quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en we gaan naar de wc met de deur open ..
Ik heb wel een tip voor je.quote:
Wat voor kleding.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:44 schreef madeliefff het volgende:
Wie weet nog wat mannenkleding winkels voor me op te noemen. Niet te duur ( of nuja er is wss nu wel sale) Ik ken meer vrouwenwinkels..
doe ik ook altyd. Kun je verder blijven kletsenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en we gaan naar de wc met de deur open ..
Wowwwwwwwquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
domme trut, ik geef je 2 tips en je doet er NIETS mee
Nee, ik ga voor crack en zou het toch altijd afleggen tegen hugequote:
Ik vind dat nog te vroeg bij Nootmansquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe ik ook altyd. Kun je verder blijven kletsen
Het is voor mij al een hele opgaaf om mensen te helpen, en dan doe je dat een keer... krijg je dat soort reacties.. nou daarom help ik dus nooit mensen ik wil mijzelf ook goed kunnen voelen als ik weer een goeie tip heb gegeven.quote:
Of aan je kont krabben in je onderbroekquote:
een zomerjas. Netjes of stoer. Ik vind kleding van de WE of jack and jones bijv leuk. Maar nu hebben ze niks leuks.quote:
oke oke ik liet mij even gaan. Ben weer kalm nu.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o dit was een tip. Okok sorry . Doe rustig pff
Mango man.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een zomerjas. Netjes of stoer. Ik vind kleding van de WE of jack and jones bijv leuk. Maar nu hebben ze niks leuks.
Ik waardeer al jouw tips als ik die zou krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is voor mij al een hele opgaaf om mensen te helpen, en dan doe je dat een keer... krijg je dat soort reacties.. nou daarom help ik dus nooit mensen ik wil mijzelf ook goed kunnen voelen als ik weer een goeie tip heb gegeven.
Echte liefde is bij elkaar in de onderbroek krabben...quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of aan je kont krabben in je onderbroek
kom vechten danquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is niet jouw persoonlijke vraagbaak Madeliefff.
Jij wel! MANNEN!quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik waardeer al jouw tips als ik die zou krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |