abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172330931
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

Game on. *)
pi_172331388
Zo vader zo zoon:

DonaldJTrumpJr twitterde op maandag 10-07-2017 om 22:36:04 Everybody Is Forgetting That Clinton Allies Did The Same Thing As Don Jr. https://t.co/cpTTPcbUBI via @dailycaller reageer retweet
pi_172331738
Over politiek maar weer.

Er zijn de nodige ontwikkelingen in het gebied van de zorgwet:
http://www.politico.com/s(...)july-schedule-240363
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172332069
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:16 schreef Monolith het volgende:
Over politiek maar weer.

Maar er valt niet echt te zeggen dat ze daadwerkelijk vorderingen maken. Ik vind het ook maar een draak van een amendement, die Consumer Freedom Amendment.
pi_172332414
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar er valt niet echt te zeggen dat ze daadwerkelijk vorderingen maken. Ik vind het ook maar een draak van een amendement, die Consumer Freedom Amendment.
Alles wat van Cruz komt wantrouw ik bij voorbaat. :P
We gaan de komende weken zien of de Republikeinen in de senaat een beetje standvastiger en principiëler zijn dan hun collega's in het huis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172332466
Ondertussen lijkt Trumps politiek wederom voornamelijk te draaien om het terugdraaien van Obama's acties. Bijvoorbeeld door wetgeving die waterkwaliteit bewaakt en federaal beschermt, te 'herevalueren'.
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2017 @ 23:47:31 #7
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172332496
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:16 schreef Monolith het volgende:
Over politiek maar weer.

Deze week stemmen, yeah right.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2017 @ 23:49:41 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172332539
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen lijkt Trumps politiek wederom voornamelijk te draaien om het terugdraaien van Obama's acties. Bijvoorbeeld door wetgeving die waterkwaliteit bewaakt en federaal beschermt, te 'herevalueren'.
quote:
But while the rule was applauded by environmentalists for improving drinking water protections and aiding wildlife that relies on wetlands, it was attacked by some farmers and golf course operators who claimed it hindered their ability to manage their land.
Dat is ook toevallig.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 00:35:49 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172333284
quote:
The chairman of the conservative House Freedom Caucus says there could be a government shutdown if money isn’t included in a spending bill for President Trump’s border wall with Mexico.

Rep. Mark Meadows (R-N.C.), the caucus chairman, said Monday that conservatives will block any spending bill that doesn't include the funding.

He told Breitbart News that “without a doubt” there are “enough conservative members who will not support any funding mechanism that does not include border wall funding.”

Meadows said Trump could veto a funding bill if the House passed it without wall funding.
Current government funding runs out in September, and the government would face a shutdown if Trump doesn't sign a bill passed by Congress by Oct. 1.

“My conversations with the president have led me to believe that there is nothing less than a full and total commitment on his part to only sign into law a funding bill that actually allows for us to start construction of a border wall on our southern border,” Meadows told Breitbart.

He said there is “nothing more critical that has to be funded than funding the border wall.”

The proposal has met resistance from Democrats and some Republicans, particularly those from border districts, who argue it would be an expensive and ineffective way to secure the border.

But Meadows gave two reasons why it should be at the top of Republican funding priorities.

“One is it is a commitment that the president made to the American people and one that he intends on keeping, but the second part of that is for our national security we must secure our borders. And the American people will accept no less,” he said.

Democrats claimed a victory in May after the House passed an omnibus bill that included no funding for the wall.

That bill still allocated $1.5 billion to the Department of Homeland Security for additional border enforcement measures.

http://thehill.com/latino(...)-border-wall-funding
Carpe Libertatem
pi_172334375
Freedom caucus wil een muur.

Ergens klopt er iets niet aan die zin.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 06:16:40 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172334378
Patrick Morrisey, the Kid Hunter (op 0:57).

https://patrickmorrisey.com/media/
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_172334488
http://www.politico.com/s(...)-legal-danger-240370

quote:
It’s far from clear whether Trump Jr. will end up facing any charges related to his meeting, but several lawyers said there is plenty of fodder for investigators to look at.
“This is treason,” Richard Painter, a former George W. Bush White House ethics lawyer, wrote Sunday night on Twitter. “He must have known that the only way Russia would get such information was by spying.”
Painter added in another message: “In the Bush administration we could have had him in custody for questioning by now.”

[...]

Republican strategist Stuart Stevens also posted Sunday night on Twitter about the unusual nature of the Trump Jr. meeting. “When Gore campaign was sent Bush debate brief book, they called FBI. If foreign interests offer you info on former SOS, you call the FBI,” he wrote.
In an email, former Clinton 2016 campaign manager Robby Mook questioned why the Trump campaign officials would take a meeting “with an associate of a hostile nation state regarding the campaign without knowing the name or identity of that person, just they were Russian and that person had damaging information about Hillary.”
“The danger of that speaks for itself,” he added. “It gets us one step further to collusion, but also raises serious questions about whether Kushner and others in the Trump administration should be conducting our foreign policy. Staff who have lied about, or concealed meetings with Russians or who have hidden financial ties to Russian oligarchs should be barred from seeing classified information or participating in policymaking until Congress can determine whether they will act in the public interest."
Harde woorden....
pi_172334517
quote:
Elzies komt ons zo vertellen dat het allemaal fake news is.

Heeft de POTUS eigenlijk al gereageerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172334546
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Elzies komt ons zo vertellen dat het allemaal fake news is.

Heeft de POTUS eigenlijk al gereageerd?
Ja, met iets onduidelijks over Chelsea Clinton geloof ik.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 07:28:10 #15
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172334547
quote:
But his email!
Carpe Libertatem
pi_172334574
Je mag inderdaad wel verwachten dat mensen op zulke posities snappen dat zulke info alleen door spionage verkregen kan zijn. En als zo iemand dat niet snapt moet die IMHO niet in de buurt van staatsgeheimen kunnen komen.
pi_172334590
Het helpt natuurlijk ook niet dat Donald Jr een volidioot is die niet snapt dat het soms beter is om gewoon te stoppen met tweeten.
pi_172334613
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

But his email!
En Kushner ging meedoen en heeft nu toegang tot classified info?
pi_172334647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:36 schreef KoosVogels het volgende:
Het helpt natuurlijk ook niet dat Donald Jr een volidioot is die niet snapt dat het soms beter is om gewoon te stoppen met tweeten.
Ach, het is een familiekwaal.
pi_172334794
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

But his email!
:') .

Wat is die man dom.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 08:34:16 #21
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172335070
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:59 schreef Nintex het volgende:
Zo vader zo zoon:

DonaldJTrumpJr twitterde op maandag 10-07-2017 om 22:36:04 Everybody Is Forgetting That Clinton Allies Did The Same Thing As Don Jr. https://t.co/cpTTPcbUBI via @dailycaller reageer retweet
Ook een jijbakker met een twitteraccount.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 08:36:23 #22
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172335091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:34 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ook een jijbakker met een twitteraccount.
En ook in derde persoon praten. Ook blijkbaar een familietrekje.
Carpe Libertatem
  dinsdag 11 juli 2017 @ 08:38:01 #23
384435 klappernootopreis
pi_172335110
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 07:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, met iets onduidelijks over Chelsea Clinton geloof ik.
Dus het gebruikelijke; iets zeggen dat alle aandacht weghoudt terwijl hij zelf iets anders wil doen. Daar trappen ze in het congres al niet meer in.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 08:40:00 #24
384435 klappernootopreis
pi_172335131
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

In zijn familie hebben ze nog meer onaangename trekjes.
pi_172335162
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En dat verongelijkte toontje niet te vergeten.
pi_172335205
Ha, die e-mail verklaart wel waarom Donnie Jr. steeds meer bloot gaf in verklaringen.
pi_172335238
quote:
Ms. Sanders said at a news briefing that the American president had learned of the meeting recently, but she declined to discuss details.

The White House press office, however, accused Mrs. Clinton’s team of hypocrisy. The office circulated a January 2017 article published in Politico, detailing how officials from the Ukrainian government tried to help the Democratic candidate conduct opposition research on Mr. Trump and some of his aides.
Dit blijft ook zo bizar. Ze blijven met z'n allen zeggen 'Maar Hillary deed het ook', zonder door te krijgen dat ze daarmee zo ongeveer schuld bekennen. Het is zo... knullig.
pi_172335318
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:59 schreef Nintex het volgende:
Zo vader zo zoon:

Is dat de titel van zijn nieuwe boek dat 'ie zoveel hoofdletters gebruikt?
pi_172335350
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is dat de titel van zijn nieuwe boek dat 'ie zoveel hoofdletters gebruikt?
Kan me ook niet voorstellen dat Chelsea Clinton dezelfde soort dingen gedaan heeft.
Make my day!
pi_172335363
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit blijft ook zo bizar. Ze blijven met z'n allen zeggen 'Maar Hillary deed het ook', zonder door te krijgen dat ze daarmee zo ongeveer schuld bekennen. Het is zo... knullig.
In huize Trump leeft schijnbaar het idee dat wanneer anderen het ook doen, misstappen per definitie niet fout kunnen zijn.

Jammer voor de Trumpies dat de wereld niet zo werkt.
pi_172335471
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In huize Trump leeft schijnbaar het idee dat wanneer anderen het ook doen, misstappen per definitie niet fout kunnen zijn.

Tja, waar blijft nu dat harde bewijs? Of is die nietszeggende suggestiemail het sterkste 'bewijs' waarmee ze kunnen aankomen? :')
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:09:25 #32
384435 klappernootopreis
pi_172335475
quote:

[..]

Hij denkt van wel. Trump is een schoolvoorbeeld van een megalomane miljonair die plotseling de macht in de schoot kreeg geworpen. Hij heeft amper benul hoe een land bestuurd moet worden en denkt dat hij de groot is om te falen. Daarom projecteert hij zijn falen op zijn voormalige opponent, die in zijn visie de grootste overwinning vertegenwoordigd. Om onaantastbaarheid te veinzen.

Hij doet me soms denken aan Al Bundy: "4 touchdowns in a single game at the Polk High School Tournament"
pi_172335488
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij denkt van wel. Trump is een schoolvoorbeeld van een megalomane miljonair die plotseling de macht in de schoot kreeg geworpen. Hij heeft amper benul hoe een land bestuurd moet worden en denkt dat hij de groot is om te falen. Daarom projecteert hij zijn falen op zijn voormalige opponent, die in zijn visie de grootste overwinning vertegenwoordigd. Om onaantastbaarheid te veinzen.

Hij doet me soms denken aan Al Bundy: "4 touchdowns in a single game at the Polk High School Tournament"
Het gaat fantastisch onder Trump, dus een land besturen gaat Trump prima af.
pi_172335492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tja, whataboutism, hoe debiel ook, bij de eigen achterban en de pseudo-intellectuele internettrolletjes werkt 't prima. Ik zou zeggen dat ze in huize Trump ooit het Russische handboek hebben ontvangen, maar omdat ouwe Donald niet leest, verwacht ik dat ze voor hem een speciaal prentenboekje hebben gemaakt. Misschien met wat puzzels en kleurplaten ook.
pi_172335509
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:10 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Tja, whataboutism, hoe debiel ook, bij de eigen achterban en de pseudo-intellectuele internettrolletjes werkt 't prima. Ik zou zeggen dat ze in huize Trump ooit het Russische handboek hebben ontvangen, maar omdat ouwe Donald niet leest, verwacht ik dat ze voor hem een speciaal prentenboekje hebben gemaakt. Misschien met wat puzzels en kleurplaten ook.
Waar blijft nu het harde bewijs? Buiten wat suggestie geroeptoeter en onderbuik zie ik nog steeds geen hard bewijs.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:12:31 #36
384435 klappernootopreis
pi_172335522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, waar blijft nu dat harde bewijs? Of is die nietszeggende suggestiemail het sterkste 'bewijs' waarmee ze kunnen aankomen? :')
zoveel harde bewijzen hebben ze niet meer nodig. Dankzij Trump jr
pi_172335529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar blijft nu het harde bewijs? Buiten wat suggestie geroeptoeter en onderbuik zie ik nog steeds geen hard bewijs.
Het bewijs van whataboutism? Dat staat echt letterlijk in het stukje tekst dat ik net citeer.
pi_172335544
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

zoveel harde bewijzen hebben ze niet meer nodig. Dankzij Trump jr
Die deed de kwestie als nietszeggend af. Dit heeft juridisch toch geen enkele kans van slagen?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:16:50 #39
384435 klappernootopreis
pi_172335605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die deed de kwestie als nietszeggend af. Dit heeft juridisch toch geen enkele kans van slagen?
dat dacht Nixon ook.
pi_172335614
Ik denk dat Don Jr maar even door de FBI aan de tand moet worden gevoeld. Hij zit aardig in de penarie. Voor de zekerheid de cel in, en waterboarden.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:20:12 #41
384435 klappernootopreis
pi_172335655
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:17 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat Don Jr maar even door de FBI aan de tand moet worden gevoeld. Hij zit aardig in de penarie. Voor de zekerheid de cel in, en waterboarden.
pissboarden in zijn geval
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:20:38 #42
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_172335665
quote:

[..]

Het problematische is als er iets over Donald (Jr) wordt gezegd er direct wordt ge-jijbakt naar Clinton. En dat is een extreem kinderachtige manier van redeneren.

Het is alsof Pietje thuiskomt met een gestolen appel en dan zegt 'Ja, maar Jantje deed het ook'.
pi_172335706
Don Sr zei dat martelen helpt. Dus wat is een beter moment om het te testen dan nu en op zijn zoon? De beschuldigingen van nepotisme zijn dan ook gelijk weerlegd. Men kan ook niet zeggen dat het alkeen maar moslim pesten is. Ik zie alleen maar winnaars! Ik zou er moe van worden!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2017 09:25:18 ]
pi_172335733
Ik ben benieuwd hoe ze dit recht gaan spinnen.
Make my day!
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 09:28:17 #45
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172335760
quote:

[..]

Ahjah, de beschuldigde doet het af als nietszeggend, dan zal er wel niets aan de hand zijn.

Rechter: "Heeft u het gedaan"
Verdachte: "Nee"
Rechter: "Top! Je bent vrij om te gaan"
Carpe Libertatem
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:30:51 #46
384435 klappernootopreis
pi_172335800
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:25 schreef agter het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze dit recht gaan spinnen.
laat dit maar aan Sarah Huckabee over. Die poetst alle drollen van Donald op tot glanzende juweeltjes.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:33:42 #47
384435 klappernootopreis
pi_172335839
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ahjah, de beschuldigde doet het af als nietszeggend, dan zal er wel niets aan de hand zijn.

Rechter: "Heeft u het gedaan"
Verdachte: "Nee"
Rechter: "Top! Je bent vrij om te gaan"
Verdachte: "je krijgt straks nog een zak met geld."
Rechter: "ik zie je wel op de golfbaan"
pi_172335884
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Donald Jr heeft nota bene zelf toegegeven dat hij hoopte belastende informatie over de Clintons te ontvangen, afkomstig van de Russen.

Of zijn de Tweets van de man zelf ook al 'fake news'?
pi_172335924
quote:

[..]

Crooked Hillary deed het ook. En dan denken dat het dus ok is.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:42:25 #50
384435 klappernootopreis
pi_172335942
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zij is GEEN president. anders had zij nu die shit op haar dak gehad.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:44:26 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172335977
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:40 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een droefenis, om het telkens weer over haar te hebben.
Er is er maar één president, boy.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:50:51 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172336083
En kijk die trumpeteers vet worden van al die nothingburgers
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 11 juli 2017 @ 09:52:24 #53
384435 klappernootopreis
pi_172336112
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:50 schreef Re het volgende:
En kijk die trumpeteers vet worden van al die nothingburgers
Met de bekentenis van Trump Junior kunnen ze zich er niet zo snel uit trollen.. ;)
pi_172336128
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:23 schreef Ulx het volgende:
Don Sr zei dat martelen helpt. Dus wat is een beter moment om het te testen dan nu en op zijn zoon? De beschuldigingen van nepotisme zijn dan ook gelijk weerlegd. Men kan ook niet zeggen dat het alkeen maar moslim pesten is. Ik zie alleen maar winnaars! Ik zou er moe van worden!
Als een echte Titus Manlius.
pi_172336222
http://nos.nl/artikel/218(...)maten-uitzetten.html

Zou dit een poging zijn van Putin om wat extra olie op het vuur te gooien?
Ik acht de kans wel aanwezig dat Trump dadelijk gaat lopen tieren op twitter als hij wakker wordt.
Failing Obama etc.
  Redactie Games dinsdag 11 juli 2017 @ 12:12:51 #56
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172338541
Je weet trouwens dat junior diep in de shit zit als zelfs The_Donald het niet recht probeert te praten.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 11 juli 2017 @ 12:58:35 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172339328
http://m.telegraaf.nl/art(...)aar-groot-brittannie

Trump gaat volgens Sky dit jaar niet meer op staatsbezoek naar G-B
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172339329
Mooi stukje nepotisme weer:
Trump Aides Recruited Businessmen to Devise Options for Afghanistan

Deze Eric Prince is weer de broer van Betsy DeVos en oprichter van huurlingenfirma Blackwater.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172339433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zij is GEEN president. anders had zij nu die shit op haar dak gehad.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat veel van de shit die Trump heeft opgeroepen niet door haar opgeroepen zou zijn. En nee, dat ligt niet aan voorkeuren, Hillary zou gewoon normaal doen. Of in ieder geval presidentieel.
pi_172339451
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 09:44 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat een droefenis, om het telkens weer over haar te hebben.
Er is er maar één president, boy.
Tsja, Trump trekt de vergelijking. Twitter hem even dat hij dat niet moet doen. #Sad!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:05:42 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172339468
pi_172339600
quote:
WTF is dit dan nu weer? Welke nominees? Diegene die maar niet voorgedragen worden? _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172339641
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
Mooi stukje nepotisme weer:
Trump Aides Recruited Businessmen to Devise Options for Afghanistan

Deze Eric Prince is weer de broer van Betsy DeVos en oprichter van huurlingenfirma Blackwater.
Nog even afgezien van het nepotisme, is het toch wel ronduit smerig dat Eric Prince überhaupt wordt overwogen. De man is direct verantwoordelijk voor tig civiele doden, waar hij miljoenen mee heeft verdiend.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:15:07 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172339662
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

WTF is dit dan nu weer? Welke nominees? Diegene die maar niet voorgedragen worden? _O-
Niet alleen dat, ze hebben een meerderheid (de Reps) :{w
pi_172339681
quote:
De cijfers volgens de washington post:
https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/

Gemiddeld 'slechts' 7 dagen meer dan tijdens Obama om te bevestigen. Vooral het gebrek aan aantal nominaties draagt ook stevig bij aan dit lage aantal bevestigden.
Maar goed, iemand anders moet de schuld krijgen volgens Trump natuurlijk.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:15:57 #66
384435 klappernootopreis
pi_172339683
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk wel zeker dat veel van de shit die Trump heeft opgeroepen niet door haar opgeroepen zou zijn. En nee, dat ligt niet aan voorkeuren, Hillary zou gewoon normaal doen. Of in ieder geval presidentieel.
Dat is het verschil in iemand die vanuit het congres is opgeklommen naar het witte huis. Trump heeft dit niet gedaan, hij heeft zichzelf op de positie gebluft. En nu hij daar zit verwachten mensen dat hij zijn werk aldaar goed uitvoert. En dan niet per decreet maar in het capitool.
pi_172339804
Gaat hij nu daar weer over jengelen? Laat hem goede mensen voordragen. Dan krijgt hij wel support.
Maar de zwakkeling doet gewoon niets.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:21:38 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172339824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:15 schreef archito het volgende:

[..]

De cijfers volgens de washington post:
https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/

Gemiddeld 'slechts' 7 dagen meer dan tijdens Obama om te bevestigen. Vooral het gebrek aan aantal nominaties draagt ook stevig bij aan dit lage aantal bevestigden.
Maar goed, iemand anders moet de schuld krijgen volgens Trump natuurlijk.
Ze hebben een meerderheid en ze hebben het filibusteren afgeschaft (naar ik meen),dus wie willen ze nou (geloofwaardig) de schuld geven?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:25:55 #70
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172339917
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
Tsja, Trump trekt de vergelijking. Twitter hem even dat hij dat niet moet doen. #Sad!
Ik heb hem een gepeperde reply gestuurd. Zal 'm leren!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:27:45 #71
384435 klappernootopreis
pi_172339953
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik heb hem een gepeperde reply gestuurd. Zal 'm leren!
Weet je dat hij misschien wel niet begrijpelijk kan lezen?
pi_172340634
seanhannity twitterde op maandag 10-07-2017 om 02:22:41 HRC mishandles and destroys classified info-NO PROBLEM! Pay/play on Uranium one NO PROBLEM! Lynch BC tarmac: it's a "matter" NO PROBLEM reageer retweet
Die Hannity is ook echt een gigantische flapdrol.

Sterke reply:

Asheru twitterde op maandag 10-07-2017 om 02:40:47 @seanhannity Old Hannity: "Obama is a Kenyan Muslim, seeking to destroy America". New Hannity: "Ive never seen a pr… https://t.co/MlrvOInNR4 reageer retweet
pi_172340692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
seanhannity twitterde op maandag 10-07-2017 om 02:22:41 HRC mishandles and destroys classified info-NO PROBLEM! Pay/play on Uranium one NO PROBLEM! Lynch BC tarmac: it's a "matter" NO PROBLEM reageer retweet
Die Hannity is ook echt een gigantische flapdrol.

Sterke reply:

Asheru twitterde op maandag 10-07-2017 om 02:40:47 @seanhannity Old Hannity: "Obama is a Kenyan Muslim, seeking to destroy America". New Hannity: "Ive never seen a pr… https://t.co/MlrvOInNR4 reageer retweet
Dat Hannity democraten aanvalt en Republikeinen niet mag toch geen verrassing meer zijn, dat is de kern van zijn hele programma.
pi_172340709
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat Hannity democraten aanvalt en Republikeinen niet mag toch geen verrassing meer zijn, dat is de kern van zijn hele programma.
True. Sorry. Ietwat overbodig om hier te posten, inderdaad.
pi_172340903
Plaatjes posten doen we eigenlijk niet meer, maar ik vond deze toch wel erg treffend,

† In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 15:01:59 #76
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172342324
Gelukkig gaat Trump het anders doen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 15:23:32 #78
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172342591
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 14:27:39 Media & Dems are extremely invested in the Russia story. If this nonsense meeting is all they have after a yr, I understand the desperation! reageer retweet
_O- man man man
Carpe Libertatem
pi_172343888
Trump son's Clinton claim denied by Russian lawyer

quote:
Ms Veselnitskaya said the meeting was set up by a man she did not know who told her by telephone to go to Trump Tower.
Ijzersterk verhaal wel O-)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172344251
We are past the point of innocent explanations on Trump and Russia

Imagine if the Clintons had done what the Trumps did on Russia.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_172344347
En Trump zou hier allemaal niks van geweten hebben :?
pi_172344394
quote:
Donald Trump Jr.’s own defense of himself is that he attempted to collude with Russian agents but they didn’t have any useful information and so he didn’t.
Ik herhaal dit nog maar eens, want ik kan nog altijd niet bevatten hoe dom deze kerel is.
pi_172344548
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:41 schreef Kijkertje het volgende:
Elzies laat weten dat er geen keiharde bewijzen zijn.
pi_172344583
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik herhaal dit nog maar eens, want ik kan nog altijd niet bevatten hoe dom deze kerel is.
Ik probeerde hem een nekschot te geven, maar helaas zat er geen kogel in. Dus waar zeuren jullie eigenlijk over?
pi_172344593
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Elzies laat weten dat er geen keiharde bewijzen zijn.
Hoho, geen 'juridisch bewijs'.
pi_172344599
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:41 schreef Kijkertje het volgende:
Het is absoluut aannemelijk dat Trump's zoon, schoonzoon, voornaamste advisor en campagneleider een overleg hebben gehad met de Russen in Trumps eigen gebouw, waar Trump zich op dat moment bevond, zonder dat Trump daar van op de hoogte was.

Niets raars aan.
pi_172344616
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Minst favourite kind. De eerste die vervolgd gaat worden.
Arme jongen.
Make my day!
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 16:55:32 #88
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172344667
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is absoluut aannemelijk dat Trump's zoon, schoonzoon, voornaamste advisor en campagneleider een overleg hebben gehad met de Russen in Trumps eigen gebouw, waar Trump zich op dat moment bevond, zonder dat Trump daar van op de hoogte was.

Niets raars aan.
Rob Goldstone (de man die Don jr. in contact bracht met de Russische advocate) heeft zelfs ingecheckt met Google in het Trumpgebouw op die dag en dat vervolgens getwittert.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boze_Appel op 11-07-2017 17:11:59 (Naam gecorrigeerd) ]
Carpe Libertatem
pi_172344686
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, geen 'juridisch bewijs'.
My bad.
pi_172344701
Tja geen wonder dat Trump vond dat het onderzoek maar eens afgelopen moest zijn en daarom Comey ontsloeg.
pi_172344773
Geretweet door Trump:

foxandfriends twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 13:06:59 FOX NEWS ALERT: U.S. flexes its defense muscles, destroys incoming test missile off coast of Alaska https://t.co/gdpnc6aup1 reageer retweet
pi_172344805
Wat me nog het meest verbaast van alles is dat Trump het fantastisch doet bij de karikaturale rednecks. Dezelfde rednecks die bepaald niets moeten hebben van filthy commies.

Uiteraard valt het prima uit te leggen want ze stemmen voornamelijk in de hoop dat Trump ze de banen terug gaat geven die bad hombres hebben ingepikt, en in de hoop dat hij alle belastingen en kosten omlaag gaat brengen, maar het blijft...raar.
pi_172344863
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat me nog het meest verbaast van alles is dat Trump het fantastisch doet bij de karikaturale rednecks. Dezelfde rednecks die bepaald niets moeten hebben van filthy commies.

Uiteraard valt het prima uit te leggen want ze stemmen voornamelijk in de hoop dat Trump ze de banen terug gaat geven die bad hombres hebben ingepikt, en in de hoop dat hij alle belastingen en kosten omlaag gaat brengen, maar het blijft...raar.
:Y Net zo vreemd als zijn aanhang onder de evangelicals
  † In Memoriam † dinsdag 11 juli 2017 @ 17:17:22 #94
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172345035
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:00:10 Here's my statement and the full email chain https://t.co/x050r5n5LQ reageer retweet
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:01:50 Here is page 4 (which did not post due to space constraints). https://t.co/z1Xi4nr2gq reageer retweet
Donnie Jr. heeft zelf de emails vrijgegeven. _O-

Staat netjes in dat ze officiele documenten zouden krijgen van de Russen om Don SR. te helpen en dat de info ook naar hem is gestuurd, top!

En nog een NYTimes stuk hierover: https://www.nytimes.com/2(...)a-email-clinton.html
Carpe Libertatem
pi_172345101
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ze hebben een meerderheid (de Reps) :{w
Het is gewoon de Goebbels/Hitler tactiek, gewoon de leugen blijven herhalen en het beklijft iig bij een deel van het publiek.
pi_172345126
What this shit.

Wat is zijn tactiek? Hoopt hij dat men nu zegt "bedankt voor je eerlijkheid, er is inderdaad niets aan de hand?"

Mooi trouwens dat de eerste vraag van Goldstein aan Don Jr. wordt gesteld. "Ik kan het ook aan je vader vragen, maar aangezien het nogal gevoelig is, wilde ik het eerst met jou bespreken."
pi_172345200
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:00:10 Here's my statement and the full email chain https://t.co/x050r5n5LQ reageer retweet
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:01:50 Here is page 4 (which did not post due to space constraints). https://t.co/z1Xi4nr2gq reageer retweet
Donnie Jr. heeft zelf de emails vrijgegeven. _O-

Staat netjes in dat ze officiele documenten zouden krijgen van de Russen om Don SR. te helpen en dat de info ook naar hem is gestuurd, top!

En nog een NYTimes stuk hierover: https://www.nytimes.com/2(...)a-email-clinton.html
Mijn hemel, hoe kan die jongen functioneren? De stuitende stupiditeit, de tering.
pi_172345268
Téring. Ik mag toch hopen dat de Coen Brothers de eventuele filmrechten hiervoor scoren.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:33:49 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172345413
Die Trumpzoon doet het allemaal expres om haatpapa te kunnen lozen.

Ivanka&Chelsea 2020 ftw. 8-)
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:35:09 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172345439
Wtf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: