Transferboulevard was het dacht ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan transfergeruchten.nl oid, daar is heel fok! gebanned.
Van dat Surinaamse talent bij Feijenoord heb ik niet veel mee gehoord, jij?quote:
Nee, hij haakte af toen bleek dat je ook moest trainen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van dat Surinaamse talent bij Feijenoord heb ik niet veel mee gehoord, jij?
Racistquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij haakte af toen bleek dat je ook moest trainen.
polen nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onzin, alleen witte mensen kunnen racisten zijn. Dat heeft Sylvana zelf gezegd.
Toch had ik het gevoel dat Stijn die support niet had die jij had.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet sarcastisch. Yvonne is een topwijf.
Vroeger kwamen er nog wel eens admins om de mods te beschermen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch had ik het gevoel dat Stijn die support niet had die jij had.
Ja dan zag je opeens een quotevenster van Netflipper of Yvonne en dan wist je eigenlijk al dat je de sjaak was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger kwamen er nog wel eens admins om de mods te beschermen.
Dat zie je niet meer.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
lees ik niet
als je er last van hebt kan ik jou dat ook aanraden
De Admins hebben momenteel privé wat op het bordje, de FA's zijn ook niet het probleem geweest. Dat zijn gewoon aardige meedenkende mensen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch had ik het gevoel dat Stijn die support niet had die jij had.
Hallo Stijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Admins hebben momenteel privé wat op het bordje, de FA's zijn ook niet het probleem geweest. Dat zijn gewoon aardige meedenkende mensen.
Wel ff wennen, om jou weer in het zwart te zien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Admins hebben momenteel privé wat op het bordje, de FA's zijn ook niet het probleem geweest. Dat zijn gewoon aardige meedenkende mensen.
Wie of wat waren dan wel precies het probleem? Durf eens te benoemen, want idee is toch een beetje dat het aan jou ligt. Dat je er niet meer mee kon dealen, de stress van het modden. Of zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |