We gaan al jaren niet meer dichtquote:
Omdat na de zomer soms al bekend wordt gemaakt wie bepaalde landen gaan vertegenwoordigen. Anders blijf je openen en sluiten.quote:
Ik luister er gewoon nooit meer naar. Dat helpt prima.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:56 schreef ijs_beer het volgende:
Yodel it is irritant, oorwurmen zijn irritant. C'est ca.
Die was leuk ja.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind die van België, van vorig jaar, nog steeds een geweldige oorwurm.
Wat een bazenplaat
Nee klopt.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:34 schreef Koen66 het volgende:
Er is dit jaar echt geen enkel ESF nummer een hit geworden toch?
Nope. Zelfs Italië en België niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:34 schreef Koen66 het volgende:
Er is dit jaar echt geen enkel ESF nummer een hit geworden toch?
ondanks dat de kwaliteit de laatste jaren best ok is, komen er nauwelijks nog hits uit. Na Euphoria was het feitelijk wel op qua hits. In NL deed CATS het nog wel goed, en Douwe een beetje, maar in die jaren deden de winnaars ook niks.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Zelfs Italië en België niet.
En Portugal is een nieuw album aan het maken en men verwachtte dat daar Amar Pelos Dois op zou komen en hij zei 'nah denk het niet hoor, dat hebben we nou wel gehad'
Eens, als ik een lijstje moest maken stond deze bij mij nog steeds op 1quote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind die van België, van vorig jaar, nog steeds een geweldige oorwurm.
Wat een bazenplaat
Hahaha dat ligt eraan. Als het hondenvoer is komen de feestmutsen niet tevoorschijn ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn jullie ook altijd helemaal excited als er een pakketje moet komen, terwijl je het zelf besteld hebt?Ik wel iig.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha dat ligt eraan. Als het hondenvoer is komen de feestmutsen niet tevoorschijn ofzo.
Guilty as charged. Ik kan ook strontchagerijnig worden als het vertraging heeft. Of op een dag wordt geleverd dat ik niet thuis ben en het alleen op m'n thuisadres kan worden bezorgd.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn jullie ook altijd helemaal excited als er een pakketje moet komen, terwijl je het zelf besteld hebt?Ik wel iig.
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Kleding!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:19 schreef ato het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik ben nu eindelijk geabonneerd op Net-flix.
Ik ben begonnen met Break bad, die stond al een tijdje op mijn verlang lijstje.
ik verwacht iets uit China.. dus dan is het èn spannend of het wel zonder gezeur door de douane komt èn ik weet niet precies wanneer het aan de deur wordt afgeleverd. Ik ontving vrijdag ook iets, een dat was ik eigenlijk alweer vergeten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dat is binnen Nederland ook nog wel eens het geval, zelfs als er een tijdsvak wordt aangegeven. Heb ze hier al vaak zat ruim anderhalf uur te vroeg aan de deur gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik verwacht iets uit China.. dus dan is het èn spannend of het wel zonder gezeur door de douane komt èn ik weet niet precies wanneer het aan de deur wordt afgeleverd. Ik ontving vrijdag ook iets, een dat was ik eigenlijk alweer vergeten.
Hè dat is helemaal vervelend ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is binnen Nederland ook nog wel eens het geval, zelfs als er een tijdsvak wordt aangegeven. Heb ze hier al vaak zat ruim anderhalf uur te vroeg aan de deur gehad.
Oh ja Breakin bad, 5 seizoenen zag ik. Ook prima.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kleding!
En breaking bad is een heul vette serie, wordt echt de tijd genomen voor plot- en karakterontwikkelingen. Zeven seizoenen geloof ik, daar ben je wel even zoet mee
Jazeker, is toch altijd wel even afwachten met online bestellen, maar hoef gelukkig niks terug te sturen, past allemaal goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:52 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja Breakin bad, 5 seizoenen zag ik. Ook prima.
Bevalt de kleding die je besteld had?
Monopoly is lekker bezigquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:50 schreef Greys het volgende:
Al die gehaktbaltopics in de active topics list![]()
![]()
![]()
Je moet er dan ook niet tussen gaan liggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn klimop en clematus zaten helemaal onder de luis, ik krijg er gewoon nu jeuk van
Voor in de gehaktbal.quote:
quote:
Met pindasaus, jong!quote:
nee dat snap ik, maar bedankt voor deze tipquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je moet er dan ook niet tussen gaan liggen.
Köttbullar van de Ikea met pindasaus bij de nasi.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
over gehaktballen gesproken ik heb net een paar op, zo lekker zijn die
De postbode kwam.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik verwacht iets uit China.. dus dan is het èn spannend of het wel zonder gezeur door de douane komt èn ik weet niet precies wanneer het aan de deur wordt afgeleverd. Ik ontving vrijdag ook iets, een dat was ik eigenlijk alweer vergeten.
oke dat heb ik nog niet geprobeerd, maar bedankt voor het aanbevelenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Köttbullar van de Ikea met pindasaus bij de nasi.
Maar wat was het?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De postbode kwam.
Gewoon kerstmis in juni
Die heb ik nog nooit gehad en het voelt als een enorm gemis in m'n leven. Waar koop je dat? IK WIL HET.quote:
amazfit pace en alternatieve bandjes voor mijn mi band 2.quote:
gewoon zelf maken. In het Noorden heb je de eierbal, maar dat is een ei in een kerrie-aardappelprutje en dan gefrituurd.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad en het voelt als een enorm gemis in m'n leven. Waar koop je dat? IK WIL HET.
oh wat hebben wij het toch makkelijk, iedere keer valt mijn internetverbinding weg, en dan moeten ze soms weer updaten dat ik geen on demand aankanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:52 schreef Greys het volgende:
M'n vader belde net dat ze weer verkeerde mails van Ziggo kregen. Levering van nieuwe apparatuur op oude adres zelfs na veertig keer bellen enzo.
Dus ik briesend voor de eenenveertigste keer naar Ziggo gebeld (en weer dat bandje 'Ziggo maakt het u graag gemakkelijk') en ze zei dat ze idd de verkeerde bevestigingsmails hadden gestuurd maar dat het ondanks dat heus helemaal goed gaat komen heur!
Ik "weet u dat zeker?"
Zij "Ja hoor, bent u nu weer wat gekalmeerd?"
Kwaaier kan je me dus niet krijgen.
Gaat het weer?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:52 schreef Greys het volgende:
M'n vader belde net dat ze weer verkeerde mails van Ziggo kregen. Levering van nieuwe apparatuur op oude adres zelfs na veertig keer bellen enzo.
Dus ik briesend voor de eenenveertigste keer naar Ziggo gebeld (en weer dat bandje 'Ziggo maakt het u graag gemakkelijk') en ze zei dat ze idd de verkeerde bevestigingsmails hadden gestuurd maar dat het ondanks dat heus helemaal goed gaat komen heur!
Ik "weet u dat zeker?"
Zij "Ja hoor, bent u nu weer wat gekalmeerd?"
Kwaaier kan je me dus niet krijgen.
Oh yessss de Italianenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:28 schreef Fred_B het volgende:
We hebben een nieuw land van de week![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 2): ITALIË
Te lang geleden, die ga ik binnenkort ook maar weer eens bestellenquote:
Heel goed bezig met die topics!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:28 schreef Fred_B het volgende:
We hebben een nieuw land van de week![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 2): ITALIË
Och god jaquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Het past een beetje bij het weer van vandaag
Ik blijf het een leuk nietszeggend feitje vinden dat Marjolein Keuning daar op die keyboard staat te hengsten
Sloeg ook nergens op in 1983 deden zij het al eerder met achtergrondzangeressen op de drum en oa Jody Pijpers op gitaar..Bij het afschuwelijke 'jij en ik'.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een leuk nietszeggend feitje vinden dat Marjolein Keuning daar op die keyboard staat te hengsten
Viel me niet op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:08 schreef TheVulture het volgende:
ik heb het probleem hopelijk nu gevonden, mijn computer had hem op automatisch uitschakelen ter energie besparing, dit heb ik nu niet meer aangevinkt staan, hopen dat dit het probleem wasquote:
Niet kopen, zelf makenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad en het voelt als een enorm gemis in m'n leven. Waar koop je dat? IK WIL HET.
Oeh effe checken zoquote:
Welke extra zenders kan je nu ontvangen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:08 schreef Cyan9 het volgende:
Net terug van de orthodontist.. Ik heb een hekwerk in m'n mond.
Het plan is twee jaar. Heb nu alleen nog maar boven, over ongeveer een half jaar komt onder erbij. Uiteindelijk komt er ook nog kaakchirurgie bij kijken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke extra zenders kan je nu ontvangen?![]()
Nee seriously, I feel your pain. Hoe lang verwacht de orthodontist dat je hem in moet houden?
Dat was ik. De reclame was van YSL, en dit was het nummer:quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wie schreef hier nou laatst dat hij of zij de muziek van iets zocht (reclame)? En wat was het uiteindelijk ook alweer?
Hoe kan dit nou? Het lijkt wel of ze het expres doen, mijn hemel zeg.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Ziggo heeft m'n ouders op het nieuwe adres twee klantnummer en twee leveringen van apparatuur en twee abonnementen gegeven.
Echt ik HAAT ZE ZO ENORM.
Hoe kan je met één simpele verhuizing nou zeventien dingen fout doen.![]()
Morgen maar weer bellen. Voor de een en veertigste keer. Lijers.
Ongelofelijk ditquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Ziggo heeft m'n ouders op het nieuwe adres twee klantnummer en twee leveringen van apparatuur en twee abonnementen gegeven.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Oh dus toch, die heb ik ook al een paar keer harder gezet tijdens de reclame. Tof nummer!quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was ik. De reclame was van YSL, en dit was het nummer:
Wat is dat toch ook als er iets fout gaat, ze het bij elk bedrijf nog veel erger maken?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
Het lijkt inmiddels serieus wel Bananasplitquote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat toch ook als er iets fout gaat, ze het bij elk bedrijf nog veel erger maken?
Mijn held.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stak vanochtend over bij het zebrapad en een jongen van een jaar of 20 heeft zijn speakers duidelijk hard aan bij het wachten op het stoplicht.
Kom ik dichterbij zijn auto, hoor ik NSYNC. Ik moest echt even lachen
Och errem, het failliet van klantvriendelijkheid is daarmee eigenlijk wel aangetoond.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
Wat ik dan WEL weer heel fijn vindt is dat toen ik daarna op m'n werk zat en iemand belde mij daar, dat ik een oudere dame aan de lijn kreeg die verbaasd zei na één keer overgaan "hallo?... heb ik.... u bent een echt mens..? Oh ja nee het verbaast me dat ik meteen iemand aan de lijn krijg en ook nog gewoon een mens en geen bandje, ik wil graag een concert bestellen, kan dat?"
Zo gaat dat dus al tegenwoordig, dat als men een bedrijf belt men verbaasd is dat er nog bedrijven zijn die niet aan keuzemenu's en wachttijden doen.
Vreselijk ja, als mensen bijna schrikken als ze meteen iemand aan de lijn krijgen bij een bedrijf zegt dat inderdaad genoeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Och errem, het failliet van klantvriendelijkheid is daarmee eigenlijk wel aangetoond.![]()
![]()
[gal spuwt] Zelfs bij de fakking gemeente hier krijg je al een bandje, een publieke organisatie.In een plattelandsgemeente zelfs ook nog
[/gal spuwt]
Merkel heeft echt een raar hoofd hehe.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat homo's in Duitsland voor vandaag nog niet mochten trouwen.
Blij dat het nu wel mag.
Ondanks Merkel, die tegen stemde.
'Ik heb niks tegen homo's, maar...'quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat homo's in Duitsland voor vandaag nog niet mochten trouwen.
Blij dat het nu wel mag.
Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren dat ik meteen iemand aan de lijn kreeg. Zelfs als ik de huisarts bel krijg ik eerst een keuzemenu.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk ja, als mensen bijna schrikken als ze meteen iemand aan de lijn krijgen bij een bedrijf zegt dat inderdaad genoeg.
Gelukkig zitten er bij merkel een bijzonder goed stel hersens in, erg sterke politica. Heel anders dan dat wicht van een May.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Merkel heeft echt een raar hoofd hehe.
Dit had ik niet verwacht van haar.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Blij dat het nu wel mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |