Dan had je dat iets eerder moeten zeggen ?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar het gaat me om mn punt, niet dat ik hier wegga met een gevoel van jee dat was geweldig super fantastisch (al was dat wel leuker geweest)
uh, oke?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn ook veel verhalen over jouw werkgever mbt uitbuiting just saying
Ja maar zo perfect ook. jij weet precies waar ik naar verlang, dat zag ik al toen je zei dat aardbei je favo smaak milkshake is. 😍quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan had je dat iets eerder moeten zeggen ?
wat doe je naarquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke bedankt voor deze geweldige tips hier kan ik wat mee
nee, ik vraag iets en er wordt bij mijn vraag al van uit gegaan dat dit al drie maanden speeltquote:
pak alle punten dan, wees eens niet zo'n klein meisje. je bent tog een krijger?? dadelijk kijk je terug naar je beslissingen en lachen je eigen kinderen je uit. dat moeder bang was. wat is dat voor voorbeeld dan? offer een peterselie aan Odin, smeer het uit op je wangen en ga het gevecht aan met je leidinggevendequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar het gaat me om mn punt, niet dat ik hier wegga met een gevoel van jee dat was geweldig super fantastisch (al was dat wel leuker geweest)
wat praat jij hele tijdquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Chloroform het volgende:
Godtyfus die crack kan ook geen greintje kritiek hebben hč
Ik heb er graag geld voor over om niet buiten te hoeven komenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nah dat hoeft dan ook niet, scheelt wel geld denk ik?
Laat je van winkel bezorgen of picnic?
Ga eens iets aan je labiliteit doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat praat jij hele tijd
ik las ook al dat je mij on edge vond omdat ik simpelweg aan jou vroeg waarom je zo negatief doet
als je dat al on edge vindt heb je wel zwaar leven?
haha een krijger, JA GODVERDOMMEquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
pak alle punten dan, wees eens niet zo'n klein meisje. je bent tog een krijger?? dadelijk kijk je terug naar je beslissingen en lachen je eigen kinderen je uit. dat moeder bang was. wat is dat voor voorbeeld dan? offer een peterselie aan Odin, smeer het uit op je wangen en ga het gevecht aan met je leidinggevende
gaat ze weerquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga eens iets aan je labiliteit doen
Er is niks wat beter verbindt dan aardbeienmilkshakequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar zo perfect ook. jij weet precies waar ik naar verlang, dat zag ik al toen je zei dat aardbei je favo smaak milkshake is. 😍
Naast labiel ben je volgens mij ook echt psychoquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke bedankt voor deze geweldige tips hier kan ik wat mee
Sowquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naast labiel ben je volgens mij ook echt psycho
Hou eens op.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoelde scheelt geld als voordeel voor je portemonnee, niet dat het duurder zou zijnquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er graag geld voor over om niet buiten te hoeven komen
Gewoon via de Hoogvliet en die bezorgen via PostNL
Hoogvliet in het dorp bezorgt zelf
Dan zijn ze nog niet open en na het werk ben ik vrij gaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon voor of na werk gaan luie donder
hoezo noem je mij labiel en psycho als jij hier degene bent die dit soort dingen zegtquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |