De laatste keren deed er toch ook geen Nederlander meequote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer omdat ik het anders totaal niet spannend vind en het me niet uitmaakt wie er wint als het geen Nederlander is![]()
Hoewel.. F1 keek ik wel ook in de jaren dat er geen Nederlander meedeed. De enige uitzondering geloof ik.
Het wordt daarna wel leuker, maar kan me goed voorstellen dat het toch niet zo leuk voor mannen isquote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:00 schreef ato het volgende:
Ik heb de pilot van Frankie & Grace gezien, ik ben er nog niet zo kapot van.
Lijkt mij meer een vrouwen serie. Maar ik geef het nog een kans.
Lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb bospeentjes, nieuwe aardappels en nog wat groentjes in de oven en de wekker gaat nu dus aanvallennnnn
Fuck, vergeten! Straks even terugkijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Kenny die Grease doet bij Beste Zangerstof!
Oeh die tandpijn weet ik nog wel ja, die had ik ook toen ik net een beugel had vroeger (en twee dagen ofzo elke keer nadat ie aangedraaid werd). Sterkte! Maar in mijn herinnering was het wel steeds snel over, hoop dat het voor jou ook zo is!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had restjes. Allemaal vrij zacht eten, m'n tanden voelen aan alsof ze elk moment kunnen breken.
Aandraaien hoeft met de nieuwste beugels gelukkig niet meer, er zit nu een soort draad in met een "geheugen". Het werkt constant terug naar z'n originele vorm, en geeft daarmee je gebit de ideale shape.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh die tandpijn weet ik nog wel ja, die had ik ook toen ik net een beugel had vroeger (en twee dagen ofzo elke keer nadat ie aangedraaid werd). Sterkte! Maar in mijn herinnering was het wel steeds snel over, hoop dat het voor jou ook zo is!
Pas in de 10e aflevering. Ik probeer 1 of 2 per dag te kijken!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck, vergeten! Straks even terugkijken.
Waar ben jij met Frankie en Grace?
Het hangt ook een beetje van de extremiteit af. Mijn bovenkaak een voortanden stonden best ver naar voren dus dan is er meer en langer voor nodig.quote:Op zondag 2 juli 2017 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
Buitenboord bestaat nog. Hier loopt een meisje in groep 8 met eentje in haar nek.
Wow 6 jaar Cee. Ik had geen idee dat beugels zoveel werk waren tot ik Sharie-Ann uit The Voice een paar maanden terug hoorde vertellen hoe lang ze een beugel had en hoe het verslechterde toen ze haar nachtbeugel niet had gedragen. Ik dacht dat die vaste beugels een kwestie van een paar maanden waren en dat het dan klaar en goed was. Maar wow, wat kan er een hoop mis zijn en hoeveel tijd zit er dan in. En dat sommigen dan nog nachtbeugel moeten dragen.
helemaal mee eens over The Voicequote:Op zondag 2 juli 2017 11:25 schreef Nexum het volgende:
The Voice moet echt effe snel weer op de buis komen. Ik kijk de Beste Zangers niet (heb echt niks met dat programma). Ik wil lekker mensen hevig kunnen afkraken of juist schreeuwende uithaalwijven helemaal de hemel inprijzen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |