Uiteindelijk selecteert "de markt" er dan ook de meest nihilistische bankiers, consultants en advocaten uit. Immers, zo'n spilzuchtige CEO met een God-complex die denkt dat 50% belasting redelijk is, zorgt voor slechtere resultaten dan een schoenmaker die bij z'n eigen leest blijft.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee als klant. Voor moralistische praatjes kan je beter naar de kerk/moskee/synagoge/tempel gaan.
't Jammere is dat die docu helemaal niet over Rothschild gaat maar vooral over de historie van de bankenwereld (FED) en de invloed daarvan op allerlei historische gebeurtenissen, zoals de Amerikaanse burgeroorlog. Het is echt een interessante geschiedenisles, en geen 'vaag youtube-filmpje' of zo. YT bestond toen ook nog helemaal niet, dus de docu zal waarschijnlijk zelfs ooit eens op tv uitgezonden zijn.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Rothschilds hebben wel veel centjes ja.
Maar daar kun je tegenwoordig ook geen oorlogen meer mee winnen.
Ik heb al die docu's al bekeken in 2007. Toen iedereen ging huilen over fractional reserve banking.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
't Jammere is dat die docu helemaal niet over Rothschild gaat maar vooral over de historie van de bankenwereld (FED) en de invloed daarvan op allerlei historische gebeurtenissen, zoals de Amerikaanse burgeroorlog. Het is echt een interessante geschiedenisles, en geen 'vaag youtube-filmpje' of zo. YT bestond toen ook nog helemaal niet, dus de docu zal waarschijnlijk zelfs ooit eens op tv uitgezonden zijn.
Wij keken bij economie in de 4e een docu over de (onvermijdelijke) val van de dollar, want daarvan was teveel in handen van de Chinezen.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik heb al die docu's al bekeken in 2007. Toen iedereen ging huilen over fractional reserve banking.
En toch wordt de (eventuele) invloed ervan zelden meegenomen.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik heb al die docu's al bekeken in 2007. Toen iedereen ging huilen over fractional reserve banking.
Goede post. Het zijn Duivels dilemma's inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hou mij aan de wet. Welke andere norm moet ik dan gaan hanteren? Mijn eigen? En dan zeggen maak maar x over naar de Belastingdienst want dat vind ik redelijk? En dan Piet op de hoek stelt wat meer of minder voor? Gewoon met goede regels komen en niet een lappendeken dat op allerhande gedachten hinkt. Ik heb liever een goed geoutilleerde belastingdienst die meteen kan zeggen: dit kan wel of niet en de regeling is daarvoor bedoeld etc. Vind de onderneming die ik adviseer ook fijner. Nu kan ik helemaal niemand meer spreken. Tsja, dan kies ik zelf de route wel.
Het is ook zeer terecht om daarover te "huilen". Het is een (bewust) defect in het systeem.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En toch wordt de (eventuele) invloed ervan zelden meegenomen.
Zonder fractional reserve banking bestaat onze economie niet meer, klaar. Nou ophouden met jankenquote:Op zondag 11 juni 2017 21:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is ook zeer terecht om daarover te "huilen". Het is een (bewust) defect in het systeem.
Bron? Het is niet waar. Je kunt dat wel zo proberen te framen... En dan beweren: klaar het is het enige wat "werkt". Maar dat is m.i. onzin. Het autoriteitsbeginsel werkt hier niet hoor.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder fractional reserve banking bestaat onze economie niet meer, klaar. Nou ophouden met janken
Oh zeker wel. Maar uiteindelijk moet iedereen toch weer aan de bak.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En toch wordt de (eventuele) invloed ervan zelden meegenomen.
Toch is het haast onmogelijk om naar elke norm voldoende te betalen, zeker naar mate je een hoog inkomen hebt of een groot vermogen. Ook al pas je niet alle mogelijke techniekjes toe om de belasting te verlagen, of maak je van bepaalde aftrekposten e.d. bewust geen gebruik, dan nog zullen er mensen zich focussen op wat je overhoudt en hoe dit in verhouding staat tot het inkomen van anderen.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Goede post. Het zijn Duivels dilemma's inderdaad.
Mijn probleem daarmee is dat men minder minder minder wil (qua belastingafdracht). Terwijl het in mijn optiek best wat meer meer meer kan. En zou moeten. Ik breng dat zelf in hoge mate in de praktijk trouwens. Ik betaal graag en veel. Men krijgt daar ook heel wat voor terug natuurlijk. Is altijd voor verbetering vatbaar.
En @kaas-: zolang dat mij Deo Volente toegestaan wordt blijf ik "zaniken".![]()
-- "Overal zanikt bagger" --
OVERAL ZANIKT BAGGER
ZWACHTELEND ROND DE REUZENLAARZEN
WAARIN IK MIJN TIJD BEKLIM HAAST VERZADIGD JA
MAAR HET IS NOG STEEDS DE MIJ BEMESTENDE TIJD
MIJN VOERTUIG VORE EN TROG
LUCEBERT
In 2007 legde de hoogleraar Macro-economie zijn toehoorders, mij incluis, uit dat bancaire faillissementen toch vooral als iets van het verleden gezien moesten worden.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij keken bij economie in de 4e een docu over de (onvermijdelijke) val van de dollar, want daarvan was teveel in handen van de Chinezen.
Ik had (FED) achter 'bankenwereld' gezet omdat het instituut in de documentaire (maar nu, heden ten dagen, of sinds 1913 ook in de realiteit) centraal staat, maar ik bedoelde er niet mee te zeggen dat de bankenwereld de 'FED' is. Misschien niet handig verwoord, maar dat had je er denk ik ook wel zelf uit kunnen opmaken.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
Leuk toch, de Fed die pas sinds 1913 bestaat heeft een rol in de Amerikaanse burgeroorlog gehad die plaatsvond in 1861-1865. Tijdmachines, he?
Lulkoek, Trump is spilziek zat, hij geeft het alleen uit aan de allerrijksten.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Bestaan er overheden die niet spilziek zijn? Trump wellicht.
Dat klopt. Ik heb al eens eerder gezegd dat het mij niets verbaasde dat jij het zover hebt weten te brengen of het forum. Die genuanceerdheid vind ik altijd wel fijn. Terwijl je natuurlijk een nare rechtse bal bent.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch is het haast onmogelijk om naar elke norm voldoende te betalen, zeker naar mate je een hoog inkomen hebt of een groot vermogen. Ook al pas je niet alle mogelijke techniekjes toe om de belasting te verlagen, of maak je van bepaalde aftrekposten e.d. bewust geen gebruik, dan nog zullen er mensen zich focussen op wat je overhoudt en hoe dit in verhouding staat tot het inkomen van anderen.
Haha, mooi.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In 2007 legde de hoogleraar Macro-economie zijn toehoorders, mij incluis, uit dat bancaire faillissementen toch vooral als iets van het verleden gezien moesten worden.
Dat laatste neem ik maar als een compliment.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb al eens eerder gezegd dat het mij niets verbaasde dat jij het zover hebt weten te brengen of het forum. Die genuanceerdheid vind ik altijd wel fijn. Terwijl je natuurlijk een nare rechtse bal bent.![]()
Tijdens de laatste crisis waren er genoeg gedupeerde mensen die het wel hadden willen horen, denk ik zo.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Maar uiteindelijk moet iedereen toch weer aan de bak.
Doemdenkerij slaat bij niemand aan, behalve bij wat dubieuze einzelgangers.
Niet heffen en wel heffen en over de balk smijten zijn twee verschillende dingen. Alleen de laatste valt in de categorie spilziek.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lulkoek, Trump is spilziek zat, hij geeft het alleen uit aan de allerrijksten.
Die voorlaatste zin ook. Dat was een echt compliment.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat laatste neem ik maar als een compliment.
Je hebt blijkbaar niet erg opgelet dan gezien Trumps aangekondigde uitbreiding van het defensie budget.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet heffen en wel heffen en over de balk smijten zijn twee verschillende dingen. Alleen de laatste valt in de categorie spilziek.
Een ding is zeker; al zou het wél noodzakelijk zijn, er valt niets voor te zeggen dat de Fed (dank u Kowloon) niet onder direct toezicht van de staat zou hoeven te staan.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Bron? Het is niet waar. Je kunt dat wel zo proberen te framen... En dan beweren: klaar het is het enige wat "werkt". Maar dat is m.i. onzin. Het autoriteitsbeginsel werkt hier niet hoor.
De held. Vandaag de dag zou hij dat stellig herhalen denk ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In 2007 legde de hoogleraar Macro-economie zijn toehoorders, mij incluis, uit dat bancaire faillissementen toch vooral als iets van het verleden gezien moesten worden.
Aan de huisvesting van de familie Trump wordt een vermogen uitgegeven, meer dan ooit voor enig andere president. En zo zijn er nog veel meer spilzieke zaken.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Daar is zat voor te zeggen, het ECB staat ook niet onder direct toezicht van de staat. En gegeven het feit dat de staat ineens Trumpachtig kan zijn is onafhankelijkheid een goede zaak.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een ding is zeker; al zou het wél noodzakelijk zijn, er valt niets voor te zeggen dat de Fed (dank u Kowloon) niet onder direct toezicht van de staat zou hoeven te staan.
Ja goed plan, laten we de Hoge Heren van de regering beslissen wanneer er centjes bij moeten komen.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een ding is zeker; al zou het wél noodzakelijk zijn, er valt niets voor te zeggen dat de Fed (dank u Kowloon) niet onder direct toezicht van de staat zou hoeven te staan.
Singapore en andere lokale overheden wellicht.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wie was dat?quote:Op zondag 11 juni 2017 21:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de 10 gekste dingen die ik de afgelopen 20 jaar heb gehoord. Het kan niet waar zijn maar is dat wel. Je kunt er dan zeker van zijn dat bepaalde belangen dan gerespecteerd en gehonoreerd worden. En zo geschiedde... Het is best een rare wereld waarin wij leven. Zoveel is zeker.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou, wat een rare wereld is het waarin een wereldwijde crash zich voordoet en regeringen niet zomaar de banken failliet laten gaan, dat had namelijk het lot van de minst bedeelden zo veel verbetert, je weet toch!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de 10 gekste dingen die ik de afgelopen 20 jaar heb gehoord. Het kan niet waar zijn maar is dat wel. Je kunt er dan zeker van zijn dat bepaalde belangen dan gerespecteerd en gehonoreerd worden. En zo geschiedde... Het is best een rare wereld waarin wij leven. Zoveel is zeker.
Doe je nou je best om ongeïnformeerd over te komen of is het pure incompetentie?quote:Op zondag 11 juni 2017 21:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Why not both?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe je nou je best om ongeïnformeerd over te komen of is het pure incompetentie?
Dat laatste weet ik nog zo net niet. Jij lijkt alles zeker te weten. Hoe de wereld "werkt". Dat is een behoorlijk grote broek die je dan aantrekt. Ik ben meer een mens van de twijfel in die zin dat ik het niet zeker weet. Wat is wijzer... Ik kies daar voor mijn modus operandi.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, wat een rare wereld is het waarin een wereldwijde crash zich voordoet en regeringen niet zomaar de banken failliet laten gaan, dat had namelijk het lot van de minst bedeelden zo veel verbetert, je weet toch!
De domheid is weer grenzeloos.
Je twijfelt helemaal niet, je doet gewoon uitspraken als "Dat is gek, dat hoort niet, belangen worden gediend", kortom, je lult weer eens.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik nog zo net niet. Jij lijkt alles zeker te weten. Hoe de wereld "werkt". Dat is een behoorlijk grote broek die je dan aantrekt. Ik ben meer een mens van de twijfel in die zin dat ik het niet zeker weet. Wat is wijzer... Ik kies daar voor mijn modus operandi.
Een zeer slim mens die "daarom" vaak afgebrand wordt alhier. We hebben het in het algemeen niet zo met mensen die slimmer dan ons zijn. Dat is verdacht. Boven het maaiveld.quote:
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een zeer slim mens die "daarom" vaak afgebrand wordt alhier. We hebben het in het algemeen niet zo met mensen die slimmer dan ons zijn. Dat is verdacht. Boven het maaiveld.
''Het is goed dat de mensen achter de geldpersen onafhankelijk zijn van de staat omdat er een Trump aan de macht kan komen.''quote:Op zondag 11 juni 2017 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar is zat voor te zeggen, het ECB staat ook niet onder direct toezicht van de staat. En gegeven het feit dat de staat ineens Trumpachtig kan zijn is onafhankelijkheid een goede zaak.
Ik ben niet zomaar een jongen van de straat. Dat lijk jij als "geslaagde ondernemer" te denken. En dat je door die maatschappelijk geslaagdheid de wijsheid in pacht denkt te hebben. Dus ik neem e.e.a. niet al te serieus maestro.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je twijfelt helemaal niet, je doet gewoon uitspraken als "Dat is gek, dat hoort niet, belangen worden gediend", kortom, je lult weer eens.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:09 schreef GSbrder het volgende:
Uiteindelijk weten wij allemaal niets en de elite ook niet.
Kapotgenuanceerd.
Hoewel dat wel waar is w.s. is dat ook een dooddoener om ons er maar bij neer te leggen. Wat wij niet zouden moeten doen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:09 schreef GSbrder het volgende:
Uiteindelijk weten wij allemaal niets en de elite ook niet.
Kapotgenuanceerd.
Die Hoge Heren zouden we tenminste nog kunnen ophangen. Wie heeft enig idee wie er -met welke motieven- de centjes maken? Dat zijn voor het volk de onbekende Hoge Heren - dé Hoge Heren.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja goed plan, laten we de Hoge Heren van de regering beslissen wanneer er centjes bij moeten komen.
Toch maar wat meer docu's kijken LK.
quote:
Zeer juist.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die Hoge Heren zouden we tenminste nog kunnen ophangen. Wie heeft enig idee wie er -met welke motieven- de centjes maken? Dat zijn voor het volk de onbekende Hoge Heren - dé Hoge Heren.
Als jij het wist was Hillary nu president, niet?quote:
Weten heeft betrekking op het verleden, niet op de toekomst.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij het wist was Hillary nu president, niet?
Mooi dit.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weten heeft betrekking op het verleden, niet op de toekomst.
Prima, dan weten we allemaal niet wat de toekomst zal brengen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weten heeft betrekking op het verleden, niet op de toekomst.
Extrapolatie. Daar zoek je dan naar.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prima, dan weten we allemaal niet wat de toekomst zal brengen.
Dan wordt het morgen 36 graden. Immers, gisteren was het 22 en vandaag 29.quote:
Enkel bij lineaire extrapolatie.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan wordt het morgen 36 graden. Immers, gisteren was het 22 en vandaag 29.
51 graden. Of 7 graden. Maar het was echt serieus hoor. Extrapolatie is een ding om rekening mee te houden.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan wordt het morgen 36 graden. Immers, gisteren was het 22 en vandaag 29.
Doet me denken aan The Black Swan.quote:
Ik kan daar niet precies de vinger op leggen. Maar dat lijkt me een filosofische kwestie. Niet iets wat daarmee te maken heeft.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Black Swan.
Het leven van een kalkoen is overzichtelijk. De mens is z'n vriend... tot Thanksgiving.
Toch blijft het slechts bij voorspellingen. Je kunt er wel iets over zeggen, maar het is nooit uit te sluiten dat we er faliekant naast zitten.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
51 graden. Of 7 graden. Maar het was echt serieus hoor. Extrapolatie is een ding om rekening mee te houden.
Het betekent dit: "ervaringsgegevens toepassen op een ander gebied"
Sommige dingen zijn niet te extrapoleren op basis van data uit het verleden. Anders was de toekomst een perfect product van effecten uit het verleden. Of we kennen het hele verleden niet, of er zijn onvoorspelbaarheden die de toekomst veranderen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet precies de vinger op leggen. Maar dat lijkt me een filosofische kwestie. Niet iets wat daarmee te maken heeft.
Dat weet iedereen die het enigszins serieus volgt. Mensen die geen interesse hebben kunnen de premier niet eens aanwijzen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die Hoge Heren zouden we tenminste nog kunnen ophangen. Wie heeft enig idee wie er -met welke motieven- de centjes maken? Dat zijn voor het volk de onbekende Hoge Heren - dé Hoge Heren.
Dat klopt. Maar dat handelt over de kans dat iets uitkomt gebaseerd op ervaring. En dat is iets sterker qua voorspellingsgedrag dan puur toeval. Wat jij zegt is zoiets als het voorspellen van de kans op een gebeurtenis: altijd 50%, het gebeurt wel of het gebeurt niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch blijft het slechts bij voorspellingen. Je kunt er wel iets over zeggen, maar het is nooit uit te sluiten dat we er faliekant naast zitten.
Van alle manieren die niet werken, is deze wijze van voorspellen inderdaad de beste. Dat de rest slechter is, maakt deze nog niet goed.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat handelt over de kans dat iets uitkomt gebaseerd op ervaring. En dat is iets sterker qua voorspellingsgedrag dan puur toeval.
Ik ben wiskundige, dus kansrekening is te ingewikkeld voor mij.quote:Wat jij zegt is zoiets als het voorspellen van de kans op een gebeurtenis: altijd 50%, het gebeurt wel of het gebeurt niet.
Gewoon even kijken hoeveel deugmensen met superioriteitsgevoel er willen happen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe je nou je best om ongeïnformeerd over te komen of is het pure incompetentie?
Als je ook nog zou willen weten hoe laat dan werkt extrapoleren vrij aardig. Voor natuurkundige verschijnselen is het zo gek nog niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Morgen komt de zon op, aldus mijn voorspelling.
Oh wat slecht. En die is tegenwoordig een flinke DNB-bigshot haha. Broertje van Otto trouwens he. Leuke verjaardagen hebben die denk ik.quote:
Ik was al wat verbaasd. U is een slim mens. Maar ja, vrouw EN logisch denkend. Ik zal eeuwig niet kunnen wennen aan dat concept. Dat is mijn defect.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben wiskundige, dus kansrekening is te ingewikkeld voor mij.
Het heeft vrij weinig met deugen te maken. Meer met basale kennis van de plannen van Trump.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Gewoon even kijken hoeveel deugmensen met superioriteitsgevoel er willen happen.
Whehe, geeft wel vertrouwen zo.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wat slecht. En die is tegenwoordig een flinke DNB-bigshot haha. Broertje van Otto trouwens he. Leuke verjaardagen hebben die denk ik.
Wacht, hij heeft plannen?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het heeft vrij weinig met deugen te maken. Meer met basale kennis van de plannen van Trump.
Gewoon filosoof trouwens. Alles wat Ewald Engelen over economie zegt moeten we dus even serieus nemen als wat Friek erover zegt. Of Drugshond.quote:
Hij moet nu wel op driekwart van het dagelijkse kratje zitten.quote:
Derhalve gaat zij zinloos onder.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Morgen komt de zon op, aldus mijn voorspelling.
We mogen en moeten aannemen dat de man dement is. Geen doekjes omwinden wat dat betreft. Plannen hopelijk niet serieus nemen. Virtueel uitvoeren. Met een filmpje daarbij zodat hij kan zien dat zij wil opgevolgd wordt. Meer niet doen.quote:
Doet me hier aan denken. 'Lets make a horizon'quote:
1quote:
Ik moet zeggen dat hij zelfs uitstekende plannen heeft.quote:
Eens. Anti-China coalitie moet nog wat los komen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij zelfs uitstekende plannen heeft.
Laat je niet kisten Bart. Ik geloof ze ook niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:44 schreef Bart2002 het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik hier aan het raaskallen ben wegens alcohol. But your mileage may vary.
Hartverwarmende steun. En je weet: ik weet wie het zegt. Poeppie.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat je niet kisten Bart. Ik geloof ze ook niet.
Dat ligt niet aan alcohol, maar aan dat je een mongool bent.
Levert wel veel hilariteit op en waarschijnlijk ook wel veel Democratische overwinningen op andere vlakken.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
Het gebeurt niet zo vreselijk vaak dat we volledig op dezelfde lijn zitten, maar evenals PT hoop ik echt ontzettend dat Trump daar gewoon acht jaar zit.
Vind ik beide niet zo interessant, ik vind het vooral belangrijk omdat elke dag extra dat Trump in het Witte Huis zit, meer draagvlak voor EU-integratie creëert.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Levert wel veel hilariteit op en waarschijnlijk ook wel veel Democratische overwinningen op andere vlakken.
Dat lijkt op gelul van een dronken aardbei.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind ik beide niet zo interessant, ik vind het vooral belangrijk omdat elke dag extra dat Trump in het Witte Huis zit, meer draagvlak voor EU-integratie creëert.
Nu ga je bijna als remlof klinken.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind ik beide niet zo interessant, ik vind het vooral belangrijk omdat elke dag extra dat Trump in het Witte Huis zit, meer draagvlak voor EU-integratie creëert.
Zeker gemist dat we de komende jaren een mooie slag gaan slaan op verdere integratie van defensie binnen Europa? Bedankt daarvoor Trump.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat lijkt op gelul van een dronken aardbei.
Volgens mij is remlof ook wel de enige user hier die een even grote euronationalist is als ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nu ga je bijna als remlof klinken.
Vooralsnog zijn het Amerikaanse tanks die onze oostelijke broeders geruststellen. Als die verdomde moffen nou eens wat doen kan het nog wat worden.
Precies. Jammer dat ik z'n geraaskal nog kan lezen in quotes.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat je niet kisten Bart. Ik geloof ze ook niet.
Dat ligt niet aan alcohol, maar aan dat je een mongool bent.
Duitse tanks > Amerikaanse tanksquote:Op zondag 11 juni 2017 22:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nu ga je bijna als remlof klinken.
Vooralsnog zijn het Amerikaanse tanks die onze oostelijke broeders geruststellen. Als die verdomde moffen nou eens wat doen kan het nog wat worden.
U heeft een zwaar leven. Zoveel is zeker.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Jammer dat ik z'n geraaskal nog kan lezen in quotes.
Kan je het volkslied al uit je hoofd?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij is remlof ook wel de enige user hier die een even grote euronationalist is als ik.
Ja leuk, het is enkel relevant wat je ermee doet. Wij trainen enkel op de Veluwe met tanks die we leasen. (quote:
Zou je m doen?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij is remlof ook wel de enige user hier die een even grote euronationalist is als ik.
Jij legt verbanden die niet bestaan. Ondertussen heb jij geen enkel oog voor de dingen die wel echt gebeuren. Zoals vanmorgen in jouw haven. Dat is iets wat echt belangrijk is in tegenstelling tot zelfverzonnen interpretaties.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker gemist dat we de komende jaren een mooie slag gaan slaan op verdere integratie van defensie binnen Europa? Bedankt daarvoor Trump.
Ik bedoelde dan ook meerquote:Op zondag 11 juni 2017 22:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja leuk, het is enkel relevant wat je ermee doet. Wij trainen enkel op de Veluwe met tanks die we leasen. ()
Hield op met lezen na "ondertussen".quote:Op zondag 11 juni 2017 22:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij legt verbanden die niet bestaan. Ondertussen heb jij geen enkel ook voor de dingen die wel echt gebeuren. Zoals vanmorgen in jouw haven. Dat is iets wat echt belangrijk is in tegenstelling tot zelfverzonnen interpretaties.
Ik nu wel, de eerste twee coupletten althans. Tof nummertje, en veel beter dan ons Wilhelmus.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laatst wel even geoefend met de tekst erbij. Maar ben er nog niet.
Meer support voor een Europa door een gebrek aan anders?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat Europa nu plotseling het baken van de Westerse beschaving en democratie is, die verantwoordelijkheid drukt wel op onze schouders nu.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meer support voor een Europa door een gebrek aan anders?
Dat is jouw makke denk ik. Je leest alleen wat je wilt lezen (en wilt weten). De eigen realiteit. Wat je niet uitkomt bestaat derhalve niet.quote:
En op die van gidsland China.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat Europa nu plotseling het baken van de Westerse beschaving en democratie is, die verantwoordelijkheid drukt wel op onze schouders nu.
Zijn die onderdeel van onze Westerse beschaving?quote:
Maar het is toch niet zo plotseling omgeslagen in de VS sinds het aantreden van Trump dat wij ineens het baken van de Westerse beschaving zijn, dit is toch al jaren zo?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat Europa nu plotseling het baken van de Westerse beschaving en democratie is, die verantwoordelijkheid drukt wel op onze schouders nu.
Ja, maar nu moeten we ons er ook naar gaan gedragen.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo plotseling omgeslagen in de VS sinds het aantreden van Trump dat wij ineens het baken van de Westerse beschaving zijn, dit is toch al jaren zo?
Met het duo Merkel en Macron aan het roer?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar nu moeten we ons er ook naar gaan gedragen.
Mark, Merkel en Macron.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met het duo Merkel en Macron aan het roer?
Driemaal M, dat kan geen toeval zijn.quote:
Mayquote:Op zondag 11 juni 2017 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Driemaal M, dat kan geen toeval zijn.
Maar die poppetjes representeren toch iets?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:09 schreef Bart2002 het volgende:
Altijd dat zwakke gelul over de "poppetjes". Dat is toch best een gebrek aan inzicht m.i.
Die doet niet meer may.quote:
Nee, maar de verantwoordelijkheid voor die wereld rust wel op de machtige schouders van gidsland China.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zijn die onderdeel van onze Westerse beschaving?
Niet zelfs een hoop stront?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar die poppetjes representeren toch iets?
Maar China heeft de moraal van een verzopen kat.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar de verantwoordelijkheid voor die wereld rust wel op de machtige schouders van gidsland China.
Waarom omdat ze geen prijsafspraken met de EU aangaan?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar China heeft de moraal van een verzopen kat.
Meer de behandeling van mensen daar.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom omdat ze geen prijsafspraken met de EU aangaan?
Is dit een bestaande uitdrukking? Ik vind hem niet logisch klinken.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar China heeft de moraal van een verzopen kat.
Om de zoveel tijd wordt een tipje van de sluier opgelicht waardoor we elke keer weer opnieuw de achtergebleven individuele indrukken bij elkaar kunnen optellen om een vergankelijk beeld te creëren van hoe de wereld mogelijk in elkaar steekt. Om je intensief bezig te houden met het monster achter de sluier, en daar heeft de inlichtingendienst wel gelijk in, moet je misschien ook wel een dubieuze einzelganger zijn. Gelukkig ben ik slechts een parttime-einzelganger, en houd ik me er slechts sporadisch mee bezig. Maar dat is gelukkig wel genoeg om de pretentie dat de wereld binnen het kenbare te duiden valt blijvend te kunnen weerkaatsen.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de 10 gekste dingen die ik de afgelopen 20 jaar heb gehoord. Het kan niet waar zijn maar is dat wel. Je kunt er dan zeker van zijn dat bepaalde belangen dan gerespecteerd en gehonoreerd worden. En zo geschiedde... Het is best een rare wereld waarin wij leven. Zoveel is zeker.
Is hier ook niet altijd zo geweest als het nu is, hoe het gaat worden of weer terug naar af is nog maar de vraag?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meer de behandeling van mensen daar.
En verder kijkend dan mijn beroerde verwoording?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit een bestaande uitdrukking? Ik vind hem niet logisch klinken.
Het gaat m.i. altijd over de personen. Zij "representeren" wellicht wel iets. Maar in dat "iets" zijn wij niet geïnteresseerd zo lijkt het. Dat is moeilijk. Dus daarom verdiepen we ons in de dynamiek van de personen. Hoe zij overkomen in de media en wat zij gezegd hebben of juist niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar die poppetjes representeren toch iets?
Ik doelde meer op de representatie, Merkel en Macron aan het roer als de leiders van Duitsland en Frankrijk.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het gaat m.i. altijd over de personen. Zij "representeren" wellicht wel iets. Maar in dat "iets" zijn wij niet geïnteresseerd zo lijkt het. Dat is moeilijk. Dus daarom verdiepen we ons in de dynamiek van de personen. Hoe zij overkomen in de media en wat zij gezegd hebben of juist niet.
Het is een zeer luie manier van pretenderen van de interesse in politiek. Natuurlijk is dit de SC. Maar men profileert zich elders ook niet met duidelijke meningen en heldere standpunten en een diep inzicht. Het is wat mij betreft erg veel pretentie en bijzonder weinig inhoud.
Weinig mis met de Chinese moraal. Kan hier en daar wellicht een klein beetje bijgeschaafd worden, maar is dat niet overal het geval?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En verder kijkend dan mijn beroerde verwoording?
Dijenkletser.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft ook al haar naaste maydewerkers ontslagen.
Ik heb er schade nog schande van.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft ook al haar naaste maydewerkers ontslagen.
Je bent niet ready.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:26 schreef john2406 het volgende:
Hier op het (vaste) land is nog genoeg te ruimen voordat ik naar anderen kijk.
Dat boeit m.i. dan juist weer niks. Merkel en Macron. Marx en Menten. Moraly en Mickey Mouse. Bassie en Adriaan. Al die poppetjes. Het mandaat en invloedssfeer reikt niet ver. We stellen er ons veel meer bij voor dan zij kunnen en willen doen. Het is een symbolisch dingetje en niet echt van belang hoe zij precies heten die aan de virtuele touwtjes trekken. Allemaal zwaar overschat qua verwachte en geëiste impact.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de achterliggende representatie, Merkel en Macron aan het roer als de leiders van Duitsland en Frankrijk.
Master wordt burgerlijk met een bult IE of ondernemingsrecht met een bult IE.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan zou ik mij er maar in gaan verdiepen als ik jou was. Kan je mooi uit mijn publicaties putten voor je scriptie.
Als je als les uit WO-II trekt dat je niet op Europees niveau maar op nationaal niveau de joden had moeten vergassen, dan is dat de verkeerde les.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
Hitler was overigens ook een Euronationalist pur sang. Hij heeft meer dan eens uitgelegd dat hij net als de Romeinen, Grieken, Hongaren en Oostenrijkers eerder het op zich zou nemen om Europa te beschermen tegen een externe dreiging, die zich in zijn tijd liet kennen als het (joodse) communisme en zionisme.
Onechte geëngageerdheid idd. Het zou zo bezien net zo goed de SC van GTST kunnen zijn. Politiek als een schouwspel voor de decadente intellectueel.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het gaat m.i. altijd over de personen. Zij "representeren" wellicht wel iets. Maar in dat "iets" zijn wij niet geïnteresseerd zo lijkt het. Dat is moeilijk. Dus daarom verdiepen we ons in de dynamiek van de personen. Hoe zij overkomen in de media en wat zij gezegd hebben of juist niet.
Het is een zeer luie manier van pretenderen van de interesse in politiek. Natuurlijk is dit de SC. Maar men profileert zich elders ook niet met duidelijke meningen en heldere standpunten en een diep inzicht. Het is wat mij betreft erg veel pretentie en bijzonder weinig inhoud.
Ik heb niet de indruk dat jij zijn bedoeling erg goed vertaalt. Dit leidt tot niks.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je als les uit WO-II trekt dat je niet op Europees niveau maar op nationaal niveau de joden had moeten vergassen, dan is dat de verkeerde les.
China heeft de bureaucratie uitgevonden, samen met de meritocratische toelatingsexamens voor nieuwe ambtenaren. Dat zou ook een naar westerse maatstaven correcte behandeling moeten zijn.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meer de behandeling van mensen daar.
Zijn bedoeling is om de EU aan de gaskamers te linken. Dat slaat pas nergens op.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat jij zijn bedoeling erg goed vertaalt. Dit leidt tot niks.
Nee = nee.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar de verantwoordelijkheid voor die wereld rust wel op de machtige schouders van gidsland China.
Nee, het was mijn bedoeling om de foutieve aannames aangaande Hitler en zijn motieven publiekelijk te herzien. Het vermeende nationalisme van Hitler wordt namelijk aan de lopende band aangehaald om de noodzakelijkheid van de EU aan de man te brengen.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Zijn bedoeling is om de EU aan de gaskamers te linken. Dat slaat pas nergens op.
Waarom?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:36 schreef Kaas- het volgende:
Die werkloze nazi mag wel verdwijnen van het forum ja.
Dit soort nare stemmingmakerij. Je bent zelf onderdeel van een minderheid die slechts kort niet meer vervolgd wordt. In Nederland dan. Je zou best wat meer begrip mogen hebben voor andersdenkenden en overigens afwijkende lieden. Je bent m.i. een zeer intolerante homo.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:36 schreef Kaas- het volgende:
Die werkloze nazi mag wel verdwijnen van het forum ja.
Je zoekt waarschijnlijk meer achter mijn post dan er te vinden valt, ik vroeg enkel of Europa met Duitsland en Frankrijk voorop de nieuwe baken voor Westerlijke beschaving en democratie gaat zijn.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat boeit m.i. dan juist weer niks. Merkel en Macron. Marx en Menten. Moraly en Mickey Mouse. Bassie en Adriaan. Al die poppetjes. Het mandaat en invloedssfeer reikt niet ver. We stellen er ons veel meer bij voor dan zij kunnen en willen doen. Het is een symbolisch dingetje en niet echt van belang hoe zij precies heten die aan de virtuele touwtjes trekken. Allemaal zwaar overschat qua verwachte en geëiste impact.
Ik denk dat je het antwoord stiekem zelf al weet.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je zoekt waarschijnlijk meer achter mijn post dan er te vinden valt, ik vroeg enkel of Europa met Duitsland en Frankrijk voorop de nieuwe baken voor Westerlijke beschaving en democratie gaat zijn.
Hehe. Deze wel gelezen. Chille post.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit soort nare stemmingmakerij. Je bent zelf onderdeel van een minderheid die slechts kort niet meer vervolgd wordt. In Nederland dan. Je zou best wat meer begrip mogen hebben voor andersdenkenden en overigens afwijkende lieden. Je bent m.i. een zeer intolerante homo.
Maar tegenwoordig in vergelijking met Europa is het daar met de mensenrechten niet al te goed gesteld heb ik het idee.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:33 schreef Igen het volgende:
[..]
China heeft de bureaucratie uitgevonden, samen met de meritocratische toelatingsexamens voor nieuwe ambtenaren. Dat zou ook een naar westerse maatstaven correcte behandeling moeten zijn.
Niet echt, ik stel slechts een vraag.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord stiekem zelf al weet.
Als je de de geweldadige verovering van Europa door Hitler vergelijkt met de Europese samenwerking in de EU ben je sowieso volledig van het padje af.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Zijn bedoeling is om de EU aan de gaskamers te linken. Dat slaat pas nergens op.
Is het niet alleen anders verpakt?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de de geweldadige verovering van Europa door Hitler vergelijkt met de Europese samenwerking in de EU ben je sowieso volledig van het padje af.
Oh, ik bedoelde jou trouwens niet, maar dat bleek inderdaad niet duidelijk uit m'n post. Excuus.quote:
Wat kan die gozer slap ouwehoeren zeg. Zelfs in de posts van hem die gequote worden staat totaal niets zinnigsquote:
Wehe, klootzak.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde jou trouwens niet, maar dat bleek inderdaad niet duidelijk uit m'n post. Excuus.
Gelukkig zijn die van jouw, de vijandige, beter.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat kan die gozer slap ouwehoeren zeg. Zelfs in de posts van hem die gequote worden staat totaal niets zinnigs
Dat doet dan ook niemand behalve degene die jij bij elkaar hebt verzonnen om dit punt te kunnen maken.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de de geweldadige verovering van Europa door Hitler vergelijkt met de Europese samenwerking in de EU ben je sowieso volledig van het padje af.
quote:Op zondag 11 juni 2017 23:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit soort nare stemmingmakerij. Je bent zelf onderdeel van een minderheid die slechts kort niet meer vervolgd wordt. In Nederland dan. Je zou best wat meer begrip mogen hebben voor andersdenkenden en overigens afwijkende lieden. Je bent m.i. een zeer intolerante homo.
Het antwoord is nee. De vraag is nogal breed en veelomvattend. Die is daarom altijd makkelijk met "nee" te beantwoorden. Verder weten wij niet precies wat "nieuwe beschaving" impliceert. De oude beschaving was al heel goed, zoals de Grieken dat deden. Dus kortom: je kunt er niets mee, met zo'n vraag.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vroeg enkel of Europa met Duitsland en Frankrijk voorop de nieuwe baken voor Westerlijke beschaving en democratie gaat zijn.
Ik zie dat in NWS anders regelmatig voorbijkomen.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat doet dan ook niemand behalve degene die jij bij elkaar hebt verzonnen om dit punt te kunnen maken.
Kijk jij eigenlijk ook naar je eigen piemel wanneer je jezelf aftrekt?quote:
Tja.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig in vergelijking met Europa is het daar met de mensenrechten niet al te goed gesteld heb ik het idee.
Kijk: dat vind ik een vraag die er toe doet.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk ook naar je eigen piemel wanneer je je aftrekt?
Nog wel, ja.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja.
De VS heeft de grootste populaire gevangenen; China is record doodstraffen opleggen maar in de VS worden vergelijkbaar veel mensen door de politie doodgeschoten - uiteraard zonder enige vorm van proces.
Europa doet het idd wel beter. Wmb. is Europa het beschaafdste continent.
Ik denk toch dat jij dat bent. Het zal erom spannen hoor.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben er nog over uit wie ik er van Bart, John en LelekNap nou echt onderuit vind steken.
John, sowieso. Die heeft sinds het vertrek van Japie geen echte concurrentie meer op dat vlak.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben er nog over uit wie ik er van Bart, John en LelekNap nou echt onderuit vind steken.
Neem mij aub!quote:Op zondag 11 juni 2017 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Merkel zorgt voor stabiliteit, pragmatisme en naastenliefde. In de peilingen is ze alweer net zo populair als voor de vluchtelingencrisis.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
De Europese zuigeling is door zijn bloedeigen Mutti Merkel uit z'n bakermat geflikkerd.
Meestal kijk ik in die situatie naar de zaadvragende ogen van het hoofd dat eronder hangt. Maar aangezien de penis zich in een dergelijk scenario tussen het hoofd van die andere persoon en mijn ogen in bevindt is het antwoord ergens ook wel weer een 'ja'.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk ook naar je eigen piemel wanneer je jezelf aftrekt?
De persoon aan wie ik het voeg wel gelukkig.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het antwoord is nee. De vraag is nogal breed en veelomvattend. Die is daarom altijd makkelijk met "nee" te beantwoorden. Verder weten wij niet precies wat "nieuwe beschaving" impliceert. De oude beschaving was al heel goed, zoals de Grieken dat deden. Dus kortom: je kunt er niets mee, met zo'n vraag.
Is wel aan te raden natuurlijk. Voor je het weet heb je een verkeerde beet.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk ook naar je eigen piemel wanneer je jezelf aftrekt?
Filosofie is aan jou niet besteed.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De persoon aan wie ik het voeg wel gelukkig.Maar goed, ik ga wat lezen, fijne avond nog.
Ja daarom ook mijn verbazing waarom China wel als positief gezien werd en de VS niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja.
De VS heeft de grootste populatie gevangenen; China is record doodstraffen opleggen maar in de VS worden vergelijkbaar veel mensen door de politie doodgeschoten - uiteraard zonder enige vorm van proces.
Europa doet het idd wel beter. Wmb. is Europa het beschaafdste continent.
Duidelijk doch ontwijkend antwoord. Ga je nou doen alsof je nooit alleen zingt?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meestal kijk ik in die situatie naar de zaadvragende ogen van het hoofd dat eronder hangt. Maar aangezien de penis zich in een dergelijk scenario tussen het hoofd van die andere persoon en mijn ogen in bevindt is het antwoord ergens ook wel weer een 'ja'.
Iemand die denkt dat filosofie enkel weggelegd is voor een selecte groep kan beter gaan slapen.quote:
China probeert wat aan het klimaat te doen, zodat Nederland niet in de zeespiegelstijging verdrinkt.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daarom ook mijn verbazing waarom China wel als positief gezien werd en de VS niet.
Wat in zijn geval niet zo snel als zo ervaren zal worden. Piemel is piemel toch?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is wel aan te raden natuurlijk. Voor je het weet heb je een verkeerde beet.
Ach weet je, ik zie diverse onopgemerkte pareltjes voorbij komen van je. Paarlen voor de zwijnen natuurlijk. Het is alles zo vluchtig en oppervlakkig. De ondraaglijke lichtheid van het bestaan, zo is dat elke dag haast.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:55 schreef john2406 het volgende:
Dank en dank, die van jouw reken ik dubbel Bart.
Ja dat is wel positief, en zo zal er voor de VS wel iets te bedenken zijn waarin China het weer kut doet.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:59 schreef Igen het volgende:
[..]
China probeert wat aan het klimaat te doen, zodat Nederland niet in de zeespiegelstijging verdrinkt.
Met dit soort newspeak zou je Lady Gaga nog op de troon kunnen krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Merkel zorgt voor stabiliteit, pragmatisme en naastenliefde. In de peilingen is ze alweer net zo populair als voor de vluchtelingencrisis.
Kunderaquote:Op zondag 11 juni 2017 23:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ach weet je, ik zie diverse onopgemerkte pareltjes voorbij komen van je. Paarlen voor de zwijnen natuurlijk. Het is alles zo vluchtig en oppervlakkig. De ondraaglijke lichtheid van het bestaan, zo is dat elke dag haast.
Tja ik mis de mooie woorden, dat kan ik niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ach weet je, ik zie diverse onopgemerkte pareltjes voorbij komen van je. Paarlen voor de zwijnen natuurlijk. Het is alles zo vluchtig en oppervlakkig. De ondraaglijke lichtheid van het bestaan, zo is dat elke dag haast.
Het gaat in Duitsland prima. En in Zweden ook. En in Nederland (intussen) ook (weer).quote:Op maandag 12 juni 2017 00:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met dit soort newspeak zou je Lady Gaga nog op de troon kunnen krijgen.
Ik vind het altijd wel mooi als die "wisecracks" als zodanig opgepikt worden. Wat dat betreft ben je een aanwinst. I.i.g. voor mij.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kundera. Altijd een mooi excuus om deze er in te kunnen gooien;
[ afbeelding ]
Ja, godzijdank kunnen we het nog altijd afmeten aan de VS en China. Maar kijk aub niet terug naar het Europa van twintig jaar geleden.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Het gaat in Duitsland prima. En in Zweden ook. En in Nederland ook.
Roep het van de daken zodat het rond word verteld.quote:
Zonde! Er staat hier nog een halfvolle fles die vandaag op moet, maar ik zal maar genoegen nemen met het compliment. Goede nachtquote:Op maandag 12 juni 2017 00:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi als die "wisecracks" als zodanig opgepikt worden. Wat dat betreft ben je een aanwinst. I.i.g. voor mij.![]()
Ik taai af. Weltrust.
En @kaas-: je bent een machtig stel hersens in een veel te dik lichaam. Op zich niet echt iets om overmoedig over te worden. Nederigheid is gepast en in algemene zin altijd wel netjes.
Zo gaat dat met onbehandelde psychiatrische aandoeningen.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die filmpjes worden steeds gekker.
Wat was er mis met het Europa van 20 jaar geleden?quote:Op maandag 12 juni 2017 00:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, godzijdank kunnen we het nog altijd afmeten aan de VS en China. Maar kijk aub niet terug naar het Europa van twintig jaar geleden.
Dacht trouwens eerst dat het een nieuwe edit was van een "not the bees" filmpjequote:Op maandag 12 juni 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo gaat dat met onbehandelde psychiatrische aandoeningen.
Dat was slecht, man, toen mocht je niet zeggen wat je dacht en we zijn er toch zoveel beter van geworden....echt, nu kom je in de 2e Kamer als je over homeopathische verdunning praat!quote:Op maandag 12 juni 2017 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat was er mis met het Europa van 20 jaar geleden?
Niemand had een mobiele telefoon, internet was voor de happy few, het gedoe met geldwisselen, vliegvakanties waren schreeuwend duur en men rookte nog in openbare gelegenheden en op de werkplek.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat was er mis met het Europa van 20 jaar geleden?
Maar het had ook zo zijn voordelen: aan aids ging men nog gewoon dood.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand had een mobiele telefoon, internet was voor de happy few, het gedoe met geldwisselen, vliegvakanties waren schreeuwend duur en men rookte nog in openbare gelegenheden en op de werkplek.
Kortom, allemaal minder dan in het Europa van nu.
Dat heb ik ook, maar dan toch vooral omdat het op het internet vereeuwigd staatquote:Op maandag 12 juni 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Soms heb ik van die grapjes waar ik me direct na het bedenken ervan schuldig over voel, maar ze dan toch te grappig vind om niet te posten.
Best leuke garp trouwensquote:Op maandag 12 juni 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dan toch vooral omdat het op het internet vereeuwigd staat
Als dan over tien jaar ieders internetactiviteiten op te vragen zijn in een grote databank, en je dan op familiefeestjes en sollicitaties aan moet komen met "Ja, dat vond ik toen grappig".quote:Op maandag 12 juni 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dan toch vooral omdat het op het internet vereeuwigd staat
Geweldige vraag altijd van mensen van voor de mobiele telefoon: "Jamaar, hoe spraken jullie dan met elkaar af enzo".quote:
Ik ben nu eerder gestrest als ik géén telefoon bij me heb. Heb wel eens dat ik er onderweg pas achter kom dat ik mijn telefoon ben vergeten, en dan is er eerst schrik: is de telefoon gejat? Uit mijn broekzak gevallen? Ohnee, ik heb hem op mijn bureau laten liggen. Daarna de paniek: wat als iemand bij probeert te bereiken met belangrijk nieuws? Wat als ík iemand moet bereiken? Dat gaat allemaal in een seconde of drie. Daarna haal ik mijn schouders op en ga verder.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geweldige vraag altijd van mensen van voor de mobiele telefoon: "Jamaar, hoe spraken jullie dan met elkaar af enzo".
Wel zo lekker rustig trouwens zonder mobiele telefoon.
Ja, maar het was ook toen wel de beste plek op Aarde. Alleen most er toen inderdaad nog veel meer gedaan worden om tot een Europese Federatie te komen.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand had een mobiele telefoon, internet was voor de happy few, het gedoe met geldwisselen, vliegvakanties waren schreeuwend duur en men rookte nog in openbare gelegenheden en op de werkplek.
Kortom, allemaal minder dan in het Europa van nu.
Ik heb wat dat betreft echt niets te verbergen.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als dan over tien jaar ieders internetactiviteiten op te vragen zijn in een grote databank, en je dan op familiefeestjes en sollicitaties aan moet komen met "Ja, dat vond ik toen grappig".
De jaren negentig waren fantastisch. Zoals de jaren 60 maar dan met een totaal ongereguleerd internet waar nog geen Sjons kwamen.quote:Op maandag 12 juni 2017 01:10 schreef LelijKnap het volgende:
Die tijd komt nooit meer terug. Een unicum in de geschiedenis.
Hehe, ja, het is een wonder hoe mensen elkaar ontmoetten in de tijd voor internet en mobiele telefoonsquote:Op maandag 12 juni 2017 00:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geweldige vraag altijd van mensen van voor de mobiele telefoon: "Jamaar, hoe spraken jullie dan met elkaar af enzo".
Wel zo lekker rustig trouwens zonder mobiele telefoon.
Ik laat hem vaak heel bewust thuis en inderdaad, na 3 seconden is het heel normaalquote:Op maandag 12 juni 2017 01:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben nu eerder gestrest als ik géén telefoon bij me heb. Heb wel eens dat ik er onderweg pas achter kom dat ik mijn telefoon ben vergeten, en dan is er eerst schrik: is de telefoon gejat? Uit mijn broekzak gevallen? Ohnee, ik heb hem op mijn bureau laten liggen. Daarna de paniek: wat als iemand bij probeert te bereiken met belangrijk nieuws? Wat als ík iemand moet bereiken? Dat gaat allemaal in een seconde of drie. Daarna haal ik mijn schouders op en ga verder.
Uh, nee. PR kan stemmen tot het een ons weegt, PR beslist niet of het de 51e staat wordt, dat beslissen de andere 50. Het was geen bindend referendumquote:Op maandag 12 juni 2017 01:45 schreef remlof het volgende:
Puerto Rico heeft trouwens voor toetreding tot de VS gestemd in een referendum, het wordt de 51e staat.
Dus de vlag van de VS krijgt voor het eerst sinds 1960 (toen Hawaï officieel een staat werd) weer een extra ster.
Boeie.quote:Op maandag 12 juni 2017 02:13 schreef Tijger_m het volgende:
Geldt er ook een verbod voor mensen in NWS om niet te roddelen over POL SC posters, trouwens?
Want dezelfde meneer die gisteren hier liep te janken over POL SC users is aardig bezig in NWS op dat vlak, iets over D66'ers die homo zijn onder andere.
Niet echt maar het is wel weer typerend hypocriet en dan met name het hier binnenstappen op hoge poten omdat iemand iets over hem gezegd had. 3 dagen geleden.quote:
Linkje?quote:Op maandag 12 juni 2017 02:13 schreef Tijger_m het volgende:
Geldt er ook een verbod voor mensen in NWS om niet te roddelen over POL SC posters, trouwens?
Want dezelfde meneer die gisteren hier liep te janken over POL SC users is aardig bezig in NWS op dat vlak, iets over D66'ers die homo zijn onder andere.
Niks mis met twee maten.quote:Op maandag 12 juni 2017 02:13 schreef Tijger_m het volgende:
Kunnen mooi samen een biertje pakken.quote:
Genoeg van gehad dit weekendquote:Op maandag 12 juni 2017 07:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kunnen mooi samen een biertje pakken.
Het Amerikaanse Congres moet daar inderdaad nog over beslissen, maar het staat nu dus wel op de agenda.quote:Op maandag 12 juni 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh, nee. PR kan stemmen tot het een ons weegt, PR beslist niet of het de 51e staat wordt, dat beslissen de andere 50. Het was geen bindend referendum
Nou ja, ik las dat de opkomst slechts 23% was omdat de voorstanders van het status-quo tot een boycot hadden opgeroepen.quote:Op maandag 12 juni 2017 01:45 schreef remlof het volgende:
Puerto Rico heeft trouwens voor toetreding tot de VS gestemd in een referendum, het wordt de 51e staat.
Dus de vlag van de VS krijgt voor het eerst sinds 1960 (toen Hawaï officieel een staat werd) weer een extra ster.
Hehe.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als dan over tien jaar ieders internetactiviteiten op te vragen zijn in een grote databank, en je dan op familiefeestjes en sollicitaties aan moet komen met "Ja, dat vond ik toen grappig".
De voorstanders van het status-quo, dat zijn mensen die graag failliet willen blijven?quote:Op maandag 12 juni 2017 08:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, ik las dat de opkomst slechts 23% was omdat de voorstanders van het status-quo tot een boycot hadden opgeroepen.
23%, dat is nog veel negerenswaardiger dan het Oekraine-referendum bij ons.
Nee.quote:Op maandag 12 juni 2017 01:45 schreef remlof het volgende:
quote:Italy's maverick 5-Star Movement looked set to suffer a severe setback in local elections on Sunday, failing to make the run-off vote in almost all the main cities up for grabs, early results and exit polls said.
If confirmed, the result could undermine the group's hopes of winning national elections, which must be held by May 2018, and suggest that like other anti-establishment parties across the European Union, it is losing steam.
Initial counts showed 5-Star candidates coming third or fourth in Parma, Verona, Palermo, L'Aquila, Catanzaro, Lecce and Genoa, home of the movement's founder, Beppe Grillo.
Its only hope of making the second-round vote on June 25 was in the southern Italian city of Taranto, early results indicated.
"This is a huge defeat for 5-Star," said Matteo Ricci, head of local affairs for the ruling centre-left Democratic Party (PD). "Not only are they not making the run-offs, but they are polling disastrous numbers."
Gaan ze niet doen.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Amerikaanse Congres moet daar inderdaad nog over beslissen, maar het staat nu dus wel op de agenda.
Hier meer achtergrond: https://www.washingtonpos(...)m_term=.38d3dddb73be
Welkom in deze SC. Kom gerust vaker.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Federalisten wees verheugd, ook Italië zingt in deze Europese Lente voorzichtig het zoete, o zo zoete lied van de euroscepticiscepsis.
[..]
Ik ben absoluut geen federalist en ben gematigd sceptisch over het Europese project, maar ik wil populisten gewoon zien branden. Europa is het beste wat we hebben en dat moeten we, ondanks al haar imperfectie, goed preserveren.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Federalisten wees verheugd, ook Italië zingt in deze Europese Lente voorzichtig het zoete, o zo zoete lied van de euroscepticiscepsis.
[..]
Mooi.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juni 2017 09:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vrees eigenlijk alleen nog voor Oostenrijk. Al weet ik niet hoe goed de FPÖ het momenteel in de peilingen doet.
Uh, je quote spreekt jouw uitspraak nogal tegen, 5 star heeft dik verloren en 5 star zijn de euro sceptici, volgens mij. Of mis ik iets?quote:Op maandag 12 juni 2017 08:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hihi. Tijgertje toch. Dat noemen ze 'sarcasme', ouwe vriend.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh, je quote spreekt jouw uitspraak nogal tegen, 5 star heeft dik verloren en 5 star zijn de euro sceptici, volgens mij. Of mis ik iets?
Ja, ja, het is vroegquote:Op maandag 12 juni 2017 09:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi. Tijgertje toch. Dat noemen ze 'sarcasme', ouwe vriend.
Jonge leider, die Kürz van ÖVP.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:08 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is het misschien nog even afwachten of dat niet net zo tijdelijk is als de Schultz-hype.
M5S is een soort LPF in het kwadraat met clown Bassie als leiderquote:Op maandag 12 juni 2017 08:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
ÖVP is die jonge vent van de christendemocraten toch? Die ongeveer hetzelfde wil als Macron?quote:Op maandag 12 juni 2017 09:08 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al is het misschien nog even afwachten of dat niet net zo tijdelijk is als de Schultz-hype.
Hij kan goed dingen horen.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jonge leider, die Kürz van ÖVP.
Soort centrumrechtse Trudeau.
[ afbeelding ]
Vaak aan getrokken door paps, natuurlijk.quote:
Ja, dat zal allemaal heel soepel verlopen, remlove.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:10 schreef Kaas- het volgende:
Eurozone is wel belangrijker dan de rest, nu we richting een two-tier EU gaan. Niet zo boeiend als er in Oost-Europa gekke partijtjes aan de macht komen, zolang ze zich maar aan de fundamentele principes houden.
Oké, Kowloon.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal heel soepel verlopen, remlove.
Vanaf nu ben jij remlove.
Wel: Trump is en blijft een mongool.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het ogenblik is niets zeker in de Amerikaanse politiek
remlof gelooft niet zo in een two-tier EU.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal heel soepel verlopen, remlove.
Vanaf nu ben jij remlove.
Dat is aardig zeker, PR toelaten kost geld en dit Congress gaat geen geld stoppen in zaken waar ze werkelijk geen ruk om geven en die ook nog eens niet vallen in de categorie "geld voor blanke oude en middelbare mannen"quote:Op maandag 12 juni 2017 09:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het ogenblik is niets zeker in de Amerikaanse politiek
Daar zijn meer dan genoeg Amerikanen helemaal niet zo zeker van, helaas. En ook hier hebben we de nodige Trump aanhangers voor wie zwart wit is en groen blauw is.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige zekerheid die ze hebben.
Lovenswaardig uitgangspunt.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is aardig zeker, PR toelaten kost geld en dit Congress gaat geen geld stoppen in zaken waar ze werkelijk geen ruk om geven en die ook nog eens niet vallen in de categorie "geld voor blanke oude en middelbare mannen"
Niet voor lang meer als Trumps belastingplannen doorgaanquote:Op maandag 12 juni 2017 09:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lovenswaardig uitgangspunt.
Dat zijn per slot van rekening ook de mensen die belasting betalen.
Dat is waar en ook blijken de Democraten meer aanhang te hebben dan de Republikeinen in Puerto Rico, wat met dit congres hun kansen nog eens verkleint.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is aardig zeker, PR toelaten kost geld en dit Congress gaat geen geld stoppen in zaken waar ze werkelijk geen ruk om geven en die ook nog eens niet vallen in de categorie "geld voor blanke oude en middelbare mannen"
Volgens mij zijn dat in Nederland toch vooral hardcore internettrollen die vooral de wereld willen zien branden. Maakt niet uit, als het maar kapot gaat. Om hun verdriet over hun maagdelijkheid, hun mislukte carrières en gebrek aan sociale contacten te vergeten.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zijn meer dan genoeg Amerikanen helemaal niet zo zeker van, helaas. En ook hier hebben we de nodige Trump aanhangers voor wie zwart wit is en groen blauw is.
Precies, voor jou is het meer alles of niets. Dus niets.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:17 schreef remlof het volgende:
[..]
remlof gelooft niet zo in een two-tier EU.
Geradicaliseerde kaaskoppen.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat in Nederland toch vooral hardcore internettrollen die vooral de wereld willen zien branden. Maakt niet uit, als het maar kapot gaat. Om hun verdriet over hun maagdelijkheid, hun mislukte carrières en gebrek aan sociale contacten te vergeten.
Laten we hopen dat het inderdaad alleen dat soort kansloze FvD supporters zijnquote:Op maandag 12 juni 2017 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat in Nederland toch vooral hardcore internettrollen die vooral de wereld willen zien branden. Maakt niet uit, als het maar kapot gaat. Om hun verdriet over hun maagdelijkheid, hun mislukte carrières en gebrek aan sociale contacten te vergeten.
Oh nee absoluut niet, ik ben geen autist.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Precies, voor jou is het meer alles of niets. Dus niets.
Beetje kort door de bochtquote:Op maandag 12 juni 2017 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mag je wel wat vaker laten blijken dan.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee absoluut niet, ik ben geen autist.
Zelfs buiten mijn echokamer ben ik nog nooit een Elzies tegen gekomen. Die bevindt zich volgens mij gewoon veilig op een zolderkamer, omhuld door dikke rookwolken van zijn jointjes.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het inderdaad alleen dat soort kansloze FvD supporters zijn
Ik kan het niet helpen, iedere keer dat ik Wierd Duk lees schiet ik in de lach omdat ik zijn naam in het engels interpreteer. Vreemde Eend dusquote:Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef skysherrif het volgende:
Wierd krijgt er weer even vol van langs vandaag
Dat is meestal wel terecht. Uit die man komt deze dagen vooral onzin.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:24 schreef skysherrif het volgende:
Wierd krijgt er weer even vol van langs vandaag
Dat klopt. Maar de aap is allang uit de mouw, Trump is van exact hetzelfde laken een pak. Als je dat nog verdedigt, doe je het alleen om te trollen. Of heb je gewoon een hekel aan negers. Deze president is geen neger, dus altijd beter dan de vorige.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht
Nou vooruit, als je nu nog een trump supporter bent ben je inderdaad niet helemaal lekker, maar in begin campagne als je het niet zo heel erg hebt op globalisme en ook niet de standaard neocon van de republikeinen aanhangt dat je voor Trump was.
Van kale kippen kun je niet plukken.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet voor lang meer als Trumps belastingplannen doorgaan
Kippen met gouden eieren daarentegen...afijn, het is hun zooitje, ik heb alle plannen om de VS te bezoeken de komende jaren kaltgestellt.quote:
Ging gisteren iets retweeten over een aanslag in malmo, met vreemd commentaar erbij. Een mogelijke aanslag, die zo onduidelijk was dat zelfs ik er maar niets over zei.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, iedere keer dat ik Wierd Duk lees schiet ik in de lach omdat ik zijn naam in het engels interpreteer. Vreemde Eend dus
Maar goed, is Livestro weer op hem aan het inhakken of heeft hij het stokje doorgegeven?
twitter:wierdduk twitterde op maandag 12-06-2017 om 00:16:27Onwelwording galore: https://t.co/mwZVS49nmc reageer retweet
Zonde. Leuk land, zeker buiten de politiek.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kippen met gouden eieren daarentegen...afijn, het is hun zooitje, ik heb alle plannen om de VS te bezoeken de komende jaren kaltgestellt.
Hier is nog een heel draadje te lezen over dit soort soft fake news.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ging gisteren iets retweeten over een aanslag in malmo, met vreemd commentaar erbij. Een mogelijke aanslag, die zo onduidelijk was dat zelfs ik er maar niets over zei.twitter:wierdduk twitterde op maandag 12-06-2017 om 00:16:27Onwelwording galore: https://t.co/mwZVS49nmc reageer retweet
Zag het ja, is de laatste tijd wel echt bezig om de verhalen van livestro te bevestigen.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hier is nog een heel draadje te lezen over dit soort soft fake news.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |