pesten, treiteren, stop daarmeequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
we hebben vanochtend besloten om je 3 dagen te bannen van de discord om je af te laten koelen.
betaaltquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:09 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind functioneringsgesprekken echt 3 keer niks. Oke misschien wel 5 keer.
Maar ik ik zie een baan als een ruilactie: ik werk voor jou en jij betaald mij daarvoor. Maar zo werkt het niet. Je moet overwerken als zij dat willen ( soort van), beoordeeld worden op je functioneren, met hogere werkdruk werken bij bezuinigingen etc..
ik doe dit om hem scherp te houdenquote:
Eens.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:09 schreef madeliefff het volgende:
Ik vind functioneringsgesprekken echt 3 keer niks. Oke misschien wel 5 keer.
Maar ik ik zie een baan als een ruilactie: ik werk voor jou en jij betaald mij daarvoor. Maar zo werkt het niet. Je moet overwerken als zij dat willen ( soort van), beoordeeld worden op je functioneren, met hogere werkdruk werken bij bezuinigingen etc..
ben aan het werkquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:10 schreef Mozy het volgende:
toto kan je ff online komen op de discord dan kunnen we je bannen
had je braddie op gesprek of zoquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Godverdomme man. Afspraak om 1 uur, netjes na mijn pauze en dan komt degene half 1
Heb maar de helft aan pauze gehad dus
extreem part time maar ik hrb wetmrk ja, wieso das?quote:
Mooi getypt weer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
extreem part time maar ik hrb wetmrk ja, wieso das?
lekker gecared weer.quote:
omdat je zoveel vrij hebtquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
extreem part time maar ik hrb wetmrk ja, wieso das?
ja 1.5 uur werkweek nu dus dat kan kloppenquote:
1,5 uur?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja 1.5 uur werkweek nu dus dat kan kloppen
Zou hem eigenlijk ook al eerder hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden bij mij gesprek gepland op vrije dag. Dus is niet doorgegaan.
Niks meer van gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat media content beheer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |