uitzitten, slik je eer in, denk aan SISU, zusterquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:22 schreef Crack_ het volgende:
En hoe moet je op je stage zeggen dat je het idee hebt dat er niet naar je geluisterd wordt als je begeleiders al moeilijk doen
Ik weet ook niet of dit überhaupt goed is om aan te kaarten of dat ik gewoon mn mond moet houden en uitzitten (is nog 1 maand van de 4 in totaal)
ZUCHT, zo zwaar dit leven
Dat festival waar al die ongewassen mannen met baarden poeder in het rond strooien.quote:
wtf?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat festival waar al die ongewassen mannen met baarden poeder in het rond strooien.
Of een baai vol met bloed, dat kan ook.
ja wat is dat voor gayass danquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:25 schreef Catkiller het volgende:
En die ene heeft allemaal dode vogeltjes om zijn nek.
maar ik denk dat dit me punten gaat kosten want laat nu gewoon beetje over me heen lopenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
uitzitten, slik je eer in, denk aan SISU, zuster
wij gaan lekker hard ja tog??
Heb je dat nooit gezien dan als van die idioten een groep zoogdieren richting de kust jagen en ze massaal kapot steken?quote:
Ik laat mijn boodschappen bezorgen en kom verder niet zo vaak in supermarktenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou vol, aan alles komt een eind
[..]
aiii, noooit? Wel knap in AH-steden
Hehe, was hier misschien ook beter geweest. Ik shop wel echt aanbiedingen
Jawel dat wel. Mijn verontwaardiging ging vooral over poeder gooiende mannenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gezien dan als van die idioten een groep zoogdieren richting de kust jagen en ze massaal kapot steken?
Moet je verzendkosten betalen en bezorgen ze het op dezelfde dag?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat mijn boodschappen bezorgen en kom verder niet zo vaak in supermarkten
waarom zou je laten bezorgenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nah dat hoeft dan ook niet, scheelt wel geld denk ik?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
weet niet want ik koop t nooit meer, de smaken die je soms in de supermarkt ziet boeien mij niet zo en hier is geen haagen dazs winkel meerquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar wel groot?
[..]
beter/heel anders dan b&j?
[..]
hmm, die brownie topped van b&j en peanut butter cups van b&j vind ik echt super lekker maar voor de rest MWAHHH
Maar ok die baileys hebben ze dus niet meer, wat vind je het lekkerste van de smaken nu?
[..]met M&M's
Laat maar zittenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:22 schreef Crack_ het volgende:
En hoe moet je op je stage zeggen dat je het idee hebt dat er niet naar je geluisterd wordt als je begeleiders al moeilijk doen
Ik weet ook niet of dit überhaupt goed is om aan te kaarten of dat ik gewoon mn mond moet houden en uitzitten (is nog 1 maand van de 4 in totaal)
ZUCHT, zo zwaar dit leven
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ik denk dat dit me punten gaat kosten want laat nu gewoon beetje over me heen lopenweet alleen niet of er iets van zeggen beter werkt of dat ze dat alleen maar stom vinden
Achja zal wel, fuck it is maar mn toekomst yolo
ja maar het gaat me om mn punt, niet dat ik hier wegga met een gevoel van jee dat was geweldig super fantastisch (al was dat wel leuker geweest)quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat maar zitten
Je hoeft nog maar 1 maand
Ja en nee, volgende dag bezorgen zequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Moet je verzendkosten betalen en bezorgen ze het op dezelfde dag?
zijn ook veel verhalen over jouw werkgever mbt uitbuiting just sayingquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar het gaat me om mn punt, niet dat ik hier wegga met een gevoel van jee dat was geweldig super fantastisch (al was dat wel leuker geweest)
Omdat ik 40 uur per week werk en geen zin heb om op zaterdag boodschappen te gaan doenquote:
gewoon voor of na werk gaan luie donderquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik 40 uur per week werk en geen zin heb om op zaterdag boodschappen te gaan doen
Dan had je dat iets eerder moeten zeggen ?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar het gaat me om mn punt, niet dat ik hier wegga met een gevoel van jee dat was geweldig super fantastisch (al was dat wel leuker geweest)
uh, oke?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn ook veel verhalen over jouw werkgever mbt uitbuiting just saying
Ja maar zo perfect ook. jij weet precies waar ik naar verlang, dat zag ik al toen je zei dat aardbei je favo smaak milkshake is. 😍quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan had je dat iets eerder moeten zeggen ?
wat doe je naarquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke bedankt voor deze geweldige tips hier kan ik wat mee
nee, ik vraag iets en er wordt bij mijn vraag al van uit gegaan dat dit al drie maanden speeltquote:
pak alle punten dan, wees eens niet zo'n klein meisje. je bent tog een krijger?? dadelijk kijk je terug naar je beslissingen en lachen je eigen kinderen je uit. dat moeder bang was. wat is dat voor voorbeeld dan? offer een peterselie aan Odin, smeer het uit op je wangen en ga het gevecht aan met je leidinggevendequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat praat jij hele tijdquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Chloroform het volgende:
Godtyfus die crack kan ook geen greintje kritiek hebben hč
Ik heb er graag geld voor over om niet buiten te hoeven komenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nah dat hoeft dan ook niet, scheelt wel geld denk ik?
Laat je van winkel bezorgen of picnic?
Ga eens iets aan je labiliteit doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat praat jij hele tijd
ik las ook al dat je mij on edge vond omdat ik simpelweg aan jou vroeg waarom je zo negatief doet
als je dat al on edge vindt heb je wel zwaar leven?
haha een krijger, JA GODVERDOMMEquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
pak alle punten dan, wees eens niet zo'n klein meisje. je bent tog een krijger?? dadelijk kijk je terug naar je beslissingen en lachen je eigen kinderen je uit. dat moeder bang was. wat is dat voor voorbeeld dan? offer een peterselie aan Odin, smeer het uit op je wangen en ga het gevecht aan met je leidinggevende
gaat ze weerquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga eens iets aan je labiliteit doen
Er is niks wat beter verbindt dan aardbeienmilkshakequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar zo perfect ook. jij weet precies waar ik naar verlang, dat zag ik al toen je zei dat aardbei je favo smaak milkshake is. 😍
Naast labiel ben je volgens mij ook echt psychoquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke bedankt voor deze geweldige tips hier kan ik wat mee
Sowquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naast labiel ben je volgens mij ook echt psycho
Hou eens op.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoelde scheelt geld als voordeel voor je portemonnee, niet dat het duurder zou zijnquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er graag geld voor over om niet buiten te hoeven komen
Gewoon via de Hoogvliet en die bezorgen via PostNL
Hoogvliet in het dorp bezorgt zelf
Dan zijn ze nog niet open en na het werk ben ik vrij gaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon voor of na werk gaan luie donder
hoezo noem je mij labiel en psycho als jij hier degene bent die dit soort dingen zegtquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |