abonnement Unibet Coolblue
pi_172330931
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump



Game on. *)
pi_172331388
Zo vader zo zoon:

DonaldJTrumpJr twitterde op maandag 10-07-2017 om 22:36:04 Everybody Is Forgetting That Clinton Allies Did The Same Thing As Don Jr. https://t.co/cpTTPcbUBI via @dailycaller reageer retweet
pi_172331738
Over politiek maar weer.

Er zijn de nodige ontwikkelingen in het gebied van de zorgwet:
http://www.politico.com/s(...)july-schedule-240363
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172332069
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:16 schreef Monolith het volgende:
Over politiek maar weer.

Er zijn de nodige ontwikkelingen in het gebied van de zorgwet:
http://www.politico.com/s(...)july-schedule-240363
Maar er valt niet echt te zeggen dat ze daadwerkelijk vorderingen maken. Ik vind het ook maar een draak van een amendement, die Consumer Freedom Amendment.
pi_172332414
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar er valt niet echt te zeggen dat ze daadwerkelijk vorderingen maken. Ik vind het ook maar een draak van een amendement, die Consumer Freedom Amendment.
Alles wat van Cruz komt wantrouw ik bij voorbaat. :P
We gaan de komende weken zien of de Republikeinen in de senaat een beetje standvastiger en principiëler zijn dan hun collega's in het huis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172332466
Ondertussen lijkt Trumps politiek wederom voornamelijk te draaien om het terugdraaien van Obama's acties. Bijvoorbeeld door wetgeving die waterkwaliteit bewaakt en federaal beschermt, te 'herevalueren'.
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2017 @ 23:47:31 #7
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172332496
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:16 schreef Monolith het volgende:
Over politiek maar weer.

Er zijn de nodige ontwikkelingen in het gebied van de zorgwet:
http://www.politico.com/s(...)july-schedule-240363
Deze week stemmen, yeah right.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2017 @ 23:49:41 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172332539
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen lijkt Trumps politiek wederom voornamelijk te draaien om het terugdraaien van Obama's acties. Bijvoorbeeld door wetgeving die waterkwaliteit bewaakt en federaal beschermt, te 'herevalueren'.
quote:
But while the rule was applauded by environmentalists for improving drinking water protections and aiding wildlife that relies on wetlands, it was attacked by some farmers and golf course operators who claimed it hindered their ability to manage their land.
Dat is ook toevallig.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 00:35:49 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172333284
quote:
The chairman of the conservative House Freedom Caucus says there could be a government shutdown if money isn’t included in a spending bill for President Trump’s border wall with Mexico.

Rep. Mark Meadows (R-N.C.), the caucus chairman, said Monday that conservatives will block any spending bill that doesn't include the funding.

He told Breitbart News that “without a doubt” there are “enough conservative members who will not support any funding mechanism that does not include border wall funding.”

Meadows said Trump could veto a funding bill if the House passed it without wall funding.
Current government funding runs out in September, and the government would face a shutdown if Trump doesn't sign a bill passed by Congress by Oct. 1.

“My conversations with the president have led me to believe that there is nothing less than a full and total commitment on his part to only sign into law a funding bill that actually allows for us to start construction of a border wall on our southern border,” Meadows told Breitbart.

He said there is “nothing more critical that has to be funded than funding the border wall.”

The proposal has met resistance from Democrats and some Republicans, particularly those from border districts, who argue it would be an expensive and ineffective way to secure the border.

But Meadows gave two reasons why it should be at the top of Republican funding priorities.

“One is it is a commitment that the president made to the American people and one that he intends on keeping, but the second part of that is for our national security we must secure our borders. And the American people will accept no less,” he said.

Democrats claimed a victory in May after the House passed an omnibus bill that included no funding for the wall.

That bill still allocated $1.5 billion to the Department of Homeland Security for additional border enforcement measures.

http://thehill.com/latino(...)-border-wall-funding
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 06:13:44 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172334375
Freedom caucus wil een muur.

Ergens klopt er iets niet aan die zin.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 06:16:40 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172334378
Patrick Morrisey, the Kid Hunter (op 0:57).

https://patrickmorrisey.com/media/
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 07:12:31 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172334488
http://www.politico.com/s(...)-legal-danger-240370

quote:
It’s far from clear whether Trump Jr. will end up facing any charges related to his meeting, but several lawyers said there is plenty of fodder for investigators to look at.
“This is treason,” Richard Painter, a former George W. Bush White House ethics lawyer, wrote Sunday night on Twitter. “He must have known that the only way Russia would get such information was by spying.”
Painter added in another message: “In the Bush administration we could have had him in custody for questioning by now.”

[...]

Republican strategist Stuart Stevens also posted Sunday night on Twitter about the unusual nature of the Trump Jr. meeting. “When Gore campaign was sent Bush debate brief book, they called FBI. If foreign interests offer you info on former SOS, you call the FBI,” he wrote.
In an email, former Clinton 2016 campaign manager Robby Mook questioned why the Trump campaign officials would take a meeting “with an associate of a hostile nation state regarding the campaign without knowing the name or identity of that person, just they were Russian and that person had damaging information about Hillary.”
“The danger of that speaks for itself,” he added. “It gets us one step further to collusion, but also raises serious questions about whether Kushner and others in the Trump administration should be conducting our foreign policy. Staff who have lied about, or concealed meetings with Russians or who have hidden financial ties to Russian oligarchs should be barred from seeing classified information or participating in policymaking until Congress can determine whether they will act in the public interest."
Harde woorden....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172334517
quote:
Elzies komt ons zo vertellen dat het allemaal fake news is.

Heeft de POTUS eigenlijk al gereageerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 07:27:59 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172334546
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Elzies komt ons zo vertellen dat het allemaal fake news is.

Heeft de POTUS eigenlijk al gereageerd?
Ja, met iets onduidelijks over Chelsea Clinton geloof ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 07:28:10 #15
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172334547
quote:
But his email!
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 07:33:08 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172334574
Je mag inderdaad wel verwachten dat mensen op zulke posities snappen dat zulke info alleen door spionage verkregen kan zijn. En als zo iemand dat niet snapt moet die IMHO niet in de buurt van staatsgeheimen kunnen komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172334590
Het helpt natuurlijk ook niet dat Donald Jr een volidioot is die niet snapt dat het soms beter is om gewoon te stoppen met tweeten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 07:40:16 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172334613
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

But his email!
En Kushner ging meedoen en heeft nu toegang tot classified info?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 07:47:02 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172334647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:36 schreef KoosVogels het volgende:
Het helpt natuurlijk ook niet dat Donald Jr een volidioot is die niet snapt dat het soms beter is om gewoon te stoppen met tweeten.
Ach, het is een familiekwaal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172334794
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

But his email!
:') .

Wat is die man dom.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 08:34:16 #21
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335070
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:59 schreef Nintex het volgende:
Zo vader zo zoon:

DonaldJTrumpJr twitterde op maandag 10-07-2017 om 22:36:04 Everybody Is Forgetting That Clinton Allies Did The Same Thing As Don Jr. https://t.co/cpTTPcbUBI via @dailycaller reageer retweet
Ook een jijbakker met een twitteraccount.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 08:36:23 #22
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172335091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:34 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ook een jijbakker met een twitteraccount.
En ook in derde persoon praten. Ook blijkbaar een familietrekje.
Carpe Libertatem
  dinsdag 11 juli 2017 @ 08:38:01 #23
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335110
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, met iets onduidelijks over Chelsea Clinton geloof ik.
Dus het gebruikelijke; iets zeggen dat alle aandacht weghoudt terwijl hij zelf iets anders wil doen. Daar trappen ze in het congres al niet meer in.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 08:40:00 #24
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335131
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En ook in derde persoon praten. Ook blijkbaar een familietrekje.
In zijn familie hebben ze nog meer onaangename trekjes.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 08:43:02 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172335162
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En ook in derde persoon praten. Ook blijkbaar een familietrekje.
En dat verongelijkte toontje niet te vergeten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172335205
Ha, die e-mail verklaart wel waarom Donnie Jr. steeds meer bloot gaf in verklaringen.
pi_172335238
quote:
Ms. Sanders said at a news briefing that the American president had learned of the meeting recently, but she declined to discuss details.

The White House press office, however, accused Mrs. Clinton’s team of hypocrisy. The office circulated a January 2017 article published in Politico, detailing how officials from the Ukrainian government tried to help the Democratic candidate conduct opposition research on Mr. Trump and some of his aides.
Dit blijft ook zo bizar. Ze blijven met z'n allen zeggen 'Maar Hillary deed het ook', zonder door te krijgen dat ze daarmee zo ongeveer schuld bekennen. Het is zo... knullig.
pi_172335318
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:59 schreef Nintex het volgende:
Zo vader zo zoon:

DonaldJTrumpJr twitterde op maandag 10-07-2017 om 22:36:04 Everybody Is Forgetting That Clinton Allies Did The Same Thing As Don Jr. https://t.co/cpTTPcbUBI via @dailycaller reageer retweet
Is dat de titel van zijn nieuwe boek dat 'ie zoveel hoofdletters gebruikt?
pi_172335350
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is dat de titel van zijn nieuwe boek dat 'ie zoveel hoofdletters gebruikt?
Kan me ook niet voorstellen dat Chelsea Clinton dezelfde soort dingen gedaan heeft.
Make my day!
pi_172335363
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit blijft ook zo bizar. Ze blijven met z'n allen zeggen 'Maar Hillary deed het ook', zonder door te krijgen dat ze daarmee zo ongeveer schuld bekennen. Het is zo... knullig.
In huize Trump leeft schijnbaar het idee dat wanneer anderen het ook doen, misstappen per definitie niet fout kunnen zijn.

Jammer voor de Trumpies dat de wereld niet zo werkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172335471
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In huize Trump leeft schijnbaar het idee dat wanneer anderen het ook doen, misstappen per definitie niet fout kunnen zijn.

Jammer voor de Trumpies dat de wereld niet zo werkt.
Tja, waar blijft nu dat harde bewijs? Of is die nietszeggende suggestiemail het sterkste 'bewijs' waarmee ze kunnen aankomen? :')
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:09:25 #32
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In huize Trump leeft schijnbaar het idee dat wanneer anderen het ook doen, misstappen per definitie niet fout kunnen zijn.

Jammer voor de Trumpies dat de wereld niet zo werkt.
Hij denkt van wel. Trump is een schoolvoorbeeld van een megalomane miljonair die plotseling de macht in de schoot kreeg geworpen. Hij heeft amper benul hoe een land bestuurd moet worden en denkt dat hij de groot is om te falen. Daarom projecteert hij zijn falen op zijn voormalige opponent, die in zijn visie de grootste overwinning vertegenwoordigd. Om onaantastbaarheid te veinzen.

Hij doet me soms denken aan Al Bundy: "4 touchdowns in a single game at the Polk High School Tournament"
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172335488
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij denkt van wel. Trump is een schoolvoorbeeld van een megalomane miljonair die plotseling de macht in de schoot kreeg geworpen. Hij heeft amper benul hoe een land bestuurd moet worden en denkt dat hij de groot is om te falen. Daarom projecteert hij zijn falen op zijn voormalige opponent, die in zijn visie de grootste overwinning vertegenwoordigd. Om onaantastbaarheid te veinzen.

Hij doet me soms denken aan Al Bundy: "4 touchdowns in a single game at the Polk High School Tournament"
Het gaat fantastisch onder Trump, dus een land besturen gaat Trump prima af.
pi_172335492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit blijft ook zo bizar. Ze blijven met z'n allen zeggen 'Maar Hillary deed het ook', zonder door te krijgen dat ze daarmee zo ongeveer schuld bekennen. Het is zo... knullig.
Tja, whataboutism, hoe debiel ook, bij de eigen achterban en de pseudo-intellectuele internettrolletjes werkt 't prima. Ik zou zeggen dat ze in huize Trump ooit het Russische handboek hebben ontvangen, maar omdat ouwe Donald niet leest, verwacht ik dat ze voor hem een speciaal prentenboekje hebben gemaakt. Misschien met wat puzzels en kleurplaten ook.
pi_172335509
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:10 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Tja, whataboutism, hoe debiel ook, bij de eigen achterban en de pseudo-intellectuele internettrolletjes werkt 't prima. Ik zou zeggen dat ze in huize Trump ooit het Russische handboek hebben ontvangen, maar omdat ouwe Donald niet leest, verwacht ik dat ze voor hem een speciaal prentenboekje hebben gemaakt. Misschien met wat puzzels en kleurplaten ook.
Waar blijft nu het harde bewijs? Buiten wat suggestie geroeptoeter en onderbuik zie ik nog steeds geen hard bewijs.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:12:31 #36
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, waar blijft nu dat harde bewijs? Of is die nietszeggende suggestiemail het sterkste 'bewijs' waarmee ze kunnen aankomen? :')
zoveel harde bewijzen hebben ze niet meer nodig. Dankzij Trump jr
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172335529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar blijft nu het harde bewijs? Buiten wat suggestie geroeptoeter en onderbuik zie ik nog steeds geen hard bewijs.
Het bewijs van whataboutism? Dat staat echt letterlijk in het stukje tekst dat ik net citeer.
pi_172335544
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

zoveel harde bewijzen hebben ze niet meer nodig. Dankzij Trump jr
Die deed de kwestie als nietszeggend af. Dit heeft juridisch toch geen enkele kans van slagen?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:16:50 #39
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die deed de kwestie als nietszeggend af. Dit heeft juridisch toch geen enkele kans van slagen?
dat dacht Nixon ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 09:17:33 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172335614
Ik denk dat Don Jr maar even door de FBI aan de tand moet worden gevoeld. Hij zit aardig in de penarie. Voor de zekerheid de cel in, en waterboarden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:20:12 #41
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335655
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:17 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat Don Jr maar even door de FBI aan de tand moet worden gevoeld. Hij zit aardig in de penarie. Voor de zekerheid de cel in, en waterboarden.
pissboarden in zijn geval
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:20:38 #42
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_172335665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die deed de kwestie als nietszeggend af. Dit heeft juridisch toch geen enkele kans van slagen?
Het problematische is als er iets over Donald (Jr) wordt gezegd er direct wordt ge-jijbakt naar Clinton. En dat is een extreem kinderachtige manier van redeneren.

Het is alsof Pietje thuiskomt met een gestolen appel en dan zegt 'Ja, maar Jantje deed het ook'.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 09:23:56 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172335706
Don Sr zei dat martelen helpt. Dus wat is een beter moment om het te testen dan nu en op zijn zoon? De beschuldigingen van nepotisme zijn dan ook gelijk weerlegd. Men kan ook niet zeggen dat het alkeen maar moslim pesten is. Ik zie alleen maar winnaars! Ik zou er moe van worden!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172335733
Ik ben benieuwd hoe ze dit recht gaan spinnen.
Make my day!
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 09:28:17 #45
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172335760
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die deed de kwestie als nietszeggend af. Dit heeft juridisch toch geen enkele kans van slagen?
Ahjah, de beschuldigde doet het af als nietszeggend, dan zal er wel niets aan de hand zijn.

Rechter: "Heeft u het gedaan"
Verdachte: "Nee"
Rechter: "Top! Je bent vrij om te gaan"
Carpe Libertatem
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:30:51 #46
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335800
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:25 schreef agter het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze dit recht gaan spinnen.
laat dit maar aan Sarah Huckabee over. Die poetst alle drollen van Donald op tot glanzende juweeltjes.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:33:42 #47
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335839
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ahjah, de beschuldigde doet het af als nietszeggend, dan zal er wel niets aan de hand zijn.

Rechter: "Heeft u het gedaan"
Verdachte: "Nee"
Rechter: "Top! Je bent vrij om te gaan"
Verdachte: "je krijgt straks nog een zak met geld."
Rechter: "ik zie je wel op de golfbaan"
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172335884
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, waar blijft nu dat harde bewijs? Of is die nietszeggende suggestiemail het sterkste 'bewijs' waarmee ze kunnen aankomen? :')
Donald Jr heeft nota bene zelf toegegeven dat hij hoopte belastende informatie over de Clintons te ontvangen, afkomstig van de Russen.

Of zijn de Tweets van de man zelf ook al 'fake news'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172335924
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In huize Trump leeft schijnbaar het idee dat wanneer anderen het ook doen, misstappen per definitie niet fout kunnen zijn.

Jammer voor de Trumpies dat de wereld niet zo werkt.
Crooked Hillary deed het ook. En dan denken dat het dus ok is.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:42:25 #50
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335942
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Crooked Hillary deed het ook. En dan denken dat het dus ok is.
Zij is GEEN president. anders had zij nu die shit op haar dak gehad.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:44:26 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172335977
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:40 schreef VEM2012 het volgende:
Crooked Hillary deed het ook. En dan denken dat het dus ok is.
Wat een droefenis, om het telkens weer over haar te hebben.
Er is er maar één president, boy.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:50:51 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172336083
En kijk die trumpeteers vet worden van al die nothingburgers
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:52:24 #53
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172336112
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:50 schreef Re het volgende:
En kijk die trumpeteers vet worden van al die nothingburgers
Met de bekentenis van Trump Junior kunnen ze zich er niet zo snel uit trollen.. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172336128
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:23 schreef Ulx het volgende:
Don Sr zei dat martelen helpt. Dus wat is een beter moment om het te testen dan nu en op zijn zoon? De beschuldigingen van nepotisme zijn dan ook gelijk weerlegd. Men kan ook niet zeggen dat het alkeen maar moslim pesten is. Ik zie alleen maar winnaars! Ik zou er moe van worden!
Als een echte Titus Manlius.
pi_172336222
http://nos.nl/artikel/218(...)maten-uitzetten.html

Zou dit een poging zijn van Putin om wat extra olie op het vuur te gooien?
Ik acht de kans wel aanwezig dat Trump dadelijk gaat lopen tieren op twitter als hij wakker wordt.
Failing Obama etc.
  Redactie Games dinsdag 11 juli 2017 @ 12:12:51 #56
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172338541
Je weet trouwens dat junior diep in de shit zit als zelfs The_Donald het niet recht probeert te praten.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 11 juli 2017 @ 12:58:35 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172339328
http://m.telegraaf.nl/art(...)aar-groot-brittannie

Trump gaat volgens Sky dit jaar niet meer op staatsbezoek naar G-B
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172339329
Mooi stukje nepotisme weer:
Trump Aides Recruited Businessmen to Devise Options for Afghanistan

Deze Eric Prince is weer de broer van Betsy DeVos en oprichter van huurlingenfirma Blackwater.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172339433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zij is GEEN president. anders had zij nu die shit op haar dak gehad.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat veel van de shit die Trump heeft opgeroepen niet door haar opgeroepen zou zijn. En nee, dat ligt niet aan voorkeuren, Hillary zou gewoon normaal doen. Of in ieder geval presidentieel.
pi_172339451
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:44 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat een droefenis, om het telkens weer over haar te hebben.
Er is er maar één president, boy.
Tsja, Trump trekt de vergelijking. Twitter hem even dat hij dat niet moet doen. #Sad!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:05:42 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172339468
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172339600
quote:
WTF is dit dan nu weer? Welke nominees? Diegene die maar niet voorgedragen worden? _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172339641
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
Mooi stukje nepotisme weer:
Trump Aides Recruited Businessmen to Devise Options for Afghanistan

Deze Eric Prince is weer de broer van Betsy DeVos en oprichter van huurlingenfirma Blackwater.
Nog even afgezien van het nepotisme, is het toch wel ronduit smerig dat Eric Prince überhaupt wordt overwogen. De man is direct verantwoordelijk voor tig civiele doden, waar hij miljoenen mee heeft verdiend.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:15:07 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172339662
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

WTF is dit dan nu weer? Welke nominees? Diegene die maar niet voorgedragen worden? _O-
Niet alleen dat, ze hebben een meerderheid (de Reps) :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172339681
quote:
De cijfers volgens de washington post:
https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/

Gemiddeld 'slechts' 7 dagen meer dan tijdens Obama om te bevestigen. Vooral het gebrek aan aantal nominaties draagt ook stevig bij aan dit lage aantal bevestigden.
Maar goed, iemand anders moet de schuld krijgen volgens Trump natuurlijk.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:15:57 #66
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172339683
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk wel zeker dat veel van de shit die Trump heeft opgeroepen niet door haar opgeroepen zou zijn. En nee, dat ligt niet aan voorkeuren, Hillary zou gewoon normaal doen. Of in ieder geval presidentieel.
Dat is het verschil in iemand die vanuit het congres is opgeklommen naar het witte huis. Trump heeft dit niet gedaan, hij heeft zichzelf op de positie gebluft. En nu hij daar zit verwachten mensen dat hij zijn werk aldaar goed uitvoert. En dan niet per decreet maar in het capitool.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 13:20:32 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172339804
Gaat hij nu daar weer over jengelen? Laat hem goede mensen voordragen. Dan krijgt hij wel support.
Maar de zwakkeling doet gewoon niets.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:21:38 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172339824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:15 schreef archito het volgende:

[..]

De cijfers volgens de washington post:
https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/

Gemiddeld 'slechts' 7 dagen meer dan tijdens Obama om te bevestigen. Vooral het gebrek aan aantal nominaties draagt ook stevig bij aan dit lage aantal bevestigden.
Maar goed, iemand anders moet de schuld krijgen volgens Trump natuurlijk.
Ze hebben een meerderheid en ze hebben het filibusteren afgeschaft (naar ik meen),dus wie willen ze nou (geloofwaardig) de schuld geven?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:25:55 #70
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172339917
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
Tsja, Trump trekt de vergelijking. Twitter hem even dat hij dat niet moet doen. #Sad!
Ik heb hem een gepeperde reply gestuurd. Zal 'm leren!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:27:45 #71
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172339953
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik heb hem een gepeperde reply gestuurd. Zal 'm leren!
Weet je dat hij misschien wel niet begrijpelijk kan lezen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172340634
seanhannity twitterde op maandag 10-07-2017 om 02:22:41 HRC mishandles and destroys classified info-NO PROBLEM! Pay/play on Uranium one NO PROBLEM! Lynch BC tarmac: it's a "matter" NO PROBLEM reageer retweet
Die Hannity is ook echt een gigantische flapdrol.

Sterke reply:

Asheru twitterde op maandag 10-07-2017 om 02:40:47 @seanhannity Old Hannity: "Obama is a Kenyan Muslim, seeking to destroy America". New Hannity: "Ive never seen a pr… https://t.co/MlrvOInNR4 reageer retweet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172340692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
seanhannity twitterde op maandag 10-07-2017 om 02:22:41 HRC mishandles and destroys classified info-NO PROBLEM! Pay/play on Uranium one NO PROBLEM! Lynch BC tarmac: it's a "matter" NO PROBLEM reageer retweet
Die Hannity is ook echt een gigantische flapdrol.

Sterke reply:

Asheru twitterde op maandag 10-07-2017 om 02:40:47 @seanhannity Old Hannity: "Obama is a Kenyan Muslim, seeking to destroy America". New Hannity: "Ive never seen a pr… https://t.co/MlrvOInNR4 reageer retweet
Dat Hannity democraten aanvalt en Republikeinen niet mag toch geen verrassing meer zijn, dat is de kern van zijn hele programma.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172340709
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat Hannity democraten aanvalt en Republikeinen niet mag toch geen verrassing meer zijn, dat is de kern van zijn hele programma.
True. Sorry. Ietwat overbodig om hier te posten, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172340903
Plaatjes posten doen we eigenlijk niet meer, maar ik vond deze toch wel erg treffend,

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 15:01:59 #76
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 15:08:56 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172342324
Gelukkig gaat Trump het anders doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 15:23:32 #78
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172342591
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 14:27:39 Media & Dems are extremely invested in the Russia story. If this nonsense meeting is all they have after a yr, I understand the desperation! reageer retweet
_O- man man man
Carpe Libertatem
pi_172343888
Trump son's Clinton claim denied by Russian lawyer

quote:
Ms Veselnitskaya said the meeting was set up by a man she did not know who told her by telephone to go to Trump Tower.
Ijzersterk verhaal wel O-)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172344251
We are past the point of innocent explanations on Trump and Russia

Imagine if the Clintons had done what the Trumps did on Russia.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172344347
En Trump zou hier allemaal niks van geweten hebben :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172344394
quote:
Donald Trump Jr.’s own defense of himself is that he attempted to collude with Russian agents but they didn’t have any useful information and so he didn’t.
Ik herhaal dit nog maar eens, want ik kan nog altijd niet bevatten hoe dom deze kerel is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172344548
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:41 schreef Kijkertje het volgende:
En Trump zou hier allemaal niks van geweten hebben :?
Elzies laat weten dat er geen keiharde bewijzen zijn.
pi_172344583
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik herhaal dit nog maar eens, want ik kan nog altijd niet bevatten hoe dom deze kerel is.
Ik probeerde hem een nekschot te geven, maar helaas zat er geen kogel in. Dus waar zeuren jullie eigenlijk over?
pi_172344593
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Elzies laat weten dat er geen keiharde bewijzen zijn.
Hoho, geen 'juridisch bewijs'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172344599
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:41 schreef Kijkertje het volgende:
En Trump zou hier allemaal niks van geweten hebben :?
Het is absoluut aannemelijk dat Trump's zoon, schoonzoon, voornaamste advisor en campagneleider een overleg hebben gehad met de Russen in Trumps eigen gebouw, waar Trump zich op dat moment bevond, zonder dat Trump daar van op de hoogte was.

Niets raars aan.
pi_172344616
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik herhaal dit nog maar eens, want ik kan nog altijd niet bevatten hoe dom deze kerel is.
Minst favourite kind. De eerste die vervolgd gaat worden.
Arme jongen.
Make my day!
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 16:55:32 #88
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172344667
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is absoluut aannemelijk dat Trump's zoon, schoonzoon, voornaamste advisor en campagneleider een overleg hebben gehad met de Russen in Trumps eigen gebouw, waar Trump zich op dat moment bevond, zonder dat Trump daar van op de hoogte was.

Niets raars aan.
Rob Goldstone (de man die Don jr. in contact bracht met de Russische advocate) heeft zelfs ingecheckt met Google in het Trumpgebouw op die dag en dat vervolgens getwittert.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boze_Appel op 11-07-2017 17:11:59 (Naam gecorrigeerd) ]
Carpe Libertatem
pi_172344686
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, geen 'juridisch bewijs'.
My bad.
pi_172344701
Tja geen wonder dat Trump vond dat het onderzoek maar eens afgelopen moest zijn en daarom Comey ontsloeg.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172344773
Geretweet door Trump:

foxandfriends twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 13:06:59 FOX NEWS ALERT: U.S. flexes its defense muscles, destroys incoming test missile off coast of Alaska https://t.co/gdpnc6aup1 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172344805
Wat me nog het meest verbaast van alles is dat Trump het fantastisch doet bij de karikaturale rednecks. Dezelfde rednecks die bepaald niets moeten hebben van filthy commies.

Uiteraard valt het prima uit te leggen want ze stemmen voornamelijk in de hoop dat Trump ze de banen terug gaat geven die bad hombres hebben ingepikt, en in de hoop dat hij alle belastingen en kosten omlaag gaat brengen, maar het blijft...raar.
pi_172344863
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat me nog het meest verbaast van alles is dat Trump het fantastisch doet bij de karikaturale rednecks. Dezelfde rednecks die bepaald niets moeten hebben van filthy commies.

Uiteraard valt het prima uit te leggen want ze stemmen voornamelijk in de hoop dat Trump ze de banen terug gaat geven die bad hombres hebben ingepikt, en in de hoop dat hij alle belastingen en kosten omlaag gaat brengen, maar het blijft...raar.
:Y Net zo vreemd als zijn aanhang onder de evangelicals
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 17:17:22 #94
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172345035
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:00:10 Here's my statement and the full email chain https://t.co/x050r5n5LQ reageer retweet
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:01:50 Here is page 4 (which did not post due to space constraints). https://t.co/z1Xi4nr2gq reageer retweet
Donnie Jr. heeft zelf de emails vrijgegeven. _O-

Staat netjes in dat ze officiele documenten zouden krijgen van de Russen om Don SR. te helpen en dat de info ook naar hem is gestuurd, top!

En nog een NYTimes stuk hierover: https://www.nytimes.com/2(...)a-email-clinton.html
Carpe Libertatem
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 17:21:02 #95
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172345101
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ze hebben een meerderheid (de Reps) :{w
Het is gewoon de Goebbels/Hitler tactiek, gewoon de leugen blijven herhalen en het beklijft iig bij een deel van het publiek.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172345126
What this shit.

Wat is zijn tactiek? Hoopt hij dat men nu zegt "bedankt voor je eerlijkheid, er is inderdaad niets aan de hand?"

Mooi trouwens dat de eerste vraag van Goldstein aan Don Jr. wordt gesteld. "Ik kan het ook aan je vader vragen, maar aangezien het nogal gevoelig is, wilde ik het eerst met jou bespreken."
pi_172345200
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:00:10 Here's my statement and the full email chain https://t.co/x050r5n5LQ reageer retweet
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:01:50 Here is page 4 (which did not post due to space constraints). https://t.co/z1Xi4nr2gq reageer retweet
Donnie Jr. heeft zelf de emails vrijgegeven. _O-

Staat netjes in dat ze officiele documenten zouden krijgen van de Russen om Don SR. te helpen en dat de info ook naar hem is gestuurd, top!

En nog een NYTimes stuk hierover: https://www.nytimes.com/2(...)a-email-clinton.html
Mijn hemel, hoe kan die jongen functioneren? De stuitende stupiditeit, de tering.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172345268
Téring. Ik mag toch hopen dat de Coen Brothers de eventuele filmrechten hiervoor scoren.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:33:49 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172345413
Die Trumpzoon doet het allemaal expres om haatpapa te kunnen lozen.

Ivanka&Chelsea 2020 ftw. 8-)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:35:09 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172345439
Wtf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_172345459
That's it, tijd om een uurtje tv te kijken en reacties te peilen. Het is té smeuïg.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 17:37:20 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172345474
Nou Elzies, praat dit maar recht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:37:50 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172345485
Lol, had hij niet nèt een advocaat in de arm genomen?
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 17:38:35 #104
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172345501
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lol, had hij niet nèt een advocaat in de arm genomen?
Yup. Als negende rondom Trump inc. Trump zelf.
Carpe Libertatem
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 17:38:52 #105
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172345507
Laten we wel zijn, hier gaat helemaal niets uitkomen behalve een "foei, niet meer doen", de RNC gaat Trump niet laten vallen via een impeachment.

DoJ is onder Trumps controle dus veel blijft er niet over.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 17:40:21 #106
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172345532
En Nintex maar blaten dat Senior de Master Troll is.

Volgens mij heeft Junior papa toch aardig te grazen nu.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:40:31 #107
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172345536
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Yup. Als negende rondom Trump inc. Trump zelf.
Je zou toch denken dat het hun hoofdtaak is de Trumps ervan te weerhouden domme shit te doen. Ik bedoel, het is voor mij geen gegeven dat dit illegaal is, maar come on..
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 17:40:33 #108
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172345537
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Tijger_m het volgende:
Laten we wel zijn, hier gaat helemaal niets uitkomen behalve een "foei, niet meer doen", de RNC gaat Trump niet laten vallen via een impeachment.

DoJ is onder Trumps controle dus veel blijft er niet over.
Mueller gaat er in ieder geval veel plezier mee hebben.
Carpe Libertatem
pi_172345546
Hij maakt wel mooi een paar anderen mee-verdacht. Kushner en Manafort.

En als er helemaal niets over Clinton gezegd is, dan lijkt dit een nogal voorop gezet plannetje om later tegen de Trumps te gebruiken door Rob Goldstone ea.

Overigens released Jr. deze e-mails pas nadat ze letterlijk geciteerd zijn in de NYT. Hij kon dus niets anders.

Maar uh, NYT is dus geen fakenews. _O_

En: wie heeft de mails gelekt???
Make my day!
pi_172345576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:38 schreef Tijger_m het volgende:
Laten we wel zijn, hier gaat helemaal niets uitkomen behalve een "foei, niet meer doen", de RNC gaat Trump niet laten vallen via een impeachment.

DoJ is onder Trumps controle dus veel blijft er niet over.
Vraag me af als dit al gewoon naar buiten komt, wat Meuller allemaal te weten komt.
Make my day!
pi_172345581
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:40 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Mueller gaat er in ieder geval veel plezier mee hebben.
Zo te zien hadden zij de mails ook al: http://thehill.com/homene(...)an-what-public-knows

En wie weet wat nog meer.
pi_172345644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zo te zien hadden zij de mails ook al: http://thehill.com/homene(...)an-what-public-knows

En wie weet wat nog meer.
En wie uit het kleine mail-kringetje heeft er gelekt? *)
Make my day!
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 17:45:56 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172345654
Mogen ze nog steeds bij geheime informatie? Kushner is nu ook besmet. Ivanka dus ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172345673
Er zijn een boel namen weggehaald in die mail. Maar niet die van Kushner. _O-
Make my day!
pi_172345685
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach, het is een familiekwaal.
Geen familiekwaal hoor dat soort mensen zijn gewoon zo ver van de werkelijkheid af, die denken werkelijk dat ze niets fout doen voorbeelden genoeg zelfs als je Trump of Clinton buiten beschouwing laat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_172345732
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:46 schreef agter het volgende:
Er zijn een boel namen weggehaald in die mail. Maar niet die van Kushner. _O-
The advocaten van Kushner hebben het allemaal ook niet tegengesproken, maar verwezen naar de advocaten van Donnie Jr.

Dat terwijl die arme Kush het al zo druk heeft, met het oplossen van het MO-probleem, de veteranen-issues, overzien van een hoop ministeries en proberen z'n gigantische schulden op te lossen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 17:49:31 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172345749
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:46 schreef agter het volgende:
Er zijn een boel namen weggehaald in die mail. Maar niet die van Kushner. _O-
Reken maar dat de originelen opgevraagd gaan worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172345755
Altijd lachen met de Trumps.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:54:00 #119
104871 remlof
Europees federalist
pi_172345961
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
What this shit.

Wat is zijn tactiek? Hoopt hij dat men nu zegt "bedankt voor je eerlijkheid, er is inderdaad niets aan de hand?"
Anders had de New York Times ze vrijgegeven, dan kan je het maar beter zelf eruit gooien en claimen dat je transparant bent..

Wel hele smeuige emails trouwens, smullen dit c_/
pi_172345965
"I...worked on this story for a year...and...he just...he tweeted it out."

"Like, so many people out there were trying to track this down. And it just...got delivered on a tweet. What the hell."

https://twitter.com/jysexton/status/884798748152483840

:D
Make my day!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:01:08 #122
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172345973
Het is een familievete. Eentje uit een 19de-eeuwse Russische roman.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_172346011
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:00 schreef agter het volgende:
"I...worked on this story for a year...and...he just...he tweeted it out."

"Like, so many people out there were trying to track this down. And it just...got delivered on a tweet. What the hell."

https://twitter.com/jysexton/status/884798748152483840

:D
Die arme man. Niemand kon voorspellen dat de Trumps zó onvoorspelbaar waren.

Voor de redditors, T_D is fucking eng op dit moment, zó boos.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:04:18 #124
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172346032
Oh, agter heeft het al gepost :P
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_172346051
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Die arme man. Niemand kon voorspellen dat de Trumps zó onvoorspelbaar waren.

Voor de redditors, T_D is fucking eng op dit moment, zó boos.
Linkje?
Make my day!
  Redactie Games dinsdag 11 juli 2017 @ 18:05:37 #126
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172346061
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Die arme man. Niemand kon voorspellen dat de Trumps zó onvoorspelbaar waren.

Voor de redditors, T_D is fucking eng op dit moment, zó boos.
Ik kom niet eens door de normale woordaids heen. Stuur eens wat headlines?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:06:25 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172346074
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:05 schreef agter het volgende:

[..]

Linkje?
Dit topic gaat er expliciet over ... veel cognitieve dissonantie... https://www.reddit.com/r/(...)_entire_email_chain/

In de andere echo-kamer is dit btw de mega-thread: https://www.reddit.com/r/(...)d_trump_jr_releases/
pi_172346085
Ze zijn zo duidelijke geplayed. Voor de leverage later.
Make my day!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:08:21 #129
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172346115
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:41 schreef agter het volgende:

Maar uh, NYT is dus geen fakenews. _O_

Voor jou niet nee.
pi_172346121
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:05 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik kom niet eens door de normale woordaids heen. Stuur eens wat headlines?
Het gaat nu voornamelijk over hoe men eraan is gekomen. Zie je wel, de NSA leest onze mails. Comey heeft gelekt. De advocaat heeft gelogen. Het zijn spammailtjes (seriously).
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:11:40 #131
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172346187
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zij is GEEN president. anders had zij nu die shit op haar dak gehad.
Dat zou echt genot zijn :D maar het zijn beide echt 2 hele enge mensen. Even eng.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:12:27 #132
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172346201
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het gaat nu voornamelijk over hoe men eraan is gekomen. Zie je wel, de NSA leest onze mails. Comey heeft gelekt. De advocaat heeft gelogen. Het zijn spammailtjes (seriously).
Verbazingwekkend weinig over de actie van Donnie Junior idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Redactie Games dinsdag 11 juli 2017 @ 18:12:29 #133
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172346203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dit topic gaat er expliciet over ... veel cognitieve dissonantie... https://www.reddit.com/r/(...)_entire_email_chain/

In de andere echo-kamer is dit btw de mega-thread: https://www.reddit.com/r/(...)d_trump_jr_releases/

"What he is doing is very smart. Saying "so what" makes the story go away and by being transparent about it no one can say he is hiding anything."

You can't be fucking serious :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:13:21 #134
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_172346215
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:28 schreef Maxerazzi het volgende:
Téring. Ik mag toch hopen dat de Coen Brothers de eventuele filmrechten hiervoor scoren.
Dit :D!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_172346242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:08 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Voor jou niet nee.
You mad? _O-
Make my day!
pi_172346285
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:12 schreef Puddington het volgende:

[..]

"What he is doing is very smart. Saying "so what" makes the story go away and by being transparent about it no one can say he is hiding anything."

You can't be fucking serious :')
Dat zal jr's account wel zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:16:15 #137
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172346291
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:14 schreef agter het volgende:

[..]

You mad? _O-
Als dat voor jou geen fake news is dan zie ik geen reden waarom ik mad zou zijn.
pi_172346325
TONIGHT: @seanhannity will have an exclusive interview with @DonaldJTrumpJr about his meeting with a Russian lawyer fxn.ws/2tEyiPw

Op Fox News.
Make my day!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:18:42 #139
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172346341
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:17 schreef agter het volgende:
TONIGHT: @seanhannity will have an exclusive interview with @DonaldJTrumpJr about his meeting with a Russian lawyer fxn.ws/2tEyiPw

Op Fox News.
Meer kijkers dan de Super Bowl..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172346352
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:17 schreef agter het volgende:
TONIGHT: @seanhannity will have an exclusive interview with @DonaldJTrumpJr about his meeting with a Russian lawyer fxn.ws/2tEyiPw

Op Fox News.
Dilemma. Aan de ene kant: top-entertainment. Aan de andere kant. Sean Fucking Hannity.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:20:01 #141
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172346372
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:12 schreef Puddington het volgende:

[..]

"What he is doing is very smart. Saying "so what" makes the story go away and by being transparent about it no one can say he is hiding anything."

You can't be fucking serious :')
Kan misschien wel het geval zijn relatief aan de andere opties, hoewel ze het nu niet kunnen spinnen als nepnieuws van de NYTimes.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 18:20:51 #142
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172346385
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:17 schreef agter het volgende:
TONIGHT: @seanhannity will have an exclusive interview with @DonaldJTrumpJr about his meeting with a Russian lawyer fxn.ws/2tEyiPw

Op Fox News.
Zelfs voor Hannity zal dit een flinke kluif zijn om recht proberen te praten.
Carpe Libertatem
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:22:23 #143
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_172346409
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:17 schreef agter het volgende:
TONIGHT: @seanhannity will have an exclusive interview with @DonaldJTrumpJr about his meeting with a Russian lawyer fxn.ws/2tEyiPw

Op Fox News.
Ik ben wel benieuwd naar deze shitstorm.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:23:15 #144
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172346424
Ik snap die Trumps toch niet. Zelfs als je even negeert of hun acties al dan niet legaal zijn, dan halen ze gewoon exact dezelfde klassieke "old-school" politieke truukjes uit die bij Hillary zo verderfelijk waren en waarvoor zij het alternatief beweerden te zijn.

Niks dealmakers, niks zakenmannen, gewoon standaard politieke achterkamer-intriges.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:26:51 #145
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_172346482
"This is obiously very high level and sensitive information but is part of Russia and its government's support for Mr. Trump - helped along by Aras and Emin"

WTF? WAAROM? WAT GEBEURT HIER?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:31:23 #146
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172346550
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap die Trumps toch niet. Zelfs als je even negeert of hun acties al dan niet legaal zijn, dan halen ze gewoon exact dezelfde klassieke "old-school" politieke truukjes uit die bij Hillary zo verderfelijk waren en waarvoor zij het alternatief beweerden te zijn.

Niks dealmakers, niks zakenmannen, gewoon standaard politieke achterkamer-intriges.
Zo onverwacht.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:35:12 #147
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_172346590
Maar wat als die e-mail-thread allemaal gefabriceerd, fake en een grote semi-lollige troll-actie is? Om iedereen op het verkeerde spoor te zetten?

Dit is toch niet te geloven :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 18:37:05 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172346616
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:26 schreef Falco het volgende:
"This is obiously very high level and sensitive information but is part of Russia and its government's support for Mr. Trump - helped along by Aras and Emin"

WTF? WAAROM? WAT GEBEURT HIER?
Waarom ga je met zoiets niet meteen naar de FBI?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172346627
Het was alweer wat weekjes geleden dat er zoiets sappigs voorbij kwam
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 18:38:15 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172346632
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:35 schreef Falco het volgende:
Maar wat als die e-mail-thread allemaal gefabriceerd, fake en een grote semi-lollige troll-actie is? Om iedereen op het verkeerde spoor te zetten?

Dit is toch niet te geloven :?
Om het onderzoek van Mueller tegen te werken? Lijkt me een slecht plan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:38:50 #151
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172346642
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zo onverwacht.
Het is allemaal zo flagrant dommig. Alsof het script is geschreven door een overijverige democraat die de Trumps iets té lomp wil laten overkomen om nog geloofwaardig te zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_172346686
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:26 schreef Falco het volgende:
"This is obiously very high level and sensitive information but is part of Russia and its government's support for Mr. Trump - helped along by Aras and Emin"

WTF? WAAROM? WAT GEBEURT HIER?
En dan bleek er helemaal geen info to zijn. :D

Ze zijn zo geplayed om leverage te krijgen.
Iemand heeft dit opgezet.

Maar wie?
Make my day!
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 18:43:50 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172346730
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het is allemaal zo flagrant dommig. Alsof het script is geschreven door een overijverige democraat die de Trumps iets té lomp wil laten overkomen om nog geloofwaardig te zijn.
Ik denk dat ze dachten ermee weg te komen. Het gesprek was niks. Maar ja. Nu is het bende. Ze vonden het goed dat de Russen gingen helpen.

Het was een eer om Poetin te ontmoeten, zei Trump toch buigend?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 18:45:23 #154
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172346756
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:41 schreef agter het volgende:

[..]

En dan bleek er helemaal geen info to zijn. :D

Ze zijn zo geplayed om leverage te krijgen.
Iemand heeft dit opgezet.

Maar wie?
HRC of de Dems zou het niet zijn. Die hadden dit wel eerder openbaar gemaakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:46:01 #155
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172346767
New York Times Has Neither Seen Nor Read ‘Russia Email’ to Donald Trump, Jr

Breitbart gisteren. Bewijst maar weer dat zij fakenews zijn. _O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 18:47:12 #156
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172346779
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:41 schreef agter het volgende:

[..]

En dan bleek er helemaal geen info to zijn. :D

Ze zijn zo geplayed om leverage te krijgen.
Iemand heeft dit opgezet.

Maar wie?
Iemand die beter kan Trollen dan Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:47:19 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172346784
christinawilkie twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 05:23:05 If mtg began @4PM & ran 20-30 mins, it means Trump tweeted his first-ever ask for HRC’s "33,000 emails” abt 15 mins after Russians left. reageer retweet
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:50:25 #158
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172346857
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
christinawilkie twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 05:23:05 If mtg began @4PM & ran 20-30 mins, it means Trump tweeted his first-ever ask for HRC’s "33,000 emails” abt 15 mins after Russians left.[ afbeelding ] reageer retweet
Puur toeval, uiteraard
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 18:50:48 #159
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172346870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
christinawilkie twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 05:23:05 If mtg began @4PM & ran 20-30 mins, it means Trump tweeted his first-ever ask for HRC’s "33,000 emails” abt 15 mins after Russians left.[ afbeelding ] reageer retweet
Auw!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:54:37 #160
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_172346940
Dat interview zal vanavond ook wel een wassen neus zijn. Een Trump geeft namelijk nooit zijn eigen fout toe.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 18:57:02 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172347005
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:54 schreef Terreros85 het volgende:
Dat interview zal vanavond ook wel een wassen neus zijn. Een Trump geeft namelijk nooit zijn eigen fout toe.
Het enige interview wat boeit is met de Senaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 18:58:11 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172347025
Ik mis Nintex en Elzies.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172347132
Dergelijke e-mails in de openbaarheid gooien is ook wel erg knullig. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172347180
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:02 schreef Monolith het volgende:
Dergelijke e-mails in de openbaarheid gooien is ook wel erg knullig. :')
Hij was waarschijnlijk bang gebrandmerkt te worden als een tweede Clinton, nadat het verhaal over de emails bekend was geworden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 19:09:30 #166
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172347265
Het mooiste is nog dat hij Kushner en Manafort gewoon meesleept de ellende in.
Carpe Libertatem
pi_172347298
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Het mooiste is nog dat hij Kushner en Manafort gewoon meesleept de ellende in.
Als de emails gelekt zijn, is dit de minst domme zet van hem.
Make my day!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:11:07 #168
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172347303
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:58 schreef Ulx het volgende:
Ik mis Nintex en Elzies.
Hun duiding is broodnodig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:13:01 #169
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172347346
foxandfriends twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 03:04:57 Correction: Comey's memos did not have top secret info. The report says half were classified at secret or confidential level, not top secret reageer retweet
Een correctie? FAKE NEWS! :P

Ze wachten kennelijk nog op de bevestiging dat Comey de gelekte memo bewust niet confidential maakte. De tweet van Trump, 4d schaakgrootmeester, is weer van een pijnlijk niveau maar zal de komende tijd even ondersneeuwen.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:14:46 #170
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172347390
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:58 schreef Ulx het volgende:
Ik mis Nintex en Elzies.
Waarom heeft Obama die Rus het land binnengelaten!?

Zoiets.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:14:53 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172347396
Con Jr :')

LOCK HIM UP
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 19:15:04 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172347400
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Het mooiste is nog dat hij Kushner en Manafort gewoon meesleept de ellende in.
En met Kushner ook Ivanka denk ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172347403
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:14 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Waarom heeft Obama die Rus het land binnengelaten!?

Zoiets.
8)7 _O-
Make my day!
pi_172347424
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

En met Kushner ook Ivanka denk ik.
Wraak. Op het geliefde kind.
Want dat was hij niet.
Make my day!
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 19:16:49 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172347448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:14 schreef Szura het volgende:
Con Jr :')

LOCK HIM UP
Waterboarding works!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:16:53 #176
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172347451
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:16 schreef agter het volgende:
Wraak. Op het geliefde kind.
Want dat was hij niet.
Wat ik al zei, een familievete.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:18:09 #177
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172347488
Stukje over wat een rechtenprof te melden heeft + enkele anderen: http://lawnewz.com/high-p(...)rvard-law-prof-says/
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 19:19:09 #178
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172347524
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:16 schreef agter het volgende:

[..]

Wraak. Op het geliefde kind.
Want dat was hij niet.
Het zal een ongezellig familiediner worden als ze bij elkaar aan tafel zitten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172347579
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stukje over wat een rechtenprof te melden heeft + enkele anderen: http://lawnewz.com/high-p(...)rvard-law-prof-says/
Zo te zien nog van voor het publiceren van de daadwerkelijke e-mails. Ben benieuwd hoe dat juridisch gezien valt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172347596
Ik ben benieuwd of Trump zijn zoon laat vallen of gewoon achter hem blijft staan.
pi_172347613
iedere keer als je denkt dat het heel deze affaire niet nog dommer kan bewijst de familie Trump het tegendeel.

Wat een ontzettende domme gast is die Donald trump Jr. gewoon een misdaad bekennen op twitter.

zou hij nu snel opgepakt kunnen worden?

over een paar dagen ga ik op vakantie naar de VS hoop niet dat dit gedoe invloed heeft op mijn vakantie.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:23:55 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172347689
Als straf moeten ze hem maar zonder wapens in een wildreservaat vol leeuwen neerzetten. Zou hij dan weer lachend met z'n trofeeën op de foto gaan? :P

:r :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 19:23:58 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172347692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:14 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Waarom heeft Obama die Rus het land binnengelaten!?

Zoiets.
If only we had a yuuuuuge Wall on the border....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:25:34 #184
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172347767
Gisteren las ik trouwens nog dat Con Jr. een advocaat had ingehuurd voor deze shit, zou die dit allemaal geaccordeerd hebben?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172347877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:25 schreef Szura het volgende:
Gisteren las ik trouwens nog dat Con Jr. een advocaat had ingehuurd voor deze shit, zou die dit allemaal geaccordeerd hebben?
Als ie het intellect van z'n vader heeft geërfd, dan is het niet ondenkbaar dat dit een impulsieve actie was waarbij zijn advocaat niet geconsulteerd is of dat deze het zelfs expliciet heeft afgeraden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 19:28:59 #186
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172347895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:25 schreef Szura het volgende:
Gisteren las ik trouwens nog dat Con Jr. een advocaat had ingehuurd voor deze shit, zou die dit allemaal geaccordeerd hebben?
Ik zou mijn geld terugvragen in dat geval.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:32:00 #187
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172347994
Lavrov moet nu een persco geven met Mogherini trouwens
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:34:11 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172348044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:32 schreef Szura het volgende:
Lavrov moet nu een persco geven met Mogherini trouwens
Geef ons die hilarische toespeling!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:35:13 #189
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172348064
Ik dacht altijd dat Eric de dommere Trump was, maar misschien ziet die er alleen maar zo uit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:35:22 #190
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_172348071
Denk overigens dat Poetin niet echt vrolijk zal zijn nu :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:35:50 #191
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172348080
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:35 schreef Falco het volgende:
Denk overigens dat Poetin niet echt vrolijk zal zijn nu :')
Denk het wel, die Russen willen chaos.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 19:39:07 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172348176
Ik hoop wel dat de nucleaire codes veilig zijn bij die heethoofd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:39:28 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172348187
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:54 schreef Terreros85 het volgende:
Dat interview zal vanavond ook wel een wassen neus zijn. Een Trump geeft namelijk nooit zijn eigen fout toe.
Duh, het is een interview met HANNITY. Natuurlijk wordt dat verre van kritisch -O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Whiskers2009 op 11-07-2017 19:45:54 (Niet gied gelezen) ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:40:22 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172348220
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:35 schreef Falco het volgende:
Denk overigens dat Poetin niet echt vrolijk zal zijn nu :')
Tuurlijk wel. Destabiliseren en voor aap zetten lukt m prima.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:41:44 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172348263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als ie het intellect van z'n vader heeft geërfd, dan is het niet ondenkbaar dat dit een impulsieve actie was waarbij zijn advocaat niet geconsulteerd is of dat deze het zelfs expliciet heeft afgeraden.
:Y
Verre van ondenkbaar
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172348361
ik vraag me echt af of hij zich zo ontastbaar voelt dat hij denkt alles te kunnen maken, en ermee weg te komen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:45:41 #197
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172348406
Btw, stukje nuance op de tweet hierboven waarin gesteld wordt dat dit de 1e keer is at Trump vroeg om Clintons e-mails. Het is niet de eerste keer dat hij de mails besproken heeft. Beetje misleidend dus, al vind ik de timing wel wat verdacht.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:48:11 #198
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172348478
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Btw, stukje nuance op de tweet hierboven waarin gesteld wordt dat dit de 1e keer is at Trump vroeg om Clintons e-mails. Het is niet de eerste keer dat hij de mails besproken heeft. Beetje misleidend dus, al vind ik de timing wel wat verdacht.
Het is wel de eerste keer dat hij het heeft over "33,000"
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_172348488
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik vraag me echt af of hij zich zo ontastbaar voelt dat hij denkt alles te kunnen maken, en ermee weg te komen.
Dar denk ik niet, kinderen die in een krankzinnig rijke omgeving opgroeien en nooit wat te wensen hebben gehad worden meestal mensen met een goed ontwikkeld gevoel voor hun eigen beperkingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172348508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Denk het wel, die Russen willen chaos.
Die zijn de lachende derde inderdaad. Amerikaanse politiek dat uit elkaar scheurt is alleen maar positief voor ze.
NEE!
pi_172348549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:25 schreef Szura het volgende:
Gisteren las ik trouwens nog dat Con Jr. een advocaat had ingehuurd voor deze shit, zou die dit allemaal geaccordeerd hebben?
Als de NYT die emails al had, dan moest hij ze wel openbaar maken lijkt me toch?
pi_172348557
Mevrouw uit Rusland heeft een heleboel geld gekregen/tegoed van de Amerikaanse regering.
Iets met geld witwassen?
In elk geval ging het niet over adoptiekindjes.

Wie kan mij dit uitleggen?
https://twitter.com/funder/status/884824622633545729
Make my day!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:51:59 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172348572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik vraag me echt af of hij zich zo ontastbaar voelt dat hij denkt alles te kunnen maken, en ermee weg te komen.
Denk vlucht naar voren omdat al duidelijk was dat de mails gelekt waren?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172348611
Grappig dat dit zo'n belangrijk ding is, ik vind het veel erger dat Amerikaanse (Nederlandse overigens ook) politieke partijen geld aan nemen van boevenbedrijven en daardoor beleid laten beïnvloeden dan dit specifieke voorval.
pi_172348654
Ondertussen lijken de Republikeinen nog minimaal zeven senatoren nodig te hebben om de zorgwet door de senaat te krijgen:
https://fivethirtyeight.c(...)h-care/?ex_cid=538fb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:55:43 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172348676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als de NYT die emails al had, dan moest hij ze wel openbaar maken lijkt me toch?
Toen ontkennen geen optie meer bleek.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:55:45 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172348677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig dat dit zo'n belangrijk ding is, ik vind het veel erger dat Amerikaanse (Nederlandse overigens ook) politieke partijen geld aan nemen van boevenbedrijven en daardoor beleid laten beïnvloeden dan dit specifieke voorval.
Ja, alleen dat is legaal en in eigen huis zeg maar ... en toon verder maar eens aan dat er een causatie zit tussen geld -> beleid ipv dat ze doneren aan mensen die al bepaald beleid voor stonden.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:01:38 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_172348849
quote:
“The emails are simply put damning as a legal matter,” explains Ryan Goodman, a former Defense Department special counsel and current editor of the legal site Just Security. “The text of the emails provide very clear evidence of participation in a scheme to involve the Russian government in federal election interference, in a form that is prohibited by federal criminal law.”

Jens David Ohlin, a law professor at Cornell University, is even blunter: “It’s a shocking admission of a criminal conspiracy.”

“The law states that no person shall knowingly solicit or accept from a foreign national any contribution to a campaign of an item of value,” Goodman tells me.“There is now a clear case that Donald Trump Jr. has met all the elements of the law, which is a criminally enforced federal statute.”

De Trumps lijken overal mee weg te komen, maar waar Donald eerder al zelf bekende de rechtsgang te blokkeren, is het nu zoonlief die zelf een criminele samenzwering bevestigt...

Mueller moet nog nooit zo'n makkelijke zaak gehad hebben. In ieder geval wordt het heel interessant hoe de Republikeinen de impeachment gaan proberen tegen te houden. Fake news kun je inmiddels niet meer van spreken.

Apart topic openen? Ik voel dat dit de druppel wordt.

https://www.vox.com/world(...)w-york-times-illegal
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172348873
De e-mails even door gelezen. Het slaat echt op poep. Rusland heeft niet eens een crown prosecutor

Krijgt Jonah Hill deze rol in de film?

pi_172348906
Ach wat schattig nintex

Een Brit gebruikt een Britse term voor het duiden van iemand maar dat is voor nintex genoeg, over de domme actie van Trump jr geen woord

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2017 20:06:51 ]
pi_172348972
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:04 schreef Chewie het volgende:
Ach wat schattig nintex

Een Brit gebruikt een Britse term voor het duiden van iemand maar dat is voor nintex genoeg, over de domme actie van Trump jr geen woord
Groter nieuws is dat blijkbaar Hillary Clinton samenwerkte met de Russen volgens deze halfgare PR dude.
pi_172348989
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:04 schreef Chewie het volgende:
Ach wat schattig nintex

Een Brit gebruikt een Britse term voor het duiden van iemand maar dat is voor nintex genoeg, over de domme actie van Trump jr geen woord
Nintex heeft zijn Juris Doctor van Trump University.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172349003
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:02 schreef Nintex het volgende:
De e-mails even door gelezen. Het slaat echt op poep. Rusland heeft niet eens een crown prosecutor

Krijgt Jonah Hill deze rol in de film?

[ afbeelding ]
Dat is juist het hilarische, dat Don Jr. valt voor zoiets.
pi_172349036
Grote verrassing dat het weer eens nergens over ging.
Al bekend hoe NYT aan de emails kwam?
pi_172349037
Nintex de Reddit-advocaat komt het wel even uitleggen. Mooi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 20:10:31 #216
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172349043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Groter nieuws
Nee, gewoon nee.
Carpe Libertatem
pi_172349061
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:10 schreef Refragmental het volgende:
Grote verrassing dat het weer eens nergens over ging.
Al bekend hoe NYT aan de emails kwam?
Van Comey gehad toen hij in het pand van de NYT was, natuurlijk.

Tevens: waarom denk jij dat dit niks is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172349064
Deze foto is nieuwswaardiger, maar blijf vooral nothing burgers eten.

pi_172349074
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee.
Nintex probeert een Trump-truukje. 'The real news is the leaks!'
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 20:12:11 #220
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172349087
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:11 schreef Nintex het volgende:
Deze foto is nieuwswaardiger, maar blijf vooral nothing burgers eten.

[ afbeelding ]
Alleen het pijltje naar de advocate klopt niet, want zij is het niet op de foto.
Carpe Libertatem
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:12:31 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172349098


[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 11-07-2017 20:12:39 ]
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:12:42 #222
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172349101
Ah de Trumptards van FOK komen ook weer uit hun holen gekropen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172349117
Waarom krijgt mevrouw de jurist uit Rusland geld van de US regering?
Make my day!
pi_172349130
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:12 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Alleen het pijltje naar de advocate klopt niet, want zij is het niet op de foto.
Klopt

De andere wel, was tijdens de besprekingen voor Miss Universe in Las Vegas in 2013 dat in Moksou gehouden zou gaan worden.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:15:13 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_172349164
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:10 schreef Refragmental het volgende:
Grote verrassing dat het weer eens nergens over ging.
Al bekend hoe NYT aan de emails kwam?
quote:
"The text of the emails provide very clear evidence of participation in a scheme to involve the Russian government in federal election interference, in a form that is prohibited by federal criminal law.”

“It’s a shocking admission of a criminal conspiracy.”
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:10 schreef Refragmental het volgende:
Grote verrassing dat het weer eens nergens over ging.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172349187
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:10 schreef Refragmental het volgende:
Grote verrassing dat het weer eens nergens over ging.
Al bekend hoe NYT aan de emails kwam?
Laat me raden: in jouw universum heeft de NYT de boel bij elkaar gelogen en om de boel te fucken heeft Donald Jr het spelletje maar meegespeeld?

Wat de fuck is dit man?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172349190
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:13 schreef agter het volgende:
Waarom krijgt mevrouw de jurist uit Rusland geld van de US regering?
Amerika betaalde om een paar mensen naar Rusland te sturen (zullen wel ambtenaren zijn geweest) voor een depositie. Die hebben het daar flink van genomen, en zij heeft op die kosten ook wat wijn gedronken en een hotelkamertje genomen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172349205
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Van Comey gehad toen hij in het pand van de NYT was, natuurlijk.

Tevens: waarom denk jij dat dit niks is?
Heb je de mails gelezen?
Er werd op meerdere plekken geroepen dan Jr de cel in moest vanwege treason ed.... niks in de mails of die hele meeting komt ook maar in de buurt van treason.

Of zijn er hier nog steeds mensen die geloven dat er meer is?
Die mensen wil ik dan graag naar BNW verwijzen om hun complottheorieën daar verder te bespreken.
pi_172349274
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:15 schreef speknek het volgende:

[..]


[..]


[..]

Je hebt duidelijk de mails gelezen. Waar zie jij deze treasonous acts dan? Welke tekst in de mails?
pi_172349282
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb je de mails gelezen?
Er werd op meerdere plekken geroepen dan Jr de cel in moest vanwege treason ed.... niks in de mails of die hele meeting komt ook maar in de buurt van treason.

Of zijn er hier nog steeds mensen die geloven dat er meer is?
Die mensen wil ik dan graag naar BNW verwijzen om hun complottheorieën daar verder te bespreken.
Niemand hier loopt vooruit op eventuele rechtszaken.

Leer discussiëren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172349317
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb je de mails gelezen?
Er werd op meerdere plekken geroepen dan Jr de cel in moest vanwege treason ed.... niks in de mails of die hele meeting komt ook maar in de buurt van treason.

Of zijn er hier nog steeds mensen die geloven dat er meer is?
Die mensen wil ik dan graag naar BNW verwijzen om hun complottheorieën daar verder te bespreken.
Nouja, een mailtje krijgen dat Russen je topgeheime informatie over je tegenstander in de presidentsrace willen aanbieden waarop je zegt 'top, goed idee!' is natuurlijk wel iets wat je in problemen kan brengen met bepaalde wetten. Het is geen hoogverraad, maar het is wel buitenlandse inmenging in een campagne die Jr hier even bevestigt én waarvan hij bevestigt dat hij daar ook bewust aan meedeed.

En dat is in Amerika een misdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172349328

En hier is Trump in een video clip met een van de hoofdrolspelers uit dit verhaal wiens pa een rijke oligarch is met de bijnaam: "The Russian Donald Trump".

_O-
pi_172349352
Maar Seth Rich!

Aldus Refregmental.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172349398
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:20 schreef Nintex het volgende:

En hier is Trump in een video clip met een van de hoofdrolspelers uit dit verhaal wiens pa een rijke oligarch is met de bijnaam: "The Russian Donald Trump".

_O-
Ik weet niet hoe dit relevant is, maar wel bedankt verder.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172349451
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niemand hier loopt vooruit op eventuele rechtszaken.

Leer discussiëren.
Er werd hier nog net niet geroepen om hem gelijk op te knopen :D

Blijkt uiteindelijk om helemaal niks te gaan en dan word men blijkbaar helemaal leip.

Ook weer leuk op de persoon spelen Kees, en dat zegt dan dat ik moet leren discussiëren _O-
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:25:47 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172349472
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk de mails gelezen. Waar zie jij deze treasonous acts dan? Welke tekst in de mails?
Dat wordt toch vrij duidelijk toegelicht in deze link?

quote:
Al kan je uiteraard de geloofwaardigheid en/of kennis van de betrokken "law experts" wegwuiven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_172349512
hier het artikel dat de new york times wilde publiceren over de emails

https://www.nytimes.com/2(...)il-clinton.html?_r=0

het lijkt erop dat de tweet van Donald jr. inderdaad een vlucht naar voren is. Maar hoe hem dat exact gaat helpen vraag ik me af. het is nu toch wel heel moeilijk om hem te blijven verdedigen.

Maar zoals hierboven blijkt de echte trumpfans vinden altijd wel een manier
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 20:27:30 #238
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172349523
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:25 schreef Refragmental het volgende:
Blijkt uiteindelijk om helemaal niks te gaan
Mwoh, jezelf incrimineren dat je bewust met iemand van de Russische regering zou gaan ontmoeten voor documenten over je vaders tegenstander is niet echt niets in de VS.
Carpe Libertatem
pi_172349550
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er werd hier nog net niet geroepen om hem gelijk op te knopen :D

Blijkt uiteindelijk om helemaal niks te gaan en dan word men blijkbaar helemaal leip.

Ook weer leuk op de persoon spelen Kees, en dat zegt dan dat ik moet leren discussiëren _O-
Nee, dat waren artikelen die werden geciteerd, waarin werd gesproken over hoogverraad. Niemand heeft het over het verlekkerd opknopen van Donald Jr gehad.

Dat het nergens over gaat lijkt mij een wat voorbarige conclusie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172349555
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er werd hier nog net niet geroepen om hem gelijk op te knopen :D

Blijkt uiteindelijk om helemaal niks te gaan en dan word men blijkbaar helemaal leip.

Ook weer leuk op de persoon spelen Kees, en dat zegt dan dat ik moet leren discussiëren _O-
Het mooiste was wel die journalist die 10 a 20 tweetjes uitstuurde, omdat Donald Jr. zijn 'scoop' voor was. :')

Geen manier voor het fake nieuws om te spinnen nu de echte berichten op straat liggen. :s)
pi_172349577
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er werd hier nog net niet geroepen om hem gelijk op te knopen :D

Blijkt uiteindelijk om helemaal niks te gaan en dan word men blijkbaar helemaal leip.

Ook weer leuk op de persoon spelen Kees, en dat zegt dan dat ik moet leren discussiëren _O-
Een misdrijf. Helemaal niets. In Trumpland dan.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:31:05 #242
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172349623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:27 schreef DestroyerPiet het volgende:
hier het artikel dat de new york times wilde publiceren over de emails

https://www.nytimes.com/2(...)il-clinton.html?_r=0

het lijkt erop dat de tweet van Donald jr. inderdaad een vlucht naar voren is. Maar hoe hem dat exact gaat helpen vraag ik me af. het is nu toch wel heel moeilijk om hem te blijven verdedigen.

Maar zoals hierboven blijkt de echte trumpfans vinden altijd wel een manier
Het is ook bevestigd dat het een vlucht naar voren is geweest:

brianstelter twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:16:21 Confirmed from an NYT source: "We were preparing to publish" story -- Don Jr. camp "asked for more time" to comment "and then pre-empted us" reageer retweet
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 20:31:26 #243
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172349634
^^
dat dus

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het mooiste was wel die journalist die 10 a 20 tweetjes uitstuurde, omdat Donald Jr. zijn 'scoop' voor was. :')

Geen manier voor het fake nieuws om te spinnen nu de echte berichten op straat liggen. :s)
Nouja, fake news NYT was Don Jr. voor en vroeg hem om commentaar. Daarna heeft hij zelf getwittert, omdat het toch via de NYT uit zou komen.

Dat leek hem blijkbaar een slimme actie. :')
Carpe Libertatem
pi_172349643
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een misdrijf. Helemaal niets. In Trumpland dan.
behalve als Hillary Clinton hem pleegt (of er ergens een vaag gerucht is dat Hilary dat gedaan zou hebben) dan moet ze meteen opgesloten worden.

bijna lachwekkend die trumpfans
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_172349644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het mooiste was wel die journalist die 10 a 20 tweetjes uitstuurde, omdat Donald Jr. zijn 'scoop' voor was. :')

Geen manier voor het fake nieuws om te spinnen nu de echte berichten op straat liggen. :s)
Zoveel hoeft er ook niet gespind te worden bij deze mails.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:33:44 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_172349693
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk de mails gelezen. Waar zie jij deze treasonous acts dan? Welke tekst in de mails?
Hoe kom je nou weer bij treasonous acts? Waar heb je het over? Hij (en Manafort en Kushner) heeft federale wetten gebroken door illegale campagne bijdragen te ontvangen. Het is daarnaast bewijs van collusie met een buitenlandse mogendheid maar dat is nog wat anders dan verraad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172349714
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe kom je nou weer bij treasonous acts? Waar heb je het over? Hij (en Manafort en Kushner) heeft federale wetten gebroken door illegale campagne bijdragen te ontvangen. Het is daarnaast bewijs van collusie met een buitenlandse mogendheid maar dat is nog wat anders dan verraad.
Dat is de stropop-tactiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172349721
svdate twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 20:30:34 WH Dep Spox reads this statement from Trump re Don Jr's emails:"My son is a high quality person and I applaud his transparency." reageer retweet
pi_172349742
Nintex weet het ook niet meer en begint nu maar willekeurige zaken te posten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:36:23 #250
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172349761
Hier is ene interview met Jr. 2 weken na deze meeting. De hypocritie druipt er wel vanaf.

pi_172349820
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb je de mails gelezen?
Er werd op meerdere plekken geroepen dan Jr de cel in moest vanwege treason ed.... niks in de mails of die hele meeting komt ook maar in de buurt van treason.

Of zijn er hier nog steeds mensen die geloven dat er meer is?
Die mensen wil ik dan graag naar BNW verwijzen om hun complottheorieën daar verder te bespreken.
Zelfs CNN, beter bekend als Clinton's News Network, legt uit dat het geen treason is - dat kan per definitie niet omdat de VS niet in oorlog is met Rusland. Het gaat om andere wetten die mogelijk overtreden zijn.
pi_172349839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:35 schreef Ludachrist het volgende:
Nintex weet het ook niet meer en begint nu maar willekeurige zaken te posten.
Vage verdenkingen over pizzagate:

Refregmental: Clinton = Hitler

Donald Jr laat zien dat ie liep te knuffelen met de Russen:

Refregmental: Gaat nergens over
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:41:28 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172349914
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vage verdenkingen over pizzagate:

Refregmental: Clinton = Hitler

Donald Jr laat zien dat ie liep te knuffelen met de Russen:

Refregmental: Gaat nergens over
Refragmental: ik ben volkomen objectief. Ik ben geen Trump-aanhanger. Waren jullie maar zo objectief als ik ben. Dan waren er eindelijk normale discussies in dit topic.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172349988
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hier is ene interview met Jr. 2 weken na deze meeting. De hypocritie druipt er wel vanaf.

Don Jr. Mayor of New York? :')


Slimme actie trouwens van Don Jr.

billoreilly twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 20:06:02 Trump, Jr. smart to release emails. Tabloid guy set him up w Russian lawyer who promised Hillary dirt. She didn't deliver. That's the story. reageer retweet
GovMikeHuckabee twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 18:35:16 Liberal media in a frenzy because Donald Trump Jr released all his emails. Should've just deleted them. We know that's fine with them! reageer retweet


[ Bericht 47% gewijzigd door Nintex op 11-07-2017 20:50:19 ]
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:51:59 #255
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_172350209
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Refragmental: ik ben volkomen objectief. Ik ben geen Trump-aanhanger. Waren jullie maar zo objectief als ik ben. Dan waren er eindelijk normale discussies in dit topic.
Refragmental vindt het hypocriet wanneer iemand van Trump een schietschijf maakt en dat niet deed/doet bij Clinton.

Het is me nog niet geheel duidelijk waarom het niet hypocriet is wanneer je het omgekeerde doet, maar dat zal ongetwijfeld nog wel eens duidelijk worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 20:52:13 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172350217
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:02 schreef Nintex het volgende:
De e-mails even door gelezen. Het slaat echt op poep. Rusland heeft niet eens een crown prosecutor

Krijgt Jonah Hill deze rol in de film?

[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Campagnes mogen geen buitenlands geld of assistentie aannemen. Om dan te mailen dat je het wel gaat doen en naar die persoon gaan is gewoon strafbaar. Hij had maar een keuze toen hij dat mailtje kreeg: Naar de FBI stappen. Dat deed hij niet, nu trollt men Kamp Trump keihard. Op zich zul je dat wel waarderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172350289
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Campagnes mogen geen buitenlands geld of assistentie aannemen. Om dan te mailen dat je het wel gaat doen en naar die persoon gaan is gewoon strafbaar. Hij had maar een keuze toen hij dat mailtje kreeg: Naar de FBI stappen. Dat deed hij niet, nu trollt men Kamp Trump keihard. Op zich zul je dat wel waarderen.
Hij zal het wel spinnen, dat voor hij contact op wilde nemen met de FBI, hij eerst wilde weten wat het was.

Het is in ieder geval vrij helder nu: soliciting naar damaging info from foreign sources. 'top! goed idee'... en vervolgens hoge piefen mee nemen naar de meeting.
Dat is strafbaar.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:55:17 #258
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172350324
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Don Jr. Mayor of New York? :')

Slimme actie trouwens van Don Jr.

billoreilly twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 20:06:02 Trump, Jr. smart to release emails. Tabloid guy set him up w Russian lawyer who promised Hillary dirt. She didn't deliver. That's the story. reageer retweet
GovMikeHuckabee twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 18:35:16 Liberal media in a frenzy because Donald Trump Jr released all his emails. Should've just deleted them. We know that's fine with them! reageer retweet
Ja, heel slim...

Maar waarom steeds het gedraai en gelieg? Kennelijk vindt hij het zelf toch ook niet helemaal kosjer, of wel?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:55:44 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_172350338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zelfs CNN, beter bekend als Clinton's News Network, legt uit dat het geen treason is - dat kan per definitie niet omdat de VS niet in oorlog is met Rusland. Het gaat om andere wetten die mogelijk overtreden zijn.
Ik denk ook niet dat dat gaat lukken, maar het hacken van de DNC door de Russen kan uitgelegd worden als een 'act of war'. Maar het lijkt erop dat dit plaatsvond voordat de Russen contact zochten met Trump Jr. (er zit ongeveer een kwartier tussen de meeting met de Russen en Trumps eerste Twitteroproep over haar 33000 e-mails), dus die hack kan Trump Jr volgens dit scenario niet uitgelokt hebben.


(Er is ook een uitleg over een buitenlandse mogendheid helpen het Amerikaanse belang te ondermijnen en het is overduidelijk dat Trump op voorspraak van Poetin de Amerikaanse positie ernstig verzwakt heeft in de wereld, maar dat gaan ze nooit hard kunnen maken)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 20:56:56 #260
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172350387
TIjdslijn tot Don jr. zijn emails:

https://www.washingtonpos(...)jr-s-fateful-meeting

Hier zijn de mails ook netjes opgesplitst.
Carpe Libertatem
pi_172350459
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Don Jr. Mayor of New York? :')

Slimme actie trouwens van Don Jr.

billoreilly twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 20:06:02 Trump, Jr. smart to release emails. Tabloid guy set him up w Russian lawyer who promised Hillary dirt. She didn't deliver. That's the story. reageer retweet
GovMikeHuckabee twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 18:35:16 Liberal media in a frenzy because Donald Trump Jr released all his emails. Should've just deleted them. We know that's fine with them! reageer retweet
Stel: Pietje, een bekend persoon in een drugsnetwerk, wil een grote Coke-deal gaan sluiten en jantje weet wel iemand die hem aan de coke kan helpen. Die persoon zegt vervolgens 'haha, grapje' en een tijdje later komt op straat te liggen dat Pietje wel erg graag in Coke wil dealen. Denk je dat een rechter graag een keer een babbeltje met of over Pietje wil hebben, ja of nee?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172350553
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Stel: Pietje, een bekend persoon in een drugsnetwerk, wil een grote Coke-deal gaan sluiten en jantje weet wel iemand die hem aan de coke kan helpen. Die persoon zegt vervolgens 'haha, grapje' en een tijdje later komt op straat te liggen dat Pietje wel erg graag in Coke wil dealen. Denk je dat een rechter graag een keer een babbeltje met of over Pietje wil hebben, ja of nee?
Deze oude baas vat het nog eens mooi samen:

https://www.bnr.nl/opinie/bernard-hammelburg/10326311/trump-bashing
pi_172350668
Nou, als het om zelfbeschadiging gaat valt de appel niet ver van de boom :')

inb4: 'Fake news! Newton liegt! Sad!'
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172350686
En hilarisch om te zien hoe mensen hem nog verdedigen _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172350778
JYSexton twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:38:24 Like. I spent hours and days and weeks and months. And his son just, hit tweet. reageer retweet
Gat on board or get run over :7
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:10:49 #266
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172350852
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Deze oude baas vat het nog eens mooi samen:

https://www.bnr.nl/opinie/bernard-hammelburg/10326311/trump-bashing
Ik kan Hammelburg vaak wel waarderen, maar denk dat hij hier de plank mis slaat. Dat deze mevrouw niks gebracht zou hebben moet nog maar blijken. Er wordt steeds van standpunt geschoven door Jr. als er weer net wat meer bekend wordt.
Daarbij lijkt het me wel klip en klaar dat het op zijn minst de intentie van Jr. was om te horen wat deze voor hem representant van de Russische overheid te brengen had over Clinton. Mocht het dus niet geleid hebben tot verdere samenwerking, dan was het in ieder geval 'not for a lack of trying', zoals The Atlantic gister schreef.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:11:35 #267
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172350883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Deze oude baas vat het nog eens mooi samen:

https://www.bnr.nl/opinie/bernard-hammelburg/10326311/trump-bashing
Wat een dom stuk :'). Het houdt op na de inleiding!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 21:14:44 #268
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172350970
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik kan Hammelburg vaak wel waarderen, maar denk dat hij hier de plank mis slaat. Dat deze mevrouw niks gebracht zou hebben moet nog maar blijken. Er wordt steeds van standpunt geschoven door Jr. als er weer net wat meer bekend wordt.
Daarbij lijkt het me wel klip en klaar dat het op zijn minst de intentie van Jr. was om te horen wat deze voor hem representant van de Russische overheid te brengen had over Clinton. Mocht het dus niet geleid hebben tot verdere samenwerking, dan was het in ieder geval 'not for a lack of trying', zoals The Atlantic gister schreef.
Exact, het gaat om de bewuste intentie, niet om het resultaat.
Carpe Libertatem
pi_172350972
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:08 schreef Nintex het volgende:
JYSexton twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:38:24 Like. I spent hours and days and weeks and months. And his son just, hit tweet. reageer retweet
Gat on board or get run over :7
I haven't broken any story about Jr., my reaction was more about how much of a dead end it's been and then how weird of him to out himself

Staat letterlijk in de tweet eronder.

Leer. Lezen.

waarom reageer ik nog ;(
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:20:36 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172351131
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:05 schreef Barbusse het volgende:
En hilarisch om te zien hoe mensen hem nog verdedigen _O-
De wereld barst van de rancuneuze domkoppen.

Maar voorlopig zit de Fake President nog wel even op zijn plek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_172351147
Wat nou ? Loog junior ? :G

zo vader, zo zoon
pi_172351245
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

De wereld barst van de rancuneuze domkoppen.

Maar voorlopig zit de Fake President nog wel even op zijn plek.
De trumpedes zouden hem nog verdedigen terwijl hij de loop van een shotgun in hun mond dropt.
De ultieme cucks eigenlijk. Zou me niet verbazen als velen het niet eens erg zouden vinden als Trump hun moeder/vriendin alle hoeken van de kamer zou laten zien. Ze zouden het zelfs toejuichen.
NEE!
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 21:29:13 #273
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172351352
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:24 schreef HexHunter het volgende:

[..]

De trumpedes zouden hem nog verdedigen terwijl hij de loop van een shotgun in hun mond dropt.
De ultieme cucks eigenlijk. Zou me niet verbazen als velen het niet eens erg zouden vinden als Trump hun moeder/vriendin alle hoeken van de kamer zou laten zien. Ze zouden het zelfs toejuichen.
Carpe Libertatem
pi_172351383
Ondertussen zijn Pence en Mitch druk met healthcare bezig.
VP twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 20:36:20 Was at Capitol today to advance @POTUS' agenda, working w / @SenMajLdr to #RepealAndReplace Obamacare. In KY tomorro… https://t.co/7nkBZ3lIqz reageer retweet
pi_172351545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:24 schreef HexHunter het volgende:

[..]

De trumpedes zouden hem nog verdedigen terwijl hij de loop van een shotgun in hun mond dropt.
De ultieme cucks eigenlijk. Zou me niet verbazen als velen het niet eens erg zouden vinden als Trump hun moeder/vriendin alle hoeken van de kamer zou laten zien. Ze zouden het zelfs toejuichen.
Dat fascineert me wel. Als ik fan van iemand ben, of een bepaalde politieke stroming aanhang, dan vind ik het geen enkel probleem om bepaalde kritiek daarop te hebben. Hoe moeilijk is het nou om in dit geval te zeggen, tjonge, wat een domme actie van Trump Jr.?
pi_172351633
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Exact, het gaat om de bewuste intentie, niet om het resultaat.
We weten niet wat het resultaat is. We weten niet of er informatie gegeven is.
Make my day!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:41:16 #277
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172351697
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat fascineert me wel. Als ik fan van iemand ben, of een bepaalde politieke stroming aanhang, dan vind ik het geen enkel probleem om bepaalde kritiek daarop te hebben. Hoe moeilijk is het nou om in dit geval te zeggen, tjonge, wat een domme actie van Trump Jr.?
Maar het was geen domme actie van Uday Trump. Het was de volledige top van de Trump campagne die bewust deze meeting hadden. Het was niet een foutje, of per ongeluk, maar onderdeel van een patroon.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 21:41:38 #278
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172351711
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:39 schreef agter het volgende:

[..]

We weten niet wat het resultaat is. We weten niet of er informatie gegeven is.
Dat is ook helemaal niet relevant.
Carpe Libertatem
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:42:01 #279
323401 Kijkertje
met filter
pi_172351722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik kan Hammelburg vaak wel waarderen, maar denk dat hij hier de plank mis slaat. Dat deze mevrouw niks gebracht zou hebben moet nog maar blijken. Er wordt steeds van standpunt geschoven door Jr. als er weer net wat meer bekend wordt.
Daarbij lijkt het me wel klip en klaar dat het op zijn minst de intentie van Jr. was om te horen wat deze voor hem representant van de Russische overheid te brengen had over Clinton. Mocht het dus niet geleid hebben tot verdere samenwerking, dan was het in ieder geval 'not for a lack of trying', zoals The Atlantic gister schreef.
Dit dus. Trump Jr. kan je iig niet op zijn woord geloven dat het niks gebracht heeft :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172351736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:41 schreef Montov het volgende:

[..]

Maar het was geen domme actie van Uday Trump. Het was de volledige top van de Trump campagne die bewust deze meeting hadden. Het was niet een foutje, of per ongeluk, maar onderdeel van een patroon.
Dat moet nog aangetoond worden, maar ik bedoel dat je zelfs die minimale kritiek niet hoor van sommigen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:47:48 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172351881
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
TIjdslijn tot Don jr. zijn emails:

https://www.washingtonpos(...)jr-s-fateful-meeting

Hier zijn de mails ook netjes opgesplitst.
Kan het niet lezen, heb geen subscription..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:48:09 #282
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172351891
Bijzonder dat Trump nog niet gereageerd heeft op twitter, hij is vast bezig Amerika weer groot te maken. :)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 21:48:31 #283
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172351908
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kan het niet lezen, heb geen subscription..
Incognito openen ;)
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 21:49:08 #284
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172351922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Bijzonder dat Trump nog niet gereageerd heeft op twitter, hij is vast bezig Amerika weer groot te maken. :)
En bezig de olympische spelen naar LA te halen. Belangrijke dingen.
Carpe Libertatem
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:49:45 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172351951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:41 schreef Montov het volgende:

[..]

Maar het was geen domme actie van Uday Trump. Het was de volledige top van de Trump campagne die bewust deze meeting hadden. Het was niet een foutje, of per ongeluk, maar onderdeel van een patroon.
Exact.
Maar wellicht wordt gedoeld op de strategie van Jr na het artikel in de NYT?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:50:45 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172351974
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:39 schreef agter het volgende:

[..]

We weten niet wat het resultaat is. We weten niet of er informatie gegeven is.
So?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:51:05 #287
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172351983
Bijna 17 jaar geleden:

quote:
Bush Debate Preview Video Sent to Gore Camp

WASHINGTON — The presidential campaign took on a cloak-and-dagger aura Wednesday after a videotape of George W. Bush, which appeared to depict him in the midst of debate preparations, was mailed to a close friend and debate advisor to rival Al Gore.

The advisor, former Rep. Tom Downey of New York, alerted his lawyer, who called the FBI, which picked up the package. FBI officials said the agency is investigating whether any federal laws might have been violated.

"That was the right thing to do," said Chris Lehane, a spokesman for Gore, the Democratic nominee.

(..)

"Whether [whoever sent the tape is] trying to set me up or they're trying to help, it doesn't matter. The right thing is not to keep this stuff."

http://articles.latimes.com/2000/sep/14/news/mn-20941
Gelukkig is Donald Swamp er nu.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:59:49 #288
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_172352264
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:56 schreef Boze_Appel het volgende:
TIjdslijn tot Don jr. zijn emails:

https://www.washingtonpos(...)jr-s-fateful-meeting

Hier zijn de mails ook netjes opgesplitst.
Ja hoor, dus juist op de dag (di 7 juni) dat de meeting wordt gepland (voor do 9 juni), roept Trump 's avonds dat hij de maandag erop met 'very very interesting' dingen over Clinton naar voren zal komen..


Toeval natuurlijk.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:00:11 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172352273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:51 schreef Montov het volgende:
Bijna 17 jaar geleden:

[..]

Gelukkig is Donald Swamp er nu.
Had dat verhaal al gelezen ja. Betere afhandeling dan nu. Land (en dus de politiek) is nu m.i. echter nog veel meer gepolariseerd dan toen. Hele slechte zaak wel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:02:45 #290
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172352349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ja hoor, dus juist op de dag (di 7 juni) dat de meeting wordt gepland (voor do 9 juni), roept Trump 's avonds dat hij de maandag erop met 'very very interesting' dingen over Clinton naar voren zal komen..


Toeval natuurlijk.
:o :D !
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:03:44 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172352370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ja hoor, dus juist op de dag (di 7 juni) dat de meeting wordt gepland (voor do 9 juni), roept Trump 's avonds dat hij de maandag erop met 'very very interesting' dingen over Clinton naar voren zal komen..


Toeval natuurlijk.
Uiteraard :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172352465
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat fascineert me wel. Als ik fan van iemand ben, of een bepaalde politieke stroming aanhang, dan vind ik het geen enkel probleem om bepaalde kritiek daarop te hebben. Hoe moeilijk is het nou om in dit geval te zeggen, tjonge, wat een domme actie van Trump Jr.?
Op FOK! heb je zulke gasten tenminste niet. Ja, je hebt wat fanatieke aanhangers als Refragmental maar voor de echte nutjobs moet je toch bij The_Donald wezen.
Van Nintex vermoed ik overigens eerder dat hij het doet voor de 'trollfactor' van DJT dan welke andere reden dan ook. Beetje libcucks boos maken amiright.
NEE!
pi_172352525
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal niet relevant.
Niet voor de deze zaak, idd.

Maar het is wel interessant om te weten wat ze besproken hebben.
En dat zullen wsl geen adoptiekindjes zijn. :+
Make my day!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:09:40 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_172352544
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:07 schreef HexHunter het volgende:

[..]
libcucks
Ik ben benieuwd of er over 40 jaar een wikipediapagina gaat zijn over alle termen die door Trump-aanhangers worden nagegalmd. Van fake news tot nothingburger, er begint een hele nieuwe taal te ontstaan.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:10:45 #296
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172352575
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:34:30 FLASHBACK: Don Jr. July 24, 2016. On the Clinton campaign's claims that the Russians were helping Trump: "It's disg… https://t.co/7Gvxk4oUdh reageer retweet
Met video.
Géén kloon van tvlxd!
pi_172352608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of er over 40 jaar een wikipediapagina gaat zijn over alle termen die door Trump-aanhangers worden nagegalmd. Van fake news tot nothingburger, er begint een hele nieuwe taal te ontstaan.
Nothingburger bestaat al een tijdje hoor. Fake news en alternative facts als begrip zijn mi wel echt nieuw.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:16:19 #298
323401 Kijkertje
met filter
pi_172352731
De hele tijdlijn *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agalarov’s son, Emin, is a vice president of Crocus Group — and a pop singer.

Later that month, a new video is released by Emin Agalarov, starring Donald Trump.


Emin Agalarov’s publicist in the United States is a man named Rob Goldstone.

March 2015
Hillary Clinton’s use of a private email server while she served as secretary of state is made public. Clinton reveals that she turned over work-related emails to the government for the purposes of maintaining records but that personal emails on the server were deleted. Some 31,000 emails fell into that latter category, screened by a team of attorneys.

Summer 2015
Hackers believed to be linked to the Russian Federal Security Service (FSB) gain access to the network of the Democratic National Committee.

March 19, 2016
John Podesta, chairman of Hillary Clinton’s presidential campaign, is emailed a link asking that he change his password. This is believed to be the way that hackers gained access to Podesta’s email account.

April
Hackers believed to be linked to Russia’s Main Intelligence Directorate (GRU) also gain access to the DNC network.

May 17
Trump tweets about Clinton’s deleted emails.

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 17-05-2016 om 13:29:09 Wow, 30,000 e-mails were deleted by Crooked Hillary Clinton. She said they had to do with a wedding reception. Liar! How can she run? reageer retweet
May 26
An Associated Press report indicates that Donald Trump has secured enough unpledged Republican delegates to assure that he will be nominated candidate for the presidency.

June 2
During a speech in San Jose a few days before the California primary, Trump again refers to the emails deleted from Hillary Clinton’s private server.

“By the way, Hillary Clinton is missing 30,000 emails,” he says. “They’ve been deleted. 30,000. 30,000.”

Trump was discussing a New York Times story about his relationships with women. He noted that one of the women critical of him in that story had previously praised him over email — which he still had in his possession.

pbump twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 04:04:39 Trump in San Jose in June 2016. https://t.co/ToU29ljXqp reageer retweet
June 3, 10:36 a.m.
Goldstone emails Donald Trump Jr.:

Good morning

Emin [Agalarov] just called and asked me to contact you with something very interesting.

The Crown prosecutor of Russia met with his father Aras this morning and in their meeting offered to provide the Trump campaign with some official documents and information that would incriminate Hillary and her dealings with Russia and would be very useful to your father.

This is obviously very high level and sensitive information but is part of Russia and it’s government’s support for Mr. Trump – helped along by Aras and Emin.

What do you think is the best way to handle this information and would you be able to speak to Emin about it directly?

I can also send this info to your father via Rhona, but it is ultra sensitive so wanted to send to you first.

“Rhona” is Rhona Graff, Donald Trump’s assistant.

10:53 a.m.
Trump Jr. replies to Goldstone:

Thanks Rob I appreciate that. I am on the road at the moment but perhaps I just speak to Emin first. Seems we have some time and if it’s what you say I love it especially later in the summer. Could we do a call first thing next week when I am back?

June 6, 12:40 p.m.
Goldstone to Trump Jr.:

Let me know when you are free to talk with Emin by phone about this Hillary info – you had mentioned early this week so wanted to try to schedule a time and day Best to you and family

3:03 p.m.
Trump Jr. asks Goldstone over email if he can speak with Agalarov at that moment. In a later email, he asks Goldstone to have Agalarov call his cell phone.

3:43 p.m.

Goldstone emails Trump Jr. to tell him that Agalarov is on-stage at the moment but that he can have him call in 20 minutes.

4:38 p.m.
Trump Jr. thanks Goldstone for his help. It’s not clear from this email if the two spoke.

June 7, 4:20 p.m.
Goldstone emails Trump Jr.:

Emin asked that I schedule a meeting with you and The Russian government attorney who is flying over from Moscow for this Thursday.

I believe you are aware of the meeting – and so wondered if 3pm or later on Thursday works for you?

It’s still not clear, but this email may suggest that Trump Jr. and Agalarov spoke.

5:16 p.m.
Trump Jr. suggests a meeting at 3 p.m. This is later changed to 4 p.m.
June 7, evening

Trump wins the primaries in California, Montana, New Jersey, New Mexico and South Dakota, giving him the delegates to officially clinch the Republican nomination.

During his victory speech that night, Trump promises more dirt on Clinton

I am going to give a major speech on probably Monday of next week and we’re going to be discussing all of the things that have taken place with the Clintons. I think you’re going to find it very informative and very, very interesting.


The following Monday was June 13.

June 9, 10:53 a.m.
Reince Priebus, chairman of the Republican Party, enters Trump Tower. He’s there as the Trump campaign launches its effort to fundraise for the general election.

JonLemire twitterde op donderdag 09-06-2016 om 16:53:41 Spotted: Reince Priebus walking into Trump Tower reageer retweet
That effort includes a lunch meeting that Manafort attends.

2:22 p.m.
Trump attacks Hillary Clinton on Twitter.

3:12 p.m.
Ron Goldstone checks in to Trump Tower on Facebook. “Preparing for meeting,” he writes.



3:57 p.m.
Goldstone checks in at Trump Tower again, though this time he accidentally selects Trump Tower Indonesia.

4 p.m.
The meeting takes place, lasting about half an hour. In attendance are Trump Jr., Manafort, Kushner, Veselnitskaya and Goldstone.

According to Trump Jr., Veselnitskaya offered no useful information about the Clinton campaign.

“Her statements were vague, ambiguous, and made no sense. No details or supporting information was provided or even offered. It quickly became clear that she had no meaningful information,” he said in a statement to the Times. When Veselnitskaya turned the subject to sanctions, Trump Jr. says he told her that his “father was not an elected official, but rather a private citizen, and that her comments and concerns were better addressed if and when he held public office.”

In an interview with NBC, Veselnitskaya said that Kushner only stayed for the first seven to 10 minutes and didn’t return. She also said that Manafort was looking at his phone the whole time.

4:40 p.m.
Trump responds to Hillary Clinton’s insult by mentioning the deleted emails.

realDonaldTrump twitterde op donderdag 09-06-2016 om 22:40:32 How long did it take your staff of 823 people to think that up--and where are your 33,000 emails that you deleted? https://t.co/gECLNtQizQ reageer retweet
June 12
Omar Mateen murders 49 people at the Pulse nightclub in Orlando.

June 13
Trump gives a speech in New Hampshire focused on national security. Later in the month, he again promises a speech targeting Clinton directly.

June 15
A person calling himself “Guccifer 2.0″ releases a DNC opposition file on Trump, stolen from the Democratic Party’s network. It’s the first of a flood of leaks that would come over the next few months.

July
The FBI begins a counterintelligence operation focused on Russia’s attempts to meddle in the 2016 election.


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 11-07-2017 22:30:12 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:19:03 #299
104871 remlof
Europees federalist
pi_172352826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:10 schreef Montov het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:34:30 FLASHBACK: Don Jr. July 24, 2016. On the Clinton campaign's claims that the Russians were helping Trump: "It's disg… https://t.co/7Gvxk4oUdh reageer retweet
Met video.
It's disgusting indeed.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:19:39 #300
66582 Monolith
geniaal
pi_172352849
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:07 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Op FOK! heb je zulke gasten tenminste niet. Ja, je hebt wat fanatieke aanhangers als Refragmental maar voor de echte nutjobs moet je toch bij The_Donald wezen.
Van Nintex vermoed ik overigens eerder dat hij het doet voor de 'trollfactor' van DJT dan welke andere reden dan ook. Beetje libcucks boos maken amiright.
Dat laatste is wel duidelijk en wat mij betreft een prima reden om mensen uit POL te weren. Iedereen die bereid is om serieus te discussiëren is welkom, maar als je alleen maar slap komt trollen ga je maar naar ONZ of KLB.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 23:13:24 #301
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172354300
Doei
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')