gelukkig heb je mozyquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel meer georiënteerd denk ik. Nu waren de laatste twee jaar van mijn studie ook kut en zwaar qua privéomstandigheden door nasleep van de scheiding van mijn ouders, dus was er daardoor ook wel een beetje klaar mee. Een baan vinden en diploma ophalen voelde ook echt als positieve afsluiting van een vervelende periode.Hoewel ik mijn afstudeeronderzoek uitvoeren zelf wel erg leuk vond.
White knight gespot.quote:
Zin om te verdrinken in je ogen tijdens een toiletsessiequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik altijd hier heenkomen van jullie en is 't nog niet goed
Nee ik ben gelukkig hoor, ik kon het gewoon even niet bevatten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik altijd hier heenkomen van jullie en is 't nog niet goed
ach hou toch opquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
Livestream met "doneer benzinegeld zodat ik prof en catkiller in elkaar kan slaan" en het geld stroomt binnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je verder dan 50km van Loosdrecht city woont ben je wel veilig want zoveel benzine zit er niet in
Tering hoezo sta ik nou niet eens boven aan dat lijstje dan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
ik zou voor je klaar gestaan hebbenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zonder hem was ik nu een wanhopige golddigger op zoek naar sugardaddy.
Toiletsessies beste sessiesquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zin om te verdrinken in je ogen tijdens een toiletsessie
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Livestream met "doneer benzinegeld zodat ik prof en catkiller in elkaar kan slaan" en het geld stroomt binnen.
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zitquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomen
En het kost het hem al een hoop energie voor hij de auto uit is.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou niet daarvoor doneren als je dat maar weet. Zou met jullie aan de frontline staan. Voordeel van die Polo is wel dat je hem 20km van te voren al hoort aankomen
Jij wordt al geplamuurd door Mono dus die neem ik buiten beschouwingquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering hoezo sta ik nou niet eens boven aan dat lijstje dan.
Wow
Bluemotion klinkt wel heel anders dan dat ding van Braddie.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zit![]()
Heb je dat gifje nog gezien van het tankstation?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En het kost het hem al een hoop energie voor hij de auto uit is.
Degene die geen bodykit heeft en toch over de grond schuurt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zit![]()
dat is vanwege de vering en het harder moeten werken van de motorquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Bluemotion klinkt wel heel anders dan dat ding van Braddie.
Ja ik vond mooi.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je dat gifje nog gezien van het tankstation?
Ben nog niet geweest, maar ook geen noodzaak om 15 minuten te schijten als je toch als enige aanwezig bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |