Dat is altijd leuk, Blijdorp wordt iedereen blij vanquote:Op donderdag 8 juni 2017 17:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Middagje Blijdorp geweest met alle drie het geteisem.
Andere cultuur he.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:21 schreef Tchock het volgende:
Was deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Dit is tijdens de minuut stilte voor de slachtoffers van de aanslag in Londen. Geel is Australië, wit Saudi-Arabië.
Bert lult.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bert en Mark zijn boos dat de boze media doen alsof de Saudi's de minuut stilte niet respecteerden, terwijl ze dat volgens Bert gewoon niet zo goed begrepen omdat het hele concept niet bestaat in de Saudische cultuur.
Van Marwijk bedoel je zeker? Die zegt niks meer over SA sinds hij er zijn geld verdient.quote:According to Adam Peacock, who works as a presenter for Fox Sports in Australia, the Asian Football Confederation approved the minute’s silence against the wishes of Saudi Arabia.
The Football Federation of Australia were then unable to persuade Saudi Arabian officials to agree to participate in the tribute.
Bertje van Marwijk en Markje van Bommel, inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bert lult.
[..]
Van Marwijk bedoel je zeker? Die zegt niks meer over SA sinds hij er zijn geld verdient.
Lullekop. Dat dedain staat je niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
Goed nieuws voor FOK users zoals LK en Klopkoek!
http://www.nu.nl/economie(...)uwe-vestigingen.html
Alles goed met je, Kaas-? Je bent wel ongewoon agressief vandaagquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bertje van Marwijk en Markje van Bommel, inderdaad.
Godse teringlijers.
Maar goed, ons koningshuis heeft ook grote liefde voor de Saudische homo-onthoofdingen.
Daarom is die Willem-Alexander ook zo'n teringlijer.
Kom je nog in Nederland wonen, of kies je toch voor Rotterdam?quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe zeker, maar ik zie me in deze fase van m'n leven niet voor meerdere jaren naar Luxemburg verhuizen.
Ik ben altijd agressief hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles goed met je, Kaas-? Je bent wel ongewoon agressief vandaag
Past anders perfect bij mijn donkerblauwe polo, geeft net dat cachet wat het helemaal af maakt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lullekop. Dat dedain staat je niet.
Was 'm al tegengekomen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
Goed nieuws voor FOK users zoals LK en Klopkoek!
http://www.nu.nl/economie(...)uwe-vestigingen.html
Nope, nope, nope.quote:Sta jij graag vóór de schermen om onze gast te laten proeven wat échte smaken zijn? En doe je dat met lef en een vlotte babbel?
Waar ben jij geweest?!quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Lullekop. Dat dedain staat je niet.
Voorlopig gewoon in de hoofdstad van de wereld.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom je nog in Nederland wonen, of kies je toch voor Rotterdam?
Jeruzalem dus.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voorlopig gewoon in de hoofdstad van de wereld.
Ben je aan het radicaliseren? Zo een militante hommo?quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bertje van Marwijk en Markje van Bommel, inderdaad.
Godse teringlijers.
Maar goed, ons koningshuis heeft ook grote liefde voor de Saudische homo-onthoofdingen.
Daarom is die Willem-Alexander ook zo'n teringlijer.
Nieuw toetsenbord?quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je aan het raficsliseren? Zo een militante hommo?0
Vrouwen schijnen na vampiers, weerwolven, miljardairs en chirurgen het meest te fantaseren over piraten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef Bart2002 het volgende:
Deze heb ik o.a. gekregen voor verjaardag van collega's... weet niet zeker...
[ afbeelding ]
Je kijkt toch wat je allemaal uit die worstenvingertjes hebt geperst voor je op verzenden drukt.quote:
Eens. Zeker van Apple.quote:
Heb je ook een wolven T-shirt?quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:31 schreef Bart2002 het volgende:
Deze heb ik o.a. gekregen voor verjaardag van collega's... weet niet zeker...
[ afbeelding ]
Zij noemen mij Dr. Doom.
Dr. Doom lijkt op Thunderdome te duiden.quote:
quote:De Brusselse burgemeester Yvan Mayeur dient vandaag nog zijn ontslag in, na stormen van kritiek omdat hij jarenlang de stedelijke daklozenpot blijkt te hebben geplunderd. Zowat heel politiek België viel vandaag over hem heen, omdat hij als bestuurslid zitpenningen inde voor vergaderingen waarvan nog maar moet blijken of ze wel hebben plaatsgehad. ‘Een kaakslag voor de vrijwilligers’, aldus vanmiddag in het Parlement een woedende federaal premier Charles Michel.
Kaalkoppies.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dr. Doom lijkt op Thunderdome te duiden.
Allemaal van die doorgesnoven harries dus.
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je aan het radicaliseren? Zo een militante hommo?
Mannenoverschot daar, precies de doelgroep.quote:
Aha, dit is gewoon voor de bühne dus.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.quote:
Ik blijf dat altijd geloven. Het is de vraag hoe lang dat nog opgaat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Diep van binnen blijf ik wel gewoon een genuanceerde jongen.
Hier is uw fashionheld:quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.
Doe ik ook voor 90%.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Overhemden zonder das en jeans. Ik ben 54 nietwaar.
Hij zei zonder jeans.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier is uw fashionheld:
[ afbeelding ]
Ik zie geen jeans in het overhemd.quote:
Ben geen ober.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:49 schreef eriksd het volgende:
Wel een stropdas of pantalon mag ik hopen.
Elke week naar de stomerij omdat je de serverruimte in bent geweest gaat in de papieren lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nauwelijks, nergens voor nodig in mijn situatie.
May is een saai oud wijf. Waar is het glazen plafond als je hem nodig hebt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Chille tutorial voor hoe de uitslagen van vanavond te interpreteren: http://www.politico.eu/ar(...)a-may-jeremy-corbyn/ .
Kom ik nooit. Ben geen systeembeheerder.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke week naar de stomerij omdat je de serverruimte in bent geweest gaat in de papieren lopen.
Dat dacht ik. Jij systeembeheerder, erik belastingconsulent, ik makelaar.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom ik nooit. Ben geen systeembeheerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |