Mijn handtekening is gewoon een kruisjequote:Op donderdag 13 juli 2017 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg nou maar gwn dat je je handtekning op dr bil hebt gezet, daar scoor je punten mee
laatste keer dat ik zondigde voelde ik me zo fout en vies dat ik nu nooit meer ga zondigenquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik twee dagen bijna gezondigd vanochtend
Feliciteert manquote:
wow doe normaalquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat je een leugenachtig karakter hebt
Eerder te weinig, ja maar het is een Moss he...quote:
kom eenz met een quote danquote:
moet je bij Chai zijn. Die slaat alles op. Ik niet.quote:
ja wat een kinderlichaampjequote:Op donderdag 13 juli 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerder te weinig, ja maar het is een Moss he...
Mmmmmquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
moet je bij Chai zijn. Die slaat alles op. Ik niet.
kan die ui weg? begin mij er echt aan te storen namelijkquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb niet gesprekjes gehad met HR mensen gelukkig
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
helemaal gek pompen op de plee man
goede foto van je zusje manquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb niet gesprekjes gehad met HR mensen gelukkig
k snap dat het wat intimiderend isquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan die ui weg? begin mij er echt aan te storen namelijk
gewoon irritante grijnsquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
k snap dat het wat intimiderend is
stel mij voor aan haarquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
k snap dat het wat intimiderend is
quote:
🤔quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
He topper from the upper shelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |