Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.quote:
Ik moet helemaal naar de zon en terug om de reputatie die jij hebt hier in afstand te moeten afleggen. Vergeet dat nooitquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
azpilicueta, ik ga volledig uit zijn weg en nog blijft hij zeiken en het laatste restje goeie naam wat ik heb door de slijk sleuren
Heb je je no fast al verbroken vriend?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.
dieten =/= beste etenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.
te grootquote:
Oh, wel vervelend dat je het zo hebt afgesloten. Op afstudeeronderzoek misschien na dan..quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel meer georiėnteerd denk ik. Nu waren de laatste twee jaar van mijn studie ook kut en zwaar qua privéomstandigheden door nasleep van de scheiding van mijn ouders, dus was er daardoor ook wel een beetje klaar mee. Een baan vinden en diploma ophalen voelde ook echt als positieve afsluiting van een vervelende periode.Hoewel ik mijn afstudeeronderzoek uitvoeren zelf wel erg leuk vond.
ok 10quote:
Al lang, heb een zak mars op en een pizza met een halve liter cola.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je je no fast al verbroken vriend?
ben ik niet bijzonderquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef wise het volgende:
[..]Ik wil deze film aanschaffen, waar kan ik hem vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, dus je doet zowel IF als IIFYMquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al lang, heb een zak mars op en een pizza met een halve liter cola.
Ik doe van alles behalve mijn vriendinquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aha, dus je doet zowel IF als IIFYM
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil deze film aanschaffen, waar kan ik hem vinden.
ja, tenzij de vrouw kleiner is dan kan je makkelijk tillen. Tenzij het een blonde schone is van 1.85quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
te grootalleen als de dame voorover met haar gezicht tegen de muur, of beter, raam staat werkt het. Maar niet het, hey, sla je benen om mn middel en dan doe ik mn best om niet op mn bek te gaan terwijl je titties in mn gezicht rondslappen.
sweetquote:
hh yuo soabquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kutafkortingen allemaal trouwens, is om interessant te klinken zeker.
ik heb die film ook gekeken, aanrader 10/10quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sweet![]()
even kijken of ik er een stuk of 5 kan kopen, gewoon voor random verjaardagen waar ik kom.
https://youtubeinmp4.com/quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sweet![]()
even kijken of ik er een stuk of 5 kan kopen, gewoon voor random verjaardagen waar ik kom.
Mits.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
ja, tenzij de vrouw kleiner is dan kan je makkelijk tillen. Tenzij het een blonde schone is van 1.85
Echtwel deed je netquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor mij ben je speciaal, maar namens TARDIS. kan ik niet spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |