Kaalkoppies.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dr. Doom lijkt op Thunderdome te duiden.
Allemaal van die doorgesnoven harries dus.
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je aan het radicaliseren? Zo een militante hommo?
Mannenoverschot daar, precies de doelgroep.quote:
Aha, dit is gewoon voor de bühne dus.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.quote:
Ik blijf dat altijd geloven. Het is de vraag hoe lang dat nog opgaat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.
Hier is uw fashionheld:quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.
Doe ik ook voor 90%.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.
Hij zei zonder jeans.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier is uw fashionheld:
[ afbeelding ]
Ik zie geen jeans in het overhemd.quote:
Ben geen ober.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:49 schreef eriksd het volgende:
Wel een stropdas of pantalon mag ik hopen.
Elke week naar de stomerij omdat je de serverruimte in bent geweest gaat in de papieren lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nauwelijks, nergens voor nodig in mijn situatie.
May is een saai oud wijf. Waar is het glazen plafond als je hem nodig hebt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Chille tutorial voor hoe de uitslagen van vanavond te interpreteren: http://www.politico.eu/ar(...)a-may-jeremy-corbyn/ .
Kom ik nooit. Ben geen systeembeheerder.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke week naar de stomerij omdat je de serverruimte in bent geweest gaat in de papieren lopen.
Dat dacht ik. Jij systeembeheerder, erik belastingconsulent, ik makelaar.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom ik nooit. Ben geen systeembeheerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |