Eww ..quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien asfalt-ijs bestaat zal dat ook wel.
Nooit van gehoord, maar stracciatella is altijd het antwoordquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Over ijs gesproken, welke is de lekkerste van de haagen dazs smaken? Volgens mij is het niet heel populair merk maar misschien toevallig iemand
deze man weet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar stracciatella is altijd het antwoord
Strawberry cheesecake en chocolaquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Over ijs gesproken, welke is de lekkerste van de haagen dazs smaken? Volgens mij is het niet heel populair merk maar misschien toevallig iemand
Is goed, kijk graag hoe jij verschillende lastige capriolen uithaaltquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verrassend genoeg wel, vraag maar naar de crow-position van zeer
En anders mag je wel een keer mee
Mijn persoonlijke favoriet is dancers pose
daar wel groot?quote:
beter/heel anders dan b&j?quote:
hmm, die brownie topped van b&j en peanut butter cups van b&j vind ik echt super lekker maar voor de rest MWAHHHquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vond de baileys ijs die ze vroeger hadden echten k vind sws dit merk beter dan b and j
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hey hoe gaat het met je griepjequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
GRIEPJE!??!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey hoe gaat het met je griepje
Gaan we stoken??quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GRIEPJE!??!
Neem je hem niet serieus soms
De oefening is makkelijk uit te voeren en ziet er leuk uit en ik kan hem maximaalquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is goed, kijk graag hoe jij verschillende lastige capriolen uithaalt
Wat maakt dat jouw favoriet? Ziet er mooi uit trouwens, maar kan je hem ook maximaal?
Ben net pas wakkerquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey hoe gaat het met je griepje
kan je ook balansoefeningen in silks doen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De oefening is makkelijk uit te voeren en ziet er leuk uit en ik kan hem maximaal![]()
Ik ben dol op balansoefeningen.
Te hard geFOK!t.quote:
nou nee, ik neem het voor hem opquote:
alleen duurrrr, ook 1 + 1 gratis gehaald vorige week dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Haagendasz lekkerder dan b&j
Idd, ik kijk de dood in de ogenquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GRIEPJE!??!
Neem je hem niet serieus soms
Denk niet dat iemand dat wil zienquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
kan je ook balansoefeningen in silks doen?
Haha man fluquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Idd, ik kijk de dood in de ogen.
Dankje crack voor je steun gedurende deze bizarre omstandigheden
Nice 😘quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De oefening is makkelijk uit te voeren en ziet er leuk uit en ik kan hem maximaal![]()
Ik ben dol op balansoefeningen.
Nee, ik kom niet bij de AHquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou nee, ik neem het voor hem op
[..]
alleen duurrrr, ook 1 + 1 gratis gehaald vorige week dan?
Zal jou eens fixen.quote:
hou vol, aan alles komt een eindquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Idd, ik kijk de dood in de ogen.
Dankje crack voor je steun gedurende deze bizarre omstandigheden
aiii, noooit? Wel knap in AH-stedenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet bij de AHen de Hoogvliet verkoopt het niet
Misschien maar beter ook
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat wil zien
Lieve azpi, ik zou je harder missen dan eten. En ik hoouuuu van etenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ook jij zou mij missen als mijn lichaam het begeeft vandaag
Na die naaktpic geen seconde niet aan je gedacht, ik ga vandaag ook alleen aan jou denkenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens fixen.
Wat ga je doen vandaag?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lieve azpi, ik zou je harder missen dan eten. En ik hoouuuu van eten
ik verwacht nooit meer ziek te worden nu ik aan IF doequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ook jij zou mij missen als mijn lichaam het begeeft vandaag
totdat je hypo krijgtquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik verwacht nooit meer ziek te worden nu ik aan IF doe
Niet als ik het uitvoerquote:
Was wel heftig hčquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na die naaktpic geen seconde niet aan je gedacht, ik ga vandaag ook alleen aan jou denken
klopt, dit weekend toch daar weer even helicopterenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar laat je je toch niet door tegen houden
Rot opquote:
wat zeik je dan boelerquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
kk weet niet of ik jaar of maand abo moet kiezen ns
als ik jaar doe kan ik niet verhuizen evt
en jaar is wel stuk goedkoper
reiskosten worden 100% vergoed maar toch
ga voor de bedden afdelingquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:21 schreef Crack_ het volgende:
oke ik ga denk ik andere afdeling op werk, helemaal klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |