quote:
Als je maar weet dat ze daar ook nog eens deze ludieke waterkippen medogeloos vermoordenquote:
Ik hoop dat je ooit doodgepikt wordt door waterkieken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo'n waterkipfilet wil ik wel in m'n maag
Zijn die eetbaar dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ze daar ook nog eens deze ludieke waterkippen medogeloos vermoorden
sad waterkip is sad
[ afbeelding ]
owquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit doodgepikt wordt door waterkieken.
Al die gevleugelde beesten zijn teringbeesten, wil ook waterkiekfilet vreetnquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit doodgepikt wordt door waterkieken.
Morgenquote:
ik lig in bed, kom naast me want ik kom er ook niet uitquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen
Want als het een goede morgen was, lag ik in bed ...
Mietjequote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik lig in bed, kom naast me want ik kom er ook niet uit
Spierpijn
Niet voor mensen. Maar zou kan je Faroenezen lastig noemen.quote:
Oké is goed,quote:
Zet livestriempje opquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké is goed,
Ik sluit even de computer af
Kom we roeien ze uitquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet voor mensen. Maar zou kan je Faroenezen lastig noemen.
Herkenbaar, gisteren intense yoga sessie gehad.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik lig in bed, kom naast me want ik kom er ook niet uit
Spierpijn
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, gisteren intense yoga sessie gehad.
En er stond een verpersoonlijking van een Snorlax naast me. Leidde nogal af
Allemaal van die snurkgeluiden bij elke beweging
Verrassend genoeg wel, vraag maar naar de crow-position van zeerquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Intensief yoga, bestaat dat ja?
Alle puffins opgegetenquote:
We zouden het fijn vinden wanneer je publiekelijk afstand neemt van de wanstaltige daden van je medefaroeneziërs.quote:
Ik maak wel kip, maar jij komt niet langsquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
moet wat eh, als jij geen kip maakt
ik neem afstand van jouw lichaam wanneer ik een bijl gooiquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
We zouden het fijn vinden wanneer je publiekelijk afstand neemt van de wanstaltige daden van je medefaroeneziërs.
Ik zie dit als een oorlogsverklaring.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik neem afstand van jouw lichaam wanneer ik een bijl gooi
Zin in jouw champignon.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Oke het gaat alweer jongens, heb t probleem aangepakt en mezelf getrakteerd op champignonsoep met echt veels te veel maar niet echt te veel want is lekker peterselie
Zou er champignonsoep met peterselie-ijs bestaan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Oke het gaat alweer jongens, heb t probleem aangepakt en mezelf getrakteerd op champignonsoep met echt veels te veel maar niet echt te veel want is lekker peterselie
Maak soep, gooi het in de vriezer, ???, profit.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou er champignonsoep met peterselie-ijs bestaan?
Ik heb nog zelfgemaakt groentesoepquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maak soep, gooi het in de vriezer, ???, profit.
ahhhquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee het gaat mij echt om de pure champignon
denk het nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aangezien asfalt-ijs bestaat zal dat ook wel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oei zeg dat maar niet in amerikaquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Over ijs gesproken, welke is de lekkerste van de haagen dazs smaken? Volgens mij is het niet heel populair merk maar misschien toevallig iemand
Strawberry Cheesecake is de max.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Over ijs gesproken, welke is de lekkerste van de haagen dazs smaken? Volgens mij is het niet heel populair merk maar misschien toevallig iemand
Het zit wel diep heh.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:49 schreef Dven het volgende:
Neer verluid hebben ze op de Faeroër-eilanden Griend- en papegaaiduikerijs. Barbaren
ik vond de baileys ijs die ze vroeger hadden echtquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |