Vermoedelijke opstelling: Zoet; Veltman, Hoedt, Blind, Aké; Klaassen, Strootman, Wijnaldum; Robben, Janssen, Promes.quote:- Oranje verloor deze eeuw niet van een Afrikaanse tegenstander.
- Marc Wilmots is bondscoach van Ivoorkust.
- Nederland speelde één keer tegen Ivoorkust: de 2-1 winst op het WK van 2006.
- Dit is de laatste wedstrijd van Fred Grim als bondscoach.
- Sneijder kan vandaag op 130 caps komen, dit betekent dat hij gelijk komt te staan met Edwin van der Sar, momenteel nog recordinternational.
quote:Op zondag 4 juni 2017 16:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Net de selectie nog gezien op een boot bij de Erasmusbrug
B, Geen Gradel, Yaya Toure, Bailly om er een paar te noemen.quote:
Komen ze om Nederlandse pikken te pijpen? Wat heb je er aan om tegen Ivoorkust B te ballen?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
B, Geen Gradel, Yaya Toure, Bailly om er een paar te noemen.
XI Ivoorkust: Sangare; Traoré, Aurier, Deli, Kanon, Sio; Gbamin, Kessié, Seri; Cornet, Pépé #nedivo
Kessié schijnt wel een beest te zijn, gaat naar Milan volgend seizoen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
B, Geen Gradel, Yaya Toure, Bailly om er een paar te noemen.
XI Ivoorkust: Sangare; Traoré, Aurier, Deli, Kanon, Sio; Gbamin, Kessié, Seri; Cornet, Pépé #nedivo
Die Dost kan er nog vijftig maken bij pakweg Chelsea of Bayern en dan nog wordt hij op de bank gezet. Begint een beetje een verhaal Huntelaar 2.0 te worden.quote:
Stop met je actquote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Syntix het volgende:
Lijkt een beetje op een wedstrijdje van de kakkerlakken, ook nooit vol.
Je lid niet in meters meten...quote:
Heb gekeken naar de selectie op wiki maar er stonden geen rugnummers bij. Laten we hem Pietje noemen.quote:
Ik denk dat je Tete of BMI bedoelt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb gekeken naar de selectie op wiki maar er stonden geen rugnummers bij. Laten we hem Pietje noemen.
#viesdikquote:
Hazes (senior, niet junior) is de enige Amsterdamse zanger die daar geaccepteerd en gewaardeerd wordt.quote:
Biertje halen in de Kuip kost je 30 minuten. Matig.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Al zit het stadion niet vol, het voelt al veel beter aan dan dat gedrocht uit Amsterdam
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Al zit het stadion niet vol, het voelt al veel beter aan dan dat gedrocht uit Amsterdam
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hazes (senior, niet junior) is de enige Amsterdamse zanger die daar geaccepteerd en gewaardeerd wordt.
Gelukkig zijn de kroketten goed.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Biertje halen in de Kuip kost je 30 minuten. Matig.
Als je tweede ring zit is het echt drama. Maar goed, laatste keer dat ik er was is twee jaar terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bier is voor proletenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
niets is lekkerder dan een proseccootje wegtanken en voetbal kijkenquote:
quote:
straks sbs6quote:
Niks mis met wat Jackquote:Op zondag 4 juni 2017 19:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een echte whiskey drinker!
Heb ik vrijdag nog gehaald, moet er weer even inkomen. Daarna door naar de echte whisk(e)ys hoor.quote:
Als iedereen gaat staan lijkt het wel enigsinds vol, ook dat is De Kuipquote:Op zondag 4 juni 2017 19:28 schreef Syntix het volgende:
Lijkt een beetje op een wedstrijdje van de kakkerlakken, ook nooit vol.
er is vast wel een slijter in de buurtquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bocht.
En Jack halen in de kuip kost je waarschijnlijk nog wel wat langer dan 30 minuten.
genotquote:
Nee joh, Veltman gaat het nog druk krijgen met zijn constante passjesquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd of Tete een keer aanvallend iets bij kan dragen
Griekenland vs Thailand was toch wel genot hoorquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moest gisteren hardop lachen toen ik zag dat er zelfs een landentoernooi dartsen bestond.![]()
Je gaat toch geen whiskey zuipen tijdens een wedstrijdquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bocht.
En Jack halen in de kuip kost je waarschijnlijk nog wel wat langer dan 30 minuten.
Congenitale probleemdrinkers zoals ondergetekende zitten aan de champagne.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
niets is lekkerder dan een proseccootje wegtanken en voetbal kijken
wel lijntjes snuiven?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat toch geen whiskey zuipen tijdens een wedstrijd
Ah dat maakt mij weinig uit, wil gewoon zuipen tot tipsy dan losquote:Op zondag 4 juni 2017 19:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik vrijdag nog gehaald, moet er weer even inkomen. Daarna door naar de echte whisk(e)ys hoor.
das appelsap gekquote:Op zondag 4 juni 2017 19:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Congenitale probleemdrinkers zoals ondergetekende zitten aan de champagne.
Geen kater.
[ afbeelding ]
Pillen slikken?quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dat maakt mij weinig uit, wil gewoon zuipen tot tipsy dan los
Wel doen, sos geeft die focus.quote:
Nee, natuurlijk niet, dan drink je bier. Maar daar was jij over aan het zaniken.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat toch geen whiskey zuipen tijdens een wedstrijd
Bier is voor arbeiders.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dan drink je bier. Maar daar was jij over aan het zaniken.
Ja bierquote:Op zondag 4 juni 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dan drink je bier. Maar daar was jij over aan het zaniken.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja bierWat is er mis met Hertog Jan? Of een Duvel?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo Ludo.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Hier kijk je toch zo'n hele dag naar uit hè.
Bier ligt mij gewoon niet, geen idee wat er mis mee isquote:Op zondag 4 juni 2017 19:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hertog Jan? Of een Duvel?
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bier ligt mij gewoon niet, geen idee wat er mis mee is
Nog nooit gehad. Desperados of hoe het heet wel, dat was wel oké. Niet geweldig ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Doublepain het volgende:
Corona is wel lekker, maar dan gaan er hier een paar schuimbekken als ze dat horen
Dit seizoen nog drie in één wedstrijd.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Vasion het volgende:
Er waren tijden dat Blind voorzetten gaf waar je u tegen zei.
er waren ook tijden dat je voor je plezier naar het Nederlands elftal keekquote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Vasion het volgende:
Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Vasion het volgende:
Lekker man, met citroentje ertussenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Desperados of hoe het heet wel, dat was wel oké. Niet geweldig ofzo.
Voor 2000 ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
er waren ook tijden dat je voor je plezier naar het Nederlands elftal keek
Corona is viesduur...quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Doublepain het volgende:
Corona is wel lekker, maar dan gaan er hier een paar schuimbekken als ze dat horen
Desperados is nep-Corona.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Desperados of hoe het heet wel, dat was wel oké. Niet geweldig ofzo.
Desperados is vooral mierzoet.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat zijn geen tijden, maar momenten.quote:
Ik dronk het uit blik. Nog erger. Wie zal hiervan gaan schuimbekken?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Desperado drink je met een limoen en met een beetje tequila geloof ik, best wel een verschil
Stop eens met zuipen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Brammess het volgende:
En die bal valt goed valt goed het is 2-1 voor ajax
Afrika mist een type Ziyech.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Waarom zijn Afrikaanse teams tactisch onderontwikkeld, kan iemand me een verklaring geven?
En ze daarna weer verliezen van Luxemburg.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:45 schreef Vasion het volgende:
Zou wat zijn als Oranje dit wint en Grim weg moet als bondscoach.
Unicef houdt ze kort.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Waarom zijn Afrikaanse teams tactisch onderontwikkeld, kan iemand me een verklaring geven?
Ghana had gewoon wereldkampioen moeten worden in 2010, kut FIFA.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik dronk het uit blik. Nog erger. Wie zal hiervan gaan schuimbekken?
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
De vriend van de buurvrouw zit al een uur in de tuin te zingen en gitaar te spelen. Erg irritant.
Suarezgodquote:Op zondag 4 juni 2017 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ghana had gewoon wereldkampioen moeten worden in 2010, kut FIFA.
Meer spieren dan hersenenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:46 schreef Dakterras het volgende:
Ook zo genoten van Savannah topic?quote:
Ja zeker.quote:
Hoe kan de KNVB anders een cheque van 3,7 miljoen ontvangen?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef raptorix het volgende:
Echt waarom speel je een oefenwedstrijd als je niet met je sterkste team gaat spelen, totaal nutteloos.
Fitheid, kijken of dat sterkste team andere opties heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom trouwens oefenen tegen Marokko en Ivoorkust? Als je blessures op wil lopen, dan snap ik het. Anders niet.
Bij mij is dat altijd Pepe FeelsBadManquote:Op zondag 4 juni 2017 19:50 schreef Groby het volgende:
Ik cringe als Robben aan de bal is bij dit soort wedstrijden, doe rustig aan pls
Pepe is doodquote:Op zondag 4 juni 2017 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij mij is dat altijd Pepe FeelsBadMan
Welk twitteraccount?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vooral van die gast die zelf onbevestigde informatie verspreidde via FOK en toen ging klagen dat dit door een twitteraccount zomaar klakkeloos overgenomen werd, zonder dat het bevestigd was.
Een maand geen eten. LOLquote:Op zondag 4 juni 2017 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ze straks weer thuis zijn, moeten ze op strafkamp. Genot.
Ik doe altijd de wave met je moeder, maar dat is vast iets andersquote:Op zondag 4 juni 2017 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik doe ook altijd de wave in het stadion.
(als ik er kom haha)
Maar was eerst een Volvo V4 of toch een S4 dacht ik?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het nichtje van de schillenboer rijdt ook een zwarte VW. Laat uw kinderen niet loslopen.
Die was mooi. Verder ook ontzettend genoten van een of andere geobsedeerde huisvrouw die door aanwezigheid van ene Jens alles wat politie doet in twijfel trekt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vooral van die gast die zelf onbevestigde informatie verspreidde via FOK en toen ging klagen dat dit door een twitteraccount zomaar klakkeloos overgenomen werd, zonder dat het bevestigd was.
That's racistquote:Op zondag 4 juni 2017 19:53 schreef Haringkop het volgende:
Wat is nu het nu van zo'n Propper, kleurloze voetballer.
De groeten van mijn moeder.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe altijd de wave met je moeder, maar dat is vast iets anders.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu is het een Polo. Heb op Feeboek gestaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar was eerst een Volvo V4 of toch een S4 dacht ik?
Ha ha!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel bijzonder, een Polo die op een S4 lijktquote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu is het een Polo. Heb op Feeboek gestaan.
Nope, helaas!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groetjes terug. Heb je nog chips, KoningChips?
Hier wordt niemand enthousiast van behalve Frank misschienquote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven nog niet echt op het puntje van mijn stoel te zitten.
nopequote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier wordt niemand enthousiast van behalve Frank misschien
Omdat hij verplicht naar het Nederlands Elftal zit te kijken vind je het gekquote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom klinkt hij zo dof en totaal niet energiek?!
Ik kijk nog liever GTST, dan naar deze troep.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven nog niet echt op het puntje van mijn stoel te zitten.
En omdat ie in de Kuip zit, dan zou ik ook depressief wordenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat hij verplicht naar het Nederlands Elftal zit te kijken vind je het gek
Je hoeft niet te kijken?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever GTST, dan naar deze troep.
Maar nu is er toevallig een 14-jarige meisje vermist, dan krijg je die sfeer.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Normaal staat de Kuip ook altijd op zijn kop
Pffff, weer het beeld dat ik over iemand had helemaal naar de klote geholpen door één post.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever GTST, dan naar deze troep.
Ik maak maar een geintje Niels.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pffff, weer het beeld dat ik over iemand had helemaal naar de klote geholpen door één post.
Andere tijden FOK!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zat met Ludo best vaak in de nachtbagger geloof ik.
Gelukkig Roland, ik schrok echtquote:Op zondag 4 juni 2017 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maak maar een geintje Niels.
SATIRE
Wat?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet jij niet neutraal zijn als FP mod
Z'n club had een goed jaarquote:Op zondag 4 juni 2017 20:02 schreef Doublepain het volgende:
Snap trouwens niet waarom Propper meedoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |