Ik heb mijn bedenkingen bij het banbeleid. Verder word ik gewoon in zijn algemeen er moe van om met de hele heersende sfeer in VBL te modden. Op een gegeven moment word je het dan zat en geef je aan dat het genoeg is. Zo simpel is het leven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie of wat waren dan wel precies het probleem? Durf eens te benoemen, want idee is toch een beetje dat het aan jou ligt. Dat je er niet meer mee kon dealen, de stress van het modden. Of zo.
Dit dus, daarom gaf ik er na 2,5 jaar ook de brui aan. Al dat gezeik en gejank en gekanker op elkaar liep de spuigaten uit, dat was echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij het banbeleid. Verder word ik gewoon in zijn algemeen er moe van om met de hele heersende sfeer in VBL te modden. Op een gegeven moment word je het dan zat en geef je aan dat het genoeg is. Zo simpel is het leven.
Nu ga ik er voor de rest niet meer veel over schrijven. Geen zin om mee te doen aan het spelletje wie wel eens de schuldige zou kunnen zijn. Daar zijn een aantal mensen ook zelf verantwoordelijk voor. Maar daar heb ik al tig discussies mee gehad, die veranderen toch niet. Als je dat soort mensen niet kunt raken, dan weet je dat je onbegonnen bent in combinatie met het banbeleid.
Groetjes.
Jij was ook wel echt een waardeloze modquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dus, daarom gaf ik er na 2,5 jaar ook de brui aan. Al dat gezeik en gejank en gekanker op elkaar liep de spuigaten uit, dat was echt niet leuk meer
Jij was dan ook wel een waardeloze mod verder.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dus, daarom gaf ik er na 2,5 jaar ook de brui aan. Al dat gezeik en gejank en gekanker op elkaar liep de spuigaten uit, dat was echt niet leuk meer
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was dan ook wel een waardeloze mod verder.
Las gisteren dat je je beschikbaar stelde voor een tweede termijn. Of was dat een grapje?quote:
LAAT HET EEN GRAP ZIJNquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Las gisteren dat je je beschikbaar stelde voor een tweede termijn. Of was dat een grapje?
Het was geen grap.quote:
Tja, jij hebt je al door onlogisch hier laten wegjagen. Dat pleit niet echt voor je.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou ik een goeie moddereter zijn denk je?
Nou ja, dan wordt het Twente-topic tenminste weer gemod.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was geen grap.
Drizzt4mod #teamDrizzt
Ik had hem bijna meegenomen zelfs, dat getuigt een grote opoffering, moet je nagaan wat ik over heb voor VBL.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, jij hebt je al door onlogisch hier laten wegjagen. Dat pleit niet echt voor je.
Jij hebt je door mij laten wegjagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, jij hebt je al door onlogisch hier laten wegjagen. Dat pleit niet echt voor je.
Voor wie is Tagliano eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb op mijn shortlist de volgende namen staan:
- Caland
- Happel
- HMF
- Onlogisch
- Typisch
- Charmed_Angel
- Elan
- elke andere Feyenoorduser
AFCquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie is Tagliano eigenlijk?
Als er niet gepost wordt, hoef je er ook niet te modden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dan wordt het Twente-topic tenminste weer gemod.
PECquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie is Tagliano eigenlijk?
Echt wel maar wel een goede user. Nu kan ik hem normaal behandelen zonder de demoniseren (lol)quote:
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCLquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Er moet sowieso een PSV mod komen, vooral het feit dat we weer kampioen worden en ik een van de weinige ben die ze in bedwang kan houden..
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCL
Combi-baantje samen met Davy.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid lijkt me dan PSVCL
Eens. Badder lijkt me een goeie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Er moet sowieso een PSV mod komen, vooral het feit dat we weer kampioen worden en ik een van de weinige ben die ze in bedwang kan houden..
Nou we zitten aardig op één lijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en jij bent echt een stoere internet hoolie.
Laten we dan idd hopen dat het Badder wordt.quote:
Ja. Toen liep je gelijk weg. Daar hadden we het net over.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:02 schreef Caland het volgende:
Nee maar serieus, Drizzt was wel echt heel slecht.
Die verwijderde nog een keer een normale post van mij in het Twente topic omdat ik te kritisch was
Jaar later waren ze failliet. Karma bitch.
Dat zal vast niet de reden zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:02 schreef Saind het volgende:
Ik kreeg nog eens een permban omdat ik drizzt een slechte mod noemde
Man man man
Ik bracht het minder subtielquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast niet de reden zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |