quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahwbreng ook ff bezoekje aan mijn oude kat, Odin. Die heb ik op zn 14e moeten laten inslapen. Zal het nooit vergeten. Hij lag op mn schoot met zn koppie op mn hand. Nog nooit zo veel gejankt
Bij Nouri werkt slechts een deel van de hersenen niet meer he. Hij ligt niet volledig lam.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had altijd een tyfushekel aan die gozer omdat iedereen het altijd over hem had. Maar dat is inderdaad wel heel erg sneu voor die jongen.
Had een grote toekomst voor zich en dat is nu allemaal weg. Niet alleen dat, maar ook gereduceerd tot niveau Bradley qua hersencapaciteit. Zou Ajax wel sieren om hem te blijven ondersteunen
men toen hij zo doodstil lag en bet minuten duurde was ik hier al zo bang voor..quote:
beter je best doen Braddiequote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Crack_ het volgende:
Was het bekend dat Nouri hartproblemen had eigenlijk? Kan zo snel niet vinden
dit had ik ook wel jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
men toen hij zo doodstil lag en bet minuten duurde was ik hier al zo bang voor..
Voornamelijk het 70/8-'s genre qua hardrock/metal etc.. Maar als ik meer naar de muziek van nu kijk richting Arcade Fire, War on Drugs, Nothing But Thieves.. dat soort dingenquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor muziek houd je van vriend
weet toch wie t zegtquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
Zijn die kut grappen nouri/brad echt nodig
sinds wanneer heb jij ineens principes..quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
Er hangt geen oordeel aan bij die opmerking hoor. Al heb ik die wel en die weet je ook vastquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan me niet schelen maar ik zal dansen op het graf!
Oei, dat ligt niet echt in mijn straatje qua muziekquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Voornamelijk het 70/8-'s genre qua hardrock/metal etc.. Maar als ik meer naar de muziek van nu kijk richting Arcade Fire, War on Drugs, Nothing But Thieves.. dat soort dingen
Dat heeft de grootste voorkeur.. maar goede hiphop (dus niet die Nederlandse huppelkutjes muziek) en EDM doet het ook wel voor me
Gaat wel ver, idd.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
gewoon zyzz legacy mixquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, dat ligt niet echt in mijn straatje qua muziek
Dit nummer is een grote kanshebber
Sinds wanneer zitten hire van die moraalridders? gadverdammequote:
beter opletten dan, vaak zat dat ik tegens zulke zaken ageer.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij ineens principes..
Je was anders een paar dagen terug ook lekker bezig tegen d'n Bradquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter opletten dan, vaak zat dat ik tegens zulke zaken ageer.
Denk dat het nog gevoelig ligtquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten hire van die moraalridders? gadverdamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |