Het is meer dit:quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier is uw fashionheld:
[ afbeelding ]
Erik is zo'n FEBO lokatiemanager dacht ik.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Jij systeembeheerder, erik belastingconsulent, ik makelaar.
Waarom zo'n dikke riem? Beetje overdadig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is meer dit:
[ afbeelding ]
Maar dan zeg 20 jaar extra belegen. Men doet wat men kan.
Conformistisch. Ik had rebelsere kledij verwacht.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is meer dit:
[ afbeelding ]
Maar dan zeg 20 jaar extra belegen. Men doet wat men kan.
Maar dan met dunnere riem. De vrouw verzorgt die details.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarom zo'n dikke riem? Beetje overdadig.
Ik kom over de vloer waar men legacy meuk in actie heeft en dat zo wil houden de komende 30 jaar. Dat zijn niet de geringsten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Conformistisch. Ik had rebelsere kledij verwacht.
Zag het zojuist, het excuus was dat het ongebruikelijk is om een minuut stilte te houden voor ze of zo...quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:21 schreef Tchock het volgende:
Was deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Dit is tijdens de minuut stilte voor de slachtoffers van de aanslag in Londen. Geel is Australië, wit Saudi-Arabië.
Dunkin Donuts sinds kort. Hele dag zoete rommel naar binnen schuiven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Erik is zo'n FEBO lokatiemanager dacht ik.
Gewoon in de blote kont. En die reacties soms. Daar doet men het voor.quote:
Hoe is het jouw kin eigenlijk? Je kan er wel eentje van mij krijgen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dunkin Donuts sinds kort. Hele dag zoete rommel naar binnen schuiven.
Hoevaak moet een pak de stomerij?quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke week naar de stomerij omdat je de serverruimte in bent geweest gaat in de papieren lopen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
May is een saai oud wijf. Waar is het glazen plafond als je hem nodig hebt.
Zo vaak als het pak dat wil. Dat is heel verschillend. Hangt af van de nationaliteit van het pak.quote:
Begint nu wel problematisch te worden. Ik zoek nog naar oplossingen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het jouw kin eigenlijk? Je kan er wel eentje van mij krijgen.
Gemiddeld? Zit er echt verschil tussen niet-maatpak van SS of BOSS? Heb idee dat die verschillen worden overdreve.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo vaak als het pak dat wil. Dat is heel verschillend. Hangt af van de nationaliteit van het pak.
Goede bijl welquote:Op donderdag 8 juni 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier is uw fashionheld:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:51 schreef Tem het volgende:
Staat ook wel een beetje gek in m'n hijskraan trouwens.
De huid onder m'n kin lijkt ook een beetje vertraagd mee te bewegen wanneer ik m'n hoofd schud.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het jouw kin eigenlijk? Je kan er wel eentje van mij krijgen.
Fiskars. Heb ik ook. Lekker licht.quote:
Grote spelers dus. Wij zitten hier ook met topsystemen uit de jaren '00.quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik kom over de vloer waar men legacy meuk in actie heeft en dat zo wil houden de komende 30 jaar. Dat zijn niet de geringsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |