Kaalkoppies.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dr. Doom lijkt op Thunderdome te duiden.
Allemaal van die doorgesnoven harries dus.
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je aan het radicaliseren? Zo een militante hommo?
Mannenoverschot daar, precies de doelgroep.quote:
Aha, dit is gewoon voor de bühne dus.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.quote:
Ik blijf dat altijd geloven. Het is de vraag hoe lang dat nog opgaat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.
Hier is uw fashionheld:quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.
Doe ik ook voor 90%.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.
Hij zei zonder jeans.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier is uw fashionheld:
[ afbeelding ]
Ik zie geen jeans in het overhemd.quote:
Ben geen ober.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:49 schreef eriksd het volgende:
Wel een stropdas of pantalon mag ik hopen.
Elke week naar de stomerij omdat je de serverruimte in bent geweest gaat in de papieren lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nauwelijks, nergens voor nodig in mijn situatie.
May is een saai oud wijf. Waar is het glazen plafond als je hem nodig hebt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Chille tutorial voor hoe de uitslagen van vanavond te interpreteren: http://www.politico.eu/ar(...)a-may-jeremy-corbyn/ .
Kom ik nooit. Ben geen systeembeheerder.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke week naar de stomerij omdat je de serverruimte in bent geweest gaat in de papieren lopen.
Dat dacht ik. Jij systeembeheerder, erik belastingconsulent, ik makelaar.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom ik nooit. Ben geen systeembeheerder.
Het is meer dit:quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier is uw fashionheld:
[ afbeelding ]
Erik is zo'n FEBO lokatiemanager dacht ik.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Jij systeembeheerder, erik belastingconsulent, ik makelaar.
Waarom zo'n dikke riem? Beetje overdadig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is meer dit:
[ afbeelding ]
Maar dan zeg 20 jaar extra belegen. Men doet wat men kan.
Conformistisch. Ik had rebelsere kledij verwacht.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is meer dit:
[ afbeelding ]
Maar dan zeg 20 jaar extra belegen. Men doet wat men kan.
Maar dan met dunnere riem. De vrouw verzorgt die details.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarom zo'n dikke riem? Beetje overdadig.
Ik kom over de vloer waar men legacy meuk in actie heeft en dat zo wil houden de komende 30 jaar. Dat zijn niet de geringsten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Conformistisch. Ik had rebelsere kledij verwacht.
Zag het zojuist, het excuus was dat het ongebruikelijk is om een minuut stilte te houden voor ze of zo...quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:21 schreef Tchock het volgende:
Was deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Dit is tijdens de minuut stilte voor de slachtoffers van de aanslag in Londen. Geel is Australië, wit Saudi-Arabië.
Dunkin Donuts sinds kort. Hele dag zoete rommel naar binnen schuiven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Erik is zo'n FEBO lokatiemanager dacht ik.
Gewoon in de blote kont. En die reacties soms. Daar doet men het voor.quote:
Hoe is het jouw kin eigenlijk? Je kan er wel eentje van mij krijgen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dunkin Donuts sinds kort. Hele dag zoete rommel naar binnen schuiven.
Hoevaak moet een pak de stomerij?quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke week naar de stomerij omdat je de serverruimte in bent geweest gaat in de papieren lopen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
May is een saai oud wijf. Waar is het glazen plafond als je hem nodig hebt.
Zo vaak als het pak dat wil. Dat is heel verschillend. Hangt af van de nationaliteit van het pak.quote:
Begint nu wel problematisch te worden. Ik zoek nog naar oplossingen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het jouw kin eigenlijk? Je kan er wel eentje van mij krijgen.
Gemiddeld? Zit er echt verschil tussen niet-maatpak van SS of BOSS? Heb idee dat die verschillen worden overdreve.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo vaak als het pak dat wil. Dat is heel verschillend. Hangt af van de nationaliteit van het pak.
Goede bijl welquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier is uw fashionheld:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef Tem het volgende:
Staat ook wel een beetje gek in m'n hijskraan trouwens.
De huid onder m'n kin lijkt ook een beetje vertraagd mee te bewegen wanneer ik m'n hoofd schud.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het jouw kin eigenlijk? Je kan er wel eentje van mij krijgen.
Fiskars. Heb ik ook. Lekker licht.quote:
Grote spelers dus. Wij zitten hier ook met topsystemen uit de jaren '00.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik kom over de vloer waar men legacy meuk in actie heeft en dat zo wil houden de komende 30 jaar. Dat zijn niet de geringsten.
1 x per 2/3 maanden. Afhankelijk van hoeveel je hem hebt gedragen.quote:
Hahaha wie zegt er nou pantalon Knorretje.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:49 schreef eriksd het volgende:
Wel een stropdas of pantalon mag ik hopen.
Dat is nog vrij recent vergeleken met de echte legacy.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grote spelers dus. Wij zitten hier ook met topsystemen uit de jaren '00.
Oplossing: neem een baard.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De huid onder m'n kin lijkt ook een beetje vertraagd mee te bewegen wanneer ik m'n hoofd schud.
Vrouwen die praten over bijlenquote:
Deze variant van Pechtold is niet zo heel lichtquote:
Je hebt het weer verdiend.quote:
Ik moet eigenlijk nog gewoon werken morgen.quote:
Is een wat zwaardere bijl dan niet beter om wat aan stukken te hakken?quote:
Zo licht is mijn bijl nou ook weer niet. Kreeg 'm ooit kado, bij de houtkachel. Daarna de andere bijlen weggedaan, de fiskars hakt beter. Daarnaast gebruik ik het hiepje ook veel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vrouwen die praten over bijlen![]()
![]()
Bij bijlen vind ik het gewicht allemaal niet zo belangrijk (liever niet te licht zelfs). Lichtgewicht spul is dan weer wel leuk voor trektochten ed, maar dan neem ik toch nooit een bijl mee
Ken de term niet echt, gokte maar wat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog vrij recent vergeleken met de echte legacy.
Alles draait om balans. Scherpte, dikte van de kop, gewicht, lengte van de arm.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is een wat zwaardere bijl dan niet beter om wat aan stukken te hakken?
Rechten kennende: 6 uur college ipv 4 en 3 tentamens.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog gewoon werken morgen.
Maar ik heb de zwaarste anderhalve week van mijn academische carrière overleefd dus hoezee.
Welnee. Drie tentamens? Absurd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechten kennende: 6 uur college ipv 4 en 3 tentamens.
Tijdje terug zat ik nog op een mainframe.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog vrij recent vergeleken met de echte legacy.
Niet-maatpakken moet je niet doen als je je carrière serieus gaat nemen. Maak die fout niet. Vergeet deze scherts"merken" als je het serieus met jezelf voor hebt. Kamgaren en tweed. Fijne stoffen. Listige accessoires zoals het vestzakhorloge en een monocle. Altijd robuuste sigaren op zak als presentexemplaar. Denk daar niet te licht over.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:05 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gemiddeld? Zit er echt verschil tussen niet-maatpak van SS of BOSS? Heb idee dat die verschillen worden overdreve.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:27 schreef sigme het volgende:
En nu werk ik met een AS400. State of the art!
Ik heb een niet-maatpak van SS en een jasje van Boss, de afwerking van die tweede is wel echt veel beter. Fijnere stoffen, mooiere stiksels, details. Die van SS is een prima pak maar in elk opzicht rechttoe rechtaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:05 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Gemiddeld? Zit er echt verschil tussen niet-maatpak van SS of BOSS? Heb idee dat die verschillen worden overdreve.
Dat hoeft ook niet. Iedereen die er bij achter is gekomen heeft dat gedaan op basis van de inhoud van mijn posts. Dus op basis van mijn manier van schrijven en de inhoud die ik verkondig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik houd FOK! strikt geheim. IN principe weet niemand mijn username
Zo ontdekte ik inderdaad dat je mij bewust verneukt had met je vorige account. Boef.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Iedereen die er bij achter is gekomen heeft dat gedaan op basis van de inhoud van mijn posts. Dus op basis van mijn manier van schrijven en de inhoud die ik verkondig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |