Ik zat laatst nog wat oude meuk te lezen en toen was jij zeer rechts en behoorlijk ongenuanceerd (onder dat oude account). Nu vind ik je 1 van meest aardige en genuanceerde users. Wat tijd met je kan doen: soms is dat mooi.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Iedereen die er bij achter is gekomen heeft dat gedaan op basis van de inhoud van mijn posts. Dus op basis van mijn manier van schrijven en de inhoud die ik verkondig.
Fixed.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo ontdekte ik inderdaad dat je mij bewusteloos geneukt had.
Hahaha goed verhaal. Ben benieuwd welke FOK!ker dat wasquote:Op donderdag 8 juni 2017 16:46 schreef Jip141 het volgende:
Sorry trouwens Janneke dat ik dit kloontje misbruik voor mij af-en-toe fok-uitingen.
Maar ik had vandaag iets grappigs meegemaakt op werk wat met fok te maken heeft dus ik wil het even delen.
Ik was bij een klant met een probleem en ik wist dat mijn collega Remco dat wel kon oplossen.
Dus ik zeg "Ja Remlof kan dat wel oplossen".
Maar deze klant was een beetje heel erg verdacht en had een hoge kans op dat hij op fok heeft gezeten, qua uiterlijk (niet negatief verder oid btw).
Hij bleef me ook echt een half minuutje aankijken, leek alsof hij erover twijfelde om over Fok te beginnen. Ik veranderde vervolgens heel snel het onderwerp en hij liet me.
Remlof zit blijkbaar altijd in mijn hoofd.
Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:27 schreef sigme het volgende:
En nu werk ik met een AS400. State of the art!
Het is ongehoord hoeveel wildgroei daarin is geweest. Het zijn er duizenden. Sinds een jaar of 20 hebben we Unicode en zijn slimmere broer / neef UTF-8. Ik hoop dat dat over 30 jaar zo'n beetje geaccepteerd is. Tot die tijd nog even aanrommelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja man. Ik heb me laatst ingelezen in CCSID's vanwege rare diacrieten. We moesten 1208 hebben.
Hihi, alsof zo'n iel ventje ooit een stapel boomstammetjes weet te kloven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier is uw fashionheld:
[ afbeelding ]
Classy.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:20 schreef Viltje het volgende:
[..]
Oplossing: neem een baard.
[ afbeelding ]
Zoals ik ooit van een hele grote bebaarde man heb geleerd: als je je bijl goed gebruikt hoef je niet sterk te zijn om boomstammetjes te kloven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hihi, alsof zo'n iel ventje ooit een stapel boomstammetjes weet te kloven.
Hij houdt de bijl zo vast om z'n manicure niet te verpesten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk meer om souplesse bij het kloven dan om krachtquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Boeiend. Als mannetje van 10 kon ik al bomen omhakken. Het gaat namelijk meer om techniek dan om kracht.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
a) verdediging tegen indringersquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:41 schreef Janneke141 het volgende:
Het nut van een bijl heb ik nooit helemaal begrepen.
Is ook mannenwerk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:41 schreef Janneke141 het volgende:
=gereedschap om hout mee te verwerken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:41 schreef Janneke141 het volgende:
Schedels klieven. Mooier wordt het niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:41 schreef Janneke141 het volgende:
Apart.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zat laatst nog wat oude meuk te lezen en toen was jij zeer rechts en behoorlijk ongenuanceerd (onder dat oude account). Nu vind ik je 1 van meest aardige en genuanceerde users. Wat tijd met je kan doen: soms is dat mooi.
Praat je nou over jezelf in de derde persoon enkelvoud? Vier keer?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Apart.Ik denk juist dat Kowloon rechtser is dan Bolkesteijn. Kowloon en Bolkesteijn zitten op één lijn op sociaal en economisch terrein, maar Kowloon is wel een stukje conservatiever. Misschien merk je het nu wat minder omdat Bolkesteijn postte toen er nog veel hot financieel-economisch nieuws was, terwijl nu Kowloon post de thema's op dat terrein juist nu veel minder spelen. Ook postte Bolkesteijn vaak meer inhoudelijk zodat je meer over zijn standpunten te weten kwam.
Oh, is dat het!quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
=gereedschap om hout mee te verwerken.
Je hoeft inderdaad niet sterk te zijn, maar na een paar boomstammetjes is de souplesse er dan wel vanaf.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals ik ooit van een hele grote bebaarde man heb geleerd: als je je bijl goed gebruikt hoef je niet sterk te zijn om boomstammetjes te kloven.
Gewoon vaak genoeg herhalen, wordt het vanzelf waar. Zo werkt het namelijk op FOK!.quote:
Dan ben je wel een zak hooi.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je hoeft inderdaad niet sterk te zijn, maar na een paar boomstammetjes is de souplesse er dan wel vanaf.
quote:Het is nog niet duidelijk of het gesprek vandaag tussen Alexander Pechtold (D66), Sybrand Buma (CDA), Rutte en Klaver er ook toe lijdt dat de vier partijen opnieuw met elkaar gaan onderhandelen over een coalitie.
Hoe dan? Je moet gericht zoeken wil je iemand vinden dunkt me..quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Iedereen die er bij achter is gekomen heeft dat gedaan op basis van de inhoud van mijn posts. Dus op basis van mijn manier van schrijven en de inhoud die ik verkondig.
Misschien moet onze ''gedoodverfde'' informateur eens op zoek naar andere combi's.quote:
Goede analyse.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Apart.Ik denk juist dat Kowloon rechtser is dan Bolkesteijn. Kowloon en Bolkesteijn zitten op één lijn op sociaal en economisch terrein, maar Kowloon is wel een stukje conservatiever. Misschien merk je het nu wat minder omdat Bolkesteijn postte toen er nog veel hot financieel-economisch nieuws was, terwijl nu Kowloon post de thema's op dat terrein juist nu veel minder spelen. Ook postte Bolkesteijn vaak meer inhoudelijk zodat je meer over zijn standpunten te weten kwam.
Het schijnt dat Buma bij de start van de gesprekken al een hele rits eisen aan Pechtold heeft voorgelegd waarvoor hij mocht tekenen bij het kruisje.quote:
Het staat wat raar inderdaad. Maar ik ga het niet aanpassen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Praat je nou over jezelf in de derde persoon enkelvoud? Vier keer?
Combi met fascisten of communisten is ingewikkeld. Dit is Curacao niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moet onze ''gedoodverfde'' informateur eens op zoek naar andere combi's.
Ik vind het juist helemaal goed. Het observeert vanaf gepaste afstand. Wat klopt natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het staat wat raar inderdaad. Maar ik ga het niet aanpassen.
Nice.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Buma bij de start van de gesprekken al een hele rits eisen aan Pechtold heeft voorgelegd waarvoor hij mocht tekenen bij het kruisje.
Zoals?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moet onze ''gedoodverfde'' informateur eens op zoek naar andere combi's.
Met de CU?quote:
Genieten wordt dat. Geen loonsverhoging voor Millennials, maar je ouders hebben wel een grotere erfenis.quote:
Zo doen wij zaken. Take it or leave it. Eigenlijk te gek voor woorden. Ik denk dat zij medio december nog niet tot consensus zijn gekomen. Er is geen harde tijdgrens blijkbaar.quote:
Het is ze gegund.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Genieten wordt dat. Geen loonsverhoging voor Millennials, maar je ouders hebben wel een grotere erfenis.
Goede zet van Buma. Zo ging Pechtold ook met Segers om.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Buma bij de start van de gesprekken al een hele rits eisen aan Pechtold heeft voorgelegd waarvoor hij mocht tekenen bij het kruisje.
Best mooi dat Buma zo besluiteloos is voor de kiezer, maar binnenskamers een bad cop speelt tegen z'n junior partners. En Rutte mag de jolige broer van Pechtold spelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo doen wij zaken. Take it or leave it. Eigenlijk te gek voor woorden. Ik denk dat zij medio december nog niet tot consensus zijn gekomen. Er is geen harde tijdgrens blijkbaar.
En daar gaan dan borrelnootjes in?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:59 schreef Bart2002 het volgende:
Ik krijg van mijn geliefde dames nog een witte. Dan heb ik dit koele stel:
[ afbeelding ]
Wat moet je met zo'n Damian Hirst-aftreksel?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:59 schreef Bart2002 het volgende:
Ik krijg van mijn geliefde dames nog een witte. Dan heb ik dit koele stel:
[ afbeelding ]
Nu nog even de erfbelasting en de vermogensrendementsheffing afschaffen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Genieten wordt dat. Geen loonsverhoging voor Millennials, maar je ouders hebben wel een grotere erfenis.
Ik ga daar Brandewijn uit drinken. En lekker veel morsen over de kleren. Maar nee, daar komt niets in. Zij zijn daar enkel als gezelschap. Als vrienden. Niet wegens hun eigenschappen maar puur om hun uiterlijk.quote:
Het echte werk kunnen zij niet betalen. Ik hou ze zeer kort.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n Damian Hirst-aftreksel?
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu nog even de erfbelasting en de vermogensrendementsheffing afschaffen.
Weer eens wat anders dan een realdoll.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ga daar Brandewijn uit drinken. En lekker veel morsen over de kleren. Maar nee, daar komt niets in. Zij zijn daar enkel als gezelschap. Als vrienden. Niet wegens hun eigenschappen maar puur om hun uiterlijk.
Hihi.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon vaak genoeg herhalen, wordt het vanzelf waar. Zo werkt het namelijk op FOK!.
Erfbelasting gaat wat mij betreft naar 100%. Voor een rechtvaardige herverdeling. Zonder erfbelasting van belang blijven het altijd dezelfden die rijk zijn. Zonder daar ook maar iets voor gepresteerd te hebben. Ik vind herverdeling een eerlijk principe als je ook andere mensen een warm hart toedraagt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is te riant. Het moet 200% zijn voor complete gelijkheid aan ellende.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Erfbelasting gaat wat mij betreft naar 100%. Voor een rechtvaardige herverdeling. Zonder erfbelasting van belang blijven het altijd dezelfden die rijk zijn. Zonder daar ook maar iets voor gepresteerd te hebben. Ik vind herverdeling een eerlijk principe als je ook andere mensen een warm hart toedraagt.
Dikke doei.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Erfbelasting gaat wat mij betreft naar 100%. Voor een rechtvaardige herverdeling. Zonder erfbelasting van belang blijven het altijd dezelfden die rijk zijn. Zonder daar ook maar iets voor gepresteerd te hebben. Ik vind herverdeling een eerlijk principe als je ook andere mensen een warm hart toedraagt.
Dit is gewoon Krols manier van nivelleren. Meer pensioen is hogere belastingafdracht.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiterst verstandig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het echte werk kunnen zij niet betalen. Ik hou ze zeer kort.
Nou ja, zoals ik het beschrijf is het een eerlijk principe om het zo te doen.quote:
Ik vind het eerlijker dat ik zelf bepaal aan wie ik mijn geld nalaat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik het beschrijf is het een eerlijk principe om het zo te doen.
Je zegt dan eigenlijk: NEEN, ik ben niet zo van eerlijkheid.
Het moet eerlijkerquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Eerlijk schmeerlijk. Gaat Bart 99% van zn inkomen verdelen in India?
Het is in ieder geval zo dat mijn kinderen het zelf moeten doen. Pappie laat niet of nauwelijks geld na. Een erfenis maakt lui. Eigen ervaring.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Eerlijk schmeerlijk. Gaat Bart 99% van zn inkomen verdelen in India?
Erfbelasting is toch iets voor sukkelaars en modaaltjes. Heb je fatsoenlijk vermogen, dan bescherm je het slimmer met een stamrecht bv, schenken, testamenten en andere trucjes.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat is daar rechtvaardig aan als mijn ouders decennia lang hebben gespaard met de intentie om wat voor mij achter te laten? En dat werkt ook alleen in een sociale soevereine-samenleving, met bijbehorende sociale voorzieningen, waar geenszins spraken meer van is. Nu zie je het geld aan je neus voorbij gaan om in de neoliberale molen geperst te kunnen worden en je erfenis in een project in Oekraïne of zo terecht komt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit overwogen, maar met oog op de toekomst leek het me niet de meest verstandige keuze.quote:
Waarom heb je je erfenis niet geschonken aan een sociale vereniging?quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zo dat mijn kinderen het zelf moeten doen. Pappie laat niet of nauwelijks geld na. Een erfenis maakt lui. Eigen ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |