Hebben we laatst eigenlijk al deels besproken, Henk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Hey chai hoe vind je zelf dat het gaat?
Ze hadden bij mij gesprek gepland op vrije dag. Dus is niet doorgegaan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben we laatst eigenlijk al deels besproken, Henk.
Met mij??quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben we laatst eigenlijk al deels besproken, Henk.
Maar heet helemaal geen Henk hoor ;squote:Op donderdag 6 juli 2017 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar mijn leidinggevende.
Haaaaaallloooooonquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haaaaaallloooooon
ITS THE MOOOOOOST WONDERFULL TIME OF THE YEARRR
doeiquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haaaaaallloooooon
ITS THE MOOOOOOST WONDERFULL TIME OF THE YEARRR
hans is klaar met fok omdat jij maar avances bleef maken en hij wilde het niet moeilijk maken met hugo.quote:
en ik ben klaar met jouquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
hans is klaar met fok omdat jij maar avances bleef maken en hij wilde het niet moeilijk maken met hugo.
ik ben juist heel (hiv) positief na een vrijpartij met braddie zijn filipijnsequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje klaar met jou toto, met jou en je negativiteit.
Vind je het lekker om die jongen te treiteren met je vetkuif?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben juist heel (hiv) positief na een vrijpartij met braddie zijn filipijnse
we hebben vanochtend besloten om je 3 dagen te bannen van de discord om je af te laten koelen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben juist heel (hiv) positief na een vrijpartij met braddie zijn filipijnse
ik zal m'n kuif eens in je oor stoppenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je het lekker om die jongen te treiteren met je vetkuif?
pesten, treiteren, stop daarmeequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
we hebben vanochtend besloten om je 3 dagen te bannen van de discord om je af te laten koelen.
betaaltquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:09 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind functioneringsgesprekken echt 3 keer niks. Oke misschien wel 5 keer.
Maar ik ik zie een baan als een ruilactie: ik werk voor jou en jij betaald mij daarvoor. Maar zo werkt het niet. Je moet overwerken als zij dat willen ( soort van), beoordeeld worden op je functioneren, met hogere werkdruk werken bij bezuinigingen etc..
ik doe dit om hem scherp te houdenquote:
Eens.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:09 schreef madeliefff het volgende:
Maar ik ik zie een baan als een ruilactie: ik werk voor jou en jij betaald mij daarvoor. Maar zo werkt het niet. Je moet overwerken als zij dat willen ( soort van), beoordeeld worden op je functioneren, met hogere werkdruk werken bij bezuinigingen etc..
ben aan het werkquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:10 schreef Mozy het volgende:
toto kan je ff online komen op de discord dan kunnen we je bannen
had je braddie op gesprek of zoquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Godverdomme man. Afspraak om 1 uur, netjes na mijn pauze en dan komt degene half 1
Heb maar de helft aan pauze gehad dus
extreem part time maar ik hrb wetmrk ja, wieso das?quote:
Mooi getypt weer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
extreem part time maar ik hrb wetmrk ja, wieso das?
lekker gecared weer.quote:
omdat je zoveel vrij hebtquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
extreem part time maar ik hrb wetmrk ja, wieso das?
ja 1.5 uur werkweek nu dus dat kan kloppenquote:
1,5 uur?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja 1.5 uur werkweek nu dus dat kan kloppen
Zou hem eigenlijk ook al eerder hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden bij mij gesprek gepland op vrije dag. Dus is niet doorgegaan.
Niks meer van gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat media content beheer.quote:
Poepen. Als je je best doet kun je over een hele week misschien wel 1,5 u bezig zijn met kakken.quote:
gewoon helemaal niet, afspraak is afspraak, half 1 is net zo niet op tijd als half 2quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ga ik die jongen nu voorstellen en mezelf werk bezorgen of straf ik hem voor het vermoorden van mijn pauze en doe ik het morgen
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou hem eigenlijk ook al eerder hebben.
Maar vind het nu wel een fijn tijdstip, want heb zelf wel het een en ander te bespreken mbt dingen waarvan ik had gehoopt dat ze inmiddels beter zouden gaan.Ik wil niet volwassen worden helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
lekkahquote:
Sommige mensen hoeven daar hun best niet voor te doenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Poepen. Als je je best doet kun je over een hele week misschien wel 1,5 u bezig zijn met kakken.
5x 18 minuten is wel realistischquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Poepen. Als je je best doet kun je over een hele week misschien wel 1,5 u bezig zijn met kakken.
Zit wat in. Anders leren mensen het nooitquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gewoon helemaal niet, afspraak is afspraak, half 1 is net zo niet op tijd als half 2
we kunnen wel evt hele volwassen dingen doen zoals belastingaangifte seks tegen de muur en praten over hypotheekrenteaftrekquote:
Goed idee. Ik doe meequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga gewoon weer studeren als het niets wordt hoor.
Echt?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga gewoon weer studeren als het niets wordt hoor.
maar ik wil dat nietquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we kunnen wel evt hele volwassen dingen doen zoals belastingaangifte seks tegen de muur en praten over hypotheekrenteaftrek
right, gewoon hard aan de studie hoor. 6+weken vrij..quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Goed idee. Ik doe mee
Weer 6+ weken zomervakantie, 2 weken met Kerst, beetje chillen her en der. Heerlijk
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we kunnen wel evt hele volwassen dingen doen zoals belastingaangifte seks tegen de muur en praten over hypotheekrenteaftrek
Niet gelezen, maar sowieso eensquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:09 schreef madeliefff het volgende:
ik heb t echt maar een keer nice gehad maar denk dat ik dat alleen maar dacht want was dronkenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
Seks tegen een muur is echt fucking onhandig.
je bent gewoon te kleinquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
of zn meisje te groot, of allebei wowoowowoquote:
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nouquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Crack zullen we samen nooit volwassen worden tot de dood ons scheidt?
sorry dat ik je in zijn armen gedreven hebquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nou
Ja maar wist niet wat. En officieel zou mijn vader blijven bijdragen aan mijn studie, maar is veel gezeik over geweest, dus door volledig te gaan werken was ik daar ook gelijk vanaf.quote:
Ik word er GEK van dat mensen allerlei aannames doen als ik een keer wat zegquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of zn meisje te groot, of allebei wowoowowo
[..]
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nou
...quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry dat ik je in zijn armen gedreven heb
Beter gwn sex met een muur togquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
Dat zeg ik toch nergens? Ik wil oud worden met Crack maar nooit volwassen wordenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja vriend je gaat toch niet met haar sterven gek
is wel hardquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry dat ik je in zijn armen gedreven heb
oh, anders was je niet gaan werken denk je?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wist niet wat. En officieel zou mijn vader blijven bijdragen aan mijn studie, maar is veel gezeik over geweest, dus door volledig te gaan werken was ik daar ook gelijk vanaf.
hoe kan een vraag een aanname zijnquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik word er GEK van dat mensen allerlei aannames doen als ik een keer wat zeg
9 jaar ook echt.quote:
ze miste jouquote:
Tilde hij je op met jouw benen om zijn middel hmnngggquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
En dat was om vier uur 's nachts en toen zei ik 'we hoeven niet zachtjes te doen want buurmeisje is er niet'
Oeps foutje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ok ok ok okquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, anders was je niet gaan werken denk je?
[..]
hoe kan een vraag een aanname zijn
Ik heb nog een macbookie te koop voor broederprijsquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn pc is ineens tyfus traag geworden
vrouw met de borsten tegen de muur duwen en dan vanachterquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tilde hij je op met jouw benen om zijn middel hmnnggg
Doe gvd normaal tegen Moira gvdquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef Catkiller het volgende:
Beter ga je wat nuttigs doen zoals de afwas of Braddie zijn topic open zetten.
Koop geen hippie rommelquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb nog een macbookie te koop voor broederprijs
Zit een hele goeie kerel achter die snoeiharde pantserplaatquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
CK wees een keer open en vriendelijk naar mensen broer
Ja en hoequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want anders kom je van je stoel??
100%quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit een hele goeie kerel achter die snoeiharde pantserplaat
gvd ik bemoei me er wel helemaal niet meer meequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, jij zit de hele tijd een wig te drijven tussen mij en Crack
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tilde hij je op met jouw benen om zijn middel hmnnggg
Jippie mag ik dan mijn blije rokje aanquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ok ok ok ok
Nee, ik wil niet samen zelfmoord plegen. Zoals ik al tegen mijn voormalige beste vriend zei: ik wil samen oud met je worden en nooit volwassen worden
Als je verder dan 50km van Loosdrecht city woont ben je wel veilig want zoveel benzine zit er niet inquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want anders kom je van je stoel??
5 euro mijn laptop is kapotquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb nog een macbookie te koop voor broederprijs
ik denk dat ie gewoon jouw aandacht wil en daarvoor mij gebruikt, zo te zien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gvd ik bemoei me er wel helemaal niet meer mee
Trek aan wat je wiltquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar geen idee hoe dat ging, is echt heel lang geleden
[..]
Jippie mag ik dan mijn blije rokje aan
Dan moet je blijven zittenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat mag jij gaan vertellen want ik kom er niet uit
OKEEEEEEquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Trek aan wat je wilt
Rokjes is sowieso altijd een sterke pré
Wel meer georiënteerd denk ik. Nu waren de laatste twee jaar van mijn studie ook kut en zwaar qua privéomstandigheden door nasleep van de scheiding van mijn ouders, dus was er daardoor ook wel een beetje klaar mee. Een baan vinden en diploma ophalen voelde ook echt als positieve afsluiting van een vervelende periode.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, anders was je niet gaan werken denk je?
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and onquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gvd ik bemoei me er wel helemaal niet meer mee
maakt toch niet uit wat ze aanheeft als het toch uitgaatquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Trek aan wat je wilt
Rokjes is sowieso altijd een sterke pré
gelukkig heb je mozyquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel meer georiënteerd denk ik. Nu waren de laatste twee jaar van mijn studie ook kut en zwaar qua privéomstandigheden door nasleep van de scheiding van mijn ouders, dus was er daardoor ook wel een beetje klaar mee. Een baan vinden en diploma ophalen voelde ook echt als positieve afsluiting van een vervelende periode.Hoewel ik mijn afstudeeronderzoek uitvoeren zelf wel erg leuk vond.
White knight gespot.quote:
Zin om te verdrinken in je ogen tijdens een toiletsessiequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik altijd hier heenkomen van jullie en is 't nog niet goed
Nee ik ben gelukkig hoor, ik kon het gewoon even niet bevatten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik altijd hier heenkomen van jullie en is 't nog niet goed
ach hou toch opquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
Livestream met "doneer benzinegeld zodat ik prof en catkiller in elkaar kan slaan" en het geld stroomt binnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je verder dan 50km van Loosdrecht city woont ben je wel veilig want zoveel benzine zit er niet in
Tering hoezo sta ik nou niet eens boven aan dat lijstje dan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
ik zou voor je klaar gestaan hebbenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zonder hem was ik nu een wanhopige golddigger op zoek naar sugardaddy.
Toiletsessies beste sessiesquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zin om te verdrinken in je ogen tijdens een toiletsessie
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Livestream met "doneer benzinegeld zodat ik prof en catkiller in elkaar kan slaan" en het geld stroomt binnen.
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zitquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomen
En het kost het hem al een hoop energie voor hij de auto uit is.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomen
Jij wordt al geplamuurd door Mono dus die neem ik buiten beschouwingquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering hoezo sta ik nou niet eens boven aan dat lijstje dan.
Wow
Bluemotion klinkt wel heel anders dan dat ding van Braddie.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zit![]()
Heb je dat gifje nog gezien van het tankstation?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En het kost het hem al een hoop energie voor hij de auto uit is.
Degene die geen bodykit heeft en toch over de grond schuurt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zit![]()
dat is vanwege de vering en het harder moeten werken van de motorquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Bluemotion klinkt wel heel anders dan dat ding van Braddie.
Ja ik vond mooi.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je dat gifje nog gezien van het tankstation?
Ben nog niet geweest, maar ook geen noodzaak om 15 minuten te schijten als je toch als enige aanwezig bentquote:
Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.quote:
Ik moet helemaal naar de zon en terug om de reputatie die jij hebt hier in afstand te moeten afleggen. Vergeet dat nooitquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
azpilicueta, ik ga volledig uit zijn weg en nog blijft hij zeiken en het laatste restje goeie naam wat ik heb door de slijk sleuren
Heb je je no fast al verbroken vriend?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.
dieten =/= beste etenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.
te grootquote:
Oh, wel vervelend dat je het zo hebt afgesloten. Op afstudeeronderzoek misschien na dan..quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel meer georiënteerd denk ik. Nu waren de laatste twee jaar van mijn studie ook kut en zwaar qua privéomstandigheden door nasleep van de scheiding van mijn ouders, dus was er daardoor ook wel een beetje klaar mee. Een baan vinden en diploma ophalen voelde ook echt als positieve afsluiting van een vervelende periode.Hoewel ik mijn afstudeeronderzoek uitvoeren zelf wel erg leuk vond.
ok 10quote:
Al lang, heb een zak mars op en een pizza met een halve liter cola.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je je no fast al verbroken vriend?
ben ik niet bijzonderquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef wise het volgende:
[..]Ik wil deze film aanschaffen, waar kan ik hem vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, dus je doet zowel IF als IIFYMquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al lang, heb een zak mars op en een pizza met een halve liter cola.
Ik doe van alles behalve mijn vriendinquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aha, dus je doet zowel IF als IIFYM
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil deze film aanschaffen, waar kan ik hem vinden.
ja, tenzij de vrouw kleiner is dan kan je makkelijk tillen. Tenzij het een blonde schone is van 1.85quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
te grootalleen als de dame voorover met haar gezicht tegen de muur, of beter, raam staat werkt het. Maar niet het, hey, sla je benen om mn middel en dan doe ik mn best om niet op mn bek te gaan terwijl je titties in mn gezicht rondslappen.
sweetquote:
hh yuo soabquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kutafkortingen allemaal trouwens, is om interessant te klinken zeker.
ik heb die film ook gekeken, aanrader 10/10quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sweet![]()
even kijken of ik er een stuk of 5 kan kopen, gewoon voor random verjaardagen waar ik kom.
https://youtubeinmp4.com/quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sweet![]()
even kijken of ik er een stuk of 5 kan kopen, gewoon voor random verjaardagen waar ik kom.
Mits.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
ja, tenzij de vrouw kleiner is dan kan je makkelijk tillen. Tenzij het een blonde schone is van 1.85
Echtwel deed je netquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor mij ben je speciaal, maar namens TARDIS. kan ik niet spreken
It goes on and on and on and onquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
ja, tenzij de vrouw kleiner is dan kan je makkelijk tillen. Tenzij het een blonde schone is van 1.85
Is makkelijker dan Intermittent Fasting en If it first your macrosquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kutafkortingen allemaal trouwens, is om interessant te klinken zeker.
Ga Repo Man - The Genetic Opera kijken danquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou wel van die gekke filmsik zag laatst ook zo'n crazy fuck film waarvan i kdacht wtf kijk ik man echt maar was nice
EN MET LIL KLEINEEEE JAWEEEEL
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef wise het volgende:
[..]
https://youtubeinmp4.com/
met die downloaden en omzetten naar dvd
Je hoerenmoeder wise, je hoerenmoeder.quote:
HOU NOU OP OVER MIJ MANquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor mij ben je speciaal, maar namens TARDIS. kan ik niet spreken
Ja, dat had ik niet mogen doen want ik wil de band die ik heb met TARDIS. niet verliezen. Ik beken schuldquote:
wattes?quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ga Repo Man - The Genetic Opera kijken dan
ah topquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet mogen doen want ik wil de band die ik heb met TARDIS. niet verliezen. Ik beken schuld
Zou echt dramatisch zijn als de jostiband uit elkaar gaat idd.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet mogen doen want ik wil de band die ik heb met TARDIS. niet verliezen. Ik beken schuld
I don't want to run away but I can't take it, I don't understandquote:
danke grammar furherquote:
Mijn mobiel gaat ook weer sneller leegquote:
If you're not the one then why does my soul feel glad today?quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
It goes on and on and on and on
When me and you party together
I wish this night would last forever
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou wel van die gekke filmsik zag laatst ook zo'n crazy fuck film
oke danielquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
I don't want to run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?
Daniel, when I first saw youquote:
Heb hier echt geen antwoorden op, lastige vragenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
If you're not the one then why does my soul feel glad today?
If yourre not the one then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine then why does your heart return my call
If you are not mine would I have the strength to stand at all
Toffe filmquote:
Enige constante in de antwoorden dat ben jij, Profquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb hier echt geen antwoorden op, lastige vragen
quote:
Ik heb nog 56%, neem wat van mijquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
5% ik voel het leven uit me glijden
Graag, duw jouw powerunit maar in mijn openingquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb nog 56%, neem wat van mij
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Graag, duw jouw powerunit maar in mijn opening
a b a c a b bquote:
Heb je per ongeluk suiker op?quote:
code van oud spelletjequote:Op donderdag 6 juli 2017 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk suiker op?
Je bent zelf een oud spelletjequote:
Meer een: ik ben vandaag te lui om uit mijn ogen te kijken -moodquote:
Oh, in dat geval, vergeet wat ik zojuist heb gestuurd in een dmquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer een: ik ben vandaag te lui om uit mijn ogen te kijken -mood
kom met mij spelen danquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een oud spelletje
Dit dm gesprek heeft niet plaatsgevondenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oh, in dat geval, vergeet wat ik zojuist heb gestuurd in een dm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik verwacht dat er iets ergs gaat gebeuren bij jouw plaatjesquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er iets ergs gaat gebeuren bij jouw plaatjes
Heeft je rollator een geblokkeerd wieltje ?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft je rollator een geblokkeerd wieltje ?
Sorryquote:
dat doet er niet toe, ik kan gewoon niet kiezen dus is makkelijker als anderen dat doenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar wat is a en wat is b chick
aquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doet er niet toe, ik kan gewoon niet kiezen dus is makkelijker als anderen dat doen
A OF B
Oke, Aquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doet er niet toe, ik kan gewoon niet kiezen dus is makkelijker als anderen dat doen
A OF B
Oke doei.quote:
thank uquote:
Misschienquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil wel graag weten waar het over ging als de beslissing genomen is.
hehehe dat zou wat zijnquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beslis je op deze manier tussen Azpi en mij?
ja hoor, ik doe a en b maar weet niet welke volgorde dus het is echt niet boeiendquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoop maar dat het de juiste keuze was
Waarom omdat ik moest lachen?quote:
Maar doe je nou A eerst of B eerst?quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hoor, ik doe a en b maar weet niet welke volgorde dus het is echt niet boeiendmaar kon gewoon niet kiezen
Zeemanquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:44 schreef madeliefff het volgende:
Wie weet nog wat mannenkleding winkels voor me op te noemen. Niet te duur ( of nuja er is wss nu wel sale) Ik ken meer vrouwenwinkels..
Optie A.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee 4ebebebebeeeeee, zonnetje in huis
Misschien ben je beledigdquote:
OHH LAWWDDDquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:47 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fd/oh_no_terry_.html![]()
quote:
A = 3quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar doe je nou A eerst of B eerst?
Leads?quote:
Dat station zijn we al lang gepasseerd.quote:
Nog even en we gaan naar de wc met de deur open ..quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leads?
[..]
Dat station zijn we al lang gepasseerd.
quote:
huh?quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leads?
[..]
Dat station zijn we al lang gepasseerd.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en we gaan naar de wc met de deur open ..
Ik heb wel een tip voor je.quote:
Wat voor kleding.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:44 schreef madeliefff het volgende:
Wie weet nog wat mannenkleding winkels voor me op te noemen. Niet te duur ( of nuja er is wss nu wel sale) Ik ken meer vrouwenwinkels..
doe ik ook altyd. Kun je verder blijven kletsenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en we gaan naar de wc met de deur open ..
Wowwwwwwwquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
domme trut, ik geef je 2 tips en je doet er NIETS mee
Nee, ik ga voor crack en zou het toch altijd afleggen tegen hugequote:
Ik vind dat nog te vroeg bij Nootmansquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe ik ook altyd. Kun je verder blijven kletsen
Het is voor mij al een hele opgaaf om mensen te helpen, en dan doe je dat een keer... krijg je dat soort reacties.. nou daarom help ik dus nooit mensen ik wil mijzelf ook goed kunnen voelen als ik weer een goeie tip heb gegeven.quote:
Of aan je kont krabben in je onderbroekquote:
een zomerjas. Netjes of stoer. Ik vind kleding van de WE of jack and jones bijv leuk. Maar nu hebben ze niks leuks.quote:
oke oke ik liet mij even gaan. Ben weer kalm nu.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o dit was een tip. Okok sorry . Doe rustig pff
Mango man.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een zomerjas. Netjes of stoer. Ik vind kleding van de WE of jack and jones bijv leuk. Maar nu hebben ze niks leuks.
Ik waardeer al jouw tips als ik die zou krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is voor mij al een hele opgaaf om mensen te helpen, en dan doe je dat een keer... krijg je dat soort reacties.. nou daarom help ik dus nooit mensen ik wil mijzelf ook goed kunnen voelen als ik weer een goeie tip heb gegeven.
Echte liefde is bij elkaar in de onderbroek krabben...quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of aan je kont krabben in je onderbroek
kom vechten danquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is niet jouw persoonlijke vraagbaak Madeliefff.
Jij wel! MANNEN!quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik waardeer al jouw tips als ik die zou krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |