We gaan al jaren niet meer dichtquote:
Omdat na de zomer soms al bekend wordt gemaakt wie bepaalde landen gaan vertegenwoordigen. Anders blijf je openen en sluiten.quote:
Ik luister er gewoon nooit meer naar. Dat helpt prima.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:56 schreef ijs_beer het volgende:
Yodel it is irritant, oorwurmen zijn irritant. C'est ca.
Die was leuk ja.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind die van België, van vorig jaar, nog steeds een geweldige oorwurm.
Wat een bazenplaat
Nee klopt.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:34 schreef Koen66 het volgende:
Er is dit jaar echt geen enkel ESF nummer een hit geworden toch?
Nope. Zelfs Italië en België niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:34 schreef Koen66 het volgende:
Er is dit jaar echt geen enkel ESF nummer een hit geworden toch?
ondanks dat de kwaliteit de laatste jaren best ok is, komen er nauwelijks nog hits uit. Na Euphoria was het feitelijk wel op qua hits. In NL deed CATS het nog wel goed, en Douwe een beetje, maar in die jaren deden de winnaars ook niks.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Zelfs Italië en België niet.
En Portugal is een nieuw album aan het maken en men verwachtte dat daar Amar Pelos Dois op zou komen en hij zei 'nah denk het niet hoor, dat hebben we nou wel gehad'
Eens, als ik een lijstje moest maken stond deze bij mij nog steeds op 1quote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind die van België, van vorig jaar, nog steeds een geweldige oorwurm.
Wat een bazenplaat
Hahaha dat ligt eraan. Als het hondenvoer is komen de feestmutsen niet tevoorschijn ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn jullie ook altijd helemaal excited als er een pakketje moet komen, terwijl je het zelf besteld hebt?Ik wel iig.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha dat ligt eraan. Als het hondenvoer is komen de feestmutsen niet tevoorschijn ofzo.
Guilty as charged. Ik kan ook strontchagerijnig worden als het vertraging heeft. Of op een dag wordt geleverd dat ik niet thuis ben en het alleen op m'n thuisadres kan worden bezorgd.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn jullie ook altijd helemaal excited als er een pakketje moet komen, terwijl je het zelf besteld hebt?Ik wel iig.
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Kleding!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:19 schreef ato het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik ben nu eindelijk geabonneerd op Net-flix.
Ik ben begonnen met Break bad, die stond al een tijdje op mijn verlang lijstje.
ik verwacht iets uit China.. dus dan is het èn spannend of het wel zonder gezeur door de douane komt èn ik weet niet precies wanneer het aan de deur wordt afgeleverd. Ik ontving vrijdag ook iets, een dat was ik eigenlijk alweer vergeten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dat is binnen Nederland ook nog wel eens het geval, zelfs als er een tijdsvak wordt aangegeven. Heb ze hier al vaak zat ruim anderhalf uur te vroeg aan de deur gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik verwacht iets uit China.. dus dan is het èn spannend of het wel zonder gezeur door de douane komt èn ik weet niet precies wanneer het aan de deur wordt afgeleverd. Ik ontving vrijdag ook iets, een dat was ik eigenlijk alweer vergeten.
Hè dat is helemaal vervelend ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is binnen Nederland ook nog wel eens het geval, zelfs als er een tijdsvak wordt aangegeven. Heb ze hier al vaak zat ruim anderhalf uur te vroeg aan de deur gehad.
Oh ja Breakin bad, 5 seizoenen zag ik. Ook prima.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kleding!
En breaking bad is een heul vette serie, wordt echt de tijd genomen voor plot- en karakterontwikkelingen. Zeven seizoenen geloof ik, daar ben je wel even zoet mee
Jazeker, is toch altijd wel even afwachten met online bestellen, maar hoef gelukkig niks terug te sturen, past allemaal goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:52 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja Breakin bad, 5 seizoenen zag ik. Ook prima.
Bevalt de kleding die je besteld had?
Monopoly is lekker bezigquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:50 schreef Greys het volgende:
Al die gehaktbaltopics in de active topics list![]()
![]()
![]()
Je moet er dan ook niet tussen gaan liggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn klimop en clematus zaten helemaal onder de luis, ik krijg er gewoon nu jeuk van
Voor in de gehaktbal.quote:
quote:
Met pindasaus, jong!quote:
nee dat snap ik, maar bedankt voor deze tipquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je moet er dan ook niet tussen gaan liggen.
Köttbullar van de Ikea met pindasaus bij de nasi.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
over gehaktballen gesproken ik heb net een paar op, zo lekker zijn die
De postbode kwam.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik verwacht iets uit China.. dus dan is het èn spannend of het wel zonder gezeur door de douane komt èn ik weet niet precies wanneer het aan de deur wordt afgeleverd. Ik ontving vrijdag ook iets, een dat was ik eigenlijk alweer vergeten.
oke dat heb ik nog niet geprobeerd, maar bedankt voor het aanbevelenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Köttbullar van de Ikea met pindasaus bij de nasi.
Maar wat was het?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De postbode kwam.
Gewoon kerstmis in juni
Die heb ik nog nooit gehad en het voelt als een enorm gemis in m'n leven. Waar koop je dat? IK WIL HET.quote:
amazfit pace en alternatieve bandjes voor mijn mi band 2.quote:
gewoon zelf maken. In het Noorden heb je de eierbal, maar dat is een ei in een kerrie-aardappelprutje en dan gefrituurd.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad en het voelt als een enorm gemis in m'n leven. Waar koop je dat? IK WIL HET.
oh wat hebben wij het toch makkelijk, iedere keer valt mijn internetverbinding weg, en dan moeten ze soms weer updaten dat ik geen on demand aankanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:52 schreef Greys het volgende:
M'n vader belde net dat ze weer verkeerde mails van Ziggo kregen. Levering van nieuwe apparatuur op oude adres zelfs na veertig keer bellen enzo.
Dus ik briesend voor de eenenveertigste keer naar Ziggo gebeld (en weer dat bandje 'Ziggo maakt het u graag gemakkelijk') en ze zei dat ze idd de verkeerde bevestigingsmails hadden gestuurd maar dat het ondanks dat heus helemaal goed gaat komen heur!
Ik "weet u dat zeker?"
Zij "Ja hoor, bent u nu weer wat gekalmeerd?"
Kwaaier kan je me dus niet krijgen.
Gaat het weer?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:52 schreef Greys het volgende:
M'n vader belde net dat ze weer verkeerde mails van Ziggo kregen. Levering van nieuwe apparatuur op oude adres zelfs na veertig keer bellen enzo.
Dus ik briesend voor de eenenveertigste keer naar Ziggo gebeld (en weer dat bandje 'Ziggo maakt het u graag gemakkelijk') en ze zei dat ze idd de verkeerde bevestigingsmails hadden gestuurd maar dat het ondanks dat heus helemaal goed gaat komen heur!
Ik "weet u dat zeker?"
Zij "Ja hoor, bent u nu weer wat gekalmeerd?"
Kwaaier kan je me dus niet krijgen.
Oh yessss de Italianenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:28 schreef Fred_B het volgende:
We hebben een nieuw land van de week![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 2): ITALIË
Te lang geleden, die ga ik binnenkort ook maar weer eens bestellenquote:
Heel goed bezig met die topics!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:28 schreef Fred_B het volgende:
We hebben een nieuw land van de week![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 2): ITALIË
Och god jaquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Het past een beetje bij het weer van vandaag
Ik blijf het een leuk nietszeggend feitje vinden dat Marjolein Keuning daar op die keyboard staat te hengsten
Sloeg ook nergens op in 1983 deden zij het al eerder met achtergrondzangeressen op de drum en oa Jody Pijpers op gitaar..Bij het afschuwelijke 'jij en ik'.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een leuk nietszeggend feitje vinden dat Marjolein Keuning daar op die keyboard staat te hengsten
Viel me niet op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:08 schreef TheVulture het volgende:
ik heb het probleem hopelijk nu gevonden, mijn computer had hem op automatisch uitschakelen ter energie besparing, dit heb ik nu niet meer aangevinkt staan, hopen dat dit het probleem wasquote:
Niet kopen, zelf makenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad en het voelt als een enorm gemis in m'n leven. Waar koop je dat? IK WIL HET.
Oeh effe checken zoquote:
Welke extra zenders kan je nu ontvangen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
Net terug van de orthodontist.. Ik heb een hekwerk in m'n mond.
Het plan is twee jaar. Heb nu alleen nog maar boven, over ongeveer een half jaar komt onder erbij. Uiteindelijk komt er ook nog kaakchirurgie bij kijken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke extra zenders kan je nu ontvangen?![]()
Nee seriously, I feel your pain. Hoe lang verwacht de orthodontist dat je hem in moet houden?
Dat was ik. De reclame was van YSL, en dit was het nummer:quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wie schreef hier nou laatst dat hij of zij de muziek van iets zocht (reclame)? En wat was het uiteindelijk ook alweer?
Hoe kan dit nou? Het lijkt wel of ze het expres doen, mijn hemel zeg.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Ziggo heeft m'n ouders op het nieuwe adres twee klantnummer en twee leveringen van apparatuur en twee abonnementen gegeven.
Echt ik HAAT ZE ZO ENORM.
Hoe kan je met één simpele verhuizing nou zeventien dingen fout doen.![]()
Morgen maar weer bellen. Voor de een en veertigste keer. Lijers.
Ongelofelijk ditquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Ziggo heeft m'n ouders op het nieuwe adres twee klantnummer en twee leveringen van apparatuur en twee abonnementen gegeven.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Oh dus toch, die heb ik ook al een paar keer harder gezet tijdens de reclame. Tof nummer!quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was ik. De reclame was van YSL, en dit was het nummer:
Wat is dat toch ook als er iets fout gaat, ze het bij elk bedrijf nog veel erger maken?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Het lijkt inmiddels serieus wel Bananasplitquote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat toch ook als er iets fout gaat, ze het bij elk bedrijf nog veel erger maken?
Mijn held.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stak vanochtend over bij het zebrapad en een jongen van een jaar of 20 heeft zijn speakers duidelijk hard aan bij het wachten op het stoplicht.
Kom ik dichterbij zijn auto, hoor ik NSYNC. Ik moest echt even lachen
Och errem, het failliet van klantvriendelijkheid is daarmee eigenlijk wel aangetoond.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
Wat ik dan WEL weer heel fijn vindt is dat toen ik daarna op m'n werk zat en iemand belde mij daar, dat ik een oudere dame aan de lijn kreeg die verbaasd zei na één keer overgaan "hallo?... heb ik.... u bent een echt mens..? Oh ja nee het verbaast me dat ik meteen iemand aan de lijn krijg en ook nog gewoon een mens en geen bandje, ik wil graag een concert bestellen, kan dat?"
Zo gaat dat dus al tegenwoordig, dat als men een bedrijf belt men verbaasd is dat er nog bedrijven zijn die niet aan keuzemenu's en wachttijden doen.
Vreselijk ja, als mensen bijna schrikken als ze meteen iemand aan de lijn krijgen bij een bedrijf zegt dat inderdaad genoeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Och errem, het failliet van klantvriendelijkheid is daarmee eigenlijk wel aangetoond.![]()
![]()
[gal spuwt] Zelfs bij de fakking gemeente hier krijg je al een bandje, een publieke organisatie.In een plattelandsgemeente zelfs ook nog
[/gal spuwt]
Merkel heeft echt een raar hoofd hehe.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat homo's in Duitsland voor vandaag nog niet mochten trouwen.
Blij dat het nu wel mag.
Ondanks Merkel, die tegen stemde.
'Ik heb niks tegen homo's, maar...'quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat homo's in Duitsland voor vandaag nog niet mochten trouwen.
Blij dat het nu wel mag.
Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren dat ik meteen iemand aan de lijn kreeg. Zelfs als ik de huisarts bel krijg ik eerst een keuzemenu.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk ja, als mensen bijna schrikken als ze meteen iemand aan de lijn krijgen bij een bedrijf zegt dat inderdaad genoeg.
Gelukkig zitten er bij merkel een bijzonder goed stel hersens in, erg sterke politica. Heel anders dan dat wicht van een May.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Merkel heeft echt een raar hoofd hehe.
Dit had ik niet verwacht van haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Blij dat het nu wel mag.
Dat er hierover gestemd 'mocht' worden is idd een prima zaak ondanks haar eigen afkeer. Toch vind ik iemand die zelf tegen dit soort gelijke rechten stemt absoluut geen 'leider van het vrije westen' wat ze altijd genoemd wordt. Integendeel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ondanks dat ze zelf dan tegen stemt (moreel onjuist imo) (wat nog eens best zou kunnen om de hardliners in haar partij niet tegen dr te krijgen trouwens) ben ik wel fan van haar als politica. Dat ze hier een vrije kwestie van maakte voor haar fractie zodat er gestemd kon worden, zodat het geen verkiezingstopic ging worden. Zo houdt ze de SPD de wind uit de zeilen.
Ik ben het volkomen met je eens, andere EU landen lopen haar ook te veel achter na.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat er hierover gestemd 'mocht' worden is idd een prima zaak ondanks haar eigen afkeer. Toch vind ik iemand die zelf tegen dit soort gelijke rechten stemt absoluut geen 'leider van het vrije westen' wat ze altijd genoemd wordt. Integendeel.
En dat schaffen van haar viel me ook een tikkie tegen, want ze lijkt het totaal niet onder controle te hebben. Let wel, ik ben en zal altijd VOOR het helpen van echte vluchtelingen zijn, maar al die hele hordes 'vluchtelingen' uit veilige landen maken er nogal een teringzooi van en daar heeft ze nul oplossing voor.
Schaffen das, vond ik op het moment zelf mooi , straalde kracht uit. Maar inderdaad valt dat vluchtelingenbeleid voor degenen uit veilige landen vies tegen. (Het terugsturen naar eigen land moet veel adequater gebeuren.) De titel Leider van de westerse wereld die haar toegedicht vind dan ik wat overdreven idd. Uiteindelijk moet Europa het in z'n geheel doen, dus laat Macron het woord maar voeren en Nederland en Duitsland de boekhouders spelen bij wijze van spreken. Verder blijft ze wel een bekwame politica, anders hou je het in Duitland niet al 12 jaar uit op die positie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat er hierover gestemd 'mocht' worden is idd een prima zaak ondanks haar eigen afkeer. Toch vind ik iemand die zelf tegen dit soort gelijke rechten stemt absoluut geen 'leider van het vrije westen' wat ze altijd genoemd wordt. Integendeel.
En dat schaffen van haar viel me ook een tikkie tegen, want ze lijkt het totaal niet onder controle te hebben. Let wel, ik ben en zal altijd VOOR het helpen van echte vluchtelingen zijn, maar al die hele hordes 'vluchtelingen' uit veilige landen maken er nogal een teringzooi van en daar heeft ze nul oplossing voor.
Op zich heb ik altijd bewondering voor haar gehad.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schaffen das, vond ik op het moment zelf mooi , straalde kracht uit. Maar inderdaad valt dat vluchtelingenbeleid voor degenen uit veilige landen vies tegen. (Het terugsturen naar eigen land moet veel adequater gebeuren.) De titel Leider van de westerse wereld die haar toegedicht vind dan ik wat overdreven idd. Uiteindelijk moet Europa het in z'n geheel doen, dus laat Macron het woord maar voeren en Nederland en Duitsland de boekhouders spelen bij wijze van spreken. Verder blijft ze wel een bekwame politica, anders hou je het in Duitland niet al 12 jaar uit op die positie.
ze blijft een Christen opgegroeid in de DDR uiteindelijk...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:10 schreef ato het volgende:
[..]
Op zich heb ik altijd bewondering voor haar gehad.
Ik hoorde dat zij tegen stemde vanwege haar geloof, het blijft mij toch steken.
Ik ben een echte atheïst, maar ik begrijp het dan weer wel, dat je als Christen niet achter het homo huwelijk staat.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ze blijft een Christen opgegroeid in de DDR uiteindelijk...
Maar wat dan als je niet gelovig bent en ook tegen homo huwelijk bent. Ik geloof niet dat geloof uit de politiek halen verschil maakt of een oplossing is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:21 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook wel dat je er persoonlijk vanuit je geloof tegen zou kunnen zijn, maar als politicus zou je het juiste met je volk voor moeten hebben. Gelijke rechten voor iedereen, ondanks je geloofsovertuiging.
Er zijn immers ook geloven die niet alleen anti homo-huwelijk zijn, maar in het geheel anti-homo. Dat soort opvattingen horen ook niet thuis bij politici die vólksvertegenwoordigers zijn.
Prima dat ieder z'n eigen geloof heeft, maar hou dat buiten de politiek. En dat geldt in mijn eigen boekje dus niet alleen voor Merkel uiteraard maar voor élk geloof en élke politicus. Zo zou het in mijn beleving moeten zijn, politiek en wetten en rechten zouden compleet los moeten staan van religie.
Nee alles haal je er idd niet mee uit maar ik vind sowieso - los van homohuwelijk - dat religie en politiek totaal los zouden moeten staan. In een ideale wereld dan..quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat dan als je niet gelovig bent en ook tegen homo huwelijk bent. Ik geloof niet dat geloof uit de politiek halen verschil maakt of een oplossing is.
Alle meningen kom je tegen in de politiek en niet alles hangt aan geloof.
Iets compleet anders:
Ik ga zo nog een aflevering Grace & Frankie kijken. Het wordt steeds leuker. Zo heerlijk na een lange werkdag
Van yamsquote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig hoe dingen gaan lopen, maar ik vraag niks over de verhaallijn.![]()
Die dochter van Grace nu met haar lube
Ik volg vanaf maandag Wimbledon.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:05 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen begint de tour weer. Nog meer liefhebbers hier?![]()
![]()
Ik keek het nooit, maar laatste paar jaar wel meer interesse erin dus misschien dat ik het ga volgen. Alhoewel het grotendeels niet live te zien is vanwege werk en dan voelt het toch een beetje als het volgen van een serie en dan alleen maar een paar afleveringen in zijn geheel te zien. En van de rest de samenvattingen te lezen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:05 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen begint de tour weer. Nog meer liefhebbers hier?![]()
![]()
Ik vind tennis super leuk om te doen, maar op een of andere manier dodelijk saai om naar te kijken. (zeg ik, die fan is van wielrennen.quote:
Vind ik ook altijd wel jammer, dat idd door werk een groot deel niet te volgen is. Hoewel ik grotendeels er alleen zit komende tijd bedenk ik me nu, dus radio tour aan is geen probleem.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 08:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek het nooit, maar laatste paar jaar wel meer interesse erin dus misschien dat ik het ga volgen. Alhoewel het grotendeels niet live te zien is vanwege werk en dan voelt het toch een beetje als het volgen van een serie en dan alleen maar een paar afleveringen in zijn geheel te zien. En van de rest de samenvattingen te lezen.
Ik wilde al zeggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vind tennis super leuk om te doen, maar op een of andere manier dodelijk saai om naar te kijken. (zeg ik, die fan is van wielrennen.)
nee hoor dat is niet echt stom vind ikquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:53 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik kijk al die sporten alleen maar als Nederland of een Nederlander succesvol is en een kans maakt.![]()
Voetbal kijk ik alleen met oranje en Feyenoord als ze kampioen kunnen worden. De Tour alleen als een Nederlander een klassementskans heeft, tennis alleen als een Nederlander iets groots kan winnen (nooit, dus) etc. Olympische Spelen kijk ik ook alleen de wedstrijden waar Nederland kans maakt op een medaille.
Vast heel stom, maar ik ga er niet om liegen.
Ik ook hoor..quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:53 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik kijk al die sporten alleen maar als Nederland of een Nederlander succesvol is en een kans maakt.![]()
Voetbal kijk ik alleen met oranje en Feyenoord als ze kampioen kunnen worden. De Tour alleen als een Nederlander een klassementskans heeft, tennis alleen als een Nederlander iets groots kan winnen (nooit, dus) etc. Olympische Spelen kijk ik ook alleen de wedstrijden waar Nederland kans maakt op een medaille.
Vast heel stom, maar ik ga er niet om liegen.
Meer omdat ik het anders totaal niet spannend vind en het me niet uitmaakt wie er wint als het geen Nederlander isquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hoor dat is niet echt stom vind ik
je bent meer iemand die graag goed resultaat wil zien voor ons land
De laatste keren deed er toch ook geen Nederlander meequote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer omdat ik het anders totaal niet spannend vind en het me niet uitmaakt wie er wint als het geen Nederlander is![]()
Hoewel.. F1 keek ik wel ook in de jaren dat er geen Nederlander meedeed. De enige uitzondering geloof ik.
Het wordt daarna wel leuker, maar kan me goed voorstellen dat het toch niet zo leuk voor mannen isquote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:00 schreef ato het volgende:
Ik heb de pilot van Frankie & Grace gezien, ik ben er nog niet zo kapot van.
Lijkt mij meer een vrouwen serie. Maar ik geef het nog een kans.
Lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb bospeentjes, nieuwe aardappels en nog wat groentjes in de oven en de wekker gaat nu dus aanvallennnnn
Fuck, vergeten! Straks even terugkijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Kenny die Grease doet bij Beste Zangerstof!
Oeh die tandpijn weet ik nog wel ja, die had ik ook toen ik net een beugel had vroeger (en twee dagen ofzo elke keer nadat ie aangedraaid werd). Sterkte! Maar in mijn herinnering was het wel steeds snel over, hoop dat het voor jou ook zo is!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had restjes. Allemaal vrij zacht eten, m'n tanden voelen aan alsof ze elk moment kunnen breken.
Aandraaien hoeft met de nieuwste beugels gelukkig niet meer, er zit nu een soort draad in met een "geheugen". Het werkt constant terug naar z'n originele vorm, en geeft daarmee je gebit de ideale shape.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh die tandpijn weet ik nog wel ja, die had ik ook toen ik net een beugel had vroeger (en twee dagen ofzo elke keer nadat ie aangedraaid werd). Sterkte! Maar in mijn herinnering was het wel steeds snel over, hoop dat het voor jou ook zo is!
Pas in de 10e aflevering. Ik probeer 1 of 2 per dag te kijken!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck, vergeten! Straks even terugkijken.
Waar ben jij met Frankie en Grace?
Het hangt ook een beetje van de extremiteit af. Mijn bovenkaak een voortanden stonden best ver naar voren dus dan is er meer en langer voor nodig.quote:Op zondag 2 juli 2017 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
Buitenboord bestaat nog. Hier loopt een meisje in groep 8 met eentje in haar nek.
Wow 6 jaar Cee. Ik had geen idee dat beugels zoveel werk waren tot ik Sharie-Ann uit The Voice een paar maanden terug hoorde vertellen hoe lang ze een beugel had en hoe het verslechterde toen ze haar nachtbeugel niet had gedragen. Ik dacht dat die vaste beugels een kwestie van een paar maanden waren en dat het dan klaar en goed was. Maar wow, wat kan er een hoop mis zijn en hoeveel tijd zit er dan in. En dat sommigen dan nog nachtbeugel moeten dragen.
helemaal mee eens over The Voicequote:Op zondag 2 juli 2017 11:25 schreef Nexum het volgende:
The Voice moet echt effe snel weer op de buis komen. Ik kijk de Beste Zangers niet (heb echt niks met dat programma). Ik wil lekker mensen hevig kunnen afkraken of juist schreeuwende uithaalwijven helemaal de hemel inprijzen![]()
![]()
![]()
Aww Cee, wat een pech dan na zes jaar van beugel-pret. Kan me wel voorstellen dat je telkens nog let op dat je niet te harde dingen eet. Ik hoop in ieder geval dat ik m'n volgende controle afspraak (10 augustus!) haal zonder dat er wat los gaat.quote:Op zondag 2 juli 2017 08:37 schreef Cee het volgende:
Wauw, een draad met geheugen.Dat klinkt best eng en ik zou voortdurend bang zijn dat ie op hol slaat.
Die eerste paar dagen na het bijstellen zijn inderdaad niet heel fijn maar het went snel, ik prakte heel veel in die tijd. En uiteindelijk is het 't allemaal waard. Ik had daarvoor nog een plaatjesbeugel en ook een buitenboordbeugel (bestaan die tegenwoordig nog?). Na 6 jaar beugelarij eindelijk verlost van alles, vlak voor Kerst. Twee dagen later viel ik van mijn fiets, op mijn voortanden, die los zaten en toen moest ik twee maanden lang een spalk dat alles weer vast zet.
Tot op de dag van vandaag vind ik het eng om iets hards te eten omdat ik bang ben dat alles losraakt en alles voor niets is geweest.
Ben ook bang van een gewoon controle onderzoek geworden en steeds als ik terug moet komen om een kies te laten vullen o.i.d. heb ik moeite om niet ter plekke te gaan janken.
Verder valt het allemaal wel mee hoor.
Maar ik adviseer dus na het beugelen niet te gaan fietsen.
/liefdagboek
Vandaag is de vloer gelegd in het nieuwe huis, m'n vader is nu op dit moment aan het terug rijden naar oude huis (drie uur rijden met busje en geleende aanhanger) en dan OVERMORGEN rijden ze voor het allerlaatst naar de Duitse grens om nooit meer terug te komenquote:Op maandag 3 juli 2017 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Avond!
Greys, zijn je ouders al helemaal definitief over?
Gelijk afwassen 😚quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Sinds de verhuizing sinds een jaar ook geen vaatwasser hier. Mis hem niet eens eigenlijk.
Ja daarom! Ik ben bang dat ik misschien te pusherig voor ze ben haha maar ik ga in elk geval even een briefje maken met welke knoppen voor de vaatwasser. In Landal ook gedaan voor ze en dat werktequote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wat schattig Greys, ik hoop dat ze hem gaan gebruiken als je het uitlegt! Ze moeten gewoon genieten en dingen doen die leuk zijn. En de vaatwasser de rest laten doen
Van een uur en drie kwartier naar een half uur is toch ook dichterbij?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:08 schreef Greys het volgende:
Voor zus was het eerst een uur en driekwartier rijden, en naar nieuwe huis is het anderhalf uur rijden. Eerst moest ze helemaal links het land oversteken, nu een heel end naar beneden.
Dus het dichtstbijzijnde kind woont op anderhalf uur rijden. Hándig!
En dat noemden ze 'we gaan dichter bij de kinderen wonen'. Erhm....
Nou ja als zij er maar gelukkig zijn, dan rijden we wel wat langer allemaal
Rijst met groente (blokjes wortel, koolrabi, bosui, halve minitomaatjes) en stukjes gerookte kip.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:43 schreef Greys het volgende:
Wat eten jullie?
Hier (weer) pizza en mozzarella met tomaat en brood kruidenboter.
Wel fijn dat ze nog met zijn tweeën zijn! Sommige mensen hebben ouders die alleen zijn en zo ver weg wonen. Als er dan wat is...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:08 schreef Greys het volgende:
Voor zus was het eerst een uur en driekwartier rijden, en naar nieuwe huis is het anderhalf uur rijden. Eerst moest ze helemaal links het land oversteken, nu een heel end naar beneden.
Dus het dichtstbijzijnde kind woont op anderhalf uur rijden. Hándig!
En dat noemden ze 'we gaan dichter bij de kinderen wonen'. Erhm....
Nou ja als zij er maar gelukkig zijn, dan rijden we wel wat langer allemaal
Koning Fred_B.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Een nieuwe week en daarmee een nieuw land van de week![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 3): ZWEDEN
Anderhalf uur.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van een uur en drie kwartier naar een half uur is toch ook dichterbij?![]()
Of zijn ze voor jou dan weer veel verder weg?
[..]
Rijst met groente (blokjes wortel, koolrabi, bosui, halve minitomaatjes) en stukjes gerookte kip.![]()
*Kijkt naar klok.*
Hm, moest er maar eens aan gaan beginnen.![]()
Nog steeds dichterbij.quote:
Oh, ja dat schiet dan ook niet op natuurlijk.quote:Voor haar een kwartier korter, voor mij een kwartier langer.
Handig hè, Instagram?quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:31 schreef ijs_beer het volgende:
Het is International kissing day vandaag blijkbaar.
quote:
Nou..quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
jongens, ik heb een kusje van greys gehad, wie wil mij aanraken![]()
Wilde De Griek misschien iets zeggen?quote:
Haha dit was de Spanjaard met z'n muiles open. Ik maak al m'n honden aan het gapen, kennelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wilde De Griek misschien iets zeggen?
Ze zijn gewoon iets lui en Mediterraans voor jouw leuke ideeënquote:Op donderdag 6 juli 2017 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha dit was de Spanjaard met z'n muiles open. Ik maak al m'n honden aan het gapen, kennelijk.![]()
![]()
Was 27, geen last van gehad want voordat het binnen (werk en thuis) te warm wordt zijn er meer hete dagen nodig. Binnen 22.5 thuis dus valt erg mee!quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon iets lui en Mediterraans voor jouw leuke ideeën
Hoe warm is het bij jou nu, al te warm?
Hier wordt het nu ook zo drukkend. Vies warm, als je bezig bent.quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Was 27, geen last van gehad want voordat het binnen (werk en thuis) te warm wordt zijn er meer hete dagen nodig. Binnen 22.5 thuis dus valt erg mee!
Laatste uur wel erg drukkend buiten. Van dat hoofdpijnweer.
Hoe is het bij jou?
Dat is niet landelijk dan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net dat Kpn zenders omgegooid heeft. En zenders zijn weg waardoor ik wil overstappen. Maar Ziggo vind ik duur en overstappen sowieso
Het zijn zenders in het plus pakket denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:11 schreef ato het volgende:
[..]
Dat is niet landelijk dan?
Tenminste hier in Utrecht zijn er geen zenders omgegooid.
Kusje voor iedereen
Ok,quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn zenders in het plus pakket denk ik.
Kus terug
Ontregeld als in hyper of de hele dag op de pot of all of the above?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:18 schreef ijs_beer het volgende:
Bwoh. Moet geen koffie meer drinken.Raak er helemaal van ontregeld.
Oh! Als zelfs JIJ het al niks vindt van Maan hoef ik er al niet eens naar te luisteren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb net dus dat nieuwe liedje van Maan gehoord, maar wat een baggerlied is dat, als ze voor ons met zo'n liedje op het ESF vertegenwoordigd dan zijn we kansloos
echt jammer vind ik het, want ik had gehoopt op een nieuw leuk liedje van haar
en haar fans zeggen ervan Maan is onze nederlandse Beyoncequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Als zelfs JIJ het al niks vindt van Maan hoef ik er al niet eens naar te luisteren.
Beiden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontregeld als in hyper of de hele dag op de pot of all of the above?
Ach, dat trekt wel bij joh. Morgen kijk je er vast heel anders tegenaan...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb net dus dat nieuwe liedje van Maan gehoord, maar wat een baggerlied is dat, als ze voor ons met zo'n liedje op het ESF vertegenwoordigd dan zijn we kansloos
echt jammer vind ik het, want ik had gehoopt op een nieuw leuk liedje van haar
Ik twijfel ook maar wacht wel tot ie op Netflix staatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand La La land al gezien?![]()
Is het echt volledig musicallerig? Dan kan ik hem skippen.
ja misschien moet ik het wat meer luisterenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ach, dat trekt wel bij joh. Morgen kijk je er vast heel anders tegenaan...
Ik zag hem bij Kpn bij nieuwe films om te huren. Ik denk dat ik wat anders kies.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel ook maar wacht wel tot ie op Netflix staat
Of staat ie dat al
Welke genre is het? Dance of pop?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja misschien moet ik het wat meer luisteren
Dance, en dat is zo niet haar sterkste genrequote:
Die nieuwe "sexy" Netflix serie lijkt me ook wel wat. Van de makers van 50 shades geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag hem bij Kpn bij nieuwe films om te huren. Ik denk dat ik wat anders kies.ik wacht ook wel.
Ik heb nog zoveel op Netflix maar wil ook wel een film tussendoor. En soms start ik niks door gebrek aan kunnen kiezen
Lijkt mij echt een vrouwen serie, alhoewel ik soms vrouwen series wel leuk vind hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die nieuwe "sexy" Netflix serie lijkt me ook wel wat. Van de makers van 50 shades geloof ik.![]()
![]()
Maar toch zag de preview er wel tof uit.
Mwah. Je mist er niet veel aan. Zag net ook dat die nieuwe serie alleen de regisseur van 50 shades heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb 50 shades nooit gekeken. Moet ik dat nog echt gezien hebben?
Ja die zijn leuk!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, ik vind het zo grappig dat Grace en haar ex-man twee van die pittige dochters hebben. Vier pittige mensen in een gezin
Ik houd van musicals maar vond deze zwaar tegenvallen. Ik zou hem skippen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand La La land al gezien?![]()
Is het echt volledig musicallerig? Dan kan ik hem skippen.
Beau vind ik een stuk aangenamer dan Humberto, Humberto vond ik de laatste tijd al niet meer leuk als presentator.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
goedemorgen iedereen
en hoe vinden jullie Beau het doen met rtl summer night, ik vind hem het top doen
Ik vond Beau jarenlang nooit zoveel aan. Al keek ik nooit waar hij in zat. Of hij presenteerde van die slechte programma's.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:48 schreef ato het volgende:
[..]
Beau vind ik een stuk aangenamer dan Humberto, Humberto vond ik de laatste tijd al niet meer leuk als presentator.
Beau blijft ondanks zijn plek bij RTL nog lekker kritisch.
ja vind ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:48 schreef ato het volgende:
[..]
Beau vind ik een stuk aangenamer dan Humberto, Humberto vond ik de laatste tijd al niet meer leuk als presentator.
Beau blijft ondanks zijn plek bij RTL nog lekker kritisch.
Nee ik ben er net waar ze verteld over Phil als ze tegen de camera praat. (Volgens mij werkt dat van je af praten echtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk!en de interactie tussen Brianna en Frankie met die lube in business is ook zo grappig
Heb je Phil al herkend? Die met die zware stem, de ex vlam van Grace? Die zat vroeger in Point Break met lang haar, in die bar met Patrick Swayze. Die speelt altijd zo'n stoere. Zit ook in The Ranch geloof ik. Zo'n toffe kerel vind ik dat.
Frankie steeds met haar 'that Guy guy'quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik ben er net waar ze verteld over Phil als ze tegen de camera praat. (Volgens mij werkt dat van je af praten echt) .
Ik vond die Guy zo een viezerdLogge man, grote neus, te groot en kaal.
Ik ben benieuwd wat nu komen gaat. Ze zijn nu in het ziekenhuis.
Oh en lube, de uitspraak, vind ik zo een mooie klank hebben
volgens mij heb je dan 2 leuke dagen gehadquote:Op zondag 9 juli 2017 10:30 schreef Cee het volgende:
![]()
Afgelopen twee dagen met een Amerikaanse vriendin door het land gesjouwd, gisteren geëindigd bij het pleinfeest in ons dorp waar ze kennis maakte met onze dronken vrienden, 3 uur 's nachts thuis, ik ben gebroken.
Jaquote:
Leuk Ceequote:Op zondag 9 juli 2017 10:30 schreef Cee het volgende:
![]()
Afgelopen twee dagen met een Amerikaanse vriendin door het land gesjouwd, gisteren geëindigd bij het pleinfeest in ons dorp waar ze kennis maakte met onze dronken vrienden, 3 uur 's nachts thuis, ik ben gebroken.
Was vast gezelligquote:Op zondag 9 juli 2017 10:30 schreef Cee het volgende:
![]()
Is Cities Skylines.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Cyan9, is dat zoiets als SimCity?
Bouwen en priegelwerk is echt tof
Nice.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben zo trots dat ik even een crosspostje doe. Naast het ESC steek ik ook veel te veel tijd in city building. Dit is mijn al meer dan 900 uur durende project Valverde.
De hele map.
[ afbeelding ]
De stad zelf van ver af.
[ afbeelding ]
Details.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste twee afbeeldingen zijn vooral voor de details. Praktisch elk hekje, struikje, boompje, etc. voeg ik één voor één toe. Het is niet dat ik te veel tijd om handen heb ofzo.
Niet echt kriskras door NL, want weinig tijd, maar hier in de buurt wat mooie plaatsjes, en de Beekse Bergen, BBQ, sushi, terrasjes, gisteren Amsterdam kriskras gedaan en pas laat terug met de trein, even snel douchen en als afsluiter dorpsfeest. Wel erg gezellig allemaal!quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Cee
Wat voor dingen heb je nog door NL gedaan?
vind ik ook zo geweldigquote:Op zondag 9 juli 2017 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet echt kriskras door NL, want weinig tijd, maar hier in de buurt wat mooie plaatsjes, en de Beekse Bergen, BBQ, sushi, terrasjes, gisteren Amsterdam kriskras gedaan en pas laat terug met de trein, even snel douchen en als afsluiter dorpsfeest. Wel erg gezellig allemaal!
mwah. ik zou toch niet de auto uit stappen.quote:
lolquote:Op maandag 10 juli 2017 12:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
mwah. ik zou toch niet de auto uit stappen.
Zjuulquote:Op dinsdag 11 juli 2017 02:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even iets heel anders, gewoon omdat het kan:
![]()
![]()
Mogguh!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens!![]()
Greys, hoe is het verhuizen gegaan, zijn de klusjes die je voor ogen had nog gelukt?
Ik had het verkeerd gezegd, ik bedoelde Road House, met hem en Patrick Swayze.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, ik herkende Phil niet, maar.. Moet ik Point Break kijken?
Oh ja, knap gezicht!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd gezegd, ik bedoelde Road House, met hem en Patrick Swayze.![]()
En die hoef je niet te kijken hoor maar tis echt zo'n film die de meeste mensen volgens mij ooit weleens gezien hebben maar misschien schat ik dat verkeerd in.
KIJK DAN HOE KNAP DIE PHIL VROEGER WAS!
[ afbeelding ]
Jaquote:
hoi, en heb je mijn fan topic gezien wat ik voor jou gemaakt heb als bedankje voor mijn Maan topic van jouquote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar door die hele zware stem is hij zo goed herkenbaar als je hem ooit eens in een film hebt gezien. Prachtige doorleefde kop. Vond het zo leuk dat ie ook in Frankie en Grace zit!
Sam Eliot toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar door die hele zware stem is hij zo goed herkenbaar als je hem ooit eens in een film hebt gezien. Prachtige doorleefde kop. Vond het zo leuk dat ie ook in Frankie en Grace zit!
Pff dat is lang geleden, maar Gronings museum moet je zeker naar toe en het centrum is echt gezellig.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
Iemand hier eens in Groningen geweest? Ben er binnenkort twee dagen, nog aan- en afraders?
Groninger museum stond op het lijstjequote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:33 schreef ato het volgende:
[..]
Pff dat is lang geleden, maar Gronings museum moet je zeker naar toe en het centrum is echt gezellig.
Je hebt veel leuke kleine dorpjes in omgeving en je bent zo in Drenthe, Zuid Laren is bv leuk.
Hoe lang blijf je daar?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Groninger museum stond op het lijstjeOver de stad zelf ook veel goeds gehoord inderdaad!
Ben er maar 2 dagen.quote:
Oh ja je zei al dat je er 2 dagen bentquote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben er maar 2 dagen.Dus probeer van tevoren al een beetje uit te zoeken wat ik wil doen.
Ik woon er vlakbij, maar toch weet ik niet zo één twee drie wat allemaal aan te raden. Oh ja, klim de Martini toren op als je van een mooi uitzicht houdt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben er maar 2 dagen.Dus probeer van tevoren al een beetje uit te zoeken wat ik wil doen.
*Folkingestraat noteert*quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Groningen-stad is echt wel supergezellig. Het museum is erg tof, idd. Als je wat anders wil dan de grote winkelketens dan moet je in de Folkingestraat kijken. Daar zitten leuke (design)winkels en cafeetjes. Martinitoren is leuk. Verder kan je natuurlijk prima uitgaan en goed eten in Groningen, maar daarvan is wel vrij veel op studenten gericht.
NIET NU NIET NU.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:12 schreef Greys het volgende:
Hier maar even verder, CEE KIJK DE FILM HACHI DOE HET DOE HET DOE HET
Ohhh die ga ik zo checken, da's snel Freddie!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:53 schreef Fred_B het volgende:
Een nieuwe week en daarmee een nieuw land van de week. Deze week via een iets andere formule![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 4): NEDERLAND (Jaren '50-'60-'70)
Nou eh. bedankt. denk ik. Geen backstreetboys dit keer.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
NIET NU NIET NU.
IK KAN HET NOG NIET AAN.
Ik ben in januari voor het tweedst in mijn leven in Groningen geweest.
de eerste keer Grunn was in '96 toen ik daar was om de Backstreet Boys te zien
Erg leuke stad! Vooral met al die sneeuw en zo. Oh ja, het was in de winter. En het was best lang donker en we kwamen er pas laat aan. Dus echt tips voor de zomer heb ik niet.
IK GA EEN HACHI DATUM INPLANNEN.
Zal je altijd zien. Ga je een keer naar Groningen, zijn de Backstreet Boys er niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou eh. bedankt. denk ik. Geen backstreetboys dit keer.![]()
Valt een beetje tegen wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal je altijd zien. Ga je een keer naar Groningen, zijn de Backstreet Boys er niet.
Kan ik me voorstellen, je gaat daar toch een beetje vanuit als je naar Groningen gaat, lijkt me.quote:
Waarom denk je dat ik hier om tips vraag... heb nu dus extra tijd vol te maken.....quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, je gaat daar toch een beetje vanuit als je naar Groningen gaat, lijkt me.
Ja, helaas kan ik je geen tips geven.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier om tips vraag... heb nu dus extra tijd vol te maken.....
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, helaas kan ik je geen tips geven.
Een van de weinige dingen die ik van Groningen weet is dat Cee er eens heen ging om de Backstreet Boys te zien.
Maar ja, als die het dan laten afweten.
Ik was daar vorig jaar mee begonnen maar op een gegeven moment pakte het me niet meer zo. Oh jee. Moet ie terug op mijn lijst nu? Voor of na Hachi?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Als jullie nog eens een serie willen bingen... Sense8![]()
![]()
Ik zou hem vanavond nog aanslingeren, maar als het je vorig jaar niet pakte zal dit seizoen je niet ineens heel anders bevallen denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was daar vorig jaar mee begonnen maar op een gegeven moment pakte het me niet meer zo. Oh jee. Moet ie terug op mijn lijst nu? Voor of na Hachi?
Ik vind het nu na de vierde aflevering leuker worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Als jullie nog eens een serie willen bingen... Sense8![]()
![]()
Ik woon erquote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:26 schreef ijs_beer het volgende:
Iemand hier eens in Groningen geweest? Ben er binnenkort twee dagen, nog aan- en afraders?
Goeie tips Grazz! Dankjewel! Zal dan zeker die straten opzoeken, als er al meerderen over beginnen, moet dat zeker leuk zijn. En de naam van die bakker.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik woon erwat Knut zei. Als je per trein reist kun je vanaf het hoofdstation gewoon voorbij het Groningermuseum lopen (zie je al vanaf station) en dan volg je de meute, je komt dan automatisch in de Folkingestraat terecht. Er hangen nu gekleurde linten boven, als je die volgt kom je weer in andere leuke straten zoals Oude Kijk in 't Jatstraat, Stoeldraaierstraat en Zwanestraat (dit jaar uitgeroepen tot leukste winkelstraat van NL trouwens). In deze straten bevinden zich de meer unieke en alternatievere winkels. Wil je ouderwets shoppen dan ga je naar de Herestraat waar de bekendere ketens zitten net als aan de Westerhaven. Aan de Brugstraat zitten ook wel leuke winkels. Zit een hele goede bakker
met de naam Broodje van eigen deeg, kun je overigens alleen pinnen.
Bij mooi weer zeker even naar de Prinsentuin en Noorderplantsoen. Allemaal op loopafstand vanaf binnenstad.
Mocht je in augustus gaan, ga dan zeker naar Noorderzon (17-27 aug). Tof festival met muziek, theater, kunst etc.
Verder is dit een handige link, maar ik ga ervan uit dat je die al bent tegengekomen https://toerisme.groningen.nl/nl
Ik lag plat. En dat op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goeie tips Grazz! Dankjewel! Zal dan zeker die straten opzoeken, als er al meerderen over beginnen, moet dat zeker leuk zijn. En de naam van die bakker.![]()
Ben er trouwens niet met Noorderzon, dan ben ik er al weer vertrokken. ()
Dat bewegen is ook niet gespeeld, ze heeft geen Parkinson maar wel een tremor. Vanaf haar vijfde al, haar moeder had het ook als ik het wel heb. Zal straks eens terugzoeken, staat ergens in een artikel op haar eigen website.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lees net dat Marijke Helwegen een typetje is. Nooit geweten, ik dacht dat bewegen met haar hoofd ook echt die ziekte was
Oh ik dacht meteen aan die jongen die bij Paul de Leeuw kwam en zogenaamd een verstandelijke beperking had. Zodoende dacht ik dat haar bewegingen dan ook nep waren.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bewegen is ook niet gespeeld, ze heeft geen Parkinson maar wel een tremor. Vanaf haar vijfde al, haar moeder had het ook als ik het wel heb. Zal straks eens terugzoeken, staat ergens in een artikel op haar eigen website.
En dat het helemaal een typetje is geloof ik niet helemaal, wel dat ze het allemaal extra aanzet met dat geroekoekoeeee van die duiven enzo
Typetje Marijkequote:Op woensdag 12 juli 2017 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht meteen aan die jongen die bij Paul de Leeuw kwam en zogenaamd een verstandelijke beperking had. Zodoende dacht ik dat haar bewegingen dan ook nep waren.
Dat met die duiven was ook meer lol, dat zag ik dan wel.
Nu ben ik wel benieuwd hoe ze verder dan normaal is
Staat ie op Netflix? Heb deze in de bios gezien en ik vond het een fijne film. Geen hoogstandje maar blij dat ik hem gezien heb! En schitterende muziek.quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb gisteravond de film Me Before You gezien, ik had echt kippenvel bij die film
Film1 on demand heb ik hem gezien, lijkt me echt vreselijk als je zo verlamd bentquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat ie op Netflix? Heb deze in de bios gezien en ik vond het een fijne film. Geen hoogstandje maar blij dat ik hem gezien heb! En schitterende muziek.
Als ie op Netflix komt ga ik hem nog eens kijken. Alleen al om de muziek. En dat leuke meisjequote:Op donderdag 13 juli 2017 09:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Film1 on demand heb ik hem gezien, lijkt me echt vreselijk als je zo verlamd bent
die mama van Lisa, Amy en Shelley zat ook op het laatst in een rolstoel, of Christopher Reeve die was ook zo erg verlamd toen ie overleed
Imagine Dragons liedje Not Today, als ik er nu naar luister moet ik gewoon huilen, Emilia Clarke bedoel je, zij speelt ook Daenerys in Game of Thronesquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie op Netflix komt ga ik hem nog eens kijken. Alleen al om de muziek. En dat leuke meisje
Já! Paar maanden terug gekeken, mooi.quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb gisteravond de film Me Before You gezien, ik had echt kippenvel bij die film
Nu zijn dat allemaal geen series die ik kijk, maar is zij dat meisje met dat witte haar? Grappigquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Imagine Dragons liedje Not Today, als ik er nu naar luister moet ik gewoon huilen, Emilia Clarke bedoel je, zij speelt ook Daenerys in Game of Thrones
*noteert*quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik keek vanavond naar Saving Mr Banks. Wat een wonderschone film. Waargebeurd, over Walt Disney die de rechten wil krijgen van de dame die Mary Poppins schreef om er een film van te maken. Met Tom Hanks enEmma Thompson
yep dat meisje met het witte haarquote:Op donderdag 13 juli 2017 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Já! Paar maanden terug gekeken, mooi.
[..]
Nu zijn dat allemaal geen series die ik kijk, maar is zij dat meisje met dat witte haar? Grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |