Bluemotion klinkt wel heel anders dan dat ding van Braddie.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zit![]()
Heb je dat gifje nog gezien van het tankstation?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En het kost het hem al een hoop energie voor hij de auto uit is.
Degene die geen bodykit heeft en toch over de grond schuurt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
jammer alleen dat je niet weet welke aangezien half nederland er in 1 zit![]()
dat is vanwege de vering en het harder moeten werken van de motorquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Bluemotion klinkt wel heel anders dan dat ding van Braddie.
Ja ik vond mooi.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je dat gifje nog gezien van het tankstation?
Ben nog niet geweest, maar ook geen noodzaak om 15 minuten te schijten als je toch als enige aanwezig bentquote:
Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.quote:
Ik moet helemaal naar de zon en terug om de reputatie die jij hebt hier in afstand te moeten afleggen. Vergeet dat nooitquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
azpilicueta, ik ga volledig uit zijn weg en nog blijft hij zeiken en het laatste restje goeie naam wat ik heb door de slijk sleuren
Heb je je no fast al verbroken vriend?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.
dieten =/= beste etenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow dacht even dat hier dieet stond ik schrok al. Haha schrokken.
te grootquote:
Oh, wel vervelend dat je het zo hebt afgesloten. Op afstudeeronderzoek misschien na dan..quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel meer georiënteerd denk ik. Nu waren de laatste twee jaar van mijn studie ook kut en zwaar qua privéomstandigheden door nasleep van de scheiding van mijn ouders, dus was er daardoor ook wel een beetje klaar mee. Een baan vinden en diploma ophalen voelde ook echt als positieve afsluiting van een vervelende periode.Hoewel ik mijn afstudeeronderzoek uitvoeren zelf wel erg leuk vond.
ok 10quote:
Al lang, heb een zak mars op en een pizza met een halve liter cola.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je je no fast al verbroken vriend?
ben ik niet bijzonderquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:40 schreef wise het volgende:
[..]Ik wil deze film aanschaffen, waar kan ik hem vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, dus je doet zowel IF als IIFYMquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al lang, heb een zak mars op en een pizza met een halve liter cola.
Ik doe van alles behalve mijn vriendinquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aha, dus je doet zowel IF als IIFYM
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil deze film aanschaffen, waar kan ik hem vinden.
ja, tenzij de vrouw kleiner is dan kan je makkelijk tillen. Tenzij het een blonde schone is van 1.85quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
te grootalleen als de dame voorover met haar gezicht tegen de muur, of beter, raam staat werkt het. Maar niet het, hey, sla je benen om mn middel en dan doe ik mn best om niet op mn bek te gaan terwijl je titties in mn gezicht rondslappen.
sweetquote:
hh yuo soabquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kutafkortingen allemaal trouwens, is om interessant te klinken zeker.
ik heb die film ook gekeken, aanrader 10/10quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sweet![]()
even kijken of ik er een stuk of 5 kan kopen, gewoon voor random verjaardagen waar ik kom.
https://youtubeinmp4.com/quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sweet![]()
even kijken of ik er een stuk of 5 kan kopen, gewoon voor random verjaardagen waar ik kom.
Mits.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
ja, tenzij de vrouw kleiner is dan kan je makkelijk tillen. Tenzij het een blonde schone is van 1.85
Echtwel deed je netquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor mij ben je speciaal, maar namens TARDIS. kan ik niet spreken
It goes on and on and on and onquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook weer niet vriend, maar je snapt toch wel wat ik bedoel. Opso, Crip, Ober, Ama, Crack, Samzz the list goes on and on
iddquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef wise het volgende:
[..]
ja, tenzij de vrouw kleiner is dan kan je makkelijk tillen. Tenzij het een blonde schone is van 1.85
Is makkelijker dan Intermittent Fasting en If it first your macrosquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kutafkortingen allemaal trouwens, is om interessant te klinken zeker.
Ga Repo Man - The Genetic Opera kijken danquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou wel van die gekke filmsik zag laatst ook zo'n crazy fuck film waarvan i kdacht wtf kijk ik man echt maar was nice
EN MET LIL KLEINEEEE JAWEEEEL
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef wise het volgende:
[..]
https://youtubeinmp4.com/
met die downloaden en omzetten naar dvd
Je hoerenmoeder wise, je hoerenmoeder.quote:
HOU NOU OP OVER MIJ MANquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor mij ben je speciaal, maar namens TARDIS. kan ik niet spreken
Ja, dat had ik niet mogen doen want ik wil de band die ik heb met TARDIS. niet verliezen. Ik beken schuldquote:
wattes?quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ga Repo Man - The Genetic Opera kijken dan
ah topquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet mogen doen want ik wil de band die ik heb met TARDIS. niet verliezen. Ik beken schuld
Zou echt dramatisch zijn als de jostiband uit elkaar gaat idd.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet mogen doen want ik wil de band die ik heb met TARDIS. niet verliezen. Ik beken schuld
I don't want to run away but I can't take it, I don't understandquote:
danke grammar furherquote:
Mijn mobiel gaat ook weer sneller leegquote:
If you're not the one then why does my soul feel glad today?quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
It goes on and on and on and on
When me and you party together
I wish this night would last forever
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou wel van die gekke filmsik zag laatst ook zo'n crazy fuck film
oke danielquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
I don't want to run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?
Daniel, when I first saw youquote:
Heb hier echt geen antwoorden op, lastige vragenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
If you're not the one then why does my soul feel glad today?
If yourre not the one then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine then why does your heart return my call
If you are not mine would I have the strength to stand at all
Toffe filmquote:
Enige constante in de antwoorden dat ben jij, Profquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb hier echt geen antwoorden op, lastige vragen
quote:
Ik heb nog 56%, neem wat van mijquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
5% ik voel het leven uit me glijden
Graag, duw jouw powerunit maar in mijn openingquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb nog 56%, neem wat van mij
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Graag, duw jouw powerunit maar in mijn opening
a b a c a b bquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |