gewoon helemaal niet, afspraak is afspraak, half 1 is net zo niet op tijd als half 2quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ga ik die jongen nu voorstellen en mezelf werk bezorgen of straf ik hem voor het vermoorden van mijn pauze en doe ik het morgen
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou hem eigenlijk ook al eerder hebben.
Maar vind het nu wel een fijn tijdstip, want heb zelf wel het een en ander te bespreken mbt dingen waarvan ik had gehoopt dat ze inmiddels beter zouden gaan.Ik wil niet volwassen worden helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
lekkahquote:
Sommige mensen hoeven daar hun best niet voor te doenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Poepen. Als je je best doet kun je over een hele week misschien wel 1,5 u bezig zijn met kakken.
5x 18 minuten is wel realistischquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Poepen. Als je je best doet kun je over een hele week misschien wel 1,5 u bezig zijn met kakken.
Zit wat in. Anders leren mensen het nooitquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gewoon helemaal niet, afspraak is afspraak, half 1 is net zo niet op tijd als half 2
we kunnen wel evt hele volwassen dingen doen zoals belastingaangifte seks tegen de muur en praten over hypotheekrenteaftrekquote:
Goed idee. Ik doe meequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga gewoon weer studeren als het niets wordt hoor.
Echt?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga gewoon weer studeren als het niets wordt hoor.
maar ik wil dat nietquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we kunnen wel evt hele volwassen dingen doen zoals belastingaangifte seks tegen de muur en praten over hypotheekrenteaftrek
right, gewoon hard aan de studie hoor. 6+weken vrij..quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Goed idee. Ik doe mee
Weer 6+ weken zomervakantie, 2 weken met Kerst, beetje chillen her en der. Heerlijk
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we kunnen wel evt hele volwassen dingen doen zoals belastingaangifte seks tegen de muur en praten over hypotheekrenteaftrek
Niet gelezen, maar sowieso eensquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:09 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind functioneringsgesprekken echt 3 keer niks. Oke misschien wel 5 keer.
Maar ik ik zie een baan als een ruilactie: ik werk voor jou en jij betaald mij daarvoor. Maar zo werkt het niet. Je moet overwerken als zij dat willen ( soort van), beoordeeld worden op je functioneren, met hogere werkdruk werken bij bezuinigingen etc..
ik heb t echt maar een keer nice gehad maar denk dat ik dat alleen maar dacht want was dronkenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
Seks tegen een muur is echt fucking onhandig.
je bent gewoon te kleinquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
of zn meisje te groot, of allebei wowoowowoquote:
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nouquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Crack zullen we samen nooit volwassen worden tot de dood ons scheidt?
sorry dat ik je in zijn armen gedreven hebquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nou
Ja maar wist niet wat. En officieel zou mijn vader blijven bijdragen aan mijn studie, maar is veel gezeik over geweest, dus door volledig te gaan werken was ik daar ook gelijk vanaf.quote:
Ik word er GEK van dat mensen allerlei aannames doen als ik een keer wat zegquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of zn meisje te groot, of allebei wowoowowo
[..]
wil samen zelfmoord plegen zeg je dat nou
...quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry dat ik je in zijn armen gedreven heb
Beter gwn sex met een muur togquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
Dat zeg ik toch nergens? Ik wil oud worden met Crack maar nooit volwassen wordenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja vriend je gaat toch niet met haar sterven gek
is wel hardquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry dat ik je in zijn armen gedreven heb
oh, anders was je niet gaan werken denk je?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wist niet wat. En officieel zou mijn vader blijven bijdragen aan mijn studie, maar is veel gezeik over geweest, dus door volledig te gaan werken was ik daar ook gelijk vanaf.
hoe kan een vraag een aanname zijnquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik word er GEK van dat mensen allerlei aannames doen als ik een keer wat zeg
9 jaar ook echt.quote:
ze miste jouquote:
Tilde hij je op met jouw benen om zijn middel hmnngggquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:31 schreef Crack_ het volgende:
En dat was om vier uur 's nachts en toen zei ik 'we hoeven niet zachtjes te doen want buurmeisje is er niet'
Oeps foutje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ok ok ok okquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, anders was je niet gaan werken denk je?
[..]
hoe kan een vraag een aanname zijn
Ik heb nog een macbookie te koop voor broederprijsquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn pc is ineens tyfus traag geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |