Houd je bek.quote:
Echt supersterk verweer dit. Bevestigt alleen maar wat ik al constateerde.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo noem je mij labiel en psycho als jij hier degene bent die dit soort dingen zegt
die vrouwen gaan wel hard hier, moeten de mannen dadelijk shieldwall doen??quote:
ik doe alvast een PostNL shirt aan, kom zo wat kip bezorgenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er graag geld voor over om niet buiten te hoeven komen
Gewoon via de Hoogvliet en die bezorgen via PostNL
Hoogvliet in het dorp bezorgt zelf
het is nog geen eens verweer maar is goedquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt supersterk verweer dit. Bevestigt alleen maar wat ik al constateerde.
Godtyfus tardyquote:
Denk whiteknighten, is onnodig.quote:
Hey 2nitzquote:
Goed zo. Acceptatie is de eerste stap naar herstelquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is nog geen eens verweer maar is goed
Hallo cholo, heb je honger of ben je gewoon weer bezig met makkelijke prooidieren?quote:
echt een kat die met een muis speeltquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo cholo, heb je honger of ben je gewoon weer bezig met makkelijke prooidieren?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo cholo, heb je honger of ben je gewoon weer bezig met makkelijke prooidieren?
Maar ook echt. Vindt je dat ook opwindend aan 1 kant?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt een kat die met een muis speelt
Ik ben het daar wel mee eens.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Soms moeten dingen gewoon gezegd worden.
vindt je lolololquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ook echt. Vindt je dat ook opwindend aan 1 kant?
Zou je mijn vraag willen beantwoorden?quote:
Blij om dit te lezenquote:
Ik heb ook een PostNL shirtquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
die vrouwen gaan wel hard hier, moeten de mannen dadelijk shieldwall doen??
[..]
ik doe alvast een PostNL shirt aan, kom zo wat kip bezorgen
2nitz en ik zijn two peas in a podquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
ZIJN JULLIE EEN KLIEKJE AAN HET VORMEN?!
klinkt heetquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2nitz en ik zijn two peas in a pod
quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2nitz en ik zijn two peas in a pod
Wie gaat overlijden?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Normaliter komt men nader tot elkaar als iemand op het punt staat te overlijden, maar jullie maken alleen maar ruzie
Stel je aan plsquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Normaliter komt men nader tot elkaar als iemand op het punt staat te overlijden, maar jullie maken alleen maar ruzie
Net als jij straksquote:
Een echte ventquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meneer heeft een griepje en denkt dood te gaan
ik laat de hoorn voor je klinken broer, Tardis regelt de bootreis welquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Moet ik mensen nog de groeten doen? Ik ga sws nog ff een bezoekje brengen aan mijn oude kat, Max. Die vond ik op de straatstenen gereduceerd naar niets meer dan harige pulpquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net als jij straks
Haha
Snap je
Dood
Haha
...
Sry
kan me niet schelen maar ik zal dansen op het graf!quote:
hahaquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net als jij straks
Haha
Snap je
Dood
Haha
...
Sry
heb ook nog nooit gehoord dat een ziektekiem zelf ziek kan wordenquote:
En de vlammende pijlquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik laat de hoorn voor je klinken broer, Tardis regelt de bootreis wel
Ik had altijd een tyfushekel aan die gozer omdat iedereen het altijd over hem had. Maar dat is inderdaad wel heel erg sneu voor die jongen.quote:
Ahwquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet ik mensen nog de groeten doen? Ik ga sws nog ff een bezoekje brengen aan mijn oude kat, Max. Die vond ik op de straatstenen gereduceerd naar niets meer dan harige pulp
Was godverdomme een lieve kat.
Wat voor muziek houd je van vriendquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan me niet schelen maar ik zal dansen op het graf!
niet bekend.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Crack_ het volgende:
Was het bekend dat Nouri hartproblemen had eigenlijk? Kan zo snel niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |