hou vol, aan alles komt een eindquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Idd, ik kijk de dood in de ogen.
Dankje crack voor je steun gedurende deze bizarre omstandigheden
aiii, noooit? Wel knap in AH-stedenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet bij de AHen de Hoogvliet verkoopt het niet
Misschien maar beter ook
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat wil zien
Lieve azpi, ik zou je harder missen dan eten. En ik hoouuuu van etenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ook jij zou mij missen als mijn lichaam het begeeft vandaag
Na die naaktpic geen seconde niet aan je gedacht, ik ga vandaag ook alleen aan jou denkenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens fixen.
Wat ga je doen vandaag?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lieve azpi, ik zou je harder missen dan eten. En ik hoouuuu van eten
ik verwacht nooit meer ziek te worden nu ik aan IF doequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ook jij zou mij missen als mijn lichaam het begeeft vandaag
totdat je hypo krijgtquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik verwacht nooit meer ziek te worden nu ik aan IF doe
Niet als ik het uitvoerquote:
Was wel heftig hčquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na die naaktpic geen seconde niet aan je gedacht, ik ga vandaag ook alleen aan jou denken
klopt, dit weekend toch daar weer even helicopterenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar laat je je toch niet door tegen houden
Rot opquote:
wat zeik je dan boelerquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
kk weet niet of ik jaar of maand abo moet kiezen ns
als ik jaar doe kan ik niet verhuizen evt
en jaar is wel stuk goedkoper
reiskosten worden 100% vergoed maar toch
ga voor de bedden afdelingquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:21 schreef Crack_ het volgende:
oke ik ga denk ik andere afdeling op werk, helemaal klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |