De groeten van mijn moeder.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe altijd de wave met je moeder, maar dat is vast iets anders.
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu is het een Polo. Heb op Feeboek gestaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar was eerst een Volvo V4 of toch een S4 dacht ik?
Ha ha!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel bijzonder, een Polo die op een S4 lijktquote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu is het een Polo. Heb op Feeboek gestaan.
Nope, helaas!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groetjes terug. Heb je nog chips, KoningChips?
Hier wordt niemand enthousiast van behalve Frank misschienquote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven nog niet echt op het puntje van mijn stoel te zitten.
nopequote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier wordt niemand enthousiast van behalve Frank misschien
Omdat hij verplicht naar het Nederlands Elftal zit te kijken vind je het gekquote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom klinkt hij zo dof en totaal niet energiek?!
Ik kijk nog liever GTST, dan naar deze troep.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven nog niet echt op het puntje van mijn stoel te zitten.
En omdat ie in de Kuip zit, dan zou ik ook depressief wordenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat hij verplicht naar het Nederlands Elftal zit te kijken vind je het gek
Je hoeft niet te kijken?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever GTST, dan naar deze troep.
Maar nu is er toevallig een 14-jarige meisje vermist, dan krijg je die sfeer.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Normaal staat de Kuip ook altijd op zijn kop
Pffff, weer het beeld dat ik over iemand had helemaal naar de klote geholpen door één post.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever GTST, dan naar deze troep.
Ik maak maar een geintje Niels.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pffff, weer het beeld dat ik over iemand had helemaal naar de klote geholpen door één post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |