Nee, ik citeerde Tagliano.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanochtend nam jij de verantwoordelijkheid nog op je.
Don is de Godfather hier.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen helaas nooit meer zo'n goeie mod meemaken(No offence Don)
None taken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Roland ook wel een prima mod hoor
quote:
mwa, de laatste tijd wel wat beter ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Roland ook wel een prima mod hoor
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ff een broodje halen voor de lunch. Idioten die een meeting inplannen om 13:00 uur...
Okequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ff een broodje halen voor de lunch. Idioten die een meeting inplannen om 13:00 uur...
Tagliano is ook gewoon prima, het was omdat ik hem echt niet kende een beetje raar alleen in het beginquote:
Opperquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wie Stijn gaat vervangen.
Ikquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben gewoon beschikbaar, DM staat openquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Caland.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |