je bent gewoon te kleinquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
Seks tegen een muur is echt fucking onhandig.
of zn meisje te groot, of allebei wowoowowoquote:
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nouquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Crack zullen we samen nooit volwassen worden tot de dood ons scheidt?
sorry dat ik je in zijn armen gedreven hebquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nou
Ja maar wist niet wat. En officieel zou mijn vader blijven bijdragen aan mijn studie, maar is veel gezeik over geweest, dus door volledig te gaan werken was ik daar ook gelijk vanaf.quote:
Ik word er GEK van dat mensen allerlei aannames doen als ik een keer wat zegquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of zn meisje te groot, of allebei wowoowowo
[..]
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nou
...quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry dat ik je in zijn armen gedreven heb
Beter gwn sex met een muur togquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
Seks tegen een muur is echt fucking onhandig.
Dat zeg ik toch nergens? Ik wil oud worden met Crack maar nooit volwassen wordenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja vriend je gaat toch niet met haar sterven gek
is wel hardquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry dat ik je in zijn armen gedreven heb
oh, anders was je niet gaan werken denk je?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wist niet wat. En officieel zou mijn vader blijven bijdragen aan mijn studie, maar is veel gezeik over geweest, dus door volledig te gaan werken was ik daar ook gelijk vanaf.
hoe kan een vraag een aanname zijnquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik word er GEK van dat mensen allerlei aannames doen als ik een keer wat zeg
9 jaar ook echt.quote:
ze miste jouquote:
Tilde hij je op met jouw benen om zijn middel hmnngggquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
En dat was om vier uur 's nachts en toen zei ik 'we hoeven niet zachtjes te doen want buurmeisje is er niet'
Oeps foutje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ok ok ok okquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, anders was je niet gaan werken denk je?
[..]
hoe kan een vraag een aanname zijn
Ik heb nog een macbookie te koop voor broederprijsquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn pc is ineens tyfus traag geworden
vrouw met de borsten tegen de muur duwen en dan vanachterquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tilde hij je op met jouw benen om zijn middel hmnnggg
Doe gvd normaal tegen Moira gvdquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef Catkiller het volgende:
Beter ga je wat nuttigs doen zoals de afwas of Braddie zijn topic open zetten.
Koop geen hippie rommelquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb nog een macbookie te koop voor broederprijs
Zit een hele goeie kerel achter die snoeiharde pantserplaatquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
CK wees een keer open en vriendelijk naar mensen broer
Ja en hoequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want anders kom je van je stoel??
100%quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit een hele goeie kerel achter die snoeiharde pantserplaat
gvd ik bemoei me er wel helemaal niet meer meequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, jij zit de hele tijd een wig te drijven tussen mij en Crack
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tilde hij je op met jouw benen om zijn middel hmnnggg
Jippie mag ik dan mijn blije rokje aanquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ok ok ok ok
Nee, ik wil niet samen zelfmoord plegen. Zoals ik al tegen mijn voormalige beste vriend zei: ik wil samen oud met je worden en nooit volwassen worden
Als je verder dan 50km van Loosdrecht city woont ben je wel veilig want zoveel benzine zit er niet inquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want anders kom je van je stoel??
5 euro mijn laptop is kapotquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb nog een macbookie te koop voor broederprijs
ik denk dat ie gewoon jouw aandacht wil en daarvoor mij gebruikt, zo te zien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gvd ik bemoei me er wel helemaal niet meer mee
Trek aan wat je wiltquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar geen idee hoe dat ging, is echt heel lang geleden
[..]
Jippie mag ik dan mijn blije rokje aan
Dan moet je blijven zittenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat mag jij gaan vertellen want ik kom er niet uit
OKEEEEEEquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Trek aan wat je wilt
Rokjes is sowieso altijd een sterke pré
Wel meer georiënteerd denk ik. Nu waren de laatste twee jaar van mijn studie ook kut en zwaar qua privéomstandigheden door nasleep van de scheiding van mijn ouders, dus was er daardoor ook wel een beetje klaar mee. Een baan vinden en diploma ophalen voelde ook echt als positieve afsluiting van een vervelende periode.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, anders was je niet gaan werken denk je?
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and onquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gvd ik bemoei me er wel helemaal niet meer mee
maakt toch niet uit wat ze aanheeft als het toch uitgaatquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Trek aan wat je wilt
Rokjes is sowieso altijd een sterke pré
gelukkig heb je mozyquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel meer georiënteerd denk ik. Nu waren de laatste twee jaar van mijn studie ook kut en zwaar qua privéomstandigheden door nasleep van de scheiding van mijn ouders, dus was er daardoor ook wel een beetje klaar mee. Een baan vinden en diploma ophalen voelde ook echt als positieve afsluiting van een vervelende periode.Hoewel ik mijn afstudeeronderzoek uitvoeren zelf wel erg leuk vond.
White knight gespot.quote:
Zin om te verdrinken in je ogen tijdens een toiletsessiequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik altijd hier heenkomen van jullie en is 't nog niet goed
Nee ik ben gelukkig hoor, ik kon het gewoon even niet bevatten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik altijd hier heenkomen van jullie en is 't nog niet goed
ach hou toch opquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
Livestream met "doneer benzinegeld zodat ik prof en catkiller in elkaar kan slaan" en het geld stroomt binnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je verder dan 50km van Loosdrecht city woont ben je wel veilig want zoveel benzine zit er niet in
Tering hoezo sta ik nou niet eens boven aan dat lijstje dan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
ik zou voor je klaar gestaan hebbenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zonder hem was ik nu een wanhopige golddigger op zoek naar sugardaddy.
Toiletsessies beste sessiesquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zin om te verdrinken in je ogen tijdens een toiletsessie
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Livestream met "doneer benzinegeld zodat ik prof en catkiller in elkaar kan slaan" en het geld stroomt binnen.
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zitquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomen
En het kost het hem al een hoop energie voor hij de auto uit is.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomen
Jij wordt al geplamuurd door Mono dus die neem ik buiten beschouwingquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering hoezo sta ik nou niet eens boven aan dat lijstje dan.
Wow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |