Ja maar wist niet wat. En officieel zou mijn vader blijven bijdragen aan mijn studie, maar is veel gezeik over geweest, dus door volledig te gaan werken was ik daar ook gelijk vanaf.quote:
Ik word er GEK van dat mensen allerlei aannames doen als ik een keer wat zegquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of zn meisje te groot, of allebei wowoowowo
[..]
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nou
...quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry dat ik je in zijn armen gedreven heb
Beter gwn sex met een muur togquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
Seks tegen een muur is echt fucking onhandig.
Dat zeg ik toch nergens? Ik wil oud worden met Crack maar nooit volwassen wordenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja vriend je gaat toch niet met haar sterven gek
is wel hardquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry dat ik je in zijn armen gedreven heb
oh, anders was je niet gaan werken denk je?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wist niet wat. En officieel zou mijn vader blijven bijdragen aan mijn studie, maar is veel gezeik over geweest, dus door volledig te gaan werken was ik daar ook gelijk vanaf.
hoe kan een vraag een aanname zijnquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik word er GEK van dat mensen allerlei aannames doen als ik een keer wat zeg
9 jaar ook echt.quote:
ze miste jouquote:
Tilde hij je op met jouw benen om zijn middel hmnngggquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
En dat was om vier uur 's nachts en toen zei ik 'we hoeven niet zachtjes te doen want buurmeisje is er niet'
Oeps foutje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ok ok ok okquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, anders was je niet gaan werken denk je?
[..]
hoe kan een vraag een aanname zijn
Ik heb nog een macbookie te koop voor broederprijsquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn pc is ineens tyfus traag geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |