Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)quote:
Nu dicht je me teveel credits toe makkerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand die je mist. Jij bent toch de reden dat VBL kapot is.
Niet zo bescheiden jongen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu dicht je me teveel credits toe makker
zou jij mod willen wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)
Op wzv doen ze wel aan permbans en zo ook bij tong.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten Stijn gewoon terughalen en Herman een enkeltje WZV geven.
Stijn creëerde vooral veel extra werk voor hemzelf door op elke scheet van iedereen uitgebreid in te gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Stijn was het soms al handen tekort. Hoezo denk je dat het nu wel zal gaan
Deze rol is jou op het lijf geschrevenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Profielschets nieuwe VBL-mod
Ervaren op FOK! (of elders)
Inspirator
Prestatief
Communicator
Nederlander graag, Pool mag ook
ik denk dat niemand die hier regelmatig komt interesse heeft om de pispaal te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)
Caland gooit gewoon elk topic van direct Tong dicht, is dat ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze rol is jou op het lijf geschreven
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Profielschets nieuwe VBL-mod
Ervaren op FOK! (of elders)
Inspirator
Prestatief
Communicator
Nederlander graag, Pool mag ook
dank je voor het vertrouwen maar nee absoluut geen zin inquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik zou tarado de beste keuze vinden maar die wil zelf ook niet
Gelukkig is Socrates weer terugquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je voor het vertrouwen maar nee absoluut geen zin in
Inderdaad. Verder is het vreselijk ondankbaar werk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat niemand die hier regelmatig komt interesse heeft om de pispaal te zijn
Davy als modquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Davy heeft toch ooit ervaring opgedaan als mod bij WZV?
Davy heeft hier al 6 keer gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Davy heeft toch ooit ervaring opgedaan als mod bij WZV?
En dan elke dag verantwoording moeten afleggen aan tong80.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Davy als mod![]()
![]()
Nee JR, gewoon nee.
Is het niks voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |