Ik heb mijn bedenkingen bij het banbeleid. Verder word ik gewoon in zijn algemeen er moe van om met de hele heersende sfeer in VBL te modden. Op een gegeven moment word je het dan zat en geef je aan dat het genoeg is. Zo simpel is het leven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie of wat waren dan wel precies het probleem? Durf eens te benoemen, want idee is toch een beetje dat het aan jou ligt. Dat je er niet meer mee kon dealen, de stress van het modden. Of zo.
Dit dus, daarom gaf ik er na 2,5 jaar ook de brui aan. Al dat gezeik en gejank en gekanker op elkaar liep de spuigaten uit, dat was echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij het banbeleid. Verder word ik gewoon in zijn algemeen er moe van om met de hele heersende sfeer in VBL te modden. Op een gegeven moment word je het dan zat en geef je aan dat het genoeg is. Zo simpel is het leven.
Nu ga ik er voor de rest niet meer veel over schrijven. Geen zin om mee te doen aan het spelletje wie wel eens de schuldige zou kunnen zijn. Daar zijn een aantal mensen ook zelf verantwoordelijk voor. Maar daar heb ik al tig discussies mee gehad, die veranderen toch niet. Als je dat soort mensen niet kunt raken, dan weet je dat je onbegonnen bent in combinatie met het banbeleid.
Groetjes.
Jij was ook wel echt een waardeloze modquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dus, daarom gaf ik er na 2,5 jaar ook de brui aan. Al dat gezeik en gejank en gekanker op elkaar liep de spuigaten uit, dat was echt niet leuk meer
Jij was dan ook wel een waardeloze mod verder.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dus, daarom gaf ik er na 2,5 jaar ook de brui aan. Al dat gezeik en gejank en gekanker op elkaar liep de spuigaten uit, dat was echt niet leuk meer
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was dan ook wel een waardeloze mod verder.
Las gisteren dat je je beschikbaar stelde voor een tweede termijn. Of was dat een grapje?quote:
LAAT HET EEN GRAP ZIJNquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Las gisteren dat je je beschikbaar stelde voor een tweede termijn. Of was dat een grapje?
Het was geen grap.quote:
Tja, jij hebt je al door onlogisch hier laten wegjagen. Dat pleit niet echt voor je.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou ik een goeie moddereter zijn denk je?
Nou ja, dan wordt het Twente-topic tenminste weer gemod.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was geen grap.
Drizzt4mod #teamDrizzt
Ik had hem bijna meegenomen zelfs, dat getuigt een grote opoffering, moet je nagaan wat ik over heb voor VBL.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, jij hebt je al door onlogisch hier laten wegjagen. Dat pleit niet echt voor je.
Jij hebt je door mij laten wegjagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, jij hebt je al door onlogisch hier laten wegjagen. Dat pleit niet echt voor je.
Voor wie is Tagliano eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb op mijn shortlist de volgende namen staan:
- Caland
- Happel
- HMF
- Onlogisch
- Typisch
- Charmed_Angel
- Elan
- elke andere Feyenoorduser
AFCquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie is Tagliano eigenlijk?
Als er niet gepost wordt, hoef je er ook niet te modden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dan wordt het Twente-topic tenminste weer gemod.
PECquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie is Tagliano eigenlijk?
Echt wel maar wel een goede user. Nu kan ik hem normaal behandelen zonder de demoniseren (lol)quote:
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCLquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Er moet sowieso een PSV mod komen, vooral het feit dat we weer kampioen worden en ik een van de weinige ben die ze in bedwang kan houden..
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCL
Combi-baantje samen met Davy.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCL
Eens. Badder lijkt me een goeie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Er moet sowieso een PSV mod komen, vooral het feit dat we weer kampioen worden en ik een van de weinige ben die ze in bedwang kan houden..
Nou we zitten aardig op één lijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en jij bent echt een stoere internet hoolie.
Laten we dan idd hopen dat het Badder wordt.quote:
Ja. Toen liep je gelijk weg. Daar hadden we het net over.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:02 schreef Caland het volgende:
Nee maar serieus, Drizzt was wel echt heel slecht.
Die verwijderde nog een keer een normale post van mij in het Twente topic omdat ik te kritisch was
Jaar later waren ze failliet. Karma bitch.
Dat zal vast niet de reden zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:02 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg nog eens een permban omdat ik drizzt een slechte mod noemde
Man man man
Ik bracht het minder subtielquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast niet de reden zijn geweest.
Nouja voor mij was het niet per se de enige banquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:06 schreef Tarado het volgende:
Drizzt is ook de enige die mij ooit een ban heeft gegeven al was het kort
mods kunnen niet bannenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:06 schreef Tarado het volgende:
Drizzt is ook de enige die mij ooit een ban heeft gegeven al was het kort
quote:
Oja joh?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet ik veel hoe het werkt maar hij zat er wel achter
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
LRquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Los van de Feyenoorders, zou ik ook kunnen leven met een Hagenees als mod.
Vreselijk weer hier nu. Hoe is het bij jou?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Zonnig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vreselijk weer hier nu. Hoe is het bij jou?
Oh en eens als het maar geen oh oh cherso type is
haags en caland vallen af dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vreselijk weer hier nu. Hoe is het bij jou?
Oh en eens als het maar geen oh oh cherso type is
Nou dat was voor mij niet zo, ik kreeg 3 dagen, 1 week en daarna 2 weken...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:12 schreef Elan het volgende:
Maar ff serieus, Stijn heeft wel een punt dat het huidige banbeleid van geen kanten deugt.
Sommige vrij ernstige acties staat 1 dag ban op, waar je vroeger minsten 3 maanden kon opdonderen![]()
Laatst kreeg ik achter mekaar drie bannen van 24 uur. Daarna 48 uur en daarna een week. Het is niet zo dat je daar van onder de indruk raakt of zo.
Dan is negeren de beste optiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij het banbeleid. Verder word ik gewoon in zijn algemeen er moe van om met de hele heersende sfeer in VBL te modden. Op een gegeven moment word je het dan zat en geef je aan dat het genoeg is. Zo simpel is het leven.
Nu ga ik er voor de rest niet meer veel over schrijven. Geen zin om mee te doen aan het spelletje wie wel eens de schuldige zou kunnen zijn. Daar zijn een aantal mensen ook zelf verantwoordelijk voor. Maar daar heb ik al tig discussies mee gehad, die veranderen toch niet. Als je dat soort mensen niet kunt raken, dan weet je dat je onbegonnen bent in combinatie met het banbeleid.
Groetjes.
Gast, heb jij misschien een spiegel in huis?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:12 schreef Elan het volgende:
Maar ff serieus, Stijn heeft wel een punt dat het huidige banbeleid van geen kanten deugt.
Sommige vrij ernstige acties staat 1 dag ban op, waar je vroeger minsten 3 maanden kon opdonderen![]()
Laatst kreeg ik achter mekaar drie bannen van 24 uur. Daarna 48 uur en daarna een week. Het is niet zo dat je daar van onder de indruk raakt of zo.
Dan blijven er maar weinig over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Zal Emin3m een terugkeer overwegen met een moddereterfunctie in het verschietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Dat zou wel schrikken zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, heb jij misschien een spiegel in huis?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, heb jij misschien een spiegel in huis?
Waar komt het idee vandaan dat ik een Westlander benquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
LR is toch geen Hagenees maar een tomatenplukkert?
Den Hoorn toch? En nu Rijswijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat ik een Westlander ben
Befbekje laatst ook al.
Die haat tussen Westlanders en Hagenezen is echt wel heel treurig. Daar is Rotterdam vs Amsterdam gewoon niks bij hé.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Befbekje laatst ook al.
Als je in een week tijd 4 bans krijgt, kan het banbeleid misschien anders, maar zou je heeeeeel misschien ook gewoon je postgedrag kunnen aanpassen?quote:
Kweenie, je bent in elk geval geen echte Delftenaar, want je weet niet hoe het met de snor gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Befbekje laatst ook al.
Westlanders zijn wel echt stug, vermoeiend, snuifvolk hoor. Dat waren geen leuke voetbalwedstrijden als ik er weer 1 half per ongeluk harder raakte dan geplandquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Die haat tussen Westlanders en Hagenezen is echt wel heel treurig. Daar is Rotterdam vs Amsterdam gewoon niks bij hé.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, je bent in elk geval geen echte Delftenaar, want je weet niet hoe het met de snor gaat.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat Stijn er om deze reden de brui aan geeft. Hij wist 2 jaar geleden al dat de 4 die ik noem volkomen kansloos zijn en 'niet te raken'. Wat een naïef ventje is het toch eigenlijk ook
wees maar trots op jezelfquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat Stijn er om deze reden de brui aan geeft. Hij wist 2 jaar geleden al dat de 4 die ik noem volkomen kansloos zijn en 'niet te raken'. Wat een naïef ventje is het toch eigenlijk ook
Ik vind het jammer dat Stijn stopt. Want ik vind het een prima kerel.quote:
O zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je in een week tijd 4 bans krijgt, kan het banbeleid misschien anders, maar zou je heeeeeel misschien ook gewoon je postgedrag kunnen aanpassen?
En bans zijn vaak volstrekt willekeurig. Kunnen de mods overigens weinig aan doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
O zo.
Die bans waren meer dan terecht hoor. Al kreeg je "vroeger" kreeg je naar mijn idee al snel een langere ban als je na je ban gelijk weer ging lopen kutten. Dat is met Tong net zo. Die is gewoon steeds max 24 uur weg, dat boeit iemand die een ban krijgt toch niets lijkt me?
Denk dat Stijn daar ook op doelt. Bans zijn tegenwoordig een lachertje.
Het nieuwe banbeleid was onderdeel van een algeheel positiever klimaat op FOK!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
O zo.
Die bans waren meer dan terecht hoor. Al kreeg je "vroeger" kreeg je naar mijn idee al snel een langere ban als je na je ban gelijk weer ging lopen kutten. Dat is met Tong net zo. Die is gewoon steeds max 24 uur weg, dat boeit iemand die een ban krijgt toch niets lijkt me?
Denk dat Stijn daar ook op doelt. Bans zijn tegenwoordig een lachertje.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het nieuwe banbeleid was onderdeel van een algeheel positiever klimaat op FOK!
Voeg mij daar maar aan toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk niet dat ik ver van de waarheid zit als ik zeg dat Stijn VBL nog met héél veel plezier zou modden als GGMM, ik, Elan en Tong hier niet zouden posten
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja oké . Werkt averechts of zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, hoeveel mooier is het geworden nu ik weer post.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige lichtpuntjes ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, hoeveel mooier is het geworden nu ik weer post.
Tja, als je stom doet krijg je strafquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik ook een ban gehad door jou
Drizztgod
Jammer dat ze er niet consequent mee zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
LRgod.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet consequent mee zijn.
Wel met een spitsessiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Emin3m een terugkeer overwegen met een moddereterfunctie in het verschiet
Dat ken ik. Maar die staffels kloppen van geen kant. Ik heb ze nog nooit op die manier gekregen namelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn liet mij verwijderen uit VBL en vervolgens weer toe toe Feyenoord kampioen kon worden, grootste fout uit zijn carrière so far.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk niet dat ik ver van de waarheid zit als ik zeg dat Stijn VBL nog met héél veel plezier zou modden als GGMM, ik, Elan en Tong hier niet zouden posten
Ja been there meemaak thatquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het grappiger als mods tijdens een ban opeens de banreden gaan aanpassen. Dan ben je pas écht incompetent.
Dan moet je hier niet komen posten. Dat is hetzelfde als zeggen dat jonge spelers af en toe een foutje mogen maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg gister een bericht dat die gozer in die NWS reeks een aandoening had en dat ik niet te hard voor hem moest zijn
Beetje hetzelfde als tong80.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg gister een bericht dat die gozer in die NWS reeks een aandoening had en dat ik niet te hard voor hem moest zijn
Hij nam kom sprinten dan ook wat te letterlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar niet alleen fysiekquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij nam kom sprinten dan ook wat te letterlijk
Jullie constant beef andersquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck word ik er nou bij betrokken? Ik plaagde Stijn soms met zijn voorspellingen, het is wat.
Vanochtend nam jij de verantwoordelijkheid nog op je.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck word ik er nou bij betrokken? Ik plaagde Stijn soms met zijn voorspellingen, het is wat.
Jij en Herman zijn de nagel aan de doodskist van FOK!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik citeerde Tagliano.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanochtend nam jij de verantwoordelijkheid nog op je.
Don is de Godfather hier.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen helaas nooit meer zo'n goeie mod meemaken(No offence Don)
None taken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Roland ook wel een prima mod hoor
quote:
mwa, de laatste tijd wel wat beter ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Roland ook wel een prima mod hoor
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ff een broodje halen voor de lunch. Idioten die een meeting inplannen om 13:00 uur...
Okequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ff een broodje halen voor de lunch. Idioten die een meeting inplannen om 13:00 uur...
Tagliano is ook gewoon prima, het was omdat ik hem echt niet kende een beetje raar alleen in het beginquote:
Opperquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wie Stijn gaat vervangen.
Ikquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben gewoon beschikbaar, DM staat openquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Caland.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
ja, wel aardig idd. Al vind ik zn manier van discussiëren af en toe wat apart.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tagliano is ook gewoon prima, het was omdat ik hem echt niet kende een beetje raar alleen in het begin
Bij de wc toevalligquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar was jij toen jij het nieuws hoorde?
Ja beetje kortaf, wen je wel aan na een tijdjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja, wel aardig idd. Al vind ik zn manier van discussiëren af en toe wat apart.
Als het maar een peoplemanager is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wie moet volgens jou de nieuwe mod worden?
Jij stapt makkelijk over Stijn heen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
gezien z'n permanente aanwezigheid geen slechte optie
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee zonder grap Scrummie.
Wanneer jij hier mod wordt, post ik niet meer in VBL.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Niemand die je mist. Jij bent toch de reden dat VBL kapot is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)quote:
Nu dicht je me teveel credits toe makkerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand die je mist. Jij bent toch de reden dat VBL kapot is.
Niet zo bescheiden jongen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu dicht je me teveel credits toe makker
zou jij mod willen wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)
Op wzv doen ze wel aan permbans en zo ook bij tong.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten Stijn gewoon terughalen en Herman een enkeltje WZV geven.
Stijn creëerde vooral veel extra werk voor hemzelf door op elke scheet van iedereen uitgebreid in te gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Stijn was het soms al handen tekort. Hoezo denk je dat het nu wel zal gaan
Deze rol is jou op het lijf geschrevenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Profielschets nieuwe VBL-mod
Ervaren op FOK! (of elders)
Inspirator
Prestatief
Communicator
Nederlander graag, Pool mag ook
ik denk dat niemand die hier regelmatig komt interesse heeft om de pispaal te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)
Caland gooit gewoon elk topic van direct Tong dicht, is dat ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze rol is jou op het lijf geschreven
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Inspirator
Prestatief
Communicator
dank je voor het vertrouwen maar nee absoluut geen zin inquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik zou tarado de beste keuze vinden maar die wil zelf ook niet
Gelukkig is Socrates weer terugquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je voor het vertrouwen maar nee absoluut geen zin in
Inderdaad. Verder is het vreselijk ondankbaar werk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat niemand die hier regelmatig komt interesse heeft om de pispaal te zijn
Davy als modquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Davy heeft toch ooit ervaring opgedaan als mod bij WZV?
Davy heeft hier al 6 keer gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Davy heeft toch ooit ervaring opgedaan als mod bij WZV?
En dan elke dag verantwoording moeten afleggen aan tong80.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Davy als mod![]()
![]()
Nee JR, gewoon nee.
Is het niks voor jou?
ja dat was geen succes met die Bettega, daarom wel jammer dat hafcfan er niet is na zo'n wedstrijdquote:
Tong80 topics sluiten en haxball verbieden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland gooit gewoon elk topic van direct Tong dicht, is dat ook weer opgelost.
kkmodquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong80 topics sluiten en haxball verbieden.
Mokerhardquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt als een prima beleid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kon anders ook behoorlijk rigoureus zijn in je oplossingen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kon anders ook behoorlijk rigoureus zijn in je oplossingen.
De slowchat compleet dichtgooien zou een weldenkend mens niet eens overwegen.
Het probleem bij GGMM.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kon anders ook behoorlijk rigoureus zijn in je oplossingen.
De slowchat compleet dichtgooien zou een weldenkend mens niet eens overwegen.
Wat was de argumentatie dat je het niet bent geworden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb mij al meerdere keren aangeboden voor functie als admin
Ze gaan niet in zee met zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat was de argumentatie dat je het niet bent geworden?
Geen reactie gekregenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat was de argumentatie dat je het niet bent geworden?
Nee, dat was juist de reden om dat niet meer te doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is jouw aanstelling als mod er zeker tussendoor geglipt.
Vriendjes van de admins hoort er ook bijquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Inspirator
Prestatief
Communicator
Geen idee man, zou Tarado vragenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jopenkerk.
Ken jij De Lobby Nesplein in Amsterdam ? Is dat wat?
ken het niet maar zit in een hotel?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jopenkerk.
Ken jij De Lobby Nesplein in Amsterdam ? Is dat wat?
Fancy, mooi woordquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.ohmeethuis.nl/index.html
Niet heel fancy, wel goed eten.
Moeten zij weten. (lol)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
Groenlinks gaat het weer proberen met de VVD.
lolquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
Walgelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
Bedankt voor je nominatiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb op mijn shortlist de volgende namen staan:
- Caland
- Happel
- HMF
- Onlogisch
- Typisch
- Charmed_Angel
- Elan
- elke andere Feyenoorduser
Lekker veel compromissen sluiten waardoor eigenlijk niemand tevreden isquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
klaasweetalles als mod zou ik wel grappig vindenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal dat de kampioen de meeste mods levert.
waarheidquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal dat de kampioen de meeste mods levert.
Dat escaleert dan volledig uit de hand.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klaasweetalles als mod zou ik wel grappig vinden
Dat maakt etteren wel lastig daar waar hij alles weet. Hij heeft zijn naam inmiddels wel ruimschoots bewezenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klaasweetalles als mod zou ik wel grappig vinden
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat escaleert dan volledig uit de hand.
Ik heb hem er op betrapt dat hij 1x iets niet wist. Zwarte bladzijde in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt etteren wel lastig daar waar hij alles weet. Hij heeft zijn naam inmiddels wel ruimschoots bewezen
met hoeveel man?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel er koud ligt
We gaan ff 80 kratten opmaken in drie uur maar niet genoeg koelruimte
dat gaat goedquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Er passen er 150 ofzo in
Maar ik zit al op een halve krat
Met de klinkende naam swamp thingquote:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
Dit heeft hij in de auto geoefend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
samen met Gijpquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft hij in de auto geoefend.
leuke crossquotequote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie nog regelmatig slechte TT's hoor.
npquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankje JanCees. Attent dat je mij een compliment geeft.
Hoiquote:
Jazeker..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je dit vol blijven houden tot 24 december?
Naast de XO op de Grote Markt heb je een hotel met een restaurant waar je echt waanzinnig saté kunt eten, vrij cheap allesquote:
Tijd om die ratten allemaal over de kling te jagen.quote:
sowieso wel vrij veel keus in Haarlemquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Naast de XO op de Grote Markt heb je een hotel met een restaurant waar je echt waanzinnig saté kunt eten, vrij cheap alles..
Veel keus maar vind het vaak karig.. Veel eetcafé achtige dingen met menu's voor een holle kies..quote:
voor zo'n stadje vind ik het toch aardig gevarieerdquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Veel keus maar vind het vaak karig.. Veel eetcafé achtige dingen met menu's voor een holle kies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |