Hebben we laatst eigenlijk al deels besproken, Henk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Hey chai hoe vind je zelf dat het gaat?
Ze hadden bij mij gesprek gepland op vrije dag. Dus is niet doorgegaan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben we laatst eigenlijk al deels besproken, Henk.
Met mij??quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben we laatst eigenlijk al deels besproken, Henk.
Maar heet helemaal geen Henk hoor ;squote:Op donderdag 6 juli 2017 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar mijn leidinggevende.
Haaaaaallloooooonquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haaaaaallloooooon
ITS THE MOOOOOOST WONDERFULL TIME OF THE YEARRR
doeiquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haaaaaallloooooon
ITS THE MOOOOOOST WONDERFULL TIME OF THE YEARRR
hans is klaar met fok omdat jij maar avances bleef maken en hij wilde het niet moeilijk maken met hugo.quote:
en ik ben klaar met jouquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
hans is klaar met fok omdat jij maar avances bleef maken en hij wilde het niet moeilijk maken met hugo.
ik ben juist heel (hiv) positief na een vrijpartij met braddie zijn filipijnsequote:Op donderdag 6 juli 2017 13:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje klaar met jou toto, met jou en je negativiteit.
Vind je het lekker om die jongen te treiteren met je vetkuif?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben juist heel (hiv) positief na een vrijpartij met braddie zijn filipijnse
we hebben vanochtend besloten om je 3 dagen te bannen van de discord om je af te laten koelen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben juist heel (hiv) positief na een vrijpartij met braddie zijn filipijnse
ik zal m'n kuif eens in je oor stoppenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je het lekker om die jongen te treiteren met je vetkuif?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |