen ?
wat doe je naarquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke bedankt voor deze geweldige tips hier kan ik wat mee
nee, ik vraag iets en er wordt bij mijn vraag al van uit gegaan dat dit al drie maanden speeltquote:
pak alle punten dan, wees eens niet zo'n klein meisje. je bent tog een krijger?? dadelijk kijk je terug naar je beslissingen en lachen je eigen kinderen je uit. dat moeder bang was. wat is dat voor voorbeeld dan? offer een peterselie aan Odin, smeer het uit op je wangen en ga het gevecht aan met je leidinggevendequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat praat jij hele tijdquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Chloroform het volgende:
Godtyfus die crack kan ook geen greintje kritiek hebben hč
Ik heb er graag geld voor over om niet buiten te hoeven komenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nah dat hoeft dan ook niet, scheelt wel geld denk ik?
Laat je van winkel bezorgen of picnic?
Ga eens iets aan je labiliteit doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat praat jij hele tijd
ik las ook al dat je mij on edge vond omdat ik simpelweg aan jou vroeg waarom je zo negatief doet
als je dat al on edge vindt heb je wel zwaar leven?
haha een krijger, JA GODVERDOMMEquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
pak alle punten dan, wees eens niet zo'n klein meisje. je bent tog een krijger?? dadelijk kijk je terug naar je beslissingen en lachen je eigen kinderen je uit. dat moeder bang was. wat is dat voor voorbeeld dan? offer een peterselie aan Odin, smeer het uit op je wangen en ga het gevecht aan met je leidinggevende
gaat ze weerquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga eens iets aan je labiliteit doen
Er is niks wat beter verbindt dan aardbeienmilkshakequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar zo perfect ook. jij weet precies waar ik naar verlang, dat zag ik al toen je zei dat aardbei je favo smaak milkshake is. 😍
Naast labiel ben je volgens mij ook echt psychoquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke bedankt voor deze geweldige tips hier kan ik wat mee
Sowquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naast labiel ben je volgens mij ook echt psycho
Hou eens op.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoelde scheelt geld als voordeel voor je portemonnee, niet dat het duurder zou zijnquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er graag geld voor over om niet buiten te hoeven komen
Gewoon via de Hoogvliet en die bezorgen via PostNL
Hoogvliet in het dorp bezorgt zelf
Dan zijn ze nog niet open en na het werk ben ik vrij gaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon voor of na werk gaan luie donder
hoezo noem je mij labiel en psycho als jij hier degene bent die dit soort dingen zegtquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek.quote:
Echt supersterk verweer dit. Bevestigt alleen maar wat ik al constateerde.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo noem je mij labiel en psycho als jij hier degene bent die dit soort dingen zegt
die vrouwen gaan wel hard hier, moeten de mannen dadelijk shieldwall doen??quote:
ik doe alvast een PostNL shirt aan, kom zo wat kip bezorgenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er graag geld voor over om niet buiten te hoeven komen
Gewoon via de Hoogvliet en die bezorgen via PostNL
Hoogvliet in het dorp bezorgt zelf
het is nog geen eens verweer maar is goedquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt supersterk verweer dit. Bevestigt alleen maar wat ik al constateerde.
Godtyfus tardyquote:
Denk whiteknighten, is onnodig.quote:
Hey 2nitzquote:
Goed zo. Acceptatie is de eerste stap naar herstelquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is nog geen eens verweer maar is goed
Hallo cholo, heb je honger of ben je gewoon weer bezig met makkelijke prooidieren?quote:
echt een kat die met een muis speeltquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo cholo, heb je honger of ben je gewoon weer bezig met makkelijke prooidieren?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo cholo, heb je honger of ben je gewoon weer bezig met makkelijke prooidieren?
Maar ook echt. Vindt je dat ook opwindend aan 1 kant?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt een kat die met een muis speelt
Ik ben het daar wel mee eens.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Soms moeten dingen gewoon gezegd worden.
vindt je lolololquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ook echt. Vindt je dat ook opwindend aan 1 kant?
Zou je mijn vraag willen beantwoorden?quote:
Blij om dit te lezenquote:
Ik heb ook een PostNL shirtquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
die vrouwen gaan wel hard hier, moeten de mannen dadelijk shieldwall doen??
[..]
ik doe alvast een PostNL shirt aan, kom zo wat kip bezorgen
2nitz en ik zijn two peas in a podquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
ZIJN JULLIE EEN KLIEKJE AAN HET VORMEN?!
klinkt heetquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2nitz en ik zijn two peas in a pod
quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2nitz en ik zijn two peas in a pod
Wie gaat overlijden?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Normaliter komt men nader tot elkaar als iemand op het punt staat te overlijden, maar jullie maken alleen maar ruzie
Stel je aan plsquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Normaliter komt men nader tot elkaar als iemand op het punt staat te overlijden, maar jullie maken alleen maar ruzie
Net als jij straksquote:
Een echte ventquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meneer heeft een griepje en denkt dood te gaan
ik laat de hoorn voor je klinken broer, Tardis regelt de bootreis welquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Moet ik mensen nog de groeten doen? Ik ga sws nog ff een bezoekje brengen aan mijn oude kat, Max. Die vond ik op de straatstenen gereduceerd naar niets meer dan harige pulpquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net als jij straks
Haha
Snap je
Dood
Haha
...
Sry
kan me niet schelen maar ik zal dansen op het graf!quote:
hahaquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net als jij straks
Haha
Snap je
Dood
Haha
...
Sry
heb ook nog nooit gehoord dat een ziektekiem zelf ziek kan wordenquote:
En de vlammende pijlquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik laat de hoorn voor je klinken broer, Tardis regelt de bootreis wel
Ik had altijd een tyfushekel aan die gozer omdat iedereen het altijd over hem had. Maar dat is inderdaad wel heel erg sneu voor die jongen.quote:
Ahwquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet ik mensen nog de groeten doen? Ik ga sws nog ff een bezoekje brengen aan mijn oude kat, Max. Die vond ik op de straatstenen gereduceerd naar niets meer dan harige pulp
Was godverdomme een lieve kat.
Wat voor muziek houd je van vriendquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan me niet schelen maar ik zal dansen op het graf!
niet bekend.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Crack_ het volgende:
Was het bekend dat Nouri hartproblemen had eigenlijk? Kan zo snel niet vinden
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahwbreng ook ff bezoekje aan mijn oude kat, Odin. Die heb ik op zn 14e moeten laten inslapen. Zal het nooit vergeten. Hij lag op mn schoot met zn koppie op mn hand. Nog nooit zo veel gejankt
Bij Nouri werkt slechts een deel van de hersenen niet meer he. Hij ligt niet volledig lam.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had altijd een tyfushekel aan die gozer omdat iedereen het altijd over hem had. Maar dat is inderdaad wel heel erg sneu voor die jongen.
Had een grote toekomst voor zich en dat is nu allemaal weg. Niet alleen dat, maar ook gereduceerd tot niveau Bradley qua hersencapaciteit. Zou Ajax wel sieren om hem te blijven ondersteunen
men toen hij zo doodstil lag en bet minuten duurde was ik hier al zo bang voor..quote:
beter je best doen Braddiequote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Crack_ het volgende:
Was het bekend dat Nouri hartproblemen had eigenlijk? Kan zo snel niet vinden
dit had ik ook wel jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
men toen hij zo doodstil lag en bet minuten duurde was ik hier al zo bang voor..
Voornamelijk het 70/8-'s genre qua hardrock/metal etc.. Maar als ik meer naar de muziek van nu kijk richting Arcade Fire, War on Drugs, Nothing But Thieves.. dat soort dingenquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor muziek houd je van vriend
weet toch wie t zegtquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
Zijn die kut grappen nouri/brad echt nodig
sinds wanneer heb jij ineens principes..quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
Er hangt geen oordeel aan bij die opmerking hoor. Al heb ik die wel en die weet je ook vastquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan me niet schelen maar ik zal dansen op het graf!
Oei, dat ligt niet echt in mijn straatje qua muziekquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Voornamelijk het 70/8-'s genre qua hardrock/metal etc.. Maar als ik meer naar de muziek van nu kijk richting Arcade Fire, War on Drugs, Nothing But Thieves.. dat soort dingen
Dat heeft de grootste voorkeur.. maar goede hiphop (dus niet die Nederlandse huppelkutjes muziek) en EDM doet het ook wel voor me
Gaat wel ver, idd.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
gewoon zyzz legacy mixquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, dat ligt niet echt in mijn straatje qua muziek
Dit nummer is een grote kanshebber
Sinds wanneer zitten hire van die moraalridders? gadverdammequote:
beter opletten dan, vaak zat dat ik tegens zulke zaken ageer.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij ineens principes..
Je was anders een paar dagen terug ook lekker bezig tegen d'n Bradquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter opletten dan, vaak zat dat ik tegens zulke zaken ageer.
Denk dat het nog gevoelig ligtquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten hire van die moraalridders? gadverdamme
goed nummerquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, dat ligt niet echt in mijn straatje qua muziek
Dit nummer is een grote kanshebber
ben geen hzawquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij doet ook aan if
wat vast (hah) een leugen was mja
wat? Ik tegen den brad? Ik denk dat je in de war bent.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je was anders een paar dagen terug ook lekker bezig tegen d'n Brad
Ben je een kloon van hypocrip?
nee hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat? Ik tegen den brad? Ik denk dat je in de war bent.
zeker wel.quote:
wat een matig wijfquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
Die tattoo
https://www.instagram.com/p/BWaTiVIgSN4/
waar heb je het overquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt ongehoord hoe vaak jij terugvalt hoor, je staat erachter of niet
zeg nou maar gwn dat je je handtekning op dr bil hebt gezet, daar scoor je punten meequote:Op donderdag 13 juli 2017 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
Die tattoo
https://www.instagram.com/p/BWaTiVIgSN4/
Mijn handtekening is gewoon een kruisjequote:Op donderdag 13 juli 2017 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg nou maar gwn dat je je handtekning op dr bil hebt gezet, daar scoor je punten mee
laatste keer dat ik zondigde voelde ik me zo fout en vies dat ik nu nooit meer ga zondigenquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik twee dagen bijna gezondigd vanochtend
Feliciteert manquote:
wow doe normaalquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat je een leugenachtig karakter hebt
Eerder te weinig, ja maar het is een Moss he...quote:
kom eenz met een quote danquote:
moet je bij Chai zijn. Die slaat alles op. Ik niet.quote:
ja wat een kinderlichaampjequote:Op donderdag 13 juli 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerder te weinig, ja maar het is een Moss he...
Mmmmmquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
moet je bij Chai zijn. Die slaat alles op. Ik niet.
kan die ui weg? begin mij er echt aan te storen namelijkquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb niet gesprekjes gehad met HR mensen gelukkig
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
helemaal gek pompen op de plee man
goede foto van je zusje manquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb niet gesprekjes gehad met HR mensen gelukkig
k snap dat het wat intimiderend isquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan die ui weg? begin mij er echt aan te storen namelijk
gewoon irritante grijnsquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
k snap dat het wat intimiderend is
stel mij voor aan haarquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
k snap dat het wat intimiderend is
quote:
🤔quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
He topper from the upper shelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |