Voor wie is Tagliano eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb op mijn shortlist de volgende namen staan:
- Caland
- Happel
- HMF
- Onlogisch
- Typisch
- Charmed_Angel
- Elan
- elke andere Feyenoorduser
AFCquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie is Tagliano eigenlijk?
Als er niet gepost wordt, hoef je er ook niet te modden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dan wordt het Twente-topic tenminste weer gemod.
PECquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie is Tagliano eigenlijk?
Echt wel maar wel een goede user. Nu kan ik hem normaal behandelen zonder de demoniseren (lol)quote:
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCLquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Er moet sowieso een PSV mod komen, vooral het feit dat we weer kampioen worden en ik een van de weinige ben die ze in bedwang kan houden..
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCL
Combi-baantje samen met Davy.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCL
Eens. Badder lijkt me een goeie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Er moet sowieso een PSV mod komen, vooral het feit dat we weer kampioen worden en ik een van de weinige ben die ze in bedwang kan houden..
Nou we zitten aardig op één lijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en jij bent echt een stoere internet hoolie.
Laten we dan idd hopen dat het Badder wordt.quote:
Ja. Toen liep je gelijk weg. Daar hadden we het net over.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:02 schreef Caland het volgende:
Nee maar serieus, Drizzt was wel echt heel slecht.
Die verwijderde nog een keer een normale post van mij in het Twente topic omdat ik te kritisch was
Jaar later waren ze failliet. Karma bitch.
Dat zal vast niet de reden zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:02 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg nog eens een permban omdat ik drizzt een slechte mod noemde
Man man man
Ik bracht het minder subtielquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast niet de reden zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |