Nouja voor mij was het niet per se de enige banquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:06 schreef Tarado het volgende:
Drizzt is ook de enige die mij ooit een ban heeft gegeven al was het kort
mods kunnen niet bannenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:06 schreef Tarado het volgende:
Drizzt is ook de enige die mij ooit een ban heeft gegeven al was het kort
quote:
Oja joh?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
weet ik veel hoe het werkt maar hij zat er wel achter
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Er moet sowieso een PSV mod komen, vooral het feit dat we weer kampioen worden en ik een van de weinige ben die ze in bedwang kan houden..
LRquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Los van de Feyenoorders, zou ik ook kunnen leven met een Hagenees als mod.
Vreselijk weer hier nu. Hoe is het bij jou?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Zonnig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vreselijk weer hier nu. Hoe is het bij jou?
Oh en eens als het maar geen oh oh cherso type is
haags en caland vallen af dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vreselijk weer hier nu. Hoe is het bij jou?
Oh en eens als het maar geen oh oh cherso type is
Nou dat was voor mij niet zo, ik kreeg 3 dagen, 1 week en daarna 2 weken...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:12 schreef Elan het volgende:
Maar ff serieus, Stijn heeft wel een punt dat het huidige banbeleid van geen kanten deugt.
Sommige vrij ernstige acties staat 1 dag ban op, waar je vroeger minsten 3 maanden kon opdonderen![]()
Laatst kreeg ik achter mekaar drie bannen van 24 uur. Daarna 48 uur en daarna een week. Het is niet zo dat je daar van onder de indruk raakt of zo.
Dan is negeren de beste optiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij het banbeleid. Verder word ik gewoon in zijn algemeen er moe van om met de hele heersende sfeer in VBL te modden. Op een gegeven moment word je het dan zat en geef je aan dat het genoeg is. Zo simpel is het leven.
Nu ga ik er voor de rest niet meer veel over schrijven. Geen zin om mee te doen aan het spelletje wie wel eens de schuldige zou kunnen zijn. Daar zijn een aantal mensen ook zelf verantwoordelijk voor. Maar daar heb ik al tig discussies mee gehad, die veranderen toch niet. Als je dat soort mensen niet kunt raken, dan weet je dat je onbegonnen bent in combinatie met het banbeleid.
Groetjes.
Gast, heb jij misschien een spiegel in huis?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:12 schreef Elan het volgende:
Maar ff serieus, Stijn heeft wel een punt dat het huidige banbeleid van geen kanten deugt.
Sommige vrij ernstige acties staat 1 dag ban op, waar je vroeger minsten 3 maanden kon opdonderen![]()
Laatst kreeg ik achter mekaar drie bannen van 24 uur. Daarna 48 uur en daarna een week. Het is niet zo dat je daar van onder de indruk raakt of zo.
Dan blijven er maar weinig over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Zal Emin3m een terugkeer overwegen met een moddereterfunctie in het verschietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Er moet sowieso een PSV mod komen, vooral het feit dat we weer kampioen worden en ik een van de weinige ben die ze in bedwang kan houden..
Dat zou wel schrikken zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, heb jij misschien een spiegel in huis?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, heb jij misschien een spiegel in huis?
Waar komt het idee vandaan dat ik een Westlander benquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
LR is toch geen Hagenees maar een tomatenplukkert?
Den Hoorn toch? En nu Rijswijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat ik een Westlander ben
Befbekje laatst ook al.
Die haat tussen Westlanders en Hagenezen is echt wel heel treurig. Daar is Rotterdam vs Amsterdam gewoon niks bij hé.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Befbekje laatst ook al.
Als je in een week tijd 4 bans krijgt, kan het banbeleid misschien anders, maar zou je heeeeeel misschien ook gewoon je postgedrag kunnen aanpassen?quote:
Kweenie, je bent in elk geval geen echte Delftenaar, want je weet niet hoe het met de snor gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Befbekje laatst ook al.
Westlanders zijn wel echt stug, vermoeiend, snuifvolk hoor. Dat waren geen leuke voetbalwedstrijden als ik er weer 1 half per ongeluk harder raakte dan geplandquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Die haat tussen Westlanders en Hagenezen is echt wel heel treurig. Daar is Rotterdam vs Amsterdam gewoon niks bij hé.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, je bent in elk geval geen echte Delftenaar, want je weet niet hoe het met de snor gaat.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat Stijn er om deze reden de brui aan geeft. Hij wist 2 jaar geleden al dat de 4 die ik noem volkomen kansloos zijn en 'niet te raken'. Wat een naïef ventje is het toch eigenlijk ook
wees maar trots op jezelfquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat Stijn er om deze reden de brui aan geeft. Hij wist 2 jaar geleden al dat de 4 die ik noem volkomen kansloos zijn en 'niet te raken'. Wat een naïef ventje is het toch eigenlijk ook
Ik vind het jammer dat Stijn stopt. Want ik vind het een prima kerel.quote:
O zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je in een week tijd 4 bans krijgt, kan het banbeleid misschien anders, maar zou je heeeeeel misschien ook gewoon je postgedrag kunnen aanpassen?
En bans zijn vaak volstrekt willekeurig. Kunnen de mods overigens weinig aan doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
O zo.
Die bans waren meer dan terecht hoor. Al kreeg je "vroeger" kreeg je naar mijn idee al snel een langere ban als je na je ban gelijk weer ging lopen kutten. Dat is met Tong net zo. Die is gewoon steeds max 24 uur weg, dat boeit iemand die een ban krijgt toch niets lijkt me?
Denk dat Stijn daar ook op doelt. Bans zijn tegenwoordig een lachertje.
Het nieuwe banbeleid was onderdeel van een algeheel positiever klimaat op FOK!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
O zo.
Die bans waren meer dan terecht hoor. Al kreeg je "vroeger" kreeg je naar mijn idee al snel een langere ban als je na je ban gelijk weer ging lopen kutten. Dat is met Tong net zo. Die is gewoon steeds max 24 uur weg, dat boeit iemand die een ban krijgt toch niets lijkt me?
Denk dat Stijn daar ook op doelt. Bans zijn tegenwoordig een lachertje.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het nieuwe banbeleid was onderdeel van een algeheel positiever klimaat op FOK!
Voeg mij daar maar aan toe.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk niet dat ik ver van de waarheid zit als ik zeg dat Stijn VBL nog met héél veel plezier zou modden als GGMM, ik, Elan en Tong hier niet zouden posten
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het nieuwe banbeleid was onderdeel van een algeheel positiever klimaat op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |